Ga naar Bindex Heetgebakken Tosti's
  [Recent Topics] Recente berichten   [Login] Inloggen  [Policy] Forumbeleid  
Berichten Aanbevelingen
Ik word doodziek van al die mensen, politici, beursgoeroe's en andere randdebielen die de beurs maar naar beneden praten. Dankzij onervaren Hongaarse politici zaten we vrijdag weer met de gebakken peren (dat was OUD nieuws), dankzij Merkel begon de Euro met dalen en Tostrams praat over een AEX van 150 punten. Heel erg opbouwend en constructief allemaal. Zo wordt het 'inderdaad een hete zomer', wat een gebakken Tosti-lucht zeg. Fundamenten van de markt zijn goed: prima cijfers, veel in lijn van de verwachtingen. Er wordt erg naar beneden overdreven. SMS blijft maar achter en naar beneden hollen, zonde hoor. t wordt wel steeds aantrekkelijker om een hele partij bij te kopen, dat wel...
0 0
Noelle [Offline]
09:12 7/6/10
Noelle bedankt, volg de techn analyse ook steeds van div. profeten. Hecht er ook wel waarde aan maar de markt zelf is altijd veel meer bepalend. Weke vooruitzichten en ontwikkelingen zijn er en als belangrijkste hoe komt vertrouwen er voor te staan. Laatste tijd veel te veel negatieve berichten. Maar kan niet eeuwig zo doorgaan. Na regen komt ook weer zonneschijn. Heb zelf hell lang naar SNS gekeken en volg het nog. Ben zelf vol in AM gestapt en moet het daar voorlopig maar mee doen. Komt ook wel weer eens goed. Laat ons zeggen wat hard gezakt is kan ook hard weer stijgen. Wens jullie hier verder ook veel succes. Staat m.i. ook veel te laag hier.
0 0
atser [Offline]
15:02 7/6/10
...en sns is altijd nog beter dan Antonov, haha: het enige dat die doen is aandelen uitgeven als ze weer eens een boodschappenrekening moeten betalen
0 0
Noelle [Offline]
14:47 7/6/10
Hoi atser, beleggen op gevoel is altijd nog het beste. Hoewel ik voor deze week onderstaand tegenkwam en hier wel waarde aan hecht - ik denk zelf ook dat 310 een hele sterkte steun is trouwens waar we nog erg veel aan gaan hebben. Nee, sns is niets mis mee, echt niet, kwestie van tijd. Ik overweeg om bij te kopen...

AEX test terug, maar nu aan goede kant
Kort geleden zag u dat de stijgende trend van de AEX met de jongste low boven de zeer sterke steunzone 300-310 vrijwel volledig parallel was geworden. Gezien de indicatoren was daarmee een zeer belangrijke low gevormd, die de basis zal worden voor verdere stijgingen binnen deze verbrede trend. Ook meldde ik dat de dalende magenta weerstand, die vanaf de top op 358 is ontstaan, opwaarts werd doorbroken. Dat gebeurde omdat de RSI (sterkte-indicator) erin slaagde om de steilst dalende weerstand te overwinnen en door te klimmen naar de tweede. Natuurlijk wordt daar ook weer winst genomen, reden waarom de koers nabij horizontale weerstand 326,5 afketste. Er vormde zich echter een patroon van hogere lows op de RSI en normaal gesproken zal de koersgrafiek dit kopiëren. Hoogstwaarschijnlijk vormt de AEX een omgekeerde kopschouder-formatie (omkeerpatroon) met een low rond 315, die exact op de verbroken dalende magenta weerstand terugtest. Dat zou opnieuw een signaal van bodemvorming zijn, en waarschijnlijk de laatste duidelijke. In het ernstigste geval kan de koers tijdelijk doorzakken naar 309, tot op de kruising van de stijgende bruine steunlijn en de dalende magenta (nu) steun. Immers, de verbroken dalende magenta weerstand werd steun en kan nu meehelpen met het omkeren van de negativiteit. Belangrijk: de zeer belangrijke en zeer sterke horizontale steun 310, eigenlijk steunzone 306-311, staat NIET op deze intraday-grafiek afgebeeld. U kunt desondanks de sporen van deze horizontale steunzone heel duidelijk op deze grafiek zien gezien de lows die er de laatste negen maanden zijn gevormd. Elke poging naar beneden toe strandt stééds weer op deze zeer sterke steun en ook in de jongste poging was het niet anders. Nu de dalende magenta weerstand is verbroken en een succesvolle terugtest onderweg lijkt (DMI is laag), lijkt het een kwestie van enkele dagen voordat het omkeerpatroon van de omgekeerde kopschouderformatie voltooid wordt. De koers kan dan significant omhoog en koersdoelen worden weer: 326,5, 343 en later 358 …

0 0
Noelle [Offline]
14:46 7/6/10
Vlg mij ook niets mis met dit fonds. Tostrams heeft zelf grote baise posities. Zal derhalve niet positief adviseren. Niemand weet het, maar index van 150 roepen doet aan alles geen goed. Alleen Tostrams zelf wordt er wellicht beter van. Ben blij dat ik me nooit bij hem aangemeld heb en zal dit ook nooit doen.
0 0
atser [Offline]
14:19 7/6/10
Die Tostrams heeft zelf gewoon vanaf maart vorige jaar de boot gemist en nu zijn ze gefrustreerd en praten ze de markt omlaag om alsnog in te kunnen stappen.
0 0
Noelle [Offline]
11:08 7/6/10
Mijn idee: alle politici en goeroe's even in een geluidsdichte kamer en de markt het werk laten doen. Verdienen we allemaal een stuk meer op deze beurs.
0 0
Noelle [Offline]
09:13 7/6/10