|
Aanbevelingen
|
Fortis heeft de afgelopen week een sprintje getrokken , in aanloop naar de cijfers .
Als de cijfers goed zijn gaan we de 3 ruim overtreffen .
Succes allen
|
mark-dijk
[Offline]
20:18 5/3/10
|
De drie komt pas als BNP Paribas tegen de 60 komt.
|
doubbells
[Offline]
21:10 7/3/10
|
Ok Siha, morgen meteen alles eruit want we gaan de eerste 1,5/2 uur scherp zakken door winstnemers.. kleintjes gelukkig. Blijft de omzet dan rond de 2.5 hangen koop ik weer bij voor een slot op vrijdag van 2,84.
|
doubbells
[Offline]
21:09 7/3/10
|
Aaronroos € 3,55
johannes 3,45
RemcoHu 3,22
Hab 3,20
John 3,13
blommetje 3.10
siha 3,07
mark 3,03
jptd 3,00
Bunky 2,95
Niels 2.93
Droad 2,90
barrel 2,89
oma 2,73
bracar 2,68
razor 2,59
|
barrelhouse
[Offline]
20:11 7/3/10
|
|
He Joost verwacht nu toch wel jou bijdrage, om die lekkere taart van Mark te kunnen innen.
|
siha
[Offline]
18:30 7/3/10
|
Aaronroos € 3,55
johannes 3,45
RemcoHu 3,22
Hab 3,20
John 3,13
blommetje 3.10
siha 3,07
mark 3,03
jptd 3,00
Bunky 2,95
Niels 2.93
Droad 2,90
barrel 2,89
bracar 2,68
razor 2,59
.
|
razorblade
[Offline]
18:26 7/3/10
|
Bfa,
Voor als het erger wordt:
|
gameboy
[Offline]
15:56 7/3/10
|
|
snif
|
bfa
[Offline]
15:38 7/3/10
|
Dank Jan !
|
doubbells
[Offline]
15:33 7/3/10
|
Ok, kan gebeuren.
En dat NAC jouw cluppie is, weet ik al zolang ik je ken.
|
gameboy
[Offline]
15:30 7/3/10
|
Was een misverstand Jan en dat meen ik oprecht !
|
doubbells
[Offline]
15:25 7/3/10
|
doubbells, 09:40 7/3/10 wrote:
Las laatst dat je een kaartje had gekregen voor je cluppie... zet me ook aan het denken.
Heb je het over/tegen mij?
In dat geval zet mij dat ook aan het denken. Weet van niks en wat is dan mijn cluppie?
|
gameboy
[Offline]
15:19 7/3/10
|
Re: bfa [Offline]
11:12 7/3/10
Nu ga ik me echt zorgen om je maken....
Glaasje water voor je.
Proost
Joost
|
doubbells
[Offline]
15:15 7/3/10
|
Zo weer terug uit de bossen en geen kabouters gezien.. wel een aantal hele hele kleine honden.
Dank je King voor je Feli en die punten zijn idd gestolen. PSV had twee strafschoppen moeten hebben gekregen. Maar een avondje NAC kan een scheid ook teveel worden.
Weet niet of je het ooit heb meegemaakt anders nodig ik je uit voor de volgende ontmoeting in het Rat Verleg stadion... want daar zitten de echte voetbal liefhebbers..
Altijd uitverkocht, uitbreiding op komst naar de 23.000 en Breda is een voetbalstad in hart en nieren.
|
doubbells
[Offline]
15:11 7/3/10
|
Soms ga ik vroeg naar bed. Dan zet ik de radio op 100p.nl candlelight. Vroeger in mijn jeugd, sorry barrel maar ik ben al oud, luisterde ik er al naar. Vermeende diepzinnige gedichtjes omlijst door Mantovani. Green leaves (of summer) Ik word er rustig van, meestal.
Als het niet werkt, dan ga ik nog even computeren. Dan lees ik het Fortisforum en dan denk ik: Heerlijk deze wereld, geen leugens, geen bedrog, geen afgunst. Gewoon eerlijke fijne mensen, met warmte voor en door elkaar.
Daarna slaap ik vrij snel tot vijf voor tien.
//2,73
|
oma
[Offline]
15:07 7/3/10
|
Sommige van ons hebben een mail gehad, is GEEN spam maar een mail in code.
Alleen een paar vrienden (waaronder ik) hebben het wachtwoord om de mail te ontcijferen
|
johnclean
[Online]
14:40 7/3/10
|
Kunnen we het hier niet gewoon over Fortis hebben.
|
siha
[Offline]
12:26 7/3/10
|
"King" merkt dat er weer heftige spanningen op het Fortis forum zijn.....
Allemaal niet tevreden over de stijgingen of gewoon nog allemaal last van de winterdip....????
Kom op Heren doe ff gewoon en maak er een leuk Forum van... Da vind King ook leuk...
Succes morgen en NAC proficiat met het gestolen punt van ons.... da moest ik nog ff kwijt... Dus.
|
the fortis king
[Online]
12:08 7/3/10
|
Waarschijnlijk meeting met andere kabouters....
|
jptd
[Offline]
11:29 7/3/10
|
Niet met de auto Joost !
Er staat een flinke file in het bos.....
|
jptd
[Offline]
11:24 7/3/10
|
doubbells [Offline]
10:57 7/3/10
oké Joost, duidelijk.
Thnx!
|
wiIver
[Offline]
11:22 7/3/10
|
denk je?
verbaast me al dat het bos niet naar joost komt
|
bfa
[Offline]
11:12 7/3/10
|
tis weer veilig.
|
barrelhouse
[Offline]
11:11 7/3/10
|
Aaronroos € 3,55
johannes 3,45
RemcoHu 3,22
Hab 3,20
John 3,13
blommetje 3.10
siha 3,07
mark 3,03
jptd 3,00
Bunky 2,95
Niels 2.93
Droad 2,90
barrel 2,89
bracar 2,68
|
Nielsy91
[Offline]
11:08 7/3/10
|
Schandalig slecht genomen foto
Linker schoen is niet eens te zien
|
jptd
[Offline]
11:05 7/3/10
|
Nee Wilv,
Zoals Jan al heeft aangegeven is mijn mail gehact en wordt gebruikt voor span. Kan ik niets aan doen want weet niet op welke pc dit gebeurd is. Verwijder ze maar meteen want als ik je iets wil vertellen mail ik je het wel. !
En Bart je hoeft echt geen smoking te huren voor je boekje..
Nu echt de bossen in want er zit er eentje op me te wachten met een blik van kappen nu.. Zullen jullie ook wel hebben maar zal nooit gebeuren...
Maar na mijn meiske luister ik wel.
|
doubbells
[Offline]
10:57 7/3/10
|
joost moet ik een smoking aantrekken bij mijn boekpresentatie ?
|
bfa
[Offline]
10:40 7/3/10
|
Joost, verstuur jij vanuit Beijing rare emails ???
Heb er nl één in m'n postvak, en zit er echt niet op te wachten.
|
wiIver
[Offline]
10:40 7/3/10
|
Heb geen kaart meer JAO maar bezoek de mooie wedstijden zo,n 5 keer per jaar
En Jan je moet een kaart hebben bij NAC anders krijg je geen plek omdat het altijd uitverkocht is
Las laatst dat je een kaartje had gekregen voor je cluppie... zet me ook aan het denken.
logisch
|
bfa
[Offline]
10:33 7/3/10
|
Kleine tip Barrel speciaal voor U. Je hebt toch zo,n belang in de Fortis Holding.... moet je ze morgenvroeg meteen uitgooien en een uurtje of twee weer oppikken. Kun je zelf een pop kopen en hoef je die niet elke keer schoon te maken..
Proost
Joost uit Beijing
|
doubbells
[Offline]
10:32 7/3/10
|
Goedemorgen vrienden,
Vanmorgen is bekend gemaakt dat steeds meer mensen weigeren om ongelukkig te zijn !
JP
|
jptd
[Offline]
10:31 7/3/10
|
Maar dat zal je weinig intresseren denk ik want als je hard genoeg blaast worden de ogen van jullie gezamelijke pop vanzelf zwart.
|
doubbells
[Offline]
10:30 7/3/10
|
Je maakt mijn dag weer compleet Barrel. En Ze heeft trouwens groene ogen.
|
doubbells
[Offline]
10:28 7/3/10
|
Modernisme voetbal anno 2010
Oorlog die in korte broek gevoerd wordt
|
jptd
[Offline]
10:24 7/3/10
|
In haar mooie blauwe ogen kijken en ondertussen de koffie in de suikerpot schenken.......
|
jptd
[Offline]
10:19 7/3/10
|
ga dat meisje in je hoofd is koffie geven Joost.
|
barrelhouse
[Offline]
10:10 7/3/10
|
Je bent er al vroeg bij Bart !! Complimenten !!! En je vraag is nutteloos want je weet waar ik het over heb. Maar laat "mensen" graag in hu,n waarden.
Koffie ??
|
doubbells
[Offline]
10:07 7/3/10
|
welk boekje joost?
|
bfa
[Offline]
09:58 7/3/10
|
O Vergeet ik nog de ladderzatte posting van Bart: 22:59 6/3/10. Hier hebben we geen hoeren Bart dus blijf maar weg. Blaas je pop nog maar eens op en leef je uit en kom daarna... zal wel ff duren met iets zinnigers..
|
doubbells
[Offline]
09:43 7/3/10
|
En Jan je moet een kaart hebben bij NAC anders krijg je geen plek omdat het altijd uitverkocht is.
Klaar.
Zo klaar voor vandaag met mijn "vrienden".
Ga zo even iemand koffie brengen..
|
doubbells
[Offline]
09:40 7/3/10
|
En Barrel ik noem je niet stabiel maar labiel.. zoek dat vandaag maar eens op in je boeken... Tijd zat denk ik zo in de trieste omgeving waarin je zit..
|
doubbells
[Offline]
09:37 7/3/10
|
Bart zou je zo vriendelijk willen zijn om niet onder of met mijn naam te posten ???
En leer eens tellen.. het waren er geen 25 maaar slechts 5 en heeft helemaal niets te maken met voetbal.
Ben ik duidelijk. Of moet ik een boekje opendoen over je....
Proost
Joost
|
doubbells
[Offline]
09:35 7/3/10
|
Bedankt Joost,
daar zat ik echt op te wachten SPAM
Hello,
I am writing to introduce an amazing online shop for you : www.hoyoy.com
Fashion, Popular, Security, Ecnomic........ as you see, it has all of the best festures as an online shopping.
It is a specialized online shop for Brand shoes and Brand. you also can find brand bags, boots there.
Believe messs, you will enjoy your shopping-trip here !
|
droadneggel
[Offline]
09:26 7/3/10
|
wat blijft er over van het jbb bolwerk. haat/liefde verhouding met bfa en alle waardering voor JAO en mij noemt Joost een stabiel figuur als ik het goed las.
|
barrelhouse
[Offline]
09:21 7/3/10
|
beste gamboy
Leer eens lezen
Ik ben mijn seizoenskaart verloren tijdens die vechtpartij met 25 Marokkanen die ik de EBI ingemept heb. Sindsdien voel ik me 11 jaar jonger ,zoals ik je in die mail al verteld heb die ik je toezonden heb toen ik op het terras van ome Ko op barrelhuis aan het wachten was.
proost Joost
|
bfa
[Offline]
09:11 7/3/10
|
En sorry Bart heb geen tijd voor je omdat ik mijn meiske moet ophalen.... Zal wel heel raar voor je klinken maar is edht zo... Kom eens op de koffie op de zaak...
Fijne avond Bart.
|
doubbells
[Offline]
23:48 6/3/10
|
Voetbal is al jaren aan het verharden Jan. En bekijk gerust mijn gegevens.... Nac is mijn club al jaren lang en dat weten de echten..
|
doubbells
[Offline]
23:46 6/3/10
|
doubbells, 22:22 6/3/10:
Heb geen kaart meer JAO maar bezoek de mooie wedstijden zo,n 5 keer per jaar. Wel 11 jaar een vaste plek gehad op de B-side maar toen het voetbal ging verharden was voor mij de gein eraf. De echte wedstrijden die ik nog bezoek zijn thuis tegen Feyenoord, Utrecht, Stillem II, Twentente en Ajax. PSV gaat kampioen worden en winnen meestal stiekem thuis in Breda dus die laat ik gaan.
doubbells, 19:21 26/11/09:
Zit wel elke thuiswedstrijd in het stadion, B-Side. Al vanaf mijn 17 dus nu 22 jaar een vaste plek. Fanatiek vak maar nooit rellen. Die tijd heb ik gehad. Altijd uitverkocht dus 17.700 man !! En ga drie keer per jaar een uitwedstrijd bezoeken. Feyenoord, Twente en Utrecht.
In 3 maanden is er wel wat gebeurd zo te zien:
- Geen kaart meer? Is die dan midden in het seizoen verlopen?
- Van 22 jaar een vaste plek hebben, is er 11 jaar verdwenen.
- Heb helemaal gemist dat het voetbal na 26 november 2009 zo is gaan verharden.
|
gameboy
[Offline]
23:40 6/3/10
|
Rest de vraag wie er achter het deurtje stond
|
bracar
[Offline]
23:07 6/3/10
|
doubbells loopt over de wallen en ziet een kastje aan de muur hangen met de tekst
" pijpen €5"
doubbells denkt dat is niet duur zijn maar 2 plukken Fortis , gooit €5 in het kastje
dan gaat het deurtje open , komt er een lul uit
|
bfa
[Offline]
22:59 6/3/10
|
AMSTERDAM - De Franse president Nicolas Sarkozy heeft zaterdag gezegd dat de landen van de eurozone hun economische beleid beter moeten coördineren.
Ook sprak hij zijn steun uit voor Griekenland, dat strijdt tegen de financiële crisis, hoewel hij geen toezeggingen over financiële hulp deed.
De Franse leider zei in Parijs dat hij Griekenland steunt omdat 'we een eurozoneland niet kunnen laten vallen'.
Sarkozy gaf ook aan te zullen vechten voor de hele Europese economie en dat 'met dezelfde tomeloze energie' te doen als hij voor het Europese landbouwbeleid heeft gedaan, waar de Franse boeren van geprofiteerd hebben.
Positief
Frankrijk en andere landen van de Europese Unie hebben positief gereageerd op de bezuinigingsmaatregelen die de Griekse regering vrijdag heeft aangenomen.
De Griekse premier George Papandreou brengt zondag een bezoek aan Sarkozy.
Gr mark
|
mark-dijk
[Offline]
22:43 6/3/10
|