|
Aanbevelingen
|
succes
|
vrek
[Offline]
09:06 26/5/08
|
|
Vast plukje gister ook even er uit gedaan.Koers was al niet stabiel met goede berichten, wacht even de reacties af morgen.
|
janse
[Offline]
10:47 28/5/08
|
We gaan het maar weer opnieuw proberen op €14,85
Elke week een ritje is ook goed en met het vaste plukje wachten op de €20,-
|
taare
[Offline]
10:35 28/5/08
|
|
Maar kan dan best zijn dat BAM vandaag óf vet groen óf vet rood gaat.Allemaal voorspel door de grote jongens.
|
jmc
[Offline]
09:01 28/5/08
|
|
goedemorgen allemaal
|
belegjeboterham
[Offline]
09:00 28/5/08
|
|
grombo,ik denk zelfs dat ze zoiets aan het regelen zijn met de koers.
|
jmc
[Offline]
09:00 28/5/08
|
|
Ik ga vandaag maar eens gokken op goede cijfers van Bam. Ik denk dat er veel negativisme is ingeprijsd in de koers op dit moment en dat de koers daarom op goede cijfers anderhalve euro oploopt.
|
grombo
[Offline]
08:54 28/5/08
|
|
The day before the day.
|
jmc
[Offline]
08:04 28/5/08
|
|
Als usa het groen kan houden kan BAM nog een beetje richting 0-punt.
|
jmc
[Offline]
17:07 27/5/08
|
|
Ben wel blij dat de 'heren' analisten het niet té hoog inschatten.Nu kan het bij beter dan verwachte cijfers hard gaan.Maar misschien is dat wel juist de bedoeling van die heren.
|
jmc
[Offline]
16:09 27/5/08
|
tijd gaat hard , maar is nog geen donderdag toch
|
zegeltje
[Offline]
15:51 27/5/08
|
PREVIEW: BAM nettowinst KW1 daalt 21%, omzet -8%
AMSTERDAM (Dow Jones)--BAM Groep maakt donderdag voorbeurs een 21% lagere nettowinst van EUR45,1 miljoen over het eerste kwartaal van 2008 bekend. Dit is de gemiddelde verwachting van vier door Dow Jones Nieuwsdienst geraadpleegde analisten. Een analist wijst erop dat de kwartaalcijfers bij het bouwbedrijf fluctueren aangezien individuele projecten een grote impact kunnen hebben. De omzet daalt 8% naar EUR1,7 miljard, is de gemiddelde verwachting. De aandacht van analisten gaat uit naar de ontwikkelingen van de bouw- en vastgoeddivisies. Daarnaast wordt gelet op de ontwikkelingen in Nederland, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk. Ook zijn analisten benieuwd naar uitspraken over de mogelijke verkoop van het belang in Van Oord Groep. Omstreeks 15.00 uur noteert het aandeel 2,3% lager op EUR14,69, terwijl de Midkap met 1,4% daalt (AMV)
Dow Jones Nieuwsdienst: +31-20-5715200; amsterdam@dowjones.com
Dat is de reden
|
taare
[Offline]
15:47 27/5/08
|
|
wacht nog effen op dow j
|
vrek
[Offline]
14:46 27/5/08
|
hou je vast als ze aan de overkant er ook geen zin in hebben..
erg aanlokkelijk om in te stappen nu in bam...
wacht eerst me schelpjes af
|
zegeltje
[Offline]
14:44 27/5/08
|
55 cent eraf vanaf 9.30uur
|
jmc
[Offline]
14:39 27/5/08
|
Maar te vroeg gekocht zie je.
Heb ik ook altijd hoor.En ik denk met mij velen hier.
BAM gaat wel héél erg slecht vandaag.
Ben benieuwd waar dat gaat eindigen.
|
jmc
[Offline]
14:37 27/5/08
|
Nou nou, jij durft
|
jmc
[Offline]
13:32 27/5/08
|
|
gokje,plukje genomen
|
belegjeboterham
[Offline]
13:06 27/5/08
|
|
Helaas denk ik het 2de.
|
jmc
[Offline]
12:40 27/5/08
|
Vandaag is het simpel.
Aex omhoog,BAM omhoog.
Helaas geldt dit ook andersom.
|
jmc
[Offline]
12:35 27/5/08
|
duimpje; verboden op vinkentouw te zitten?
|
vrek
[Offline]
11:54 27/5/08
|
vrek,moeilijk he?
Ik ben reuze benieuwd as. donderdag
|
jmc
[Offline]
11:52 27/5/08
|
jmc ik weet ut niet; zit op ut vinkentouw
|
vrek
[Offline]
11:47 27/5/08
|
Gaan we donderdag dan toch shit cijfers zien.
Voorkennis is er altijd dus deze daling is voorwerk.
Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat partijen nog ff koers laten dalen om goedkoop in te kunnen kopen voor de cijfers die wel goed zijn.
Zeggen jullie het maar.
|
jmc
[Offline]
11:45 27/5/08
|
Bijna -2% vind ik wel een beetje rampspoed hoor
Maar gisteren weer buy met koersdoel 21 gehoord dus jullie zien het weer.Dalen dus.
|
jmc
[Offline]
11:41 27/5/08
|
|
ik bedoel de rampspoed valt mee, ze staan er niet zo slecht voor
|
belegjeboterham
[Offline]
10:42 27/5/08
|
eventuele rampspoed is al een beetje ingeprijsd in de bouwers aandelen, lijkt mij.
het verleden leert, dat het ook wel eens heel slecht kan gaan in de bouw, daarom misschien.
Vooralsnog valt het mee.
|
belegjeboterham
[Offline]
10:41 27/5/08
|
Alles down dus ook BAM helaas.
|
jmc
[Offline]
10:13 27/5/08
|
BAM in ieder geval groen slot.
Aex duikt naar day-low.
|
jmc
[Offline]
17:46 26/5/08
|
Qurius heb ik al.
Doet idd beetje vreemd vandaag maar net als BAM houdt ik ze nog ff vast.
|
jmc
[Offline]
17:31 26/5/08
|
Tja en als je dan toch iets wil doen, Qurius doet een beetje vreemd vandaag. Voor een habbekrats kun je een gokje wagen!
|
janse
[Offline]
16:59 26/5/08
|
Ieder zijn eigen beslissing nemen is altijd
|
jmc
[Offline]
16:58 26/5/08
|
Vrek, bij twijfel niet doen.Cash is king!
|
janse
[Offline]
16:58 26/5/08
|
|
ben er uit zoals je weet heb wel netjes nieuw draadje geopend omdat ik denk dat BAM oke is!!! Maar......... moet ik nog effen wachten om weer in te stappen?
|
vrek
[Offline]
16:53 26/5/08
|
janse,ik ben niet pessimistisch maar realistisch.
Ik probeer de koersbeweging te voorspellen.
Zit dik in BAM dus ben positief
BAM beweegt vandaag weer met de aex mee naar beneden en dat zie ik liever anders.
Maar de omzet is te weinig om iets te zeggen vandaag.
Cijfers zullen koers bepalen.
|
jmc
[Offline]
16:51 26/5/08
|
OUTLOOK BAM Q1 solid as analysts look to full year guidance
AMSTERDAM (Thomson Financial) - Royal BAM Group N.V. will report a solid set of first quarter results but analysts said they will be looking mainly towards the guidance, because last year's results were so good, the comparison base will be difficult.
The current guidance is for sales of around 9 billion euro and a net profit of at least 250 million euro.
The company is expected to report first quarter results Wednesday showing sales at 1.798-1.929 billion euro compared to 1.856 billion euro the year earlier, with a net profit at 40.9 million euro against 56.7 million the year before.
Rabo Securities analysts Michael Roeg and Ralf Jacobs said they will focus on the company's full year guidance, as last year's net profit figure will be tough
to beat because of several company specific items
The analysts said BAM earnings this year will face a tough base because of the loss of earnings at Flatiron, recently disposed.
Also, the analysts noted the 11 percent rise of the pound, as well as a 'disproportionately strong' result at the company's property division last year due to the timing of large completions.
BAM also last year reported an exceptional tax gain estimated at 4 million euro and experience a mild winter, which lent itself to an above-average output.
The broker does not expect finalisation yet of the the company's 21.5 percent stake in Van Oord.
'The intended disposal of Van Oord (should) yield proceeds of around 500 million eur,' the analysts said.
Roeg and Jacobs estimate sales at 1.929 billion euro, EBIT at 55.3 million euro, and net profit at 40.9 million euro, with earnings per share at 0.31 euro.
Rabo Securities rates BAM at 'buy' with a 19.0 euro price target.
ING analyst Tijs Hollestelle expects a solid set of results although the analyst notes that industry news has been mixed.
'Some of the Dutch contractors have reported strong results and given an optimistic outlook for 2008, but some were forced to take substantial loss provisions in order to cover losses in old contracts relating to sharp cost inflation in raw materials and sub-contractors,' Hollestelle said.
The analyst sees sales at 1.798 million euro, down compared to the year before due to the divestment of Flatiron.
The analyst said it will be looking towards statements on German trading conditions and the performance of BAM Deutschland.
Hollestelle expects a reiteration of the company's full year guidance.
ING recommends BAM at 'buy' with a 21 euro price target.
Theodoor Gilissen analyst Tom Muller estimates net profit at 61 million euro and sales at 1.888 billion euro.
'It's not such an important quarter, for seasonal reasons. After all, when it is cold, you can't build anything,' Muller said.
The analyst said he looks mainly at the first half and full year results.
Theodoor Gilissen has BAM at 'buy'. Cornelia Messing; cornelia.messing@thomsonreuters.com
cmm/ajb
26 May 2008
COPYRIGHT
Copyright Thomson Financial News Limited 2008. All rights reserved. The copying, republication or redistribution of Thomson Financial News Content, including by framing or similar means, is expressly prohibited without the prior
written consent of Thomson Financial News.
|
Donis
[Offline]
16:21 26/5/08
|
JMC, je lijkt Claudje wel. Niet zo pessimistisch!
Bam staat voorlopig nog in de plus op een rode beurs!
|
janse
[Offline]
16:00 26/5/08
|
|
BAM gaat zometeen rood helaas voor deze 'draadjes'.
|
jmc
[Offline]
15:55 26/5/08
|
Op dit draadje zitten de BAM bezitters neem ik aan en op '10 euro' draadje de niet BAM bezitters!
Maar graag hadden zij nu ook BAM bezitter geweest.
|
jmc
[Offline]
15:19 26/5/08
|
15,25 staat'vast'
Maar kan zo verdwenen zijn net als verleden week een keertje.
|
jmc
[Offline]
12:52 26/5/08
|
Goede berichten vandaag
|
adriaantje
[Offline]
12:33 26/5/08
|
Nog 3 nachtjes slapen
|
jmc
[Offline]
12:31 26/5/08
|
Whatever, er wordt gewoon met hard werken aan de weg getimmerd.
6 euro erbij, dat zou leuk zijn ja!
|
janse
[Offline]
12:06 26/5/08
|
Winnaars als er geen concurrentie is ...........?
Goed voor de burgers en het publieke geld die marktwerking !!!
|
pimf
[Offline]
11:42 26/5/08
|
Dat is weer mooi nieuws JMC
|
Donis
[Offline]
11:41 26/5/08
|
21 here we come
|
jmc
[Offline]
11:40 26/5/08
|
AMSTERDAM (Dow Jones)--De winnaars van het grootste bouwcontract in Nederland, voor de bouw van een nieuwe hoofdvestiging voor het ministerie van Justitie en het ministerie van Binnenlandse Zaken in Den Haag, zijn BAM, Ballast Nedam, Imtech en Homij. Volgens analist Tijs Hollestelle van ING Wholesale Banking is het "een fantastisch contract voor alle betrokkenen". Bovendien bewijst het gegeven dat het genoemde consortium de enige partij was die heeft ingeschreven op het project, dat de Nederlandse bouwindustrie het druk heeft en veel orders moet vervullen. Hollestelle heeft op Ballast Nedam het advies hold en koersdoel EUR26, voor BAM het advies buy met koersdoel EUR21 en voor Imtech eveneens een buy advies, het koersdoel is EUR25. Ballast Nedam noteert omstreeks 11.15 uur 0,9% hoger op EUR22,90, BAM wint 0,7% tot EUR15,10 en Imtech daalt 0,3% tot EUR18,59. (YVV)
|
jmc
[Offline]
11:39 26/5/08
|
rt 15,13
+0,87%
|
jmc
[Offline]
11:37 26/5/08
|
morgen allemaal,London dicht,beurs reageerd beetje normal,kan beter en paar weeken dicht blijven!
|
expat41
[Offline]
11:16 26/5/08
|