Ga naar Bindex LOGICA het witte schaap?
  [Recent Topics] Recente berichten   [Login] Inloggen  [Policy] Forumbeleid  
Ga naar Pagina: 1, 2 Volgende 
Berichten Aanbevelingen

Vandaag als enige fonds in het groene rijtje - de negatieve pers heeft hierop kennelijk geen invloed...

0 0
Stalen [Offline]
14:50 29/6/10
wat heeft al deze onzin kramery nog met logica te doen,bekvechten als kleine kinderen
0 0
kranz [Offline]
10:03 3/7/10
mijn advies nu kopen en zodra we 1,60/1,70 aantikken verkopen iedereen zijn mening dus dit is mijn mening
0 0
bginvest [Offline]
00:36 3/7/10

Nou, ik herken Precies helemaal niet in de stijl van Maragon/Paragon.

0 0
gameboy [Offline]
22:07 2/7/10

Ietsje langer Floppy, remember Corus en bv prolion

//veel gelachen, veel goed gezien ook trouwens, denk bv aan gigamedia...
0 0
bracar [Offline]
21:49 2/7/10
.
... en proficiat met de halve finale!
.
0 0
BeursscannerNL [Offline]
21:38 2/7/10
.
Was Maragon vroeger Precies? Ja, dat geloof ik wel.

Wel, wel, kijk 'ns aan. Dan draait ie toch ook al een jaar of vijf mee op dit forum, minstens ... Nog steeds dezelfde stijl. Voor zover je het stijl kan noemen.

Ach deze typetjes hebben er gewoon lol in anderen op stok te jagen.
.

5 0
BeursscannerNL [Offline]
21:37 2/7/10
Jeeeez M, bij PHARMING kunnen ze je niet luchten of zien en nou ook al hier? Tistogwat... Ligt het dan heel heel hééééél misschien toch aan jou?

En ik lach weer verder!

Mwuhahahahahaha!
3 0
Da's Logisch [Offline]
19:42 2/7/10
Maragon heeft heel goede kijk op beleggen, maar geniet van dit soort reacties, opnaaiertje, heette vroeger Precies, precis, altijd in de gaten houden
5 0
bracar [Offline]
19:27 2/7/10
Ik heb nog nooit één tip gegeven en ik heb leugenaartje Maragon helemaal nooit onder de negeer knop gezet. Makkelijk terug te lezen hoor. Verder post ik al een paar jaar en niet een paar weken, zoals mijn mede forumgenoten weten. Vroeger ging ik naar Toon Hermans om te lachen, maar die is dood. Maragon is een goede vervanger, ik lach me rot iedere keer, wat een ongelooflijke frustro! Maar dat doet hij alleen maar om ons allen te behoeden voor slechte beleggingen, de engel...

Bwuhahahahahah!

Verder lijkt het mij zinvol om eens de etiketten te lezen van die liters aan drank die je inslaat. Azijn is niet goed voor je!

NEDERLAND - BRAZILIE 2 - 1

Dat is bijna net zo leuk als ons leugenachtige azijnpissertje!

3 0
Da's Logisch [Offline]
19:07 2/7/10
.
stijging van de aandelen : + 0.55%
.
0 0
BeursscannerNL [Offline]
12:17 2/7/10
.
Kijk maar eens hoeveel de calls gestegen zijn vandaag, nu de trend weer omhoog gaat. Op 24 uur zijn winsten van 200 en 300 % mogelijk. En daar houdt het niet bij op ...

http://www.iex.nl/stocks/options.as p?Id=11837
.
0 0
BeursscannerNL [Offline]
12:08 2/7/10
.
mijn ervaring met forums is dat er verschillende soorten schrijvers zijn.

Een soort ervan doet niet liever dan de stok in hoenderhok gooien. Typisch voor hen is dat ze altijd verschijnen als de hele boel naar beneden dondert.

Een andere soort doet niet liever dan zichzelf op de borst te kloppen. Typisch voo hen is dat ze altijs verschijnen als koersen al een tijdje knallen.

Beide types zijn waardevol. Als een van deze types permanent aanwezig is, gaat de koers binnen de paar dagen van richting veranderen. Da's logisch, want de koers zit dan al veel te lang in dezelfde richting.

Je kan met hen schandalig rijk worden.

Via opties, turbos of speedsters.

Calls zijn namelijk het goedkoopst in dalingen.
Puts zijn het goedkoopst bij stijgingen
.

0 0
BeursscannerNL [Offline]
12:00 2/7/10
Na types als Shakur, anastasia, dennis88 hebben we nu weer Maragon die zich zelf totaal belachelijk maakt. Volgens mij is hij de enige die zichzelf nog serieus neemt.

Het grote voordeel van zulke types is dat ze zo gefrustreerd en ongeloofwaardig zijn, dat je ze zo onder de negeer kan zetten en dan niets maar dan ook echt niets misloopt. Bij PHARMING staat deze knakker met continu dezelfde postings al onder de negeer bij velen, vandaar dat hij nu hier loopt te zieken.

Weet je wat je bent Maragon? Je mag één keer raden:

4 0
Da's Logisch [Offline]
06:41 2/7/10
Ben terug op 90 cent.
0 0
rf [Offline]
22:29 1/7/10
@ M,
idd. ik zag een top op Logica, en wou overschakelen naar een aandeel dat toen net gebodemd had. En waar ook fundamenteel nieuws van was. Tomtom zag er toen best uit ... Had evengoed in logica kunnen blijven zitten.

Denk dat Tomtom fundamenteel slechter is dan Logica. Tomtom is een fantastisch produkt ... geweest? Die markt is er ...geweest? Maar hoe moet het verder in de toekomst. Tegenwoordig zit GPS in je mobiel.
.
0 0
BeursscannerNL [Offline]
22:09 1/7/10
Maragon,

kan me herinneren dat jij ook wel foutjes hebt gemaakt.

miae
5 0
miaetimmerman [Offline]
21:47 1/7/10

Oei, wat een flater, Maragon

3 0
teejee [Offline]
21:42 1/7/10

Floppy,

Nu maakt het niet uit watje koopt.
wat ik wel weet dat je voor zekerheid moet kiezen een bedrijf met een solvabiliteit van 100 en een bedrijf dat dividend uitbetaald daar voel ik mij prettig bij ondanks de daling.

ik weet nog dat dat jij laatst zij Tom Tom, in mijn ogen ook intresant maar je ziet het wel is al weer een euro naar beneden gezakt en erg onzeker qua balans en betaalt geen dividend

miae
0 0
miaetimmerman [Offline]
21:11 1/7/10
.
Ik heb zo de indruk dat ze ons weer serieus aan het beduvelen zijn. Op mijn sitje schrijf ik in de welkom :

...Is niets fout, dan zoekt de beurs zelf een reden om te dalen. Beurshandelaren lokken golfbewegingen uit. Particulieren raken in paniek en stoplossen ....

Ik heb zo toch wel het gevoel, dat wat er vandaag gebeurd daar een mooi voorbeeld van is.

0 0
BeursscannerNL [Offline]
19:48 1/7/10
Ik verwacht het ook niet, maar heb er toch maar een mandje gezet onder de 1.00€.

Mandjes zetten, is mijn manier van beurzen niet. Het is immers een gok, omdat de bodem nog niet gekend is. Het is een vallend mes pakken. Maar onder de euro is zo laag, dat er sowieso een rebound op moet zijn. Zelf zie ik op de grafiek geen grenzen meer tot 0.95

0 0
BeursscannerNL [Offline]
19:41 1/7/10
.
http://markets.rbs.nl/NL/Showpage.a spx?pageID=4
.
http://www.iex.nl/stocks/options.as p?Id=11837
.
0 0
BeursscannerNL [Offline]
18:37 1/7/10

Morgan Stanly ?

0 0
teejee [Offline]
16:13 1/7/10

BANKGIROCENTRALEN extends outsourcing contracts with Logica
01 July 2010

BANKGIROCENTRALEN extends outsourcing contracts with Logica Logica, Sweden's largest IT-tjänstföretag, may continued confidence of Bankgirocentralen, BGC AB, who choose to early extend the outsourcing contracts relating system development and management of BGC's IT-systems. The agreement means that Logica will continue as IT-partner of the BGC at least a further five years.

The agreement was signed in February 2008 and includes the development of new interface to Bankgirocentralens Internet-based payment services. This agreement has now been extended and Logica shall in the future manage and develop the application Management concept that was delivered 2008. The commitment makes great demands on risk management when handling bankgirocentralen daily transactions to a value of approximately 25-50 billion.

– We are pleased to have the opportunity to work further on this commitment and take a further step in our outsourcing concept. This further strengthens our good relationship with already BGC. BGC's agreements with Logica consists of a combination of local resources and expertise from India, in accordance with our blended delivery-model. In the context of that we initiated cooperation so moved a slightly more than 50-speech of BGC's employees over to Logica which has guaranteed that the competence has been taken advantage in the best possible way, "says Vahid Zohali on Logica in Sweden.

miae
0 0
miaetimmerman [Offline]
14:35 1/7/10

Apoteksgruppen chooses Logica as IT-partner
01 July 2010

Logica, Sweden’s largest IT tjänstföretag, has signed an agreement with Apoteksgruppen concerning the delivery and operation of a complete apotekslösning. Apoteksgruppen, which consists of 150 independent member companies, is the fourth largest player in the liberalised Swedish pharmacy market.

After a thorough evaluation of different apotekslösningar for the Swedish market has Apoteksgruppen chosen Pharma Logica from Logica as a basis for the future IT support for its member companies. Pharma Logica is an ERP system with receptexpeditionsstöd which is linked to pharmacies Service AB's all services. The solution based on proven technology in the form of Microsoft Dynamics hub for the basic affärsstödet, in combination with a solution at the retail sale LS Retail. Logica will also deliver operation of the entire solution and roll-out and monitoring of all funds and with on both the head office and to the local pharmacies. The agreement covers virtually all the different infrastructure services required to run a larger nationwide retail.

-We were looking for an integrated approach and a comprehensive supplier with the capacity to take overall responsibility for both implementation, operation and management. All in all, this will in the long term result in a very cost-effective solution with high user-friendliness. Solutions for the Swedish pharmacy is demanding and makes great demands on both solution and production for ensuring sustained patient safety and stability ", says Ola Ebenhart, CIO within Apoteksgruppen.

miae
0 0
miaetimmerman [Offline]
14:33 1/7/10

@vlerk - ik denk dat je helemaal nog niet zo slecht gedaan hebt.
Eerste stop is rond 1,30 en de tweede ligt rond 1,20 dus ik neem aan dat je wat geld achter de hand hebt?
Mocht het met de AEX (richting bodem 301 erna flink lager?) meevallen dan dan zien we de 1,20 voorlopig niet eens (of misschien wel nooit meer...).

0 0
Stalen [Offline]
12:27 1/7/10
Heb vandaag bijgekocht het dividend rendement is netjes
plus tegen het eind van het jaar een koersstijging geeft een fantastisch rendement totaal.
0 0
vlerk [Offline]
11:48 1/7/10

Hoewel grafieken niet altijd alles zeggen was er tot voor kort wel duidelijk sprake van een up-trend. Nu recent de 1,45 negatief gebroken is (iets eronder zou goede SL zijn geweest) rest er niets dan af te wachten hoe diep het kan gaan en of er sprake is van een down-trend. Voorlopig nog niet (bij)kopen lijkt me, afhankelijk van koers pond biedt tussen 1,20 en 1,30 mogelijkheden.

0 0
Stalen [Offline]
11:23 1/7/10
Na drie weken in witte zeilen kijken in Friesland mogen we naar een wit schaap kijken, tenminste dat was dinsdag zo. Inmidels zijn we weer op 1,30 teruggevallen, omlaag geschreven door analisten zonder dat er negatief nieuws is.
Van Rienk Kamer leerde ik ooit eens, dat de twee beste beleggingen je huis waarin je woont en je kinderen zijn. Dat was het enige goede advies dat hij ooit gaf volgens mij, toch heeft zo'n man zich kunnen handhaven met adviezen over goud en obligaties.
0 0
willem47 [Offline]
11:16 1/7/10
Zullen we ze anders wat water geven?
0 0
joan [Offline]
11:08 1/7/10
vandaag weer twee voorbeelden van manipulatie:
- moody' s overweegt misschien Spanje te verlagen
wordt weer op het eind van de handelsdag in amerika naar buiten gebracht, waardoor aan het eind wallstreet weer lager wordt gezet.beinvloeding van de andere markten japan en europa.
- verhaal inkoopmanagers industrie kop suggereert dat de orders van de industrie al 3 maanden op rij dalen en dus negatief. Als je verder leest blijkt dat de orders al 9 maanden op rij stijgen en dat in de maand juni het aantal orders uit het buitenland vanwege de lagere euro sterk is gestegen. Dat het effect van de lagere euro al zo meetbaar is, is een heel goed teken.
Kortom manipulatie van de markten. Alles wordt nu in een negatief daglicht gesteld en de koppenmakers in kranten en tijdschriften lopen lekker mee in het concert van negatieve uitingen.
0 0
amsterdammertje [Offline]
09:00 1/7/10

UBS 28 april 2010 shareholder 3.05%
UBS 31 mei 2010 shareholder 3.00 %
UBS 30 juni 2010 shareholder ? %

@ Henk, belangrijktse is nog steeds ondanks jou goede liquiditeits%, nooit beleggen met studiefonds van je kid, altijd zeker zijn dat het ooit geld oplevert met geld wat je niet gebruikt en/of renteloos op de bankrek. staat!

Heb ook verlies gehad en compensatie van andere aandelelen. Is ook een leerproces.

Logica op deze koers is een koopje, en dat zal zich zeker eind dit jaar manifisteren, zo niet eerder.

Grtz. en allen een grootse en mooie FB wedstrijd toegewenst a.s 2 juli NL/BRAZ, 3-2
Y.

0 0
Yenada [Offline]
01:49 1/7/10
oh
0 0
gappy [Offline]
00:07 1/7/10
BS, maar met andere fondsen heb je grote successen behaald! Weliswaar met korte ritjes, maar ok. Als LT belegger die in dipjes wat bijkoopt, maak je je niet zo snel zenuwachtig. Gelukkig is mijn liquditeits positie zodanig, meer dan 50%, dat ik het beleggen als spel zie, en echt over een termijn van een aantal jaren met Logica bezig ben. Je weet dat ik ook met andere fondsen weleens wat doe, ST-tjes om snel winstjes te pakken, net als jij. Over 2,5 jaar wil ik mijn Logicaatjes verzilveren. Dus alle tijd. Na regen komt altijd weer zonneschijn!
0 0
Henk Bakker [Offline]
23:45 30/6/10
@ DL,
@ A,
... kan me goed vinden bij Rob Koenders.
.
0 0
BeursscannerNL [Offline]
23:38 30/6/10
Zeer prima advies. Zeker volgen! Ik heb door zo'n overtuigde mensen als Henk ( overtuigd uit eigenvoordeel, omdat er ze er tot hun nek inzitten ooit pharming gekocht, rood , magnus ( qurius, punch gekocht. Ondertussen een paar emissies meegemaakt. Lees waardevermindering. ... ik wil het eigenlijk niet weten, maar ik schat dat nog 10 % van mijn aankoop waard zijn.
0 0
BeursscannerNL [Offline]
21:51 30/6/10
Prima deegee! Zo'n instelling moet je hebben bij beleggen. Gewoon geduld, en het gaat allemaal goedkomen. Zeker met Logica. Op dit moment wordt de kleine belegger gepiepeld door de grote jongens. Eens houdt dat op, en als er een overname komt, kunnen alle verkopers van nu zich wel voor hun kop slaan.
0 0
Henk Bakker [Offline]
19:05 30/6/10
goede middag lezers
ik doe de aandelen nooit weg!!!nou ja nooit, maar verlopig nooit, hahahaha koop nog liefs bij, en dat doe ik ook.de markt is super slecht ,het is zomer, de aandelen doen niet goed, maar in october!dan gaan ze omhoog met spoed!!!maar het is wachten tot die tijd, geduld ter spijt.zelfs nog even vanmorgen aandelen aegon nog aangekocht. optimist die ik ben!!gr deegee
0 0
deegee [Offline]
17:00 30/6/10

Waar Pharming staat leest u allen natuurlijk Logica
0 0
Stalen [Offline]
16:39 30/6/10

Morgen begint er een nieuw kwartaal en kunnen dus ook de goednieuwsshows van de plank worden gehaald.

NED nog even van BRA winnen en moet je de AEX en dus ook Pharming eens zien gaan...

0 0
Stalen [Offline]
16:38 30/6/10
De koers van Logica en andere aandelen worden kennelijk door een aantal grote partijen naar beneden gedrukt. Elk spoortje van slecht nieuws zorgt ervoor dat de koers weer met 3-4 % daalt. Iets minder banen in Amerika, oeps verkopen. Gisteren angst dat banken de ECB leningen niet meer kunnen terugbetalen, oeps omlaag. Goed nieuws dat de banken niet in de problemen komen, maar slechts 131 miljard lenen, niet belangrijk. Professionele hebben er belang bij dat de koers naar beneden gaat. Morgen 1 juli kunnen ze alles weer goedkoop inslaan en dan zijn de kwartaalcijfers van de hedgefunds etc. weer goed.
Wanneer leren wij nu eens als particuliere beleggers dat we in de maling genomen worden.
Lees de bijdragen van Rob Koenders van de afgelopen week op DFT maar eens. Hij is tenminste eerlijk over de achtergronden van de daling. Al de technische analisten zoals Tostrams en vele andere zijn het negatieve vuurtje alleen maar aan het opstoken.
Ik ben ondertussen doodziek ervan, maar ik zal mijn aandelen in Logica zeker niet verkopen. Ik gun de lijkenpikkers hun vette winsten ten koste van mij niet.

0 0
amsterdammertje [Offline]
15:57 30/6/10
.
Ik kan er ook niet meer aan uit. En ik heb het dan over de gehele beurs.
.
0 0
BeursscannerNL [Offline]
15:32 30/6/10
Ja, ik ben ook benieuwd. Wordt de update vandaag verwacht?
0 0
Da's Logisch [Offline]
11:41 30/6/10

Ik ben ook zeer benieuwd naar de laatste update
Shareholder Information.

Per 31 mei 2010 stond UBS op nr. 6 van de Shareholderslist met 3%.

Zal wel boven de 3% zijn!

0 0
Yenada [Offline]
10:27 30/6/10
Ik ben het met Henk eens dat dit niet lijkt op een gewone correctie. Die had dan al wat eerder plaats gevonden. Ook tegen de stroom in met een groene beurs ging de koers omlaag, en gisteren met een bloedrode beurs was LOGICA de enige stijger.

Ik kan er met geen zinnig woord iets over zeggen. Toch hou ik mijn belang in LOGICA weer aan en heb geen stop loss gezet. Daar ben ik vorige keer de mist mee ingegaan.

Mijn korte termijn aandeeltjes zijn momenteel in volgorde van hoeveelheid geld aan aandeeltjes: PHARMING, ING, AEGON, TOMTOM en ANTONOV.

Op die laatste heb ik echt een gruwelijk verlies, maar gelukkig zat daar mijn laagste bedrag in...

En LOGICA, een overname behoort mi nog steeds tot de mogelijkheden. Het feit dat er over gespeculeerd werd is toch ook al goed, ze liggen in de markt!

0 0
Da's Logisch [Offline]
10:11 30/6/10
1 plus 1 is altijd nog 2. Kijk maar eens hier: http://www.advfn.com/company-news-L SE/Logica-LOG.htmlhet laatste Logica nieuws wat gemeld is, is op 19-05. Sindsdien houd men alles binnenboort. Enkele dagen erna het bericht over een overname door Unisys voor 180 pence. Gisteren een adviesverhoging naar 133 pence door UBS die twee weken ervoor een adviesverlaging gaf. Niemand weet het meer. Als je veel geld bezit zoals bijvoorbeeld hedgefondsen, is dit een prachtige gelegenheid veel geld te verdienen door de koers naar beneden te drukken en bij die lagere koers vol te kopen. Maar stoor je niet aan mij, want ik kan het mishebben! Het is mijn persoonlijke mening.
0 0
Henk Bakker [Offline]
09:54 30/6/10

Henk, wat bedoel je precies met manipulatie en hoe weet je zo zeker dat dit plaatsvindt?

0 0
Stalen [Offline]
09:44 30/6/10
De koers gaat weer behoorlijk down. Zo te zien wil "men" de laatste Logica-believers er nog even vanaf helpen. Want dat er manipulatie plaatsvindt moge duidelijk zijn.
0 0
Henk Bakker [Offline]
09:41 30/6/10
Ik schreef: Niet alleen UBS, maar ook het pond zorgt voor een stijging. Wel een wel heel vreemde move van UBS, want drie weken geleden, gaf deze bank juist een adviesverlaging. Bizar, wat een stelletje marktverziekers daar bij UBS! Een vraagje aan BS. Dit is toch een waarheid als een koe wat ik schrijf? Drie weken geleden schrijft UBS: verkopen die hap. En plotseling zeggen ze weer kopen. Wat moet je daar nu mee als klant. Draaikontengedrag.
0 0
Henk Bakker [Offline]
21:28 29/6/10
.
ik zie mezelf veeleer als een zwart schaap, maar dat het dan ook wel zelf gezocht ... maar daar heb ik geen moeite meer mee, dat is nu eenmaal zo als je je nek durft uitsteken ...
0 0
BeursscannerNL [Offline]
19:01 29/6/10
Dl,
daar kan ik niet meteen op antwoorden. Tja ...
0 0
BeursscannerNL [Offline]
18:59 29/6/10
Ga naar Pagina: 1, 2 Volgende