Ga naar Bindex Donderdag 19 Januari 2012
  [Recent Topics] Recente berichten   [Login] Inloggen  [Policy] Forumbeleid  
Ga naar Pagina: Vorige  1, 2, 3
Berichten Aanbevelingen
Deze discussie wordt dagelijks automatisch aangemaakt om 03:00 uur.
Actuele AEX-grafiek:
0 0
Admin [Offline]
03:00 19/1/12
Bundesbank's Dombret says global investors should buy crisis-hit Euro sovereign debt
0 0
orca [Offline]
10:17 19/1/12
Goedemorgen,

1 0
the master [Online]
10:16 19/1/12
en niemand zit sjort, integendeel. best wel humor ergens. nou is morgen expi en "ze" staan erom bekend met gebbige dingetjes te komen tegen expi aan, dus dat is 'n achterhooffie. derhalve heeft papa voor morgen alvast wat zaken gepland zodat ie niet naar de drogende stopverf die de beurs is hoeft aan te kijken, en als 't tog spuit merken we dat vanzelf.
0 0
orca [Offline]
10:14 19/1/12
1 0
orca [Offline]
10:12 19/1/12

toch triest dat de naam kodak gaat verdwijnen, die eerste fotootjes etc..
1 0
dikker [Offline]
10:09 19/1/12
voor mn gevoel is het nu al 17:30 dat gevoel heb ik al tijden.
0 0
blackgold [Offline]
10:06 19/1/12
mwahh ze vergeten slechts 2 partijen.het zit potdicht.
0 0
blackgold [Offline]
10:05 19/1/12
een weefvoutje is dat bedrijven en burgers niet kunnen lenen in dat grote maximale leenspel van de overheden ondanks die bijna nul rente.
0 0
blackgold [Offline]
10:04 19/1/12
het werkt ook niet, maar 't moet gebeuren. zie 't als marx' stadia van systemen voor perfect communisme. de kraan moet open, daarna kan de euro imploderen.
0 0
orca [Offline]
10:03 19/1/12

mogge..
0 0
dikker [Offline]
10:03 19/1/12
hoever moeten ze de kraan openzetten?????????

technisch zijn er 3 manieren

kraan openzetten-inflateren (zo 1923)
schrappen van schuld (zo 2012/elk ander jaar)
aflossen (welke planeet)

dat japanse rentespelletje werkt tot een bepaald punt-rente bijna nul en de schuld op infinty totdat de groei tog toch tog toch wegvalt.

0 0
blackgold [Offline]
10:01 19/1/12
Schokkend nieuws vandaag. EenVandaag journalisten worden voor t gerecht gesleept in Duitsland voor huisvredebreuk vanwege hun poging Heinrich Boere te interviewen. Het lijkt er op alsof er nog steeds krachten in alle lagen van de Duitse machten bevinden die mensen als Heinrich Boere in bescherming nemen.
0 0
JK [Offline]
09:56 19/1/12
snappiktog blekkie, gata me om dat drammerige huiltoontje van die minister. zolang ansjela de kraan niet opengooit mogen we de trade surplus best straffen vinnik
1 0
orca [Offline]
09:55 19/1/12
dat duitse overschot is het tekort van een andere eurozone..90% van alle export van europese zones valt binnen europa.als die tekorten onhoudbaar zijn is dat overschot ook onhoudbaar.een lagere euro werkt alleen buiten europa.

zo begrijp ik het orc.
0 0
blackgold [Offline]
09:52 19/1/12
Bong, nope, wel een aantal anderen maar goed gesprek gehad met de baas gisteren en volop perspectief voor de komende jaren
Uiteindelijk azen we eigenlijk op een avontuur in het buitenland. Liefst verruilen we Nederland voor Indonesië en die mogelijkheden zijn er wellicht.
0 0
JK [Offline]
09:43 19/1/12
German economic minister says Germany's trade surplus is not something that should be punished
?????????
0 0
orca [Offline]
09:35 19/1/12
hallo dan
ECB says EUR 3.317bln borrowed using the overnight loan facility, EUR 395.327bln deposited
0 0
orca [Offline]
09:18 19/1/12
als je alleen al naar de rente kijkt weet je dat de boel compleet beyond vukt up is. hoef je verder 't nieuws niet meer tot je te nemen, balanzæ niet meer te bestuderen, macro niet meer te volgen. alleen de rente.
0 0
orca [Offline]
09:01 19/1/12
De pensioenfondsen zullen snel in de markt moeten komen om hun eigen portefeuille omhoog te kopen voordat de dekkingen in de insolventie zone raken.
In dat geval praten we niet meer over korting op pensioenen maar worden wellicht de pensioen trekkers gevraagd bij te storten om te voorkomen dat fondsen omvallen.

Was twee jaar terug op Kreta en daar sprak ik iemand die zijn pensioen bij een dochter van ING had lopen, hij was in een keer alles kwijt want het fonds was om gevallen. Het Duitse moeder(ook dochter ING) bedrijf had het laten klappen ?????

0 0
bongo [Offline]
09:00 19/1/12
van een dolgedraaide eenheidssuccesmunt, gemanaged door doorgesnoven centrale bankiers en bureaucraten
0 0
orca [Offline]
08:59 19/1/12
orc .
WAAR IS DIE DAN WEL EEN AFSPIEGEING VAN .
0 0
goofie [Offline]
08:56 19/1/12
black .
die piloot hebben wij hier in de politiek nodig want die zorgt voor een zachte landing
0 0
goofie [Offline]
08:55 19/1/12
goofie, jij denkt tog niet serieus dat de markt nog een weerspeigeling van de financieël-economische realiteit van beursgenoteerde bedrijven is?
0 0
orca [Offline]
08:54 19/1/12

vandaag in premiere, ga dr neteen heen

http://www.youtube.com/v/R3_ftk9PFE 0

0 0
PietKeizer [Offline]
08:53 19/1/12
mogguh!

http://www.youtube.com/watch?v=mMvL uUJFHYk&feature=player_embedded#!
0 0
blackgold [Offline]
08:52 19/1/12
Normaal gesproken zou vandaag de AEX ver boven de 318 moeten sluiten dus hoe normaal de markt is kunnen we vandaag weer zien.
0 0
goofie [Offline]
08:52 19/1/12
aha, sns blijft voor 46m aan 't pannetje van ome ries plakken, alleen op canada
0 0
orca [Offline]
08:48 19/1/12
Mooi Orc!

De Jappies en Yankees hadden er zin an nu effe kijken of het hier nog wat wil.

Ik krijg onderhand de dunne van die politieke jokerTs.

Terwijl iedereen hier wist dat het ten Zuiden van Nederland al jaren fout zit, zaten die beroepsouwehouren( De JagerT & Co, Wouter Bos, etc) te verkondigen dat er "helemaal" niks aan de hand was.

Nu hier en daar de echt economie zich vermant en herstelt zitten ze en bloc te janken dat het fout gaat en dat we in de moeder der recessies te recht komen.
Lekker volk.

0 0
bongo [Offline]
08:31 19/1/12
0 0
orca [Offline]
08:28 19/1/12
ff oppassen asml, want gilissen verhoogt kd naar 40, van 32,75. dit was dezelfde hut die ze op 20 verlaagde naar 15 oid.
0 0
orca [Offline]
08:27 19/1/12
Wat vandaag de aandelen zullen gaan doen wordt steeds meer een raadsel voor iedereen lees ik wel.
Wat de redenen zijn om optimischer te worden ontgaat ook veel beurskenners.
Waarom de banken nu per dag meer stallen bij de ECB geeft genoeg reden tot zorg lijkt mij .
De schuldenberg daalt niet maar stijgt per dag sterk dus dat mag ook geen reden zijn voor stijging.

De enige nuchtere verklaring voor deze stabiele fase is dat aandelen tijdelijk een veilige haven is om je geld te parkeren lijkt mij daarom ook de reden dat de markt zo goed blijft hangen tussen 308 en 318 .

Voor een echte uitbraak naar boven geloof ik niet meer want de laatste dagen alleen maar goede berichten geweest en er gebeurt niets op de beurs.

Voor een echte uitbraak naar beneden daar geloof ik wel in want het wachten is op iets wat zeer slecht is voor de beurzen om deze beweging voeding te geven.
En slechte berichten kunnen we van alle kanten verwachten en zijn er teveel om op te noemen.
0 0
goofie [Offline]
08:22 19/1/12
buenas diasz ...

interessant programma op de spaanse tv gisteravond. nee, niet de bekerwedstrijd Real Madrid - Barcelona (1-2, return as woensdag in Nou Camp). Die was vanwege bezuinigingen uitsluitend te zien op betaal-tv. Commando Actualidad had alleraardigste beelden over de situatie in enkele spaanse dorpen en steden. Dorpjes van 250 inwoners met een schuld van 5 miljoen euros. Dorpen met 5000 bewoners, die een uiteraard niet afgebouwd sportcomplex, annex hotel hebben ter waarde van ruim 11 miljoen euro. etc.

En uiteraard gepaard met die gemeentelijke schulden, de faillissementen van 100-den meest kleine bedrijfjes die al een jaar of 5 à 10 op hun geld wachten.

Minister van Economische Zaken, Montoro, liet gisteren een alleraardigste proefballon los:
gevangenisstraf voor die plaatselijke of provinciale bestuurders, die NIET bezuinigen ...
helaas viel iedereen onmiddellijk over hem heen, en werd het idee ten grave gedragen. Maar, hij heeft natuurlijk volslagen gelijk. Wat er mis is in dit land is het 'verantwoordelijk' zijn voor gedane acties. Iedereen rotzooit maar wat aan, verantwoordelijk is niemand.
Ondanks alles, wordt geheid vervolgd.
Wat er WEL werd aangenomen gisteren was het ter beschikking stellen van 8 miljard euro aan de provincies met de hoogste nood. Om wat rekeningen te kunnen betalen.....
0 0
conxhans [Offline]
08:19 19/1/12
ja man, allang, tnx voor asking. zolang de koersne groen zijn en de deposits onder de 1trrrrr blijven voel ik me kiplekker
0 0
orca [Offline]
08:16 19/1/12
moggu

boker tov

er gaat toch niets boven mokum. zit alweer in de zon, koffie verkeerd & kaastosti's dr bij, in de tuin ve goede vriendin waarvan ik t huis een week mag gebruiken

nu nog ff een mercedes 450SEL op lpg op de kop tikken om door t land te crossen en ik ben weer helemaal de man

0 0
PietKeizer [Offline]
08:15 19/1/12
JK nog bij Fl*r* geweest ?
0 0
bongo [Offline]
Orc hoe is het met je ? Al effe beter ?
0 0
bongo [Offline]
Buenos Diaz !
0 0
bongo [Offline]
08:14 19/1/12
goedemorgen
0 0
orca [Offline]
08:05 19/1/12
Mogguh
APK, onderhoudsbeurt etc
Daarna maar weer huiswaarts, nog steeds een ziekenboeg hier thuis, dames zijn ziek, de heren zijn gezond.
0 0
JK [Offline]
07:59 19/1/12
Ga naar Pagina: Vorige  1, 2, 3