Ik denk dat BAM terugloopt tot onder de €3 zakt tot einde emissie. Zeker omdat deze week de AEX verder wegzakt denk ik dat het koopmoment voor BAM pas ergens in de loop van vrijdagmiddag zal zijn...
Ik gok op aankoop €2,80
|
petka
[Offline]
13:51 6/6/10
|
vrijdag 11 juni 2010 - Koninklijke BAM Groep nv, Bunnik
Bunnik, 11 juni 2010 - BAM Nuttall Ltd (de Britse infrabouwer van Koninklijke BAM Groep nv) heeft in combinatie met VINCI opdracht verworven voor de modernisering van het Londense metrostation Victoria. De contractwaarde voor BAM Nuttall bedraagt circa € 160 miljoen (ruim £ 130 miljoen). Opdrachtgever is Transport for London (TfL).
Het metrostation Victoria geldt met tachtig miljoen passagiers per jaar als een van de drukste stations van het Londense metronet. De bouwcombinatie start in 2011 met de gefaseerde uitvoering en verwacht het project in 2018 te voltooien.
BAM Nuttall werkt - eveneens in combinatie met VINCI - tevens aan de renovatie en uitbreiding van het metrostation Tottenham Court Road onder de kruising van Oxford Street en Tottenham Court Road, in het hart van Londen. Deze eind 2009 verworven opdracht heeft een contractwaarde van ongeveer € 250 miljoen, waarvan de helft voor BAM.
|
toverstock
[Offline]
16:12 11/6/10
|
K/W bijna op 22. Dat is bubbel. Dat heb je normaal als de koers op 22 euro zit. Nu rond de 4 en een bubbel K/W van 22.
Hou het effe simple; Bam bubbel KW 22 koers 22 valt naar koers 4. Dat is zø'n 80% val.
80% val op 4 maakt BAM 40 cent.
Ik heb in 2006 gezegd: BAM machines te koop, bijna nieuw of goed onderhouden tegen schroot prijs en betaling in contant want de belasting mag niet meer meespelen.
Dit van Choke de Gier/Aasvogel
|
choke-toe
[Offline]
05:14 11/6/10
|
Wat van een overnamen? Elke regering moet snoeien en belasting stimulus heeft ook niet geholpen. De werkeloze in zwaar engineering heb ik nog niet zien geabsobeerd worden in de bouw bedrijf om gaatjes te graven en dan weer dichtgooien GDP cultuur.
Wie zal dan de koper zijn?
1-Regering.
2-Belasting betaler.
3-Een paar Koelies die al het materiaal naar het buitenland neem zonder werkers.
|
choke-toe
[Offline]
01:41 7/6/10
|