|
Aanbevelingen
|
Alle adviezen naar boven bijgesteld en vandaag is LOGICA één van de grootste stijgers, en dat met een goede omzet: komt er eindelijk beweging in LOGICA?
|
Da's Logisch
[Offline]
01:07 10/3/10
|
Jawel Maragon, ik heb het goed gelezen en kwam tot de conclusie dat jij al eerder met dit mediaconcept om de veiligheid in NL te verbeteren in aanraking bent geweest. Dat kon natuurlijk ook en is niet erg.
De proef is al in 2004 gestart in Nieuwegein. De regering heeft er lang over gedaan om verder groen licht te geven.
Actieve Burgernetregio's
In 2004 is Burgernet in de gemeente Nieuwegein op proef gestart. De resultaten van deze proef waren zeer positief. Het kabinet heeft de landelijke invoering van Burgernet als één van haar speerpunten opgenomen in het regeerakkoord. Ook is Burgernet inmiddels een onderdeel van het Landelijke Veiligheidsprogramma.
Burgernet start in 2008 naast Nieuwegein als pilot in acht andere gemeenten. De gemeenten die dan meedoen zijn Gouda (politieregio Hollands Midden), Delft (politieregio Haaglanden) Ede, Barneveld, Nijkerk, Renkum, Scherpenzeel en Wageningen (politieregio Gelderland Midden), Leeuwarden en Dantumadeel (politieregio Fryslân), Breukelen, Maarssen, De Ronde Venen en Nieuwegein (politieregio Utrecht).
http://www.burgernet.nl/BurgerVeili gheidPortaal/WaarIsBurgernetActief.aspx
Dit jaar en in 2011 wordt Burgernet naar alle Nederlandse politieregio's uitgebreid en in tenminste 50 gemeenten ingevoerd. Na 2011 kunnen meer gemeenten zich aansluiten.
Logica heeft de technologie van Burgernet ontwikkeld en zorgde tijdens de proef voor het beheer hiervan.
Nog een leesbare site waar dit staat vermeld sinds 16-03-2010 11:56
http://www.wallstreetweb.nl/beursni euws/33303434373133.shtml
|
Yenada
[Offline]
03:43 17/3/10
|
yenada,
kennelijk heb je mijn posting niet goed gelezen.
dat maakt niks uit, dat kan iedereen overkomen.
de situatie hier is al geruime tijd: sms snel na incident (geen voicemail of telefoon naar vaste nummer), na afloop opnieuw sms (en verder niets).
dus niet datgene wat logica omschrijft, maar een doeltreffende eenvoudige manier van hulp verlenen door de burger.
dit valt dus niet binnen de proef zoals omschreven, derhalve wordt nu kennelijk iets uitgevonden dat al lange tijd - tot volle tevredenheid en met aanwijsbare resultaten - gebruikt wordt.
laatste sms was zaterdag j.l. over een vrouw die was neergestoken - precies een uur nadat het incident gebeurd was.
nog geen vervolg-sms (komt nu ook niet meer), omdat de dader niet gevonden is.
verder regelmatig sms over kinderen of verwarde ouderen die vermist worden, of vorig jaar overval op bank (die door dit systeem binnen anderhalf uur opgelost was).
henk,
ik zeg niet alleen dat mijn tips uitkomen, dat is immers heel eenvoudig controleerbaar.
het gaat om tips (of melding aankopen/verkopen) die ik van te voren doe.
eigenlijk een kwestie van meelezen en geloof me: als er een advies niet was uitgekomen dan had je daar vast wel commentaar over gelezen door degenen die altijd rode duimpjes bij mijn postings zetten.....
toch?
nb: pharming-advies is nog niet uitgekomen (0,20 als koersdoel), maar dat komt vast snel.
het enige lopende advies is dan nog om logica pas te kopen onder de euro; makkelijk te controleren, lijkt me.
(dan moet je niet na 2 weken al beginnen te piepen, maar wel een poosje geduldig wachten; dat doe je toch ook al vele jaren als je denkt dat de koers boven de 2,45 gaat komen?)
we'll see.
|
maragon
[Offline]
18:48 16/3/10
|
Henk Bakker, buiten de normale contracten die Logica binnenhaald, zal het volgend jaar als de banken wat beter bij kas zitten harder opwaarts gaan met de koers. Op korte termijn verwacht ik echt de top van 1,50 weer te zien ( september vorig jaar de resultaten zijn intussen veel beter geworden en dat vertaald zich vanzelf in een hogere koers. Eerst nog maar even dividend cashen, en er zijn niet veel bedrijven die dividend uitkeren momenteel.
Een Hagemeyer scenario zou natuurlijk fantastisch zijn voor de koers.
|
vlerk
[Offline]
17:40 16/3/10
|
|
Omzet matig vandaag. Nog niet de helft van een normale dag. Er moet echt eens iets speciaals gaan gebeuren. B.v. overname geruchten o.i.d.
|
Henk Bakker
[Online]
17:09 16/3/10
|
@henk bakker, maragon voorheen paragon heeft altijd gelijk en is dus derhalve schatrijk geworden van zijn aandelen inkopen... het is wat dat betreft net Uri Geller die elke week de lotto voorspelt of de beursanaalist die tevoren weet wat de koersen gaan doen!
En zo heeft iedereen wel eens een keer gelijk...
|
Stalen
[Offline]
16:19 16/3/10
|
|
maragon blijft erg negatief over Logica, zijn goed recht. Vergeet echter niet dat al zijn adviezen bewaarheid zijn de laatste jaren, overigens dat zegt hij van zichzelf. Hij mag dat zeggen, het is zijn goed recht. Hier geldt vrijheid van meningsuiting. Het is echter een tweede of hij gelijk heeft of krijgt. De tijd zal het leren.
|
Henk Bakker
[Online]
16:16 16/3/10
|
@Maragon: maakt niets uit, kan de beste overkomen, iedereen zit wel eens fout en kletst dan uit zijn nek!
|
Da's Logisch
[Offline]
15:44 16/3/10
|
|
Maragon, redelijk normaal, dat je de financiele gegevens van contracten niet bekend maakt een slimme concurent, maakt daar dankbaar gebruik van in de toekomst.
|
vlerk
[Offline]
15:23 16/3/10
|
Even een herhaling van het bericht welke Vlerk postte: volgens mij heeft Maragon het niet goed gelezen!
Logica gaat Burgernet landelijk uitrollen
AMSTERDAM (Dow Jones)--Logica plc gaat na een geslaagde proef over tot de landelijke uitrol van Burgernet, dat Nederlanders via een telefoonalarm betrekt bij zoekacties naar verdachten, voertuigen of vermiste personen.
Financiele details geeft de ict-dienstverlener dinsdag in een persbericht niet.
Dit jaar en in 2011 wordt Burgernet naar alle Nederlandse politieregio's uitgebreid en in tenminste 50 gemeenten ingevoerd. Na 2011 kunnen meer gemeenten zich aansluiten.
Burgernet werkt als volgt: deelnemende burgers krijgen een sms of een ingesproken mededeling op hun mobiele of vaste telefoon dan wel een e-mailbericht. Als zij iets zien of horen dat overeenkomt met het signalement, bellen zij direct naar een gratis telefoonnummer in de meldkamer van de politie. Zo kan de politie gerichter en sneller zoeken. Na afloop van de zoekactie krijgen alle deelnemers weer een bericht met informatie over het resultaat.
De uitrol volgt op een succesvolle proef die is uitgevoerd in 2008 en 2009. Negen gemeenten en vijf politieregio's namen deel aan Burgernet. Logica heeft de technologie van Burgernet ontwikkeld en zorgde tijdens de proef voor het beheer hiervan.
Door Harm Luttikhedde; Dow Jones Nieuwsdienst +31-20-571-52-01; harm.luttikhedde@dowjones.com
|
Yenada
[Offline]
14:30 16/3/10
|
ja, en...........?
dat systeem kennen we al tijden; politie stuurt mensen die zich daarvoor hebben opgegeven een sms met een korte beschrijving van het incident en de dader (of vermiste).
na (een eventuele) afloop krijg je opnieuw een sms dat de zaak is opgelost.
erg vernieuwend is het dus niet wat ik lees; sterker nog: het wiel wordt opnieuw uitgevonden.
steeds maar meldingen van nieuwe opdrachten maar nooit info over de financiele gevolgen.
en aan het eind van het jaar lees je dan dat de omzet flink gedaald is.
toch vreemd.......
ergens onderweg moet dan toch een melding gemist zijn, lijkt het.
|
maragon
[Offline]
14:05 16/3/10
|
Weer goed nieuws voor Logica op naar de 1,50
|
vlerk
[Offline]
13:29 16/3/10
|
Logica gaat Burgernet landelijk uitrollen
AMSTERDAM (Dow Jones)--Logica plc gaat na een geslaagde proef over tot de landelijke uitrol van Burgernet, dat Nederlanders via een telefoonalarm betrekt bij zoekacties naar verdachten, voertuigen of vermiste personen.
Financiele details geeft de ict-dienstverlener dinsdag in een persbericht niet.
Burgernet werkt als volgt: deelnemende burgers krijgen een sms of een ingesproken mededeling op hun mobiele of vaste telefoon dan wel een e-mailbericht. Als zij iets zien of horen dat overeenkomt met het signalement, bellen zij direct naar een gratis telefoonnummer in de meldkamer van de politie. Zo kan de politie gerichter en sneller zoeken. Na afloop van de zoekactie krijgen alle deelnemers weer een bericht met informatie over het resultaat.
De uitrol volgt op een succesvolle proef die is uitgevoerd in 2008 en 2009. Negen gemeenten en vijf politieregio's namen deel aan Burgernet. Logica heeft de technologie van Burgernet ontwikkeld en zorgde tijdens de proef voor het beheer hiervan.
Door Harm Luttikhedde; Dow Jones Nieuwsdienst +31-20-571-52-01; harm.luttikhedde@dowjones.com
|
vlerk
[Offline]
13:27 16/3/10
|
En hoe gaat het met de Euro/Pond verhouding?
|
Da's Logisch
[Offline]
12:03 16/3/10
|
|
De 1,40 horde lijkt genomen. Pond blijft zwak, jammer, want bij een pond rond de 0,86 (een maand geleden) hadden we bijna 0,10 hoger gestaan. De zwakte van het pond kan verdere stijgingen voorlopig aardig tegenwerken.
|
Henk Bakker
[Online]
09:38 16/3/10
|
BeursscannerNL [Offline]
10:38 15/3/10
you're welcome
|
maragon
[Offline]
17:47 15/3/10
|
Logica ligt er stevig bij, ondanks een dalende beurs.
Als deze week de koersen weer stijgen, gaat Logica mee, dus richting de 1,45 en voor ex-dividend naar de 1,50 of meer.
|
vlerk
[Offline]
17:06 15/3/10
|
As at 28 February, the top 20 institutional shareholders were:
INSTITUTION SHAREHOLDING @
28 February %
1 Schroder Investment Management 217,342,556 13.58
2 Fidelity Investments 87,708,647 5.48
3 Aviva Investors 82,859,993 5.18
4 Legal & General Investment Management 70,325,182 4.39
5 Acadian Asset Management 53,967,652 3.37
6 UBS Global Asset Management 51,931,516 3.24
7 BlackRock 42,517,498 2.66
8 Ignis Asset Management 42,237,792 2.64
9 GAM 39,739,023 2.48
10 State Street Global Advisers 36,788,890 2.30
11 JP Morgan Asset Management 34,588,309 2.16
12 Scottish Widows 30,489,400 1.90
13 AXA Rosenberg 29,022,886 1.81
14 RBC Asset Management 28,924,000 1.81
15 Norges-Bank Investment Management 28,779,932 1.80
16 LSV Asset Management Insight 28,044,032 1.75
17 Jupiter Asset Management 23,656,306 1.48
18 Axiom International 17,512,441 1.09
19 People's Bank of China 15,678,664 0.98
20 Logica ESOP 15,383,861 0.96
Logica also has a growing community of private investors, not least of which are many of its own employees who all own equity or options to purchase equity in the Group. Through this website, the company endeavours to ensure that the same information regarding the Group's activities and performance is available to all shareholders and potential investors at the same time.
ARTICLE
Notice of Meeting 2010
ARTICLE
Share capital information
ARTICLE
Registrars
|
miaetimmerman
[Offline]
14:34 15/3/10
|
Victoria renews map contract with Logica
By Nate Cochrane
Mar 15, 2010 2:08 PM
Tags: gis | map | logica | victoria | smart grid | ami
Paper and floppy disks stand in the way of efficient data handling.
The Victorian Government has renewed its long-standing relationship with Logica for spatial data services with a three-year, $5 million contract that tightens the British IT service providers' grip over the state's smart grid rollout.
Logica, which has provided such services to the Victorian Government for 15 years, will continue collecting and storing spatial data from local councils and surveyors, validating it against business rules and returning it to the Victorian Department of Sustainability and Environment.
Such scrubbed and polished map data underpinned the Government's Vicmap Property database including private addresses, Crown land, post codes, local government boundaries and development sites.
The service provider that has another map contract with the State won the deal after a competitive tender process that emphasised its skills and history dealing with the sensitive data, said Logica practice manager of enterprise asset management Bruce Murnane.
And although councils were standardising on electronic lodgement some raw data still arrived on floppy disks and paper.
"In many cases the data is lodged through [the department] and sometimes we have direct relationships with land surveyors," Murnane said.
"The larger files come in digital form and we still get many pieces of paper; varying paper and digital formats are supplied by local councils."
He said electronic lodgements through the Government's SPEAR program reduced costs and sped the supply of data; Logica must turn around the data within five business days, a halving of the time it took under the old contract, Murnane said.
This data was provided to map data service providers and the states through their Public Sector Mapping Authority joint venture and was the basis for popular services such as Google Maps.
Logica was a key provider of skills and technologies to the global utility sector and the author of Australia's first survey of attitudes to smart grid and advanced meters.
The spatial data contract allows it to maintain staff in Melbourne that were critical to its ambitions to provide technologies and services to the Victorian and other state governments as they advanced their smart grid projects over the next decade.
"The reality is [the map contract] provides employment for a good bunch of people and we like these long-term contracts," Murnane said.
"We see the spatial component of our business as a critical, fundamental technology skill especially if you think about the smart grids and not just in electricity but in smart transport.
"From an application perspective we have a mix of people - we do work in electricity, water and the gas industry around spatial things but at the end of the day we have a broader base of skills."
Related Articles
Strong earnings drive Logica's smart grid push
Silver Spring finds silver lining in the smart grid
Electrifying ideas for a smart power grid
Lighting up the smart grid
Breaking Stories
Mwave "embarrassed" by ACCC warranty notice
iiNet leads the way on NBN fibre pricing
Harris Technology and Engin partner for VoIP
Victoria renews map contract with Logica
Cisco readies new UC server
miae
|
miaetimmerman
[Offline]
14:33 15/3/10
|
Hoi Henk,
Ik lees Maragon zijn bericht anders: Onder de Euro gaat hij LOGICA kopen. Op zich niets mis mee toch? Dat hij verder kan wachten tot hij een ons weegt eer die koers op de borden staat doet daar niets aan af.
Ik koop natuurlijk niet voor niets flink in op 1,32, ik hou immers net zoveel van mijn centjes als de volgende belegger!
|
Da's Logisch
[Offline]
09:30 15/3/10
|
|
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst, wie kent die spreuk niet. De performance van Logica vanuit het verleden is bedroevend. Het kan vanuit dat perspectief dus eigenlijk alleen maar beter. De stelling van maragon dat hij wacht met bijkopen tot Logica onder de euro komt is dan ook naar mijn mening een belachelijke. Er is veel ten goede veranderd bij Logica. De tijd zal leren wie er gelijk gaat krijgen, maar ik blijf erbij dat ik Logica dit jaar naar de 2 euro zie lopen.
|
Henk Bakker
[Online]
09:23 15/3/10
|
Maragon heeft natuurlijk voor een groot aantal beleggers gelijk. Zeker toen ik begon te beleggen (in LOGICA) is het precies zo gegaan als hij schrijft: Te hoog gekocht, (maar wel samen met een groot inkoopprogramma van LOGICA zelf), (2,60) op gegeven moment de wissel Read - Green met de aankondiging aandeelwaarde te creeeren. De koers daalt, maar dat kan nooit lang zijn, dus bijkopen op deze dip. De koers daalt nog verder, maar dat is vast alleen maar even enz... Toen de koers rond de Euro ging ben ik gestopt met inkopen, maar heb gelukkig op 0,6 een alles of niets poging gedaan die zich goed heeft uitbetaald. Neem de waarschuwing van Maragon als beginnend belegger dus maar serieus!
Zijn opmerking van LOGICA onder de Euro bijkopen heb ik nu al heel vaak van hem gelezen. Ook dat zie ik als een goed advies, maar zie de koers van LOGICA alleen nooit meer onder een Euro dalen. Maar mocht dat ooit gebeuren...
Ik ben een paar maanden geleden met 80% van mijn aandelen uitgestapt en heb nog een plukkie van 20% laten staan, gemiddelde aankoopprijs 1,19. En afgelopen maand bijgekocht op 1,32, die hou ik nog even vast maar wel met een stoploss op 1,25!
|
Da's Logisch
[Offline]
08:48 15/3/10
|
ik verwacht - ik hoop - ik denk - waarschijnlijk - zou moeten - enz.
jammer alleen dat de feiten anders uitwijzen.
hoe lang hoor je dit soort verhalen al?
veelal door mensen die logica ver boven de 2 euro gekocht hebben en dus al een hele tijd op dik verlies staan.
dat is het risico van hechten aan een fonds.
steeds denken: lager kan het toch bijna niet gaan, en dus niet verkopen. en dan na een poos ontdekken dat de waarde gehalveerd is.
terwijl er zoveel mooie fondsen zijn waar in die tijd juist veel mee verdiend kon worden.
maar blijf vooral hopen, verwachten, denken, praten over hoe de koers feitelijk zou moeten zijn (de beurs heeft het helemaal fout...); ooit komt elke verwachting doorgaans uit.
dus houd goede moed!
ik wacht even tot logica weer onder de euro staat voordat ik instap.
|
maragon
[Offline]
23:39 14/3/10
|
Ik verwacht dat we richting 7 april datum ex-dividend
naar de 1,51 gaan, de top van 21 september vorig jaar. Na 21 september vorig jaar zijn de resultaten weer beter geworden.
|
vlerk
[Offline]
10:38 14/3/10
|
en weer een leke opdracht
March 12th, 2010 British military leases new network satellite
Posted by Doug Hanchard @ March 12, 2010 @ 12:53 PM
Categories: Government technology, Ministry of Defence, Network Satellite, RAF, UK..., United Kingdom
Tags: Network, Satellite, MoD, Skynet PFI Arrangement, Paradigm Secure Communications Ltd...., Network Technology, Networking, Doug Hanchard
TalkBackPrintEmailThumbs UpThumbs Down+11In England, the cost of internet access varies. £20 to £30 is the norm. With that you can surf the world. With the government’s launch and mandatory tax on phone service which will help pay for the broadband plan which will offer networking of rich multimedia content and services.
But if you are procurement team in charge of the military and you have multiple tasks that are never in a fixed location and need services such as encrypted communications, management of military systems and platforms like UAV’s and smart weapons, the challenge is managing those services at a reasonable cost and being deployable anywhere in the world. One way is to lease bandwidth with a private contractor, which is how the Ministry of Defence has decided to procure its needs. The satellite company then leases out to other friendly nations (such as NATO members) spare network capacity.
In a MoD press release by the ministry:
The Skynet 5D which is the fourth satellite of its kind to be used by the MoD is roughly three times the length of a double decker bus and will be launched in 2013 playing a key role in gathering intelligence on operations. The satellite will also be used to provide the telephone and internet welfare support facilities for Service personnel on operations.
Under the PFI deal, the MOD is buying satellite services, not the satellites. The overall PFI programme is now worth about £3.5Bn over its planned duration, which will be at least until 2022.
The latest contract extension with Paradigm will cost the MOD over £400M which will cover the satellite services provided and will fall within the overall cost of the programme.
Paradigm are the owners and operators of the satellites and provide the service to the MOD.
Paradigm is able to market any unutilised (by MOD) capacity under the important third party sales element of the deal.
The Skynet PFI arrangement is with Paradigm Secure Communications Limited. Other companies are Serco, Logica, EADS Astrium and EADS Defence and Security. Paradigm’s parent company is EADS (European Aeronautic Defence and Space).
miae
|
miaetimmerman
[Offline]
16:17 13/3/10
|
127/0.9082 = 139.8
|
Stalen
[Offline]
15:49 12/3/10
|
en hoeveel is dat omgerekend? 1,27 pence.
als om 4 uur het ook goed is keren de koppen en kopen de grote jongens weer naar de weerstand niveaus.
|
greapfruit
[Offline]
15:46 12/3/10
|
127 pence that is...
|
Stalen
[Offline]
15:06 12/3/10
|
en weer goeie macrodata uit de vs nou komt der nog 1 om 16:00 en dan kennen we zien of de 1,40 wordt aangevallen een blok van 250k.
|
greapfruit
[Offline]
14:48 12/3/10
|
Henk, ik hoop dat je gelijk hebt, voor jezelf en voor mij (LOG staat in m'n DFT top 5...) en dat ze eind december 2+ staan. Ze zijn inderdaad veranderd, maar hebben door het geklungel van afgelopen decennia de schijn tegen - dus eerst maar eens een paar Q's +++ dan komt de koers vanzelf.
|
Stalen
[Offline]
14:12 12/3/10
|
|
De situatie bij Logica is nu geheel anders dan in het verleden. Er zijn 2 grote overnames geweest in 2006 waar veel te veel voor betaald is. Daardoor was de schuldpositie van Logica veel te zwaar geworden. Unilog en WMdata zijn nu volledig geintegreerd, de schulpositie is door de emissie sterk verbeterd, de verschuiving van duur personeel naar goedkoper personeel in India, etc. Daardoor kun je geen vergelijking meer maken met resultaten uit het verleden. Ik ben het dan ook volkomen eens met da's logisch dat de koers van Logica dit jaar de 2 euro kan gaan halen. En een ieder die mij kent weet dat ik helemaal nooit afga op analisten, die vaak puur uit eigenbelang of voor hun opdrachtegeves adviezen geven!
|
Henk Bakker
[Online]
13:25 12/3/10
|
Van mij mag iedereen alles hier schrijven, omhoog of omlaag,maakt niets uit, maar het liefst een beetje gefundeerd. Volgens mij denken de meesten er ook zo over, dus geef gewoon je bijdrages!
|
Da's Logisch
[Offline]
11:16 12/3/10
|
@da's logisch, wat ik persoonlijk zo jammer vind, is dat als je niet meeroept: we gaan naar de 2 euro, maar op basis van 'in het verleden behaalde resultaten' een andere mening hebt, je die hier niet mag uiten...
We gaan KNALLEN!!!
|
Stalen
[Offline]
10:54 12/3/10
|
Oké, link naar de overview update 31 januari 2010 van de shareholders, zie echt wel wat veranderingen, indirect en direct!.
http://www.logica.com/we-are-logica /investors/shareholder-information/
|
Yenada
[Offline]
02:05 12/3/10
|
Op dit forum wordt er geklaagd over de de minimale info die Logica geeft over hun bedrijf op hun site.
En voila.... sinds kort een andere outlay van hun site, nieuwe webdesign medewerker? Mis wel n btje het vertrouwde Logica logo mss toch een overname?
http://www.logica.com/we-are-logica /investors/shareholder-information/
|
Yenada
[Offline]
01:54 12/3/10
|
|
Mee eens.
|
rf
[Offline]
23:26 11/3/10
|
Voorlopig toch weer in een paar dagen van 1,30 tot 1,39 gisteren. Er valt echt wel wat te verdienen als je uitstapt. Helaas hou ik ze maar weer vast, wachtend op de doorbraak naar boven toe!
En nok effe met dat persoonlijke gezeik, ik dacht dat we net weer een beetje normaal niveau hadden hier!
|
Da's Logisch
[Offline]
20:45 11/3/10
|
Ik zat net even in de oudste draadjes te lezen - wat dat betreft is er met jongens als Henk Bakker niets veranderd - koersdoelen van analisten overnemen en hopen op betere tijden, want je weet het toch zeker...
Ware het nu 2006 geweest, dan had de koers in NL wel op € 1,88 gestaan!
|
Stalen
[Offline]
15:33 11/3/10
|
uit deze grafiek blijkt wel weer dat de pond behoorlijk gezakt is dit komt ook niet ten goede van het dividend in april.
zou mooi zijn voor de koers en dividend als de pond weer gaat stijgen.
miae
|
miaetimmerman
[Offline]
15:28 11/3/10
|
En je kunt natuurlijk ook gewoon hier aan de rechterkant onder VALUTA de Euro/Britse Pond verhouding zien in een grafiek.
|
Stalen
[Offline]
14:39 11/3/10
|
|
Stalen
[Offline]
14:36 11/3/10
|
Van www.BCInvestments.net - als ie het doet tenminste...
|
Stalen
[Offline]
14:27 11/3/10
|
Zie je hiernaast die advertentie: Beware false proftis, be brilliant together
|
Stalen
[Offline]
14:23 11/3/10
|
Da's logisch vraag,
Is het mogelijk om een grafiek van de pond te plaatsen eventueel tov de euro
miae
|
miaetimmerman
[Offline]
14:21 11/3/10
|
@griepfruit, er is geen sprake van een weerstand van 1,39... het heeft namelijk geen enkele zin een analyse op de Nederlandse koers uit te voeren, anders dan de deling EUR/GPB!
Ik heb hier een notitie gemaakt: 10/03 LOG = top... zal er binnenkort wel een keertje op terugkomen.
|
Stalen
[Offline]
12:58 11/3/10
|
vandaag zal niet veel meer gebeuren met de koers ik ben al blij dat hij niet verder zakt
misschien als wallstreet hoger gaat we een aanval mogen doen op de 1.39 maar bij 1.40 zullen er ook veel op de laat liggen
|
kranz
[Offline]
12:52 11/3/10
|
|
de 1,39 moet gebroken worden wil die door stijgen dat is een weerstand lees ik nu in de analyse.
|
greapfruit
[Offline]
12:13 11/3/10
|
koers toch aan de lage kant gezien de reeds nieuwe koersdoelen.
is 1,65 misschien alweer te ver gezocht maar een 1,50 wie weet.
|
greapfruit
[Offline]
21:27 10/3/10
|
|
het is nog een beetje koud buiten vandaar dat het fonds nog een beetje LOG
|
[Offline]
18:55 10/3/10
|