Ga naar Bindex Veel hogere adviezen, nu de koers nog!
  [Recent Topics] Recente berichten   [Login] Inloggen  [Policy] Forumbeleid  
Ga naar Pagina: 1, 2 Volgende 
Berichten Aanbevelingen
Na de cijfers onlangs veel positieve reacties, de koers vlak voor de cijfers liep nog op naar € 1,40. Daarna echter een duikeling naar € 1,30. Al jaren is Logica een van de meest onnavolgbare aandelen, wanneer maakt CEO Green nu eens waar wat hij beloofd heeft? Hij zou voor aandeelhouderswaarde zorgen, maar tot op heden bakt hij er weinig van! Bij zijn aantreden was de koers € 2,45.
0 0
Henk Bakker [Online]
09:14 2/3/10
Wat een gezeur. Misschien weer terug naar het onderwerp? Als iedereen het met elkaar eens is, kun je een forum net zo goed verwijderen van de site.
0 0
rf [Offline]
00:06 10/3/10
Goh, maragon, ik zie dat jij uit aller naam spreekt. Je ego stijgt naar grote hoogte, maar dat komt natuurlijk omdat al je uitspraken en voorspellingen uitkomen, en je dus altijd gelijk hebt. Er kan er maar één de beste zijn en ik wil je daarmee van harte feliciteren! Dit is overigens de laatste keer dat ik op je reageer.
0 0
Henk Bakker [Online]
23:27 9/3/10

Henk vraagt ons met klem:

Maar neem mij nu a.u.b. niet serieus! 

henk, geen nood, niemand neemt jou serieus.
je hoeft er dus verder niet over in te zitten.

btw: je bent een lt-belegger, maar als een uitspraak van 2 weken geleden nog niet uit is gekomen, begin je al te piepen???
weet je wel wat lt inhoudt?
(als jouw pensioen afhankelijk is van de logica-koers ben je geen lt-belegger, maar ben je m.i. iemand die onverantwoord gokt - ik hoop niet dat je een partner hebt, die door jouw toedoen daar ook afhankelijk van is?)

maar goed, we nemen je - op jouw verzoek - toch niet serieus.

giga-omzet, hoor.

0 1
maragon [Offline]
20:54 9/3/10
Henk, met alle respect.

Giga omzet?

Net de helft meer dan het gemiddelde en dan heb je het nog maar over nog geen 3 miljoen euro!

Of is de omzet in Engeland giga?

0 0
janse [Offline]
20:15 9/3/10
Wat ik niet kan begrijpen van die analisten,laat cycles,met andere woorden dit soort bedrijven zowel Logica hebben wat later last van de crises en gaan pas later herstellen,dat later herstellen hebben we gemerkt komt veel later gang i.v.g.met vele andere fondsen,maar Logica donderde nog voor de crises als een van de eerste met een rotgang naar beneden,jan.2007 nog 2,85 euro,dus stelling als eerste naar onder en als laatste omhoog wat een pretaandeel is dit toch,gelukkig kocht ik op het dieptepunt van de markt ook nog een vroegcycles aandeel in febr.09 nyrstar op 2 euro een zinkbedrijf in Belgie,staat nu op 10,40 dat is 5x over de kop met nog potentie om veel verder te stijgen,dus Kranz kijk toch eens verder dan dat Logica want dat is al meer als 10jr.dood geld en zal nog vele jaren duren voor dat het verdubbeld.
0 0
robocop [Offline]
18:01 9/3/10
@ barrelhouse, logica is maar een speeltje net als antonov. maar ik denk dat er nog wel wat meer uitgeperst kan worden.. zoniet kan ik er nog altijd uit met een behoorlijke winst.(antonov niet)
leuke gokjes...
grtz w.j.
0 0
cadillac-albir [Offline]
17:54 9/3/10

March 9, 2010, 9:00 a.m. EST · Recommend · Post:

Software AG and Logica Create Opportunity in New Global Gas Market for one of the World's Largest Utilities
Together with IT and business services provider Logica, GDF SUEZ used the webMethods Business Process Management Suite (BPMS) to create a Rich Internet Application that connects users with actionable information

RESTON, Va., Mar 09, 2010 (BUSINESS WIRE) -- --The partnership helps one of the world's largest utilities to gain competitive advantage in the global gas market

--Software AG awards Logica with the Partner Innovation Award for its time-saving deployment

Software AG and its partner Logica, a leading IT and business services company, today announced successful deployment of webMethods Business Process Management Suite (BPMS) for global energy provider GDF SUEZ. Using webMethods, Logica created a composite application that provides greater visibility into end-to-end energy transaction processes. The application helps GDF SUEZ's staff save time in managing its global business.

"As one of the world's largest utilities, GDF SUEZ needs fast and reliable access to information in order to maintain its competitive advantage in a fast-moving energy marketplace. Together with Logica, GDF SUEZ has created a solution that leverages existing investments to provide that capability at the greatest cost advantage," said Dr. Peter Kuerpick, Chief Product Officer and member of the Executive Board, Software AG. "Furthermore, Logica has built a SOA-based solution that can be leveraged to support additional integration and composite application development and that will deliver continued economic value for GDF SUEZ going forward."

European gas markets have gone through significant regulatory restructuring processes in the last 10 years. This change presented an opportunity for GDF SUEZ, but it also required the right tools to solve information access challenges. Because the opening of the European gas market led to an expansion of suppliers and increased transactions, GDF SUEZ's accounting services needed more detailed information regarding upstream transactions. The utility also required a solution that could model business processes and data through a combined Business Process Management (BPM) and Composite Application Framework (CAF) approach. The solution chosen also needed to deliver a rich user experience, increased reliability, and an optimized transaction amendment process.

To address these challenges and gain advantage in a new global energy marketplace, GDE SUEZ chose Software AG's webMethods BPM Suite as the basis for a composite application solution, dubbed Actarus. The new application delivers actionable information to end-users based on business and IT services distributed throughout its global network within a Rich Internet Application (RIA) environment. The solution takes advantage of GDF SUEZ's existing technology investments and integrates several key technologies, including a portal, EAI server, process engine, and task engine, all within an SOA framework.

With Actarus deployed, GDF SUEZ accounting staff and top management now has improved visibility on incoming transactions. Easy, intuitive application navigation enables users to be more efficient, saves time, and has been met with widespread satisfaction, according to an internal survey. Data is well structured, access is controlled, and efficient follow-up of transaction results is provided.

"GDF SUEZ saves time and cost in gaining access to the information and intelligence that is critical to managing its business in the new reality of the European energy market," said George Abou Harb, Enterprise Architecture & SOA Global Practice Leader, Logica. "Additionally, by leveraging existing IT investments and providing an extensible platform for future development, the webMethods solution delivers GDF Suez continued value over time."

Due to the success and business impact of the project, Logica earned a Partner Innovation Award from Software AG. Software AG's annual Innovation Awards process recognizes the top achievements within the categories of Customer Service, Innovation, Return on Investment, Productivity, and Partner Innovation.

The partnership, which started in 2000, brings together Software AG's webMethods technology and Logica's project delivery capabilities for SOA and BPM. Today, Logica has delivered more than 100 successful webMethods projects. In 2009 Logica opened the Software AG Factory as part of its delivery center in Bordeaux, France to provide a 'One-Stop-Shop' for services and capabilities around webMethods products.

About Logica

Logica is a leading IT and business services company, employing 40,000 people. It provides business consulting, systems integration, and IT and business process outsourcing services. Logica works closely with its customers to release their potential -- enabling change that increases their efficiency, accelerates growth and manages risk. It applies its deep industry knowledge, technical excellence and global delivery expertise to help its customers build leadership positions in their markets. Logica is listed on both the London Stock Exchange and Euronext (Amsterdam) /quotes/comstock/23s!a:log (UK:LOG 124.90, +4.60, +3.82%) . More information is available at www.logica.com.

About Software AG

With more than 1,000 U.S.-enterprise customers and 800 employees, Software AG's U.S. operation contributes one third of the company's total revenue and is Software AG's largest market presence and R&D location. Software AG has operated nationwide in the U.S. since 1973 through a fully-owned subsidiary, Software AG USA Inc., which is headquartered in Reston, Virginia -- also an R&D hub for the company's core data management and integration technologies. R&D labs for the development of Software AG's webMethods product suite -- offering SOA integration and BPM solutions -- include facilities in San Jose/Silicon Valley, Seattle and Denver. For more information, visit www.softwareag.com/us.

Software AG is the global leader in Business Process Excellence. Our 40 years of innovation include the invention of the first high-performance transactional database, Adabas; the first business process analysis platform, ARIS; and the first B2B server and SOA-based integration platform, webMethods. We are unique in offering the world's only end-to-end -- and easiest to use -- business process management (BPM) solutions, with the lowest Total-Cost-of-Ownership. Our industry-leading brands, ARIS, webMethods, Adabas, Natural and IDS Scheer Consulting, represent a unique portfolio for: process strategy, design, integration and control; SOA-based integration and data management; process-driven SAP implementation; and strategic process consulting and services.

Software AG had revenues of 847 million euro (IFRS, unaudited) in 2009 and has more than 6,000 employees serving 10,000 enterprise and public institution customers across 70 countries. Our comprehensive software and services solutions allow companies to continuously achieve their business results faster. The company is headquartered in Germany and listed on the Frankfurt Stock Exchange (TecDAX, ISIN DE 0003304002 / SOW).

Software AG -- Get There Faster

miae
0 0
miaetimmerman [Offline]
17:44 9/3/10
Giga omzet vandaag, het dubbele van het gemiddelde!
0 0
Henk Bakker [Online]
17:36 9/3/10
Zal ik dan toch gelijk krijgen toen ik stelde dat er manipulaties in de koers van Logica plaatsgevonden hebben? Met alle geweld is de laatste tijd sprake geweest dat de koers gedrukt werd, althans dat is mijn mening, ondanks heel veel hogere adviezen. Je kunt wel blijven hopen dat als je de koers drukt je ze later goedkoper op kunt pakken, dat is heel veel gebeurd bij Logica, maar eens houdt dat op, met name als er traders scheef komen te zitten. Maar neem mij nu a.u.b. niet serieus!
0 0
Henk Bakker [Online]
17:33 9/3/10
Enkele uitspraken van maragon hier bij DFT op het Logica forum:
pak ze weer op (een eindje) onder de 1 euro. 21:00 26-02-2010
en deze:
henk:
kijk voor de grap eens naar mijn adviezen van de laatste jaren en ontdek dat ze allemaal tot nu toe uitgekomen zijn! 16:00 27-02-2010.
Wie nu nog aan de uitspraken van maragon enig geloof hecht….
1 0
Henk Bakker [Online]
17:23 9/3/10

als ik vandaag ook weer naar de bieders kijk vind ik het abnormaal hoe op iedere 0.1 weer heel hoge volumes op de bied liggen, dat zal bij iedere fonds vaker zijn maar bij logica begint het wel erg te stinken naar koersmanupilatie [hedgefunds met call opties of wat allemaal bestaat om de koers te laten stijgen iedereen had toch verwacht na de cijfers omlaag???]
waarom ik zo denk hoelang zitten we nu al gevangen in deze range 1.28-1.40 waar komen toch die bieders vandaan iedere dag weer...

0 0
Stalen [Offline]
17:16 9/3/10
Dat kan wel kloppen, ik heb daar een jaar of 8 geleden gewerkt (Sat 2000) en kwam er ook veel. Helaas zit ik nu weer in het hollandse, maar ik heb er echt een prachtige tijd gehad. Misschien ken je die broers uit Den Bosch ook wel. Jeroen, Ewout en Bas Smolenaar, ze hebben nu het rsestaurant Fusion, dat waren goede vrienden van mij, maar even on-topic:

LOGICA, wat maak je me nou? Eén van de grootste stijgers vandaag? Ik heb op 1,32 behoorlijk wat ingeslagen eergisteren met een stoploss op 1,25. Voorlopig dus wel goede zaken gedaan!
0 0
Da's Logisch [Offline]
17:08 9/3/10

iemand die 19 jaar z,n inkomen haalt van de beurs en logica koopt op 0,75 en ze nu nog in porto heeft.

dat vind ik heel apart.
0 0
barrelhouse [Online]
16:23 9/3/10
Barrelhouse verklaar je nader , op mn handjes zitten
????
0 0
cadillac-albir [Offline]
16:01 9/3/10
das logisch,, kom wel eens in de coco en op de tennisclub maar is wat langer geleden ,, maak je bekend,, kunnen we een keer een biertje drinken..
groetjes w.j. el albir
0 0
cadillac-albir [Offline]
15:46 9/3/10

19 jaar leven van de beurs en kopen op 0,75 en toch nog steeds op je handjes zitten. daar word ik ook zo vrolijk van.
0 0
barrelhouse [Online]
15:40 9/3/10

wat een gepiep hier. zet ik maar een leuk berichtje op het draadje.

//AMSTERDAM (Dow Jones)--Evolution Securities verhoogt het advies voor Logica naar buy van neutral, en stelt het koersdoel bij naar 150 pence van 100 pence. "Wij zien Logica als sterk laat cyclisch en defensief ten aanzien van de waardering, het genereren van cash en de verwachtingen." Omstreeks 14.20 uur noteert het aandeel 1,9% hoger op EUR1,36, terwijl de Midkap met 0,2% daalt. (HJL)

0 0
barrelhouse [Online]
15:37 9/3/10
Overigens het enige wat mij interesseert is dat de koers van logica eind dit jaar weer minimaal 2,00 euro staat, Pharming heeft mij een behoorlijk duit gekost en dat wil ik graag gecompenseerd zien.
0 0
vlerk [Offline]
14:31 9/3/10
Maragnon: Er is maar 1 vlerk actief, ander namen heb ik niet hoor, ik zou niet weten waarom ik andere zou gebruiken, raak je op den duur volgens mij alleen maar van de wijs.
0 0
vlerk [Offline]
14:27 9/3/10
Hé cadillac-albir,

Tennis je toevallig ook? En kwam je regelmatig in de Coco Loco? Dan weet ik wel wie jij bent!

Groetjes
0 0
Da's Logisch [Offline]
14:12 9/3/10
Kop op stalen, koop een paar bouwvakkersschoenen met van die stalen neuzen, dan krijg je vast geen zere tenen. Want het is nog steeds zo dat wie kaatst de bal kan verwachten.
6 5
Henk Bakker [Online]
13:15 9/3/10

Beste HB - het interesseert mij echt niet hoe je heet, hoe oud je bent en waarom je belegt. Jij zijkt mij af (05/03/2010 16:43:43) terwijl ik alleen voor de zoveelste keer dezelfde gestelde vraag beantwoord...

Neem dan de reactie van Yenada (08/03/2010 17:06:23) die snijdt tenminste hout.

10 3
Stalen [Offline]
12:06 9/3/10
Je kunt je in ieder geval troosten met het idee dat mensen die anoniem zitten te zieken, er over het algemeen linksom of rechtsom zieliger aan toe zijn dan jezelf.
0 0
belegjeboterham [Offline]
11:16 9/3/10
@ henk bakker,, anderen weten het altijd beter. woon met mn 51 jaar al 19 jaar aan de costa blanca en leef van de beurs.. ennuh het gaat de laatste jaren niet geweldig maar als je tegen de winst kunt moet je ook tegen het verlies kunnen.
ook ik kom allerlei ,,beursgoeroes,, tegen hier . maar die hebben geen cent te makken of zijn binnen een jaartje weer vertrokkken.
2 0
cadillac-albir [Offline]
11:14 9/3/10
Ieder voor zich moet maar beslissen of hij in Logica stapt of niet. Ik zal geen advies geven. Ook geloof ik niet in analisten, die vaak voor eigen belangen adviezen geven. Wat ik vertel zijn feiten. Over de situatie rond Martin Read, en het overnemen daarna door Andy Green. Feit is dat de koers toen Andy Green de leiding kreeg op 2,45€ stond. Inmiddels staat Logica er beter voor dan destijds qua schuldpositie. De economische situatie is echter nu geheel anders. Ik heb fors geinvesteerd in Logica omdat ik er in geloof. Ik beleg long-time, voor mijn pensioen. Over 3 jaar is het zover. Ik heb géén nickname. Stalen en maragon stellen dat er op dit forum velen zitten die er niets van snappen, dat zij het weten. Iederen mag hier zijn mening geven. Maar groepen Logica-forumleden domme particuliere beleggers te noemen die er niets van snappen gaat mij gewoon te ver.
2 0
Henk Bakker [Online]
09:55 9/3/10

Jammer dat Henk het emotioneel op de persoon speelt en zelf geen enkele rationele reden geeft aan onzekere beleggers om nu vol in Logica te gaan...

2 2
Stalen [Offline]
09:03 9/3/10
Goeie morgen..
@ henk bakker .. ik heb ze in de grote dip gekocht voor 0.75€ en blijf er lekker op zitten..
een paar andere goeie waren kpn ahold tnt philips...
nu mn lieveling antonov en de rest nog..
grtz w.j.
0 0
cadillac-albir [Offline]
08:03 9/3/10

@Marapietje, Toch wel frapant dat jij in Sinterklaas geloofd ! en dan denkt dat er nog vééél meer mensen in geloven. En als je niet meer geloofd int zakje wat r in je schoentje gestopt wordt wat doe je dan nog hier? Ik zal wel goedgelovig zijn en hopen dat je er eens achter komt dat JIJ je schoentje op de verkeerde plek hebt gezet. Vooralsnog, heb je toch wel je pepernoten gespreid en rondgestrooid?

Denk nou eens na, en niet in naam van je werk/opdrachtgever!

Logica is een stabiele factor in deze wankele beurs, als het vertrouwen, wat er aan zit te komen in het algemene beursklimaat, dan zijn de aanbevelingen niet eens geloofwaardig, dan worden ze gewoon waar

2 0
Yenada [Offline]
00:48 9/3/10

volgens mij zijn henk, vlerk, yenada, kranz, rf en miaetimmerman allemaal dezelfde persoon.
zou me niks verbazen als deze persoon zelfs uit nog veel meer mensen bestaat.
en sinterklaas is ook heus niet verzonnen.
en dat de koers vandaag niet gestegen is, komt allemaal door de sneeuw die er vanochtend lag.
want anders was het nu al lang 2,60 geweest.
of misschien wel 2,70.
of 13,85.
waarom, vraagt u zich af?
omdat henk dat graag wil, daarom!
en dat is een heel goede reden!

en als je het daar niet mee eens ben, dan ga je onder de negeer!
eigen schuld.

2 2
maragon [Offline]
00:04 9/3/10
stalen en maragon, zijn wellicht één en dezelfde. Jongens die pas beweren in Logica te stappen als de koers onder de euro duikt. De tijd zal leren of het ze lukt. Ze pretenderen kennis van Logica te hebben, en kapittelen andere forumleden, door hun o.a. gebrek aan kennis te verwijten. Alleen zij, beweren ze, hebben het spel rondom Logica door. Maar ik heb er zo mijn gedachten over.
1 1
Henk Bakker [Online]
21:07 8/3/10
Logica is een gezond bedrijf, Maakt winst, keert dividend en heeft op 25 februarie 3 buy adviezen gekregen van respectievelijk 1,60 1,75 en 2,00 euro
Met de koers komt het wel goed.
0 0
vlerk [Offline]
19:39 8/3/10

Stalen, Logica heeft goede cijfers gepubliceerd, dus wat jij schetst klopt niet helemaal.

Per saldo koerswinst over de afgelopen 3 maanden zie je in de sector soortgelijke bedrijven mindere percentuele koerswinst.

Logica presteert met + 3,91.% ook niet hoog maar t'is wel een + en geen verlies!

0 0
Yenada [Offline]
17:06 8/3/10
Misschien een nieuwe glazen bol?
0 0
rf [Offline]
16:22 8/3/10

Ach maragon, laat maar - en Stalen kan wel tegen een stootje...

Volgens mij is het heel simpel - er is momenteel iets te koop voor 1,33. Hier echter zijn glazen bollen en berichten skimmers die vinden dat dat natuurlijk minstens het dubbele moet zijn. Opdracht na order wordt binnengehaald, dus het moet gewoon! Maar hoeveel manuren werk is die order? Hoeveel blijft er van de genoemde omzet over in de kas na aftrek van alle kosten?
Dit bedrijf is momenteel gewoon niet meer waard dan de genoemde 1,33 anders dan gaf een slimme handelaar (en ik bedoel dus geen domme particuliertjes) er wel meer voor, niet dan?

1 2
Stalen [Offline]
12:03 8/3/10
vandaag zegt mijn glazen bol 1.41 slot
0 0
kranz [Offline]
08:29 8/3/10
Henk, wat is dat toch met jou?
Je schijnt moeite te hebben met mensen die verder komen dan "Mijn vertrouwen in een koersverhoging van Logica wordt bij mij met de dag groter." en meer van dat soort diepzinnige uitspraken.
Nu ga je weer katten tegen stalen, waarom?

1 3
maragon [Offline]
16:55 7/3/10
Over de 1,40 deze week?
0 0
rf [Offline]
01:38 7/3/10
bedankt voor je uitleg ijzeren! Gelukkig heb jij er verstand van! Hulde! Maar zou het niet kunnen dat die koersmanipulatie in Engeland plaatsvindt? Of komt dat niet op in jouw alwetende geest? Overigens vind ik je schrijven over mede forumleden nu echt irritant worden. Net of jij alleen alles weet.
2 0
Henk Bakker [Online]
16:43 5/3/10
Van die computer met 20000k die meedraait met de koers in UK, dat klopt Stalen. Doorgaans in de marge van 0,7cnt.
0 0
rf [Offline]
16:23 5/3/10

weet je rf, de posters hier lezen of begrijpen niet wat een ander typt, daarom zie je ook elke keer dezelfde teksten, over 20k mandjes, koersmanipulatie e.d. wat natuurlijk allemaal de grootste onzin is.

De koers wordt bepaald in de UK, wij volgen, door controle van een computer die met 20.000 bakjes schuift (dat is nog geen 30.000 euro per keer, een lachertje dus).

Prettig weekend.
0 0
Stalen [Offline]
16:16 5/3/10
Gelukkig is het mia ook opgevallen. Heb het al eerder gezegd.
0 0
rf [Offline]
16:11 5/3/10

Koers heeft het afgelopen dagen prima gedaan in de UK
de daling had in nederland vooral te maken door de daling van de pond je praat hier zeker over 4 eurocent.
dus de koers word in mijn ogen niet gedrukt.

miae
0 0
miaetimmerman [Offline]
16:05 5/3/10
Enne nooit op een vrijdag kopen, slechte ervaring mee en je weet nooit wat voor rampen er in het weekend gebeuren op wat voor wijze dan ook.
0 0
vlerk [Offline]
15:28 5/3/10
Joan, is het eigenlijk nog een beetje te vroeg voor ik denk zelf nog een kleine terugval komende week en 2 weken ervoor langzaam omghoog. Komende 14 dagen is er vast en zeker nog wel iets waar iedereen weer van schrikt en dan duikelt de koers weer.
0 0
vlerk [Offline]
15:04 5/3/10
Mijn vertrouwen in een koersverhoging van Logica wordt bij mij met de dag groter. Overname proces kan een rol spelen m.b.t het omlaag drukken van de koers. Er moet een beetje meer fantasy in Logica komen!
0 0
Henk Bakker [Online]
14:55 5/3/10
Is dit al de aanloop ivm ex-div?
0 0
joan [Offline]
13:38 5/3/10
Zelfs de mandjes van 20k kopen hoger in
0 0
joan [Offline]
13:13 5/3/10
Een goede aanbeveling van een onafhankelijke bank,
bv de rabo kan van grote invloed zijn.
0 0
joan [Offline]
12:10 5/3/10
als ik vandaag ook weer naar de laters kijk vind ik het abnormaal hoe op iedere 0.1 weer heel hoge volumes op de laat liggen,dat zal bij iedere fonds vaker zijn maar bij logica begint het wel erg te stinken naar koers manupilatie[hedgefunds met put opties of wat allemaal bestaat om de koers te drukken iedereen had toch verwacht na de cijfers omhoog???]
waarom ik zo denk hoelang zitten we nu al gevangen in deze range 1.28-1.40 waar komen toch die laters vandaan iedere dag weer
0 0
kranz [Offline]
12:03 5/3/10
Dat is een juiste verbetering stalen.
0 0
rf [Offline]
16:13 4/3/10
Ga naar Pagina: 1, 2 Volgende