|
Aanbevelingen
|
Volgens een vermogensbeheerder die zijn zegje mocht doen bij business class zal wessanen overgenomen worden, alleen de vraag is wannnneeeer?
Gezien dit al jaaaaaren speelt bij Wess. zal ik er verder geen waarde aan hechten. Ik heb sowieso een bescheiden positie in wessanen en deze houd ik aan voor ML/LT.
Nu de geruchtenmachine weer op gang is gekomen, zal dit ten goede komen aan "forse" koersbewegingen van dit aandeel.
|
SpeedRacer
[Offline]
23:16 4/4/10
|
natuurlijk,knorke!
|
SpeedRacer
[Offline]
12:10 10/4/10
|
|
morgen from visstickcity. Nee hoor, speedracer. Ik mag af en toe best iemand of anderen irriteren. Elkaar naar de mond praten levert niets op, niettan?
|
knorke
[Offline]
11:55 10/4/10
|
|
hé Knor, ik zie op dit draadje geen onzin verhaal staan, zoals jij suggereert. Indien jij je irriteert aan die "postings", "zou ik zeggen", blijf lekker weg van dit draadje.....
|
SpeedRacer
[Offline]
00:00 10/4/10
|
|
navond, ach hou toch eens op met onzinverhalen over overname.
|
knorke
[Offline]
22:13 9/4/10
|
Premie van 60% kom je al gauw op een bod van rond de 5 euro.Ik teken er voor. Opeigen kracht duurt dit nog wel 1 tot 2 jaar als het mee zit. En waarom sluit wessanen nu geloof ik van de week al voor de 5e keer op 3,15. Wie het weet mag het zeggen.Harry M zeker zondag
|
siha
[Offline]
22:01 9/4/10
|
overnamepremie op zo'n lage koers waar WESS nu op staat hoeft voor mij niet. Laat haar op eigen kracht tig procenten stijgen, en kom dan met een bod
|
SpeedRacer
[Offline]
21:45 9/4/10
|
|
overname wessanen op de korte termijn geloof ik niet in. Wel dat zij op eigen kracht, zéker naar, en na 1e kwartaalcijfers (flink) zal stijgen (cijfers 29.04). Vergeet niet, AVA 14.04 a.s.
|
SpeedRacer
[Offline]
21:43 9/4/10
|
|
Bij 3.66 ga ik gillen. Eindelijk weg ermee
|
krakra
[Offline]
21:24 9/4/10
|
Eigenlijk wel vreemd dat de koers nu al vijf achtereen opvolgende dagen op 3,15 ligt.
Het schijnt dat de koers niet omhoog en niet omlaag mag. Zodra er druk op de laat komt wordt het in een keer leeg gekocht. Wat of zou er wat achter steken?
|
siha
[Offline]
20:25 9/4/10
|
|
.........wie o wie ....wat zal het bod zijn bij een eventuele overname, wat is de totale waarde van wessanen???????.......
|
toffee
[Offline]
14:47 9/4/10
|
ja, al een aantal dagen rond het zelfde niveau. Wordt weer eens tijd voor een uitbraak.......
|
SpeedRacer
[Offline]
12:25 9/4/10
|
|
Koers Wessanen blijft mooi liggen met al dat geweld vandaag.
|
siha
[Offline]
11:46 8/4/10
|
zo zeg wat rustig hier......
|
SpeedRacer
[Offline]
22:29 7/4/10
|
Alvorens Wessanen kan worden overgenomen zal er hard gesaneerd moeten worden - dit breng heel veel kosten met zich mee. Ook de jongens van Deta Partner kosten een paar cent. Ik zie uit naar de visie van het management - in q1 - en vraag me af of de koers nu al niet te hard is gestegen. Gelukkig zijn er al heel veel verliezen in de cijfers van 2009 verwerkt. Ik hoop dat we er zijn - en dat er dit jaar een kleine winst kan worden gemaakt. Afgelopen jaar meer dan 200 miljoen verlies. De vraag voor dit jaar is: schrijven we zwarte cijfers of zijn de herstructureringskosten dermate groot dat we wederom in het rood komen. Wordt het afstoten van resterende onderdelen op dezelfde manier gedaan als met TOL dan blijft er voor de aandeelhouders niets over. De afstoting van Tol ging met een verlies van 50 miljoen. ps. de onderhandse plaatsing van 6 miljoen aandelen in maart heeft deze partij geen winteieren gelegd. per aandeel al een winst van 0,43 eurocent.
Het wordt nog een pittge klus.
|
Meerpoen
[Offline]
07:39 6/4/10
|