Binck is een tijdje rond de 13,= euro blijven hangen ondanks diverse adviezen oplopend tot 17,= euro !
Mijn verwachting is dat zodra de 1 ste kwartaal cijfers bekend worden dat we in no-time op de 15 euro zitten.
|
vlerk
[Offline]
13:02 29/3/10
|
Bracar, de verlaging van de tarieven heeft maar beperkte invloed, omdat het vaste transactie tarief wordt verlaagd en niet het percentage. Verder blijft ook de vaste kosten voor het beheer van de rekening hetzelfde.
|
vlerk
[Offline]
10:59 30/3/10
|
|
Ja dat heeft natuurlijk invloed, maar de ontwikkelingskosten zijn er nu wel uit en dalende tarieven zorgt ook voor aantrekkingskracht. Nieuwe klanten, meer handel. Het is een modern bedrijf, anders dan die vastgeroeste banken. Ik heb er gewoon veel vertrouwen in dat omzet en resultaat zich nog jaren goed blijven ontwikkelen.
|
Juun
[Offline]
20:49 29/3/10
|
En de dalende tarieven hebben geen invloed?
|
bracar
[Offline]
20:46 29/3/10
|
Dat denk ik ook. De cijfers in het bedrijfsleven zullen richtinggevend zijn en de mate van herstel in de sector laten zien, maar bij Binck ligt dat anders. De verdiensten zijn goed, de producten ook en we zijn alleen weer benieuwd naar het aantal nieuwe klanten.
+ 10 % klanten betekent + 10 % meer omzet. De kosten nemen niet verhoudingsgewijs toe, dus meer winst. De koers is onveranderd afgelopen kwartaal, dus daar kan na de cijfers best 10 % bij. En met een redelijke outlook nog eens 10 %.
|
Juun
[Offline]
20:44 29/3/10
|