Ga naar Bindex Deltapartners
  [Recent Topics] Recente berichten   [Login] Inloggen  [Policy] Forumbeleid  
Berichten Aanbevelingen
Ik ben een nieuw draadje begonnen want de andere werkte niet meer.(S)Meerpoen wie is die Delta Partner dan??
mvg
0 0
Bunky2 [Offline]
18:14 29/3/10
die grote aandeelhouders, zoals Delta, welke onlangs haar belang heeft vergroot zit er al geruime tijd in tegen een hoge koers. Zij heeft vertrouwen in wess. en heeft haar gemiddelde naar beneden gehaald. Waarom met "groot" verlies dumpen?
0 0
SpeedRacer [Offline]
23:39 30/3/10
dat verlies is al in koers verwerkt. W8 maar tot 1e kwartaalcijfers......dan baal je dat je ze niet had.......
0 0
SpeedRacer [Offline]
23:33 30/3/10

Ik zal iedereen nog even herinneren aan een paar maanden geleden...Wessanen heeft vorig jaar groot verlies geleden:

Voedingsconcern Wessanen heeft vorig jaar een verlies geleden van euro 219,7 mln, tegenover nog een winst van euro 29,4 mln het jaar ervoor".

Veel verlies in 2009! Ik vermoed dat er nu een paar grote aandeelhouders de koers nog iets hoger willen hebben alvorens alles te dumpen. Op dit moment is Wessanen verre van een degelijk winstgevend bedrijf. Mijn koersdoel over een paar weken: € 2,45

0 0
petka [Offline]
23:22 30/3/10

ja, mijn plan is om Wess. voor de LT aan te houden. Alleen vorig jaar heb ik aantal keren mijn vingers gebrand aan dit aandeel. Dus, een beetje terughoudend opstellen. Ging oppurtunistisch mee met de hosanna geruchten, en je weet zelf wat er daarna gebeurde. Ik las dat je hééééél vaak hebt bijgekocht. Op welk niveau heb je ze nu ongeveer (?)
0 0
SpeedRacer [Offline]
23:04 30/3/10
He collega beleggers. A;s je een leuke motor wilt dan moet je nog even wachten op verdere koersstijgingen. Winstnemen op een paar dubbeltjes levert niet al te veel op. Je hebt dan weer een lagere koers nodig om in te stappen. Kijk nu eens naar de ultimo koers van vorig jaar of het jaar ervoor. Dus groei potentie genoeg. Wie zegt mij niet dat Delta partners niet nog meer gaat bijkopen. Op de aandeelhouders vergadering zullen ongetwijfeld spijkers met koppen geslagen worden. De cijfers van q1 zullen ons zeker verrassen. Ik raad beleggers aan om te gaan werken met stoploss orders. Hierdoor borg je de winst die je wilt draaien en volg je nog steeds de koersstijgingen. Na een maand zet je er een nieuwe activeringsprijs in. Jongens we worden straks slapend rijk. 1000 aandelen kopen = met een stijging van 1 euro toch duizend euro winst. En dat is een leuke uitlaat en een nieuwe voorband voor je motor.

Succes en heb wat vertrouwen

Groet Meerpoen. .
0 0
Meerpoen [Offline]
22:27 30/3/10

Speed...

0 0
the fortis king [Online]
20:06 30/3/10

Siha, das een stijging van bijna 20%.....

laat ff rusten misschien zit ik er langs, maar ik vind het veel...
Mijn bedoeling is goed ...

King
0 0
the fortis king [Online]
20:05 30/3/10
ja, hehehehe motor gaaaaat voor alles.....per slot van rekening rijdt een motor beter dan ......
0 0
SpeedRacer [Offline]
20:02 30/3/10
King waarschijnlijk heb je wel gelijk het is nooit verkeert om winst te nemen. Maar van de andere kant 2 maanden terug stonden ze nog op de 3,60. Verwacht zelf dat ze nog wel ff blijven stijgen. Nou ja zal er nog eens over nadenken
0 0
siha [Offline]
20:02 30/3/10

Yep... da kunde wel zeggen ja.... mar ik heb ok een dure vrouw, dus je moet keuzes maken in het leven he...!!!

Die motor dus... Ha ha durf ik nu te zeggen ze is er niet...
0 0
the fortis king [Online]
19:58 30/3/10
dat is echt een vette motor. Maar wel heeeeeel prijzig...............
0 0
SpeedRacer [Offline]
19:55 30/3/10

Ben een klein beetje verliefd geworden op die BMW S1000RR... Maar eerst munne Ducati eruit en da wil ik nie....

ach unne 30% heb ik toch verdiend van die BMW dus wie weet...
Krijg denk ik ruzie met mn vrouw als ik er nog 1 bij zet....Nummer 4 dan wel.... PPPFFFF..

Dit weekend ff hoofd leeg maken in luxemburg das beter denk ik voor mezelf...

0 0
the fortis king [Online]
19:51 30/3/10
Ok dan Fortis. Goed gedaan met wessanen

Naar nu blijkt is het vertrouwen weer terug in Wessanen. Partijen zijn de afgelopen dagen flink ingestapt. Misschien her en der wat lichte winstnemingen, maar verwacht voor de kort termijn toch wel een stijging naar min. 3.20.

Als je gewoon was blijven zitten, dan had je eind v/d maand een nieuwe motor kunnen kopen................
0 0
SpeedRacer [Offline]
19:46 30/3/10

Speed en Siha,

Ik heb ze er vandaag uitgegooit.... kom van de 2,79 naar de 2,99 en dan moet je gewoon dumpen... vandaag of morgen komen er dikke winst nemingen...!!! en ik denk morgen al. Wessanen is zo hard omhoog gegaan afgelopen dagen/weken het houd een keer op...

met verlies verkopen moet je gewoon niet doen beter ff geduld hebben en dan je moment pakken. ik heb met mn KBC 3 maanden moeten wachten en dan komt die winst vanzelf weer... enzo ook met mn Wessanen, heb ook dik in de min gestaan en vandaag met hele dikke winst eruit.... denk erover na en laat je niet beinvloeden door allerlei stijgingen... het houd een keer op..!!!!!!

Succes.. ik heb weer KBC gekocht vandaag en helaas te duur, geduld maar weer...

0 0
the fortis king [Online]
19:36 30/3/10
ik heb niet bijgekocht, maar gekocht. Ik had een aantal gekocht na emissie, maar die ik heb met klein verlies verkocht omdat ik het niet vertrouwde. Achteraf gezien had ik gewoon kunnen blijven zitten. Ik had ze op 2.79+. ik heb ze nu dus veel duurder teruggekocht.
0 0
SpeedRacer [Offline]
19:26 30/3/10
Tja zit me ook af te vragen of het nu verstandig is om bij te kopen
0 0
siha [Offline]
19:22 30/3/10
Ja dat is even afwachten of het verstandig was, meerpoen! Ik had verwacht dat er nog wel een daling zou komen na 2,5 dagen flinke stijging. Al met al, hoop dat er een bodem is gevormd op €.3.

Heb je bijgekocht op 3.04 of zat je er al in?
0 0
SpeedRacer [Offline]
19:12 30/3/10
S Meerpoen gaat u niet een beetje te hard?Die winst moet wel eerst gemaakt worden.Goed verhaaal van Nederstigt maar voordat er € 0,40 per aandeel verdiend is ?Wessanen kennende komen ze eerst nog met kosten voor marketing ,verkoopkosten etc Wel winst maar nog geen € 0,40 p/a.Maar het gaat de goede kant op ,dus bijkopen.bv na kw1 cijfers;
mvg

0 0
Bunky2 [Offline]
18:31 30/3/10
Heel verstandig om wat aandeeltjes Wessanen bij te kopen op 3,02. De uitbraak naar boven is zeker begonnen. Je bent niet de enige die bijgekocht heeft.
Tijdens schrijven van deze mail koers: 3,04. Ik had voor deze week al een voorspelling gedaan van boven de drie euro. Zie wat er gebeurt. Volgende maand gaan we naar de vier. Puur het feit dat een bedrijf als Delta Partners een groot pakket aandelen koop geeft veel vertrouwen. Het management laat zo ook zien dat er wat gebeurt, er weer vertrouwen is en er zeker mogelijkheden zijn om snel weer de oude winstcijfers of nog beter te laten zien.
Vorig jaar was voor Wessanen een slecht. Het gros van de kosten/ verliezen zijn toen al genomen. Het kan dus ook alleen maar beter gaan. Kijkende naar de koers / winst verhouding is deze t.o.v. andere voedingsbedrijven erg laag. Een K/W van 12 tot 14 rechtvaardigt een koers ten opzicht van de cijfers over 2007 / 2008 (0,43 en 0,60 euro winst p/a) van tussen de 5,16 en 8,40. We moeten nog een stukje. Maar het zit er op niet al te lange termijn, zeker in.
Succes collega beleggers.
0 0
Meerpoen [Offline]
16:22 30/3/10
iets te laat. heb ze toch maar aangeschaft op 3,02 vandaag. uitbraak is begonnen.............
0 0
SpeedRacer [Offline]
14:54 30/3/10
Toch even de € 3,- gezien, alle vertrouwen in dit aandeel. Markt rondom gezonde voeding heeft nemorme potentie.
0 0
Snowfever [Offline]
11:08 30/3/10
Hallo Bunky2,

Op internet vond ik het navolgende:
Delta Partners, LLC is een uniek bedrijf toegewijd aan het helpen van haar klanten te realiseren belangrijke verbeteringen in de bedrijfsprocessen, mensen, en de winstgevendheid met het oplossen van chronische interne kwesties. Onze partners, medewerkers, teamleiders en project hebben meestal een beroepservaring van ten minste 20 jaar.

Wij bieden een onbevooroordeelde kijk op de problemen die je ervaart. We weten ook wat drijft de kosten, en we begrijpen hoe de acties effect medewerker kwaliteit, efficiëntie en winst. Talrijke klanten hebben miljoenen dollars bespaard door het verbeteren van bedrijfsprocessen.

We werken samen met u en uw werknemers om real-time resultaten die je kunt zien in maandelijkse cashflow overzichten te creëren. Onze verbeteringen toe te voegen bottom-line waarde voor uw bedrijf en uw klanten.

Uit bovenstaande blijkt dus dat dit een bedrijf is dat Wessanen gaat helpen de zaak beter te structureren. Ze hebben er zoveel vertrouwen in dat ze mee willen delen in de winst. Vandaar ook dat ze hun aandelen pakket hebben uitgebreid naar meer dan 10%.
Die drie euro halen we gemakkelijk. Ik denk dan we binnen de drie maand 100% hoger staan.

Groet,
Meerpoen
0 0
Meerpoen [Offline]
22:00 29/3/10
Koers morgen al 3 euro als Dow groen blijft.
0 0
Assman [Offline]
19:15 29/3/10