Wat betreft de problemen met Shan5 is mijn inschatting dat er geen root cause analyses en dat er dus ook geen robust corrective plan komt.
Dus op korte termijn meer orders voor Quinvaxum
Mischien wordt Mark Clark van ING ook nog een keer wakker en besluit hij nu eens om Crucell op te waarderen.
|
Spinoff
[Offline]
13:07 3/7/10
|
|
Bij ABNAMRO zijn ze helaas al jaren de weg kwijt. Geld om behoorlijke analisten aan te nemen hebben ze niet, daarom komen er van dit soort domme verhalen naar buiten.Deze bank stelt eigenlijk niets meer voor.Opdoeken zou het beste zijn.
|
corstaal
[Offline]
07:20 10/7/10
|
ABN -analist Verhoefverlaagt advies voor Crucell naar reduce;Reden is de herziening van het contract met Sanofi,dat weliswaar positief is omdatCrucell de rechten voor de ontwikkeling van griepvaccin Flucell terugkrijgt, maar volgens Verhoef hoef je daar niet zo blij mee te zijn omdat Sanofi kennelijk daar ook geen succes mee heeft kunnen maken.Ik vind de benadering enigszins eenzijdig,mi speelt de affaire met SHAN5 ook een rol.Maar hoe komen wij daar nu achter.DE directie van Crucell moet dit nader uitleggen.Ik ga op dit niveau niet verkopen.
mvg
|
Bunky2
[Offline]
18:40 9/7/10
|
|
Het is eenuitgemaakte zaak dat J en J aast op een overname van Crucell.Crucell is onder een belangrijke overeenkomst met Sanofi uitgekomen, en het zal duidelijk zijn dat J en J daarvoor nu in beeld komt.De weg voor een overname wordt steeds makkelijker te nemen zo.
|
corstaal
[Offline]
11:07 8/7/10
|
|
Het zijn slaapkoppen, die figuren van de banken die het allemaal zo goed weten. Wel heeft de Bank of Scotland vorige week een strong buy gegeven, met als eerste koersdoel 18 euro.1 van de weinige analisten die inziet dat Crucell veel te laag staat. Met de hele malaise mee is de koers ook weer meegezakt, maar dat zal van zeer kort duur zijn.Ik verwacht inderdaad op zeer korte termijn een flinke order van Unicef, want de baby's blijvenn geboren worden en Quinvaxum is naar Unicef's oordeel het meest betrouwbare vaccin. Anders hadden ze er in het noodscenario inzake Shan5 ook niet voor gekozen. Tevens gaan we naar de 2e kwartaalcijfers toe straks en die zijn heel erg sterk. Komende week gaan we zeker de 15 weer passeren om ons op te maken voor een verdere stijging.
|
corstaal
[Offline]
21:00 3/7/10
|