|
Aanbevelingen
|
http://droadneggel.webs.com/wallstr eet.htm
|
droadneggel
[Offline]
20:46 4/6/10
|
Het was natuurlijk vrijdag.
De kans is aanwezig dat we gaan rebounden.
Bijv. naar 10050 = 38% retracement (fibonacci).
|
droadneggel
[Offline]
11:08 7/6/10
|
ja, ik ken dat. Dat vinden de vrouwtjes niet leuk..
|
SpeedRacer
[Offline]
11:07 7/6/10
|
|
S & P future herstelt behoorlijk. Gaat DJ vandaag haar verlies van afgelopen vrijdag een beetje compenseren (?)
|
SpeedRacer
[Offline]
11:02 7/6/10
|
Te veel wassen schaadt de lak
|
droadneggel
[Offline]
11:01 7/6/10
|
hahaha....leuk. Alleen carwash was leuker.....
|
SpeedRacer
[Offline]
10:53 7/6/10
|
Affiche over je gevonden
|
droadneggel
[Offline]
10:51 7/6/10
|
|
aegon is afgelopen vrijdag flink afgestraft, herstel mooi, zég......
|
SpeedRacer
[Offline]
10:47 7/6/10
|
|
SpeedRacer
[Offline]
10:45 7/6/10
|
Wat is er aan de hand buffet, Stress ?
|
droadneggel
[Offline]
10:40 7/6/10
|
neem nog een bakkie koffie! en blijf lekker zitten de zon komt door het wolken dek
loop over het dek en zie de horizon als een draad
ja ik weet het ik ga dichter worden!!! met mijn lengte van 1.18 komt de horizon dichterbij.
|
buffett
[Offline]
10:32 7/6/10
|
|
De euro is onberekenbaar, ik vind het erg riskant. Aan de andere kant, als je gelijk heb, dan kan het hard gaan.
|
Xaser83
[Offline]
10:26 7/6/10
|
ik ga een dag of 1-2 long zitten. sprinter eur/usd die ik vanmorgen te vroeg kocht, dat komt eind v/d middag/morgen goed
|
SpeedRacer
[Offline]
10:24 7/6/10
|
Ik houd de euro koers in de gaten en die lijkt te wijzen op een licht dalende trend op intraday basis.
De euro sleept uiteindelijk alles mee naar beneden (terecht of onterecht), dus ik wacht eigenlijk op de klapper. Zal wel even een stop loss zetten straks. Dan ga ik niet het schip in als ineens alles mee lijkt te vallen.
|
Xaser83
[Offline]
10:20 7/6/10
|
|
xaser, zit je nog short of verkocht?
|
SpeedRacer
[Offline]
10:09 7/6/10
|
|
xaser, ik zit er ook vaak naast. Maar ik verwacht morgen licht herstel en voor vrijdag neem ik weer puts. (vrijdag) Consumentenvertrouwen gedaald (?)
|
SpeedRacer
[Offline]
10:02 7/6/10
|
|
de sprinter eur/usd te snel genomen. deze ga ik niet lang houden...
|
SpeedRacer
[Offline]
09:56 7/6/10
|
|
heb de ING call/jun @5.84
|
SpeedRacer
[Offline]
09:54 7/6/10
|
Het lijkt vandaag niet echt een top dag te worden voor de bulls. 1 verkeerd bericht en we staan zo weer onder de 310, dus wees voorzichtig.
Dit bericht komt overigens van iemand die keer op keer de verkeerde keuze maakt hor ;)
|
Xaser83
[Offline]
09:52 7/6/10
|
Voorlopig worden de futs alsmaar roder.
Klik op de button futs bovenin de kop van het draadje voor real time futs.
|
droadneggel
[Offline]
09:51 7/6/10
|
|
misschien vandaag tijd om long te gaan voor een kort ritje.....
|
SpeedRacer
[Offline]
09:49 7/6/10
|
Daarbij heeft de ING nog een behoorlijk aantal extra aandelen uitgegeven vorig jaar. Dat verwatert de boel flink.
Ik weet niet wat er besloten is op de aandeelhouders vergadering, maar ze wilden het mandaat om nog eens een bult extra aandelen uit te geven.
|
Xaser83
[Offline]
09:49 7/6/10
|
Fundamenten van de markt ?
Een aandeel dat geen dividend uitkeert is niet aantrekkelijk. Wat je er aan kunt verdienen wordt uitgegeven door medebeleggers, niet door het bedrijf zelf.
|
droadneggel
[Offline]
09:46 7/6/10
|
Ik denk dat al die mensen die de beurs nu omlaag praten, de stijging van vorige jaar voor een groot gedeelte gemist hebben door voorzichtigheid.
Het is waarschijnlijk pure frustratie en ze willen nog een 2e kans om vette winsten te maken.
Zit zelf overigens momenteel ook comfortabel short.
Dus van mij mag ie naar beneden.
|
Xaser83
[Offline]
09:45 7/6/10
|
|
ING zou dik 8 moeten staan namelijk. Daarom zeg ik, politici en goeroe's zijn erger dan een stoploss.
|
Noelle
[Offline]
09:38 7/6/10
|
|
Probleem is al die randdebielen die de beurs omlaag praten. Tostrams met z'n 150 punten voor de AEX, politici die hun wafel voorbij praten. Gewoon al die gasten bij Vlekkie in een kamer achter geluidsarm glas zetten en terug naar de fundamenten van de markt.
|
Noelle
[Offline]
09:37 7/6/10
|
Aan en verkoop tesamen €5 bij Binck tijdens de promotieweken. Veel stijging heb je niet nodig om wat te verdienen.
|
droadneggel
[Offline]
09:29 7/6/10
|
|
ik heb er niet veel. specualatief sprinter long
|
SpeedRacer
[Offline]
09:26 7/6/10
|
|
ja, gokje dat euro klein beetje hersteld, daarna meteen verkopen...
|
SpeedRacer
[Offline]
09:24 7/6/10
|
Dus je gaat long ?
|
droadneggel
[Offline]
09:16 7/6/10
|
|
Droad, ik heb net een sprinter eur/usd gepakt. Mijn puts ing net verkocht.
|
SpeedRacer
[Offline]
09:15 7/6/10
|
|
Amper een paar weken geleden feliciteerde het IMF Hongarije nog omdat het land er in geslaagd is om het IMF-programma na te leven en het begrotingstekort terug te dringen. Maar het verkiezingsprogramma van Orban was gebaseerd op het terugdringen van besparingsmaatregelen en het stimuleren van economische groei. Omdat hij daarvoor geen geld heeft en zijn kiezers moeilijk kan vertellen dat zijn beloftes op lucht waren gebaseerd, strooit hij dan maar geruchten de wereld in als zou het land op de rand van het faillissement balanceren, de vorige regering de boeken vervalste en Hongarije nu een tweede Griekenland dreigt te worden. Gevolg: de IMF zal de broeksriem nog verder aanspannen. Potentiële geldschieters bedreigen met woorden als ‘faillissement' is enkel goed om de financiële markten zenuwachtig te zeggen en diezelfde geldschieters weg te jagen.
|
Narbonne
[Offline]
08:49 7/6/10
|
@Speedy goedenmorgen,
de dollar wordt steeds sterker omdat de eurolanden de zaken niet goed onder controle hebben of de markt wil ons dat laten geloven. Steun is er op de introductiekoers van 1,18 en daarna 1,14. Maar vooral ik zie hem niet snel stijgen. Waar denk je aan ?
|
droadneggel
[Offline]
08:18 7/6/10
|
|
nikkei voorbeurs -3%
|
SpeedRacer
[Offline]
00:26 7/6/10
|
|
Nikkei staat circa 3% in de min. Zal waarschijnlijk nog iets bijtrekken! Dinsdag licht herstel, woensdag putjesdag en vrijdag cashen!!!!
|
SpeedRacer
[Offline]
00:22 7/6/10
|
morgen circa 4-5 punten lagere opening. InG gaat morgen nog flink naar beneden. Voor Alro hoop ik op een hoge opening . Waarschijnlijk gaan de puts er morgen uit. en ga ik me richten op de euro. als het meezit, kun je hier mooi rendement mee behalen.Mocht het een bloedrode week worden vanwege macro's e.a. nieuws, dan komt de 1.15 in zicht....
|
SpeedRacer
[Offline]
23:26 6/6/10
|
Ik houd airfrance/klm ook in de gaten. Deze is na de duikeling naar 8.85 redelijk herteld. ik kijk komende week even aan. morgen nog een rode dag en rest van de week belangrijke macro's.
Ik heb nog een klein beetje cash en overweeg om bescheiden aantal puts afklm aan te schaffen.
|
SpeedRacer
[Offline]
23:07 6/6/10
|
Morgen gewoon groen eindigen met ING.
De D.J. gaat morgen ook weer gewoon door de 10.000 pnt.
|
alro.12
[Offline]
18:22 6/6/10
|
|
hou jezelf vooral voor dat we maandag up gaan, des te groter zal de tegenslag voor je zijn. We gaan de komende maanden alleen maar naar beneden. Komen steeds meer tegenvallende berichten. Komende weken zullen steeds meer landen de waarheid zeggen over hun begrotingen. Vandaag weer het bericht dat de engelse toezichthouders vrezen voor een nieuwe crisis en dat ze al bezig zijn met plannen die het moeten opvangen. Zegt genoeg toch en als je het niet wil zien dan zou ik zeker kopen. Maar de feiten liegen niet!
|
DennS88
[Offline]
15:37 6/6/10
|
Gaat de euro weer up?
zondag 6 juni | 15:15
EURO DOLLAR Last: 1.2017 + 0.0052 0.43 %
OPEN: PREV CLOSE : 1.1965 DAG RANGE : 1.1965 - 1.2017 52 WEEK RANGE : -
|
siha
[Offline]
15:17 6/6/10
|
Dat van Hongarije was heel oud nieuws.
Zie link:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/prin t/201868
En dat van die banen in de US. Denken we nu echt dat de US ons uit het slop zal trekken ?
|
droadneggel
[Offline]
08:44 6/6/10
|
|
http://www.telegraaf.nl/dft/nieuws_ dft/6866003/__G20__herstel_wereldeconomie_boven_ve rwachting__.html?p=5,1
|
siha
[Offline]
16:05 5/6/10
|
Hoi Speedracer, ik denk dat we vandaag beginnen met een daling om vervolgens weer bij te trekken en toch nog in het groen te eindigen.
Ik verwacht nl. dat de D.J maandag zal herstellen van de flink klap van gisteren en dat de AEX daar op meegaat en dan ook ING.
Of misschien heb ik wel een plank voor mijn kop, lol.
Volgende week vrijdag slotkoers 7.07 en eind juli gewoon 8,01.
|
alro.12
[Offline]
12:47 5/6/10
|
Ik ben volgende week in het buitenland dus kan het Slechter volgen dan vanuit mijn huisadres/ (en nu vakantieadres) maar ik heb " zoon gevoel" dat volgende week hoger gaat eindigen dan 320 beginnend met een dip, bijkomend van de arbeidscijfers om toch hogere posities neer te zetten.
Vind het overigens allang een goed signaal dat Aegon harder daalt dan ING, zie dat toch meer als ING die nu een sterkere positie heeft. correct me if im wrong
dus heb een limiet uitstaan op 6,65
|
Heutsz
[Offline]
12:43 5/6/10
|
Hé Alro, positieve instelling ik denk dat ik mijn verwachting iets bijstel en ga long op 312 - 315. Maandag opening op 315 (?)
ik verkoop maandag wat puts en waarschijnlijk ga ik voor de sprinter long eur/usd.
|
SpeedRacer
[Offline]
12:30 5/6/10
|
7,07 Alro.12
6,65 Atser
6.58 buffett
|
buffett
[Offline]
11:57 5/6/10
|
Centen op
|
droadneggel
[Offline]
20:55 4/6/10
|
|
Ik blijf nog even short. Zo rond de 305 overweeg ik om weer in call opties te gaan. Je staat dus nog aan de zijkant (?)
|
SpeedRacer
[Offline]
20:53 4/6/10
|
Dit moet hem worden voor komende week.
Wat gaan we doen long of short ?
|
droadneggel
[Offline]
20:46 4/6/10
|