|
Aanbevelingen
|
|
Damrakhttp://droadneggel.webs.com/wallstr eet.htm
|
droadneggel
[Offline]
21:03 9/7/10
|
Zo morgen maar weer naar de 4,70
|
siha
[Offline]
22:36 15/7/10
|
Zo zou de DOW weer op weg zijn om groen te eindigen
|
siha
[Offline]
20:43 15/7/10
|
AMSTERDAM (Dow Jones)--JP Morgan Chase heeft in het tweede kwartaal driekwart meer winst geboekt dan in dezelfde periode een jaar eerder, meldt de Amerikaanse bank donderdag, doordat de voorzieningen voor slechte leningen met $1,5 miljard daalden, en ondanks de Britse belasting op bankiersbonussen, die een verliespost van $550 miljoen opleverde.
De daling van de kosten van slechte leningen beschouwt chief executive officer Jamie Dimon "niet als een normale reguliere winstpost".
De nettowinst kwam uit $4,8 miljard, tegen $2,72 miljard in dezelfde periode een jaar eerder. De winst per aandeel verviervoudigde bijna tot $1,09, van $0,28 een jaar eerder.
JP Morgan is de eerste grote Amerikaanse bank die met tweedekwartaalcijfers komt. Het aandeel noteert in de handel voorbeurs in de VS 1,6% hoger.
De zakenbanktak van het bedrijf boekte een winstdaling van 6,1%, bij een omzetdaling van 13%, terwijl de retailbank de winst enorm zag stijgen, hoewel ook hier de omzet daalde.
Tot dusverre was de bank voor zijn winst nog grotendeels afhankelijk van zijn zakenbank-activiteiten, terwijl de retailbankdivisie het moeilijk had door de kredietcrisis.
De wanbetalingen op de grote hoeveelheid consumentenleningen, met name creditcardschulden, die bij de retailbank in de boeken staan, zijn echter aan het afnemen.
Door Archie van Riemsdijk en Nathan Becker; Dow Jones Nieuwsdienst; +31-20-5715201; archie.vanriemsdijk@dowjones.com
(END) Dow Jones Newswires
July 15, 2010 07:11 ET (11:11 GMT)
© 2010 Dow Jones & Company, Inc.
AAND JPMORGAN CHASE & CO
US46625H1005
|
siha
[Offline]
13:21 15/7/10
|
ach van kleine slokjes ben ik ook wel eens goed dronken geworden..
|
Dyque
[Offline]
12:50 15/7/10
|
|
Dat denk ik ook, maar mijn aandelen krijgen ze niet voor deze prijs. Ik denk eerder aan E 6,-- plus
|
ste
[Offline]
23:18 14/7/10
|
Wordt zwaar mee gemanipuleeerd met dit Fonds.
|
droadneggel
[Offline]
07:41 14/7/10
|
Vormt anders steeds lagere toppen.
|
droadneggel
[Offline]
07:40 14/7/10
|
Overweeg of ik turbo long ga kopen mbt Aegon
Goed bericht uit states en hoge eindstand Dow jones
Met name het bericht van kwart begrotingstekort,zie ik als een goede ontwikkeling
|
invest
[Offline]
07:32 14/7/10
|
@Camelot,ik ben er van overtuigd dat de koers beinvloed wordt. Kon je duidelijk zien mocht gewoon niet door 4,64€ heen. Als die door de €5 heen is, dan is dat waarschijnlijk wel afgelopen en spuit ie omhoog.
Een ding is duidelijk de koers is veel te laag. misschiel wel goed voor de lt.Hoog dividend?
Denk er net zo over bij Ageas
|
siha
[Offline]
19:00 13/7/10
|
@siha
ben ervan overtuigd dat agn pas weer echt iets gaat doen wanneer bekend is hoe en wanneer de resterende staatsschuld wordt afgelost en de dividend betalingen hervat worden. tot dan blijft het sukkelen. ook terwijl de IW in een absurde verhouding staat t.o.v. de koers. of andersom natuurlijk.
|
camelot
[Offline]
18:50 13/7/10
|
Toch niet te filmen dat Aegon zo achterblijft bij Ing GRRRRRRR Dexia 0,185 centjes erbij.Ofwel 5,79%
|
siha
[Offline]
17:36 13/7/10
|
Niet te vroeg juichen Siha
|
adriaantje
[Offline]
12:11 13/7/10
|
|
@Adriaantje ik snap er ook geen snars van. Maar je noodkreet heeft geholpen Aegon +1,52%. En nu maar is door en over de 5€ heen. Net wat je zegt staat veel te laag!!!!!!!!
|
siha
[Offline]
11:25 13/7/10
|
Aegon stelt toch wel erg teleur met huidige koers.
We gaan vndaag wel weer enkele centjes omhoog, maar het aandeel zou toch dichter bij de 6,00 moeten staan dan bij 4,50. Terwijl Aegon toch doorgaat als een finacial/verzekeraar met de sterkste kaspositie in Nederland. Ik begrijp het niet, jullie wel?????
|
adriaantje
[Offline]
11:10 13/7/10
|
Wordt zeker weer mee gespeeld door markt-manipulators.
|
droadneggel
[Offline]
21:01 12/7/10
|
|
Ja Droad had wel wat meer van Aeon verwacht vandaag.
|
siha
[Offline]
20:59 12/7/10
|
Loopt ING weer achterna
|
droadneggel
[Offline]
20:40 12/7/10
|
Kan weleens een hele mooie week voor Aegon en andere financials worden
Arbeidsmarkt meevaller voor Duitse overheid
Uitgegeven: 11 juli 2010 16:57
Laatst gewijzigd: 11 juli 2010 16:57
BERLIJN - De onverwachte daling van de werkloosheid in Duitsland levert de Duitse overheid een meevaller op van ongeveer 1 miljard euro. Dat blijkt uit zondag gepubliceerde uitspraken van een topambtenaar van het Duitse federale arbeidsbureau in het Duitse tijdschrift Focus.
© AFP
De werkloosheid is de afgelopen maanden onverwacht sterk gedaald in Duitsland. In de periode van april tot en met juni nam het aantal werklozen in de grootste economie van Europa met ongeveer 340.000 personen af.
Daardoor hoeven er dit jaar aanzienlijk minder uitkeringen te worden verstrekt dan eerder werd gevreesd.
De Duitse regering reserveerde aan het begin van dit jaar ongeveer 16 miljard euro voor de uitgaven van het federale arbeidsbureau in 2010. Eind mei werd dit bedrag al verlaagd tot 10 miljard euro. Volgens de topambtenaar heeft het arbeidsbureau waarschijnlijk echter genoeg aan 9 miljard euro aan overdrachten door het Rijk.
© ANP
|
siha
[Offline]
18:53 11/7/10
|
@droad
mooi weekdraadje. mooi grafiekje. houden zo.
|
camelot
[Offline]
11:44 10/7/10
|
Heb je Mozilla Firefox dan kun je de vier items boven de grafiek aanklikken voor historische koersen Aegon, Futures, RTL-Z van ma tot vrijdag of de voetballers waarachter de koers van de dollar verscholen gaat.
Prettig weekend.
|
droadneggel
[Offline]
21:07 9/7/10
|
Succes komende week !
|
droadneggel
[Offline]
21:04 9/7/10
|