Ga naar Bindex BAM Krijgt opdracht voor bouw van kantoor voor de Europese Raad
  [Recent Topics] Recente berichten   [Login] Inloggen  [Policy] Forumbeleid  
Berichten Aanbevelingen
BAM heeft de opdracht binnen in Brussel voor de bouw van het kantoor voor de Europese Raad. Hiermee is 180 miljoen euro gemoeid.
0 0
svdb [Offline]
11:17 26/6/10
Ik snap er werkelijk ook helemaal niets van.. Zoals aangegeven het bedrijf haalt het de ene order na de andere binnen bijna 900 miljoen euro aan orders (!) en nog gaat het aandeel omlaag.. Totaal onbegrijpelijk, dit aandeel moet eigenlijk 10% tot 15% hoger staan. Puur alleen al op basis van de binnengehaalde orders.
0 0
JohnieD [Offline]
17:02 28/6/10
Het is volgens mij het volledig ontbreken van vertrouwen in BAM. Het is toch te gek voor woorden dat Heymans 4,3% stijgt op een order van € 80 miljoen en BAM op bijna € 900 miljoen slechts 0,72%.
Dan is er fundamenteel iets grondig mis. Ik zeg dit al jaren. Zie ook geen enkele verbetering.
0 0
77botter [Offline]
13:58 28/6/10
Er zijn in de afgelopen week nu 3 grote opdrachten binnengekomen ter waarde van 900 mio euro in totaal. Toch is de koers van BAM alleen maar gedaald. Kortom er is nog steeds heel weinig vertrouwen in BAM. Ook zullen er partijen zijn die de aandelen verkregen uit de claimemissie nu gaan verkopen met een beetje winst. Laten we hopen dat deze partijen snel klaar zullen zijn en dat de koers als gevolg van de mooie grote opdrachten snel weer zullen gaan stijgen. De werkvoorraad van BAM is de laatste week met 7,5 % gestegen. een mooi resultaat. Nu de koers ook nog 7,5 omhoog.
0 0
amsterdammertje [Offline]
13:17 28/6/10