|
Samengaan van SNS met Fortisbank Nederland brengt met elkaar weer een niet te grote allesomvattende bank in nederland (let op) dit is de beste oplossing voor Bos.
|
bankier
[Offline]
15:56 18/9/09
|
Lijkt me toch geen slecht idee. Heb namelijk ook SNS. Ben zelf nog naar het seminister geweest in meursen. Met Cor van Zeil. Gaf toch enkele tips ook al is hij niet helemaal "nutraal" natuurlijk want hij beheert het. Maar toch gekocht rond de vier..
Groet
Joost
|
doubbells
[Offline]
17:52 24/9/09
|
ik weet niet hoe groot de pakketten zijn die men uiteindelijk zou willen lozen en met welke gem. prijs - lees: winst - men genoegen zou nemen. doet er ook nog toe.
misschien is bij alles bij elkaar opgeteld grote pakketten een gem. winst van 3 cent al goed..
|
PietKeizer
[Offline]
17:14 24/9/09
|
zie aegon, adriaantje
uitgifte was 5,25 en 1 of 2 dagen erna dook de koers nog ff onder de 5
|
PietKeizer
[Offline]
17:12 24/9/09
|
Nieuwe aandelen vandaag onderhands geplaatst voor 5,15. Huidige koers 5,25/5,26. Waarom krijgen de kleine beleggers die kans niet? Hier deugt geen ene mallemoer van.
Kunnen de verkrijgers nu al gelijk gaan dumpen met 10 cent winst. Let maar op, koers gaat naar dat niveau van 5,15 de komende twee dagen.
|
adriaantje
[Offline]
15:50 24/9/09
|
SNS Reaal is bezig met reorganisaties op het gebied van IT. Bank IT en Verzekeraar IT zijn zo goed als samengevoegd nu.
Wil je de tent verkopen dan lijkt mij dat je het bank segement en de verzekeraar juist NIET wilt samenvoegen.
|
Dokus
[Offline]
09:12 24/9/09
|