|
Het wil niet echt meer met Binck. Zijn er gevaren buitenom de kortlopende obligaties, die ik niet weet? Verwacht wel een rebound richting 12 euro. Of wordt het wachten op de nieuwe cijfers?
|
rf
[Offline]
19:47 26/5/10
|
|
En altijd goed voor aantrekkelijk dividend. We wachten rustig af.
|
rf
[Offline]
17:42 30/5/10
|
Nu nog kopen rond de 10 euro is in juli cashen boven de 14 euro. Binnen 2 maande 40% rendement maken is reeel zeker met koersadviezen tot 18 euro. Ik heb afgelopen week nog bij gekocht.
|
vlerk
[Offline]
13:32 30/5/10
|
|
Toch vind ik dat ondanks alle berichten er weinig opwaards volume is. Al zie ik zo de 14 euro op de borden staan na de H1 cijfers.
|
rf
[Offline]
12:43 28/5/10
|
AMSTERDAM (AFN) - BinckBank noteert maandagochtend ruim 3 procent hoger. In een positieve beurshandel wist de onlinebeleggersbank extra te profiteren van een vrijdag gesloten deal met Petercam.
BinckBank wordt de serviceprovider en depotbank voor klanten van Petercam Bank. BinckBank zal zowel de orderexecutie als de effectenadministratie voor cliënten van Petercam, via haar online platform, faciliteren.
Voordeel van deze deal is dat voor Binck dit nauwelijks kosten met zich meebrengt, 100% omzet is in dit geval rond de 90% netto extra winst.
Behalve Petercam heeft ook SNS bank haar effecten klanten bij Binck ondergebracht. In de toekomst kunnen we meer van dergelijke deals in het voordeel van Binck verwachten.
|
vlerk
[Offline]
12:28 28/5/10
|
|
Binck heeft de staatsobligaties in Spanje en Portugal grotendeels van de hand gedaan, De koers staat na de zomer op minimaal 14 euro. Gemiddeld koersdoel ligt momenteel op 14,50 waarvan hoogste 18 euro. De cijfers over het eerste half jaar zullen de verwachtingen van de analisten overtreffen, vanwege de volatiele beurs in het 2 de kwartaal.
|
vlerk
[Offline]
12:23 28/5/10
|