Ga naar Bindex De NaBeursKroeg 826
  [Recent Topics] Recente berichten   [Login] Inloggen  [Policy] Forumbeleid  
Ga naar Pagina: Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 Volgende 
Berichten Aanbevelingen

De NaBeursKroeg 826

De club waar (bijna?) alles gezegd kan worden. De kroeg is uitdrukkelijk bedoeld om meningsverschillen, die er (overdag) geweest zijn, hier weg te drinken en elkaar weer als vrienden te ontmoeten. Maar ook over leuke en minder leuke dingen in het leven is iedereen welkom, rechts of links, zwart of blank, gelovig of atheïst, binnen de grenzen van het fatsoen en... er mag gekookt worden.(maar liever niet teveel)

Friends don't let friends drive drunk . . . zorg voor een BoB

De Kroeg is gesloten op beursdagen van 09.00 tot 17.30

3 0
bracar [Offline]
22:02 29/8/10

jij waarschuwen Brick...

0 0
wiIver [Offline]
21:17 30/8/10
ik waarschuw alleen maar adriaan
0 0
brick [Offline]
21:16 30/8/10
Even over de beurs. Had vandaag toch een betere beurs voorzien. Geen stuiver verdiend
0 0
adriaantje [Offline]
21:15 30/8/10

ja ha...
0 0
wiIver [Offline]
21:12 30/8/10
Goedenavond. Zijn we lief voor elkaar
0 0
adriaantje [Offline]
21:11 30/8/10

Doors ik bedoel echt jou niet hoor,...natuurlijk die vent die hier in één of andere flat woont...
heb zelfs geen idee waar..
0 0
wiIver [Offline]
21:09 30/8/10

oefff..... Maar Doors weet wel beter hoe ik over hem denk....

0 0
wiIver [Offline]
21:07 30/8/10
als je het snel leest is thed een zool
0 0
brick [Offline]
21:03 30/8/10

ook goedenavond....

ik voel me totaal niet aangesproken hoor, zoals jullie merken..

0 0
wiIver [Offline]
20:53 30/8/10

http://www.aangenaambergenopzoom.nl /paginas/8-bourgondisch.html
0 0
wiIver [Offline]
20:52 30/8/10

over AL
0 0
wiIver [Offline]
20:49 30/8/10

wat een achterlijke zool....

om dit nu een sfeerimpressie te noemen voor BoZ....

Nee Thedoors,... Bergen is echt
heel bourgondisch en gezellig.... en ja ... die dwazen heb je over rondlopen...
0 0
wiIver [Offline]
20:46 30/8/10
Avond.
Even kleine sfeerimpressie van de woonplaats van één van de NBK-ers:

http://www.dumpert.nl/mediabase/109 2181/30f73cdc/val_van_balkon.html
0 0
thedoors [Offline]
20:27 30/8/10
0 0
bracar [Offline]
20:01 30/8/10

hier wat nieuws van een van Jinks's WTF portfolio gokkies... (~ $0.07 per stuk..) ACTC

Advanced Cell Technology’s Robust Cell Reprogramming/Transdifferentiation Platform Well Positioned To Capitalize on Emerging Trends in Regenerative Medicine

MARLBOROUGH, Mass.—(BUSINESS WIRE)—Advanced Cell Technology, Inc. “ACT” (OTCBB:ACTC) provides an update today on its plans to utilize its transdifferentiation platform to enhance regenerative medicine. Transdifferentiation involves reprogramming one type of adult cell, such as skin, into an altogether different type of cell, such as muscle or insulin-producing cells, without having to generate stem cells. This month scientists successfully turned ordinary fibroblasts into beating heart cells (Cell 142:375, 2010), providing new evidence that transdifferentiation will play an important role in the field of regenerative medicine. For over a decade ACT has actively continued to develop and innovate in the field of induced transdifferentiation, supported by robust intellectual property and has made significant progress discovering proprietary protocols and factors for inducing reprogramming of somatic cells with defined factors.

“Our field has evolved from considering cell differentiation as an irreversible event to slowly accepting that cell fate is responsive to manipulation even late in differentiation,” said Robert Lanza, M.D., Chief Scientific Officer at ACT. “Although there is a rich history to transdifferentiation, this research was pushed into the background with the advent of iPS cells. Only now is the regenerative medicine industry realizing its therapeutic appeal, and that some of the same techniques used for generating iPS cells can be used to directly reprogram one cell type into another. Even as researchers rush to implement the latest in stem-cell and iPS technologies, there is still a desire to manipulate cell identity without the need to begin with stem cells. Although transdifferentiation won’t replace the need for stem cells, it offers another strategy which, like iPS cells, can be used to develop cell products for use in patients when those sources of cells may be safer or better tolerated."

ACT’s efforts in the field of transdifferentiation date back to the late 1990’s. In fact, the Company was awarded a seven-figure grant from the National Institute of Standards and Technology (NIST) to identify agents and conditions that predispose, through non-genetic modification, target cells such as fibroblasts to be more amenable to reprogramming factors. These proprietary processes may be particularly significant where the reprogramming factor would be delivered as an extracellular agent rather than through a recombinant expression vector, and consequently removes safety issues otherwise arising from genetically modifying cells as described in the recent transdifferentiation papers by Vierbuchen et al (Nature 463, 1035, 2010) and Leda et al (Cell, 142, 375, 2010) . The Company believes its proprietary technology is a necessary step to a predictable and safe process for the practical reprogramming of cells in a clinical product setting.

“One of the fruits of ACT’s early research efforts,” said William M. Caldwell IV, the Company’s Chairman and CEO “comes in the form of a robust intellectual property estate generated by the company. We have patent filings with priority dates going back a decade or more, and are positioned to control central factors involved in inducing heart cell formation, including factors described in recent publications. The company has also been diligently protecting its IP relating to novel protocols and agents for predisposing differentiated cells to transdifferentiation. We have a very strong IP position in place through pending and issued patent filings, including a recently-issued broad patent for enhancing the generation of nerve cells from fibroblasts through transdifferentiation. We consider this a requirement to practical and safe use of transdifferentiation in the generation of cellular products for human and veterinarian uses. Persistence in our research programs has permitted ACT to be multi-faceted with several platforms for generating cellular therapies. We believe our steady, steadfast resolve to develop multiple sources of cells for transplantation will pay off in the long run, both in terms of product pipeline and controlling patent positions.”

About Advanced Cell Technology, Inc.
Advanced Cell Technology, Inc. is a biotechnology company applying cellular technology in the field of regenerative medicine. For more information, visit http://www.advancedcell.com

0 0
Jinks [Offline]
19:55 30/8/10

Aquaplanning?
0 0
bracar [Offline]
19:54 30/8/10
kan geen slecht weer meer gebruiken , anders planning problemen
0 0
brick [Offline]
19:49 30/8/10
Lap gelijk even de ramen hier
0 0
bracar [Offline]
19:38 30/8/10
Kom stiekem kijken of het al gezellig is, want mag nog niet naar binnen ben nog op het werk

0 0
johnclean [Offline]
19:33 30/8/10
Zeker, wel paar stevige buien op Moerdijk, maar het wordt wat beter, moet ook, want lang weekendje met kids/kleinkids naar Lommel.
0 0
bracar [Offline]
19:24 30/8/10
is met het slechte weer nog mee gevallen vandaag
0 0
brick [Offline]
19:23 30/8/10
Doe wel ff bakkie met je mee.
0 0
bracar [Offline]
19:06 30/8/10
goede avond , ik zie dat er nog een tafeltje vrij is , dus eerst maar koffie
0 0
brick [Offline]
18:54 30/8/10

en morgen gezond weer UP
0 0
wiIver [Offline]
00:01 30/8/10
Ben er nog. Ik ben een beetje in verwarring geraakt hier vanavond, Maar ga nu toch. Morgen weer eens een poging doen wat te verdienen op de beurs. Deze maand tot nu toe weinig succesvol.
Nog veel lol hier wilver, john en yenada, Vrouwen flink in de meerderheid op dit late uur bemerk ik
0 0
adriaantje [Offline]
23:56 29/8/10
Ik was laatst op een bruiloft en ik stond naast iemand en zei

"wat is de bruid afschuwelijk lelijk he"

He ho ff "ze is wel mijn dochter hoor"

Oh sorry ïk wist niet dat u de vader was"

Ik ben de moeder klootzak
0 0
johnclean [Offline]
23:52 29/8/10

Yenada [Offline]
23:48 29/8/10

da's duidelijk..
0 0
wiIver [Offline]
23:52 29/8/10

adriaantje [Online]
23:40 29/8/10

dat meen je niet.... slaap er eens een nachtje over
0 0
wiIver [Offline]
23:50 29/8/10

Wat maakt het allemaal eigenlijk uit, we zijn allemaal mens, er zullen mannen bij zijn die m ook wel s in n man hebben gestoken, en vrouwen die graag 1 piemel zouden willen hebben

Geslacht is pas belangrijk als je je wilt voortplanten, voor de rest maakt t geen reet uit
voor de mens zoals je bent!!!!

Trust.

0 0
Yenada [Offline]
23:48 29/8/10
Sleep well adriaantje

Misschien is adriaantje wel een adriana
0 0
johnclean [Offline]
23:42 29/8/10
Ik ben pas nieuw in deze kroeg en ik moet zeggen het licht is ook niet alles zo donker hier dat ik niet goed kan zien of het nu een mannetje of vrouwtje is
0 0
johnclean [Offline]
23:41 29/8/10

Hi volk,

29 augustus 2010, Ramses 77 jaar geleden geboren!

Voor hem maakt t niet meer uit, pensioen etc.

http://www.youtube.com/watch?v=wXmW uivsViU

Proost.
0 0
Yenada [Offline]
Ik ga er een eind aan maken. Trusten
0 0
adriaantje [Offline]

maakt niet uit John.... ik vind jou wel een gezellige kroegtijger hier worden... ( effe wennen)

0 0
wiIver [Offline]
23:39 29/8/10
ohoh wist ik niet
0 0
johnclean [Offline]
23:38 29/8/10

johnclean [Online]
23:27 29/8/10

Nee hoor.... en voor buurMAN ben ik afgekeurd...
0 0
wiIver [Offline]
23:36 29/8/10
@kaak ideetje
begin ook een restaurant

KAPITEIN KAAK
0 0
johnclean [Offline]
23:35 29/8/10
@wilver

Mijn moeder en stiefvader wonen in Zoetermeer en hebben een buurman die heet Wilver. Is dit toevallig dezelfde
0 0
johnclean [Offline]
Het loopt de spuigaten uit met al dat smikkelen.
Word er een beetje jalours van
0 0
adriaantje [Offline]
Ik had niet goed gekeken het was NIET droog ben nu verzopen. Wat een hondeweer
0 0
johnclean [Offline]
23:26 29/8/10

En daar kom je nu mee
0 0
kaak [Offline]
23:21 29/8/10

wij hebben geprofiteerd van"week van de restaurants"

schitterend 3 gangen menu voor 25 euries...

http://www.restaurantweek.nl/rwaug/ nl/amexrestaurants_list?city=brabant

0 0
wiIver [Offline]
23:19 29/8/10

re Heer Kaak...

Eindelijk iemand die mij op waarde weet in te schatten

0 0
kaak [Offline]
23:16 29/8/10
T'is hier nu droog ff een hondje laten plassen
0 0
johnclean [Offline]
23:15 29/8/10
Heer Kaak opa's en oma's zeker welkom en uiteraard de kleinkinderen
http://www.kapiteinhaak.nl/kh/
0 0
johnclean [Offline]
23:09 29/8/10

re alle vaders zijn kapitein en moeders de matrozen

Dat lijkt mij wel wat, eindelijk een keertje de baas kunnen spelen..... Waar is dat, en gaat het ook op als je daarheen gaat met je kleinkinderen

0 0
kaak [Offline]
23:05 29/8/10

ze zijn maar even klein John..... tijd voor romantische diners komen (hopelijk) weer wel..

0 0
wiIver [Offline]
23:05 29/8/10
Wij hebben hier een restaurant speciaal voor gezinnen met jonge kinderen "Kapitein Haak"
daar kan je heel goed eten en de kinderen mogen daar alles ze hebben er een speelhoek ingericht als piratenboot echt geinig gedaan en alle vaders zijn kapitein en moeders de matrozen Je moet er niet heen als je met je partner romantisch wil dineren je wordt gek van schreewende piraten kindjes
0 0
johnclean [Offline]
23:02 29/8/10

nog gefeliciteerd John ...

lekker toch... effe alleen en weten dat je een leuke mooie dag heb gehad met gezinnetje..
0 0
wiIver [Offline]
22:56 29/8/10
Ondanks dat ik vandaag onverwachts moest werken en de middag een beetje gewoon was heb ik lekker met gezinnetje heerlijk gegeten. nu is iedereen naar bed, ff tijd voor een biertje
0 0
johnclean [Offline]
22:54 29/8/10
Ga naar Pagina: Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 Volgende