Ga naar Bindex Fortis: week 26.
  [Recent Topics] Recente berichten   [Login] Inloggen  [Policy] Forumbeleid  
Ga naar Pagina: Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Berichten Aanbevelingen

0 0
heinzo [Online]
08:56 23/6/08

De twee grootste patjakkers van Belgïe.
0 0
the master [Online]
15:44 23/6/08
had dat ventje ietsje méér ontvangen, dan kon hij tenminste lachen...

bij ING zitten ze ook niet stil: hun bod van 15 euro wordt ingetrokken, gewoon te duur: als compensatie moeten ze Fotron van Vortis sponseren voor een voettocht naar santiago de compostella
0 0
karote [Offline]
15:39 23/6/08

Maar ja, ik sta dus wel op de 1e plaats.
0 0
veen1966 [Offline]
15:24 23/6/08
Topman Jean Paul Votron van Fortis is de lijstaanvoerder van ‘beloningsschandalen’, met een bonus van €2,5 miljoen over 2007, het jaar waarin €15 miljard aan beurswaarde werd stukgeslagen. Votrons beloning ging ook nog omhoog met 73% toen Fortis al serieuze liquiditeitsproblemen van de kredietcrisis ondervond, aldus de Vereniging van Effectenbezitters (VEB).

0 0
the master [Online]
15:20 23/6/08
ik ben er uit sinds vorige week om verder neerwaarts risico te verminderen. Wel een ellende aandeel geweest zolang ik ze had dus voorlopig even geen Fortis meer.
0 0
jamm [Offline]
14:24 23/6/08
Bij 2 aandelen Fortis, gratis touw kado
0 0
veen1966 [Offline]
13:20 23/6/08

@veen1966
dit is de metafoor van/voor fortis!
ze leveren je het touw waarmee je jezelf
kunt ophangen.

0 0
camelot [Offline]
13:17 23/6/08
Hoe zouden ze op dit idee gekomen zijn?
0 0
veen1966 [Offline]
12:40 23/6/08
0 0
veen1966 [Offline]
12:40 23/6/08
de 10 euro komt wel in zicht als dit zo doorgaat.
0 0
veen1966 [Offline]
11:10 23/6/08
ik vind dat discussie moet gevoerd worden met positieve en negatieve commentaren als er enkel positieve of enkel negatieve postings toegelaten zijn stopt elke vorm van degelijke discussie
0 0
racing [Offline]
10:55 23/6/08

Alleen positieve postings worden op dit draadje gewaardeerd, de waarheid mag je hier niet zeggen dus houden wij ons een beetje stil want er valt helemaal niets positiefs te zeggen.

0 1
helmus [Offline]
10:51 23/6/08
het is hier stil het gaat wel slecht op de beurs maar hopelijk zijn de meesten alleen hun weekend roes aan het uitslapen denk niet dat er nog iets spectaculairs gebeurt voor het fed-besluit
0 0
racing [Offline]
10:29 23/6/08
Dexia-klanten belaagd door incassobureau EDR
23 Jun 08, 08:13
door Rien Meijer
AMSTERDAM (DFT) - Klanten van Dexia Bank, die zwaar het schip in zijn gegaan met de inmiddels beruchte aandelenleaseproducten, wordt het leven nu zuur gemaakt door het incassobureau EDR. Het bureau in Den Haag dreigt de gedupeerde beleggers met rechtszaken als zij hun restschuld van vaak vele tienduizenden euro’s niet snel volledig betalen.
„Het escaleert met de dag”, constateert Piet Koremans van het Platform Aandelen Lease (PAL), dat zich inzet voor gedupeerden. „EDR gaat de confrontatie aan met een grote groep mensen die wel willen betalen, maar dat niet kunnen.” Koremans zegt de afgelopen dagen door diverse slachtoffers te zijn benaderd die aangeven best een betalingsregeling te willen aangaan, maar onmogelijk de hele schuld in één keer kunnen voldoen. Om hoeveel gevallen het in totaal gaat, kan Koremans niet zeggen. Maar volgens hem heeft Dexia begin dit jaar vele duizenden vorderingen verkocht aan het Ierse Varde Investment, dat vervolgens EDR in de arm heeft genomen voor het incasso.

Een vrouw in Amsterdam, die niet met haar naam in de krant wil, is één van de gedupeerden. Aan haar ervaringen met aandelenlease – waarbij met geleend geld werd belegd – hield zij een schuld over van zo’n €26.000. Omdat zij enkele jaren later instemde met het zogenoemde Dexia-aanbod, deed ze afstand van het recht om verdere zaken tegen de van oorsprong Belgische bank aan te spannen. Dit jaar werd zij door EDR gemaand een bedrag van €32.435 – de restschuld plus door Dexia gemaakte kosten – binnen vier weken te betalen. „Maar dat geld heb ik niet. Ik heb toen gevraagd om een betalingsregeling. Dat was mogelijk, zei EDR, maar ze gingen wel proberen het geld via de rechter te krijgen. Ze zeiden er ook nog bij dat ik niet bij de zitting aanwezig hoef te zijn, maar dan word ik bij verstek veroordeeld en komen er dus ook nog eens proceskosten overheen.”

Haar zaak staat voor aanstaande woensdag op de rol. EDR laat in een reactie per email weten de gang naar de rechter te kiezen „voor die mensen die niet bereidwillig zijn te betalen en dus überhaupt geen betalingsregeling wensen aan te gaan. EDR heeft conform een nauwkeurige procedure iedereen ruimschoots de tijd gegeven te reageren om tot een oplossing te komen.

EDR heeft zelfs een kortingsmogelijkheid op de schuld verleend indien in de minnelijke fase tot betaling wordt overgegaan. Indien hier geen gehoor aan wordt gegeven, is de volgende stap de stap naar de rechter. EDR betreurt dat een dergelijke stap wordt genomen en wil die het liefst vermijden. Vooral in die gevallen waar mensen mogelijkerwijs door belangenvertegenwoordigers op het verkeerde been worden gezet om niet tot betaling over te gaan”.

Volgens het incassobureau zijn momenteel honderden dossiers overgedragen aan een advocaat. „Tevens wordt nu bij EDR beoordeeld hoeveel dossiers hier nog meer voor in aanmerking komen.”
0 0
the master [Online]
09:19 23/6/08
De vieze spelletjes van Votron en trawanten!

Dexia-klanten belaagd door incassobureau EDR
23 Jun 08, 08:13
door Rien Meijer
AMSTERDAM (DFT) - Klanten van Dexia Bank, die zwaar het schip in zijn gegaan met de inmiddels beruchte aandelenleaseproducten, wordt het leven nu zuur gemaakt door het incassobureau EDR. Het bureau in Den Haag dreigt de gedupeerde beleggers met rechtszaken als zij hun restschuld van vaak vele tienduizenden euro’s niet snel volledig betalen.
0 0
the master [Online]
09:14 23/6/08
Goede morgen!
0 0
heinzo [Online]
08:56 23/6/08
Ga naar Pagina: Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9