|
Aanbevelingen
|
OK, we hebben de hoofdattractie van Walibi-Flevo achter de rug. Stijl omlaag, hard omhoog dus. En nu graag terug naar de fundamenten van de markt. Over het algemeen verloopt het cijferseizoen toch vrij aardig, alleen SNS is erg achtergebleven:
- Beleggers zitten met z'n allen vooral in ING;
- De Euro is, ondanks de acties van Europa, nog steeds in een dalende fase;
- Veel hangt af van de vraag of Griekenland zijn eerste betalingsverplichting op 18 mei na zal kunnen komen; als ik me niet vergis zijn dan ook de cijfers van SNS dus als alles zich ten goede ontwikkelt dan zou 6 Euro moeten kunnen.
Mijn conclusie: SNS is ten opzichte van vergelijkbare fondsen zwaar ondergewaardeerd maar dit zou zomaar zich kunnen vertalen in een ruk omhoog. Een aantrekkende Euro helpt heel erg en de cijfers zullen zowiezo niet tegenvallen. SNS is niets mis mee, omdat het vooral op Nederland georiënteerd is en aan veel minder risico bloot staat dan ING. Zitten blijven dus en geduld hebben.
Die 6 komt er echt wel, tenzij er extreme dingen gebeuren. O, als de ECB nou eens eindelijk staatspapier gaat inkopen... Veel succes allemaal.
p.s. Claudje, ben je er echt klaar mee of was je die dag gewoon stik-chagerijnig?
|
Noelle
[Offline]
23:22 13/5/10
|
de 5 euro komt denk ik pas half juni, als we die al gaan zien
|
Denniz0229
[Offline]
08:31 19/5/10
|
|
Vind het erg tegenstrijdig allemaal, goede cijfers maja, die lage Euro drukt het sentiment. Als Griekenland nou morgen dat geld inlost zou het best weer omhoog kunnen. Wat denken jullie? Komen we weer eens boven de 5...?
|
Noelle
[Offline]
19:19 18/5/10
|
je moet altijd in %en rekenen anders hou je jezelf voor de gek he
en ook ik was net te laat, had op me sprinter 24% kunnen pakken maar ik was weer te gierig
denk dat we einde van de week net boven de 4 euro blijven
|
Denniz0229
[Offline]
13:42 18/5/10
|
Jammer, was vanmorgen te laat thuis anders had ik die 4,20 gepakt. Gister aankoop op 3,98 toch 22 centjes p/a winst in een dag Nu maar ff wachten misschien morgen
|
johnclean
[Online]
13:08 18/5/10
|
cijfers zien er netjes uit, had iets hoger gehoopt maar mag niet klagen
|
Denniz0229
[Offline]
09:19 18/5/10
|
|
Wat vinden de SNS beleggers van de cijfers? Lijkt wel ok.
|
Henk Bakker
[Offline]
09:09 18/5/10
|
John heb zelf geen SNS momenteel, maar deze heb ik wel voor je
AMSTERDAM (Dow Jones)--SNS Reaal laat ruimte voor een positieve verrassing bij de definitieve eerstekwartaalcijfers, stelt analist Jan-Willem Weidema van Fortis Bank Nederland, nu de bank en verzekeraar een positief resultaat aankondigt, ondanks een eenmalige last van EUR25 miljoen voor belastingen voor woekerpensioenen. Een kleine kwartaalwinst zou overeenkomen met de verwachting van de analist, die rekent op EUR100 miljoen nettowinst in heel 2010. Dat SNS Reaal een deel van zijn Property Finance-leningen aan het verkopen is, kan volgens de analist positief zijn voor het aandeel, mits de verkoopprijs acceptabel is. Hij gaat zelf vooralsnog uit van "substantiele verliezen" op deze portefeuille in 2010, van EUR386 miljoen op een portefeuille van circa EUR4,5 miljard. Fortis Bank Nederland heeft een buy-advies en koersdoel van EUR5,25. Het aandeel staat woensdag rond 10.00 uur 2,1% hoger op EUR5,00. De Midkap-index stijgt 0,5%. (AVR)
Dow Jones Nieuwsdienst: +31-20-5715200; amsterdam@dowjones.com
(END) Dow Jones Newswires
April 14, 2010 04:05 ET (08:05 GMT)
© 2010 Dow Jones & Company, Inc.
AAND SNS REAAL @ EUR 1.63
NL0000390706
|
siha
[Offline]
15:20 17/5/10
|
zit nog te twijfelen tussen de 2.80 en 3.30 sprinter