Het is rustig op het forum van Wessanen. Vandaag gesloten op 3,-- euro. Verbazend dat de koers niet onder de 3,-- kwam. Er zijn wat grotere aankopen geweest. Morgen starten we diep onder de 3,-- Het zou me niet verbazen dat de 2,8* range weer in zicht komt. Wat er aan de hand is??? Geen idee!!!
We worden door de Amerikanen in de mangel genomen (hedge funds) Het kan niet anders. Als kleine belegger kun je op deze trend meeliften door aandelen bij te kopen. Morgen is daar een goede dag voor. Volgende week zitten we vast weer in een stijgende lijn tenzij er nog meer landen in de problemen komen. De ECB moet maar spijkers met koppen gaan slaan en zorgen voor rust op de markten. Verder hedge funds verbieden om short te gaan. Goed dat was het weer.
ps. succes allemaal
|
Meerpoen
[Offline]
22:11 6/5/10
|
He Siha,
Ik ben er ook uitgestapt op 3,10 - kleine winst gemaakt. 2% in een weekje. Morgen koop ik weer onder de drie - ik denk rond de 2,90 als men in Amerika tussen de 3 en 4% lager sluit.
|
Meerpoen
[Offline]
22:20 6/5/10
|
Ben er vanochtend ff uitgegaan.Had het idee dat het verder zou zakken en maar een klein verliesje genomen. Tja wisten we alles van tevoren maar.
|
siha
[Offline]
22:15 6/5/10
|