|
BinckBank heft zich de afgelopen dagen goed staande weten tee houden in de AEX koers correctie die de afgelopen dagen plaatsvond. Het aandeel bewijst hiermee wederom zeer stabiel te zijn. De kleine correctie biedt een koop moment om aankomende week de stijgende trend te hervatten. Gezien de laatste resulaten biedt het aandeel zeer veel potentie. Het aantal nieuw geworven klanten, toename in effecten krediet, nieuwe kansen in Frankrijk en Belgie, aandelen inkoop programma etc doen mij het een zeer interessant aandeel vinden. Ik vermoed dan ook dat op 30 oktober de cijfers erg gunstig zullen uitpakken.
|
vandeheuvel
[Offline]
12:00 27/9/09
|
Succes dan maar zou ik zeggen, en nog één goedgemeend advies, stop niet al je centen in een aandeel, maar ga spreiden
|
kaak
[Offline]
13:43 27/9/09
|
Nou Kaak, mag ik jou vriendelijk bedanken voor je reactie..
Ik blijf natuurlijk erg benieuwd naar andere leden van het forum die geinteresseerd zijn in dit aandeel met of zonder deze in de portefeuille te hebben zitten. Het sentiment is altijd zeer laag geweest op dft terwijl het aandeel de afgelopen tijd bewezen heeft sterk te zijn.
Brand los leden van het forum!
|
vandeheuvel
[Offline]
13:03 27/9/09
|
re:Wat is jouw mening over Binck
Vandeheuvel,
1)ik heb geen mening over binck, want ik volg dit aandeel niet.
2) van de aandelen die ik wel volg, zal ik nooit geen verwachting hier neerzetten
3) besluiten neem ik zelf, en niet gebaseerd op basher-kreten, en zal dus ook nooit proberen om op die wijze stukken die ik zelf in porto heb, (nog) verder omhoog te jagen, want dat is een nutteloos gebeuren.
|
kaak
[Offline]
12:48 27/9/09
|
Zo is ie beter, volgens mij is de glazen bol OK
|
droadneggel
[Offline]
12:13 27/9/09
|
|
|
droadneggel
[Offline]
12:12 27/9/09
|
|
Dag Kaak, Bedankt voor je verwelkoming. Wat is jouw mening over Binck?
|
vandeheuvel
[Offline]
12:11 27/9/09
|
Hoeraaaaaaa, weer een nieuwe deskundige erbij met een glazen bol
|
kaak
[Offline]
12:06 27/9/09
|