Ga naar Bindex Koers Spyker nodigt uit tot snelle exit
  [Recent Topics] Recente berichten   [Login] Inloggen  [Policy] Forumbeleid  
Berichten Aanbevelingen
De koers van het aandeel spyker is evenals de rest van de aandelen de afgelopen 2 weken flink weg gezakt.
Muller zelf heeft aangegeven dat de kans op een exit hoog is !!
De koers onderstreept gewoon dat de draagkracht van het aandeel op de beurs in Amsterdam niet bepaald groot is.
Dit is ook niet zo verwondelijk gezien het een drama was de afgelopen jaren, het vertrouwen is weg in het aandeel.

De Chinezen hebben een overeenkomst getekend voor de verkoop van Saab in China en zijn klaar om te investeren.
Ook is met bezig achter de schermen om een Saab productie op te zetten in Rusland.

Het is nu al een aantal weken erg stil, maar men zit niet stil.
Gezien de koers nu acht ik het groot dat men sneller een exit bekend gaat maken omdat de premie dan een stuk lager is.
Ook het bekendmaken van nieuwe investeerders en nieuwe ontwikkelingen werken een snelle exit in de hand omdat de koers dan omhoog gaat.
0 0
secret [Offline]
15:26 7/5/10
Groot verschil tussen bied en laat in het boek !
Zo,n 4% bij een erg lage handelsvolume.

Het sentiment in op de markt is niet best AEX 1,4 % in de min.
Uitgaande van een evt exit de komende weken bied dit aandeel enorme kansen.
Bij een exit premie van 80-125 % is het dan leuk shoppen op de beurs.
0 0
secret [Offline]
10:30 14/5/10
Het is goed mogelijk dat vandaag de 2.90 weer wordt aangetikt.
Vanaf 2.56 liggen er nu zo,n 9000 stuks te bieden en aan de verkoop zo,n 4000 tot de 2.90

Helaas nog steeds geen nieuws vandaag misschien later in de middag en anders in of na het weekend ???
Je weet immers maar nooit.
0 0
secret [Offline]
08:52 14/5/10
Leuk om te zien...een bieder op 2.67 zet de koers 4% lager met een aankoop van 3 aandelen omdat die ze graag wil hebben
0 0
secret [Offline]
14:08 13/5/10
Als we naar het laat boekje kijken liggen er maar zo,n 5000 stuks tot de 2.85.
0 0
secret [Offline]
10:21 13/5/10
Hud hud en Siha....het is te verdacht stil hoor omtrend Saab...!
Het kan haast niet anders dat ze nieuwe ontwikkelingen nog even voor zich houden tot een evt bekendmaking exit.
Goed dat de koers zo weg gezakt is want dat geeft voor Muller des te meer aan dat er nagenoeg geen draagvlak meer voor het aandeel is in Amsterdam.

Hud hud zodra de trossen los gaan voor het afmeren laten we je het weten.
Denk dat de boot richting Stockholm vertrekt met een tussen stop in Londen.
0 0
secret [Offline]
10:15 13/5/10
Ik ben er ook nog , niet vergeten als jullie boot nemen om mij mee te nemen
0 0
hudhud [Offline]
19:26 12/5/10
Secret ik snap het ook niet. Maar ja ieder zijn keus. Misschien wel des te beter, wil Victor nog sneller een exit als er geen omzet is. En trouwens zijn wij de enige hier op dat onbewoonde eiland. Oke laat hem maar 7,50€ bieden en ik ben weg van het eiland en pak de bootm, want die wil ik niet missen.
0 0
siha [Offline]
19:20 12/5/10
Laatste 2 handelsdagen zeer lage omzetten per dag nog geen 14000 stuks verhandeld.

Snap niet dat er zo weinig beleggers zien dat de kans hoog is om binnenkort wat te kunnen verdienen.

Door de overname saab is er eigenlijk per aandeel 15 euro in contanten en maar liefs 60 euro aan activa toegevoegd.
Dan is het toch niet vreemd als Muller 6 euro bied per aandeel bij een evt exit !
0 0
secret [Offline]
19:06 12/5/10
Wat ikda weer niet begrijp dat de koers vanmiddag 2,60 was en de bied 2,70 en de laat 2,80
0 0
siha [Offline]
22:14 10/5/10
Mooi herstel op 2.70 bij een omzet van 52.000 stuks morgen richting de 2.85 - 3.00
Ik zou zeggen hou je stukjes vast want er komt een persbericht deze week.
0 0
secret [Offline]
17:41 10/5/10
Bij een aankoop nu van 3500 stuks staan we op 2.89 oftewel 18% hoger.
0 0
secret [Offline]
17:24 10/5/10
Al weer even de 2.80 aangetikt.
Van de week weer terug richting de 3 euro !
0 0
secret [Offline]
17:16 10/5/10
Week 19 staat te beginnen misschien dat er nog via een persbericht nieuwe ontwikkelingen naar buiten komen.
In ieder geval is de productie van de nieuwe Saab 9-5 die al zijn besteld vorige week al gestart.
Vanaf begin juni begint de levering aan de dealers die op hun beurt de auto's kunnen afleveren aan de klanten.

evt persberichten:

- Saab productie Rusland
- Exit aandeel van de beurs Amsterdam
- Chinezen nemen belang/investeren in Saab/spyker.
- Productie nieuwe 9-5 op schema en orderboek loopt
goed.
- Gesprekken gaande over evt verkoop Spyker.
0 0
secret [Offline]
18:34 9/5/10
Voor het zelfde geld doet een Chinese partij een bod op de ongeveer 4 miljoen (23 %)uitstaande aandelen.

Bij een bod van 4 euro per aandeel oftewel
16 miljoen euro hebben ze dan al 23% van Saab in hun bezit.

Wou dat ik 16 miljoen had
0 0
secret [Offline]
15:54 7/5/10
Sterker nog 7% van zijn aandelen heeft hij tijdelijk even bij een vriend moeten stallen omdat hij anders gelijk al een bod zou moeten doen.

Die bonus heeft hij gewoon verdiend en even lekker een kleine 4 ton cash in je handje om prive even wat te spenderen leuk toch
0 0
secret [Offline]
15:46 7/5/10
Denk eerder dat Victor al veel te veel aandelen in eigen bedrijf had. Als hij er echt niet meer in geloofde had hij wel meer verkocht.
0 0
Snowfever [Offline]
15:40 7/5/10
Ome Vic gelooft zo in zijn product dat ie ff snel 120.000 aandelen Spyker van de hand doet.

0 0
the master [Offline]
15:36 7/5/10