Ga naar Bindex Crucell Veilige Haven
  [Recent Topics] Recente berichten   [Login] Inloggen  [Policy] Forumbeleid  
Berichten Aanbevelingen
Vanmorgen in Business-Class gaf Wierda en Partners een koopadvies voor Crucell. Reden is dat de 1e kwartaalcijfers wat minder waren door verschuiving van omzetten, en dat het 2e kwartaal een stuk beter zal zijn. Tevens werd het bedrijf een " Veilge Haven" in deze tijd genoemd.
Voeg daarbij:
- een zeer goed gevulde kas
- grote kans op EXTRA Unicef-orders( problemen Shantha)
- Hoge dollar gaat winsten stuwen
- Johnson en Johnson kan elk moment een bod doen, ook al door hoge dollar, waardoor Crucell een gewilde, aantrekkelijk geprijsde prooi wordt.
Kortom, bij de huidige koers is Crucell een absolute koop. Morgen verwacht ik al een behoorlijke stijging van de koers.

0 0
corstaal [Offline]
12:31 23/5/10
vandaag voeren de schepen de veilige haven weer uit.
0 0
belegjeboterham [Offline]
22:10 26/5/10
De titel van dit draadje spreekt ook vandaag weer voor zich.Er is deze dag slechts 1 winnaar op een droevige beurs.
0 0
corstaal [Offline]
17:43 25/5/10
Daarom schreef ik het ook.
0 0
corstaal [Offline]
10:00 24/5/10
Kan wel een mooi verhaal zijn, maar wie zat er gisteren om deze tijd voor de tv.
Met dit mooie weer heeft niemand wat gezien.

.
0 0
razorblade [Offline]
09:28 24/5/10
Toch is dit wel een serieuze en betrouwbare vermogensbeheerder.Hij zal nooit zomaar flauwekul komen vertellen in een dergelijk programma.Hij ziet het in mijn ogen in dit geval goed,helemaal afgezien van het feit dat ik Crucell-aandeelhouder ben.De feiten spreken gewoon voor zich.Als er al 1 aandeel is wat je op dit moment met een gerust hart kunt kopen, dan is het Crucell.
0 0
corstaal [Offline]
20:35 23/5/10
Voorbij komen fietsen in dit "programma" is imo helemaal niet zo positief.
0 0
flosz [Offline]
19:55 23/5/10