Ga naar Bindex Binck gaat knallen
  [Recent Topics] Recente berichten   [Login] Inloggen  [Policy] Forumbeleid  
Berichten Aanbevelingen
Maandag voorbeurs de cijfers van dit meest ondergewaardeerde aandeel op de Amsterdamse beurs. Zelfs als de stemming volgende week negatief is (wat voor Binck toch niets uitmaakt, die verdienen ook aan incasserende put-liefhebbers) dan zal dit aandeel volgende week met reuzensprongen naar de 15 euro stijgen.

Verstandige mensen verhogen vandaag nog hun hypotheek, verkopen al hun juwelen en kostbare bezittingen en zetten de opbrengst daarvan tezamen met al hun spaargeld om in aandelen Binck. Dan zijn ze volgende week namelijk erg gelukkig.
0 0
Benediktus [Offline]
17:07 22/4/10
dat is zeker waar vlerk, maar ja toch zijn ze de afgelopen 3 dagen zo'n 17% naar beneden gegaan. Das wel heel veel zeg. Maar gaat vast wel weer goed komen. Vandaag wel dividend uitgekeerd.
0 0
ienser [Offline]
11:24 28/4/10
Binck profiteert wel van afgelopen dagen en komende dagen, veel transacties door verkoop en als met een paar dagen de rust is teruggekeerd en de paniek verdwenen, weer op met koop transacties. Een bewegende beurs is altijd goed voor Binck.
0 0
vlerk [Offline]
11:19 28/4/10
benediktus, ik ben toch maar blij dat ik mijn hypotheek niet heb verhoogt. anders had het er niet best uit gezien..
0 0
ienser [Offline]
10:23 28/4/10
Gezien de volumes, lijkt het er sterk op dat een hedgefund bezig is. De winstcijfers waren goed, maar niet helemaal wat analisten hadden verwacht, of de koers wordt gedrukt door een partij i.v.m een overname let maar op korte termijn schiet de koers weer omhoog.
0 0
vlerk [Offline]
09:44 28/4/10
Ja Benediktus, die goeroe is een klein jongetje. Daar moet je ook vanaf blijven
0 0
adriaantje [Offline]
10:44 26/4/10

Bedankt AEX-goeroe, alles is groen behalve Binck, door jou ben ik nu 8.000 euro armer en zit tot mijn strot in waardeloze call-opties Binck. Ik ga nooit meer doen wat jij voorspelt, het slaat allemaal nergens op.

0 0
Benediktus [Offline]
09:21 26/4/10
De AEX-goeroe heeft weer onvoorstelbaar hoge koersdoelen, al stemt het tot optimisme dat hij vaak gelijk heeft.
Behalve met zijn overnamegeruchten. Ik heb wel eens het idee dat die voortkomen uit de posities die hij zelf heeft ingenomen.

Toch zou het leuk zijn als hij het ook nu weer bij het rechte eind heeft.
0 0
Benediktus [Offline]
13:17 23/4/10
Aangezien de gemiddelde verwachting is dat het aandeel Binck zal stijgen naar Euro 17 moet een goed resultaat m.i. lijden tot een koers van Euro 20,00 op maandag.

Op dinsdag verwacht ik een vijandig bod op Binck van ofwel ING danwel TomTom en zal de koers snel boven de Euro 30 uitkomen.
0 0
AEXgoeroe [Offline]
20:39 22/4/10