|
Aanbevelingen
|
De nieuwe Saab 9-5 is bijna 3 maanden in produktie.
Binnenkort zullen ze met de cijfers naar buiten komen.
Zoals Muller al eerder aangaf is men de afgelopen maanden erg druk om extra mensen aan te nemen voor de produktie.
Het is alweer bijna een half jaar geleden dat de overname een feit was, en sindsdien zijn er nagenoeg (met uitzondering bonussen)nog steeds geen extra aandelen uitgegeven.
Dit jaar een produktie van 50.000 stuks en volgend jaar 100.000 tevens verlagen ze het break even punt naar 85.000 stuks.
|
secret
[Offline]
10:29 7/7/10
|
|
http://www.saabdaagtiedereenuit.nl/ ?gclid=CODrorLL5KICFQQE3godUiMT0w
|
siha
[Offline]
01:10 12/7/10
|
Pff flink volume al
|
siha
[Offline]
10:30 8/7/10
|
@Hudhud/Siha
Snap dat je al blij bent met 4.50 euro, het duurt allemaal lang.
Dat is ook mijn gevoel ze komen binnenkort met iets naar buiten wat menig geen zal verassen.
|
secret
[Offline]
15:34 7/7/10
|
Ik wil je vreugde niet bederven. Van mij mag je twee Saabs en een Spyker kopen.
Maar ik zou al pretoogjes krijgen als het aandeel op 4,50€ zou komen. Maar 20€ zie ik zo wie zo niet
zitten. Laten ze eerst maar eens winst gaan maken met die toko.
|
siha
[Offline]
15:20 7/7/10
|
nou , kan niet wachten dat aandeel op 20 euro staat .
dan weet ik zeker dat ik de grootste variant saab9-5 bestel met grootste motor.
hahahahah
hoop dat je gelijk , het aandeel spyker is zeker veel s te laag.
er gaat iets gebeuren binnenkort , wat ons behoorlijk gaat verrassen.
en heb alle vertrouwen in,
|
hudhud
[Offline]
15:12 7/7/10
|
Siha..nieuw draadje omdat het al een tijdje wat rustiger is.
De grootste reden dat ik nog in het aandeel zit,is dat ondanks een evt exit wat verder weg lijkt.Dat er vanaf de overname geen verwatering is opgetreden.
Muller/grootaandeelhouders benadrukken de verwatering in de toekomst zoveel mogelijk tegen te willen gaan.
Als ze volgend jaar bij 85.000 stuks break even draaien, dan kun je wel nagaan dat op het moment dat er winst gemaakt wordt.De winst per aandeel flink omhoog kan gaan door het relatief lage hoeveelheid aandelen.
Op een 2 tot 2,5 miljard euro omzet..stel 50 miljoen
winst delen door 17 miljoen aandelen..bv 3 euro per aandeel tegen een koers winst van 8.
Zou het aandeel boven de 20 euro kunnen gaan.
Het bovenstaande is maar ruw weg geschat maar geeft wel de enorme potentie van het aandeel.
Alleen wordt er nog wel wat geduld gevraagd.
Die koers is nog steeds belachelijk laag,had het rond de 10 euro gestaan dan hadden ze er misschien een paar miljoen bij gedrukt.maar tegen deze koers zijn de grootaandeelhouders een dief van hun eigen portemonee.
|
secret
[Offline]
15:01 7/7/10
|
ga van uit dat in amerika en in china , saab heel hoog gaat scoren.
even geduld voor officiele cijfers bekend zijn.
|
hudhud
[Offline]
14:47 7/7/10
|
Waarom weer een nieuw draadje?
@Hudhud Ik heb proberen na te gaaan wat er momenteel verkocht is, maar kom er nog niet achter.
En ik denk dat er binnen de muren meer gebeurd als wij denken. In China maakt het ze niet uit of ze een BMW, Audi, Mercedes of een nieuwkomer op de markt daar als een Spyker of een Saab kopen. Misschien dat Spyker-Saab wel in het voordeel is zelfs al nieuwkomer.
|
siha
[Offline]
13:49 7/7/10
|
SIHA
ben eigenlijk heel erg benieuwd hoeveel saab 9-5 er geleverd zijn , hoeveel verkocht zijn en hoeveel orde zijn er gemaakt.
heb heel erg gevoel bij .
is wel heel erg rustig aan de kant van saab-spyker .
maar er is wel een en ander bezig.
binnenkort horen we meer.
|
hudhud
[Offline]
13:02 7/7/10
|