Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat TOM nu eindelijk een vijandig bod op euronext kan uitbrengen waardoor BinckBank in een klap de hoofdrol gaat spelen op de aandelen/futures/opties en effectenhandel in Europa. Gespeculeerd wordt er al dat ook Aziatische beurzen snel in preive bezit van BinckBank zullen zijn. Het koersdoel voor BinckBank is door minstens een goeroe daaom al verhoogd naar 36 Euro, waarschijnlijk binnen een maand. Verdere stijgingen zijn te verwachten maar vanwege de onzekerheid in de emissie handel van bilateraal gestuurde co-effectieve sur place nevenactiviteiten in ondefinieerbare bear danwel bier-achige markt sentimentele fluctuerende markten onontkoombaar. Er wordt echter ook rekening gehouden met een Binck koers van 45 Euro binnen enkele weken. ( bronnen na opvraag vermeld
|
AEXgoeroe
[Offline]
19:09 3/3/10
|
AEXgoeroe rulezzzzzz!
|
JAO
[Offline]
21:45 10/3/10
|
Uit zeer betrouwbare bron is vernomen dat General Motors de productie van auto's wil stopzetten en zich wil gaan toeleggen op het produceren van versnellingsbakken voor het noodlijdende Opel. Met een subsidie van de Duitse overheid van 3,3 miljard euro overweegt het bedrijf alle aandelen Antonov op te kopen. Voor alle 47.681.000 aandelen zou dit neerkomen op een koers van Euro 69.21 per aandeel. De aandeelhouders moeten nog worden geraadpleegd maar er schijnt zich een meerderheid te overwegen op dit bod in te gaan. Een mooi moment om in te stappen nu het nog kan.
|
JAO
[Offline]
21:44 10/3/10
|
Vandaag hoorde ik meerdere malen op de BBC dat alle 'one hundred' fondsen op de Londense beurs 'foetsie' zijn.
Een Britse bron die helaas anoniem wenst te blijven vertelde me dat dit voor de Londense beurs een reden zal zijn om morgen de AEX onverwacht over te nemen, om zodoende toch wat fondsen te kunnen presenteren voor de expiratie.
|
JAO
[Offline]
21:42 10/3/10
|
Uit zeer betroewbare (sic) bronnen heb ik net vernomen dat Aegon, nu ze zo explosief zijn gestegen, om met het surplus aan hun reservekapitaal morgen voor-beurs een allesomvattend vijandig bod gaan uitrengen op de gehele inboedel van Tom Tom, Reed Elsevier, Arcellor Mittal, BAM, USG People, Telekom Italia en banca Monte Pasco di Sienna alsmede KPNQuest gaan opkopen. Omdat de koersverschillen zo ondoorzichtig zijn is besloten voor elk van de aandelen 100 dollar ( 66 euro te betalen. Het is voorkennis dus ik vertrouw er op dat een ieder die dit leest deze informatie vertrouwelijk zal behandelen
|
JAO
[Offline]
21:40 10/3/10
|
danke Benediktus, na het commentaar van Narbonne wildi ik eigenlijk nooit meer tips geven en slapend rijk worden. Nu kan ik wel zeggen dat het nog steeds een zeer goed moment is om in te stappen, kopen die handel zou ik zeggen........tegen elke prijs onder de 19 euro...
|
AEXgoeroe
[Offline]
21:33 10/3/10
|
De voorspellingen van onze AEX-goeroe zouden wel eens zonderlinger kunnen lijken dan ze zijn. Het is een beetje flauw om één uiteindelijk mislukte voorspelling te citeren en eraan voorbij te gaan dat hij ons vaak heeft geholpen met zijn geruchten.
Laten we de AEX-goeroe het zekere voor het onzekere geven en hopen dat hij de juiste betrouwbare Amerikaanse bronnen heeft gesproken.
|
Benediktus
[Offline]
16:35 10/3/10
|
Stop je eens met die onzin AEXgoeroe hier volgt je betrouwbare onzin van 16 april 2009.
Uit uitermate betrouwbare Amerikaanse bronnen, die mij verzocht hebben anoniem te blijven, heb ik vernomen dat Citibank morgen bij de presentatie van de kwartaalcijfers een vijandig bod op Aegon zal aankondigen.
Over de hoogte van het bod wilde de bronnen niet veel meer kwijt dan dat het bod beduidend hoger ligt dan de huidige koers, en uit twee cijfers voor de komma bestaat waarvan het eerste geen 2 t/m 9 is en het tweede hoger dan 2 maar lager dan 4.
Ik zou zeggen: morgenochtend meteen inslaan die aandelen, nu ze nog 10 euro lager staan! 0 0
Uit uitermate betrouwbare Amerikaanse bronnen, die mij verzocht hebben anoniem te blijven, heb ik vernomen dat Citibank morgen bij de presentatie van de kwartaalcijfers een vijandig bod op Aegon zal aankondigen.
Over de hoogte van het bod wilde de bronnen niet veel meer kwijt dan dat het bod beduidend hoger ligt dan de huidige koers, en uit twee cijfers voor de komma bestaat waarvan het eerste geen 2 t/m 9 is en het tweede hoger dan 2 maar lager dan 4.
Ik zou zeggen: morgenochtend meteen inslaan die aandelen, nu ze nog 10 euro lager staan!
AEXgoeroe [Offline]
18:54 16/4/09
|
Narbonne
[Offline]
20:17 3/3/10
|