|
Aanbevelingen
|
|
Het advies voor het aandeel SNS Reaal is verhoogd naar buy van hold door ING Wholesale Banking. Volgens analist Albert Ploegh kan de verbeterde kapitaalpositie van SNS niet meer genegeerd worden. Een verwachte genormaliseerde winst van EUR450-500 miljoen lijkt de analist redelijk. Het aandeel lijkt hem op het moment goedkoop. Het koersdoel is bijgesteld naar EUR7,00 van EUR4,75.
|
claudje
[Offline]
09:16 1/2/10
|
Inderdaad even een correctie. Informatie uit het blote hoofd klopte even niet. Bouwfonds is nu Rabo.
Toch ligt er ergens iets in mijn geheugen dat ze zo'n 3 jaar geleden iets groots overgenomen hebben waarover geruchten zijn dat er afschrijvingen op moeten plaats vinden. Ik heb dan ook overal vraagtekens bij gezet. Zal nu wel weg gehoond worden, maar je moet maar zo denken dat wanneer je nooit iets ter discussie stelt je ook nooit een fout maakt. En ik ken velen die nooit een fout maken
maar intussen gaat het niet goed met de koers,
|
adriaantje
[Offline]
15:50 2/2/10
|
lijkt mij ook onjuist.
bouwfonds was abnamro en is nu rabo.
heeft niets/weinig te maken met sns.
en rabo heeft een claim liggen bij abnamro van, ik meen 50 mio, wegens lijken in de kast en hypotheek fraude. andere betrokken partij is philips pensioenfonds.
|
camelot
[Offline]
15:15 2/2/10
|
|
Maar waarom gaat de koers nu ineens down dan????????????????????????????????????
|
claudje
[Offline]
15:00 2/2/10
|
|
Ik denk dat het totaal verzonnen is
|
bankier
[Offline]
14:58 2/2/10
|
Als dat zo zou zijn was de koers echt wel verder gedaald hoor.
Geloof hier niks van!!!
|
claudje
[Offline]
14:50 2/2/10
|
|
Adriaantje: Is dat een serieus verhaal?
|
bankier
[Offline]
14:38 2/2/10
|
Geruchtjes?????? Zou scheef zitten met Bouwfonds?????
Flinke afschrijvingen????
Kortom. men vertrouwt het niet
|
adriaantje
[Offline]
13:46 2/2/10
|
|
Wat is er met SNS Reaal aan de hand? Alle financials staan in de plus maar SNS niet. Wat is de reden???
|
Gravity
[Offline]
13:21 2/2/10
|
Wakker worden SNS!!!
Aegon +1,7%
|
claudje
[Offline]
15:19 1/2/10
|
Wat blijft SNS toch héél netjes met Aegon mee lopen.
Gewoon crimineel dit
Kunnen beter samengaan
Voor 10 euro mogen ze SNS hebben.
|
claudje
[Offline]
11:12 1/2/10
|
We blijven positief
Aegon groen
|
claudje