Ga naar Bindex Koersdoel 2 Euro
  [Recent Topics] Recente berichten   [Login] Inloggen  [Policy] Forumbeleid  
Ga naar Pagina: 1, 2 Volgende 
Berichten Aanbevelingen

Zou het koersdoel nog wel realistisch zijn na de sterke daling van de afgelopen weken? Of is dit nu hèt koopmoment: koop de dip, koop LOGICA?

2 6
Da's Logisch [Offline]
19:30 12/7/10
Ok, bij deze mijn geheim: je drijft een ander forumlid tot wanhoop met humorvolle, scherpe en rake observaties die je gevat plaatst op het forum. Je brengt daardoor het slechte in iemand naar boven en die gaat vervolgens echt alles uit de kast halen om je, in zijn ogen dan, terug te pakken. Eén manier is het manipuleren van de duimpjes. En zo heb je opeens heel veel rode duimpjes (75!) achter een simpele posting staan. Zal wel een record zijn. Ik ben er best wel trots op, Floppy!

0 0
Da's Logisch [Offline]
21:57 19/7/10
Da's logisch,
75 duimpjes achter jouw naam bij Pharming, hoe flik je dat ?
0 0
BeursscannerNL [Offline]
19:28 19/7/10
Duimpjes terreur stopt even ivm een verre vakantie, zo las ik eerder. Het wachten is op postings en duimpjes uit den verre...
0 0
Da's Logisch [Offline]
18:16 19/7/10
Ben in de war met Sneeuwwitje, maar ja de bewaarschool ligt al enige tijd achter me.
0 0
willem47 [Offline]
17:50 19/7/10
Henk, ben jij nu één van de zeven dwergjes?
0 0
willem47 [Offline]
17:30 19/7/10
Zijn naam is............K l e i n
D u i m p j e
0 0
willem47 [Offline]
17:27 19/7/10
.
misschien omdat liefde blind maakt?
.
0 0
BeursscannerNL [Offline]
16:15 19/7/10
10 negatieve duimpjes! Een absoluut record! En dit voor een, in mijn ogen, positieve posting. Het moet niet gekker worden. Zelfs in de kleuterklas heb ik dat nooit gehad!
0 0
Henk Bakker [Offline]
14:39 19/7/10
Dat gebeurt bij PHARMING momenteel ook. Er is één sukkelaar, we weten allemaal wel wie, die ontdekt heeft hoe je de duimpjes kan manipuleren. Daar maakt hij dan ook driftig gebruik van, alsof er ook maar één iemand is die dat wat kan schelen.

Ik blijf er bij, zwijg dat soort types dood, dan kunnen we het snel over leukere dingen hebben!

0 0
Da's Logisch [Offline]
12:14 19/7/10
.
Het lijkt hier wel een duimpjes-geven-wedstrijd ...

Henk heeft op dit moment het meeste aantal duimpjes achter één posting : 20 duimpjes
7x up + 13x down

Proficiat.
.
0 0
BeursscannerNL [Offline]
11:45 19/7/10
.
Tja, het kan.

Maar ook niet. Als Logica een overname doet ..

In de haven bij ons ligt een boot van iemand die bij Fortis werkt. Altijd maar aandelen Fortis bijgekocht. De bedoeling was dat ie nu op wereldreis was ...

Fortis was ook zo'n mooi prachtig stevig bedrijf, met hoop tot in de wolken. Ken er nog wel een paar : Lernaut en Hauspie, Fokker, World Online, Getronics, ...
.
0 0
BeursscannerNL [Offline]
12:08 18/7/10
koersdoel 2 euro ? Misschien voor iemand die denkt snel een ritje te kunnen maken. Daar is Logica het fonds niet voor. Mijn koersdoel is 4 euro. Kan nog 3 jaar duren, maar reken dan het rendement maar uit. Beter dan 2.4% rente FFTB 16/07/2010 11:36:29 Hierin kan ik mij echt vinden, ook de opmerking van Miae, dat Schroder zijn belang nog steeds uitbreid geeft mij houvast om een mooi rendement te maken, niet dit jaar, ook niet volgend jaar, maar daarna!
0 10
Henk Bakker [Offline]
13:13 17/7/10
.
DFT schrijft over economische vooruitzichten :

Een zwaar tegenvallende index van de universiteit van Michigan inzake het consumentenvertrouwen in de VS lokte verkooporders uit op de aandelenmarkten.

De vrees voor een dubbele dip in de economie, dat wil zeggen het optreden van twee recessies vlak achter elkaar, is weer opgedoken. De zorgen richten zich nu vooral op de Amerikaanse economie.

.
0 0
BeursscannerNL [Offline]
10:38 17/7/10
Beter even wachten, gelukkig uitgestapt.
0 0
rf [Offline]
01:23 17/7/10

oke, dan heb ik waarschijnlijk de verkooptip gemist.
in dat geval sorry.

0 8
onlogisch [Offline]
20:10 16/7/10
Dank Willem.

Eigenlijk zijn we allemaal uitstekende beleggers, en maken we winst. Het probleem van verlies is niet de beurs, maar onze hebzucht.

Men mag niet teveel willen.Zet meteen een stoploss nèt acher je winst. Pakken is hebben.

Het kan zijn dat je te vroeg verkoopt, maar dat weet je achteraf.

Als je verkocht hebt, koop je een nieuw groen punt van een ander aandeel.

Zijn er geen groene punten, of worden triggers niet gehaald, heb je ook niet gekocht. Laat maar onweren, biksemen en donderen ...

Prettig WE, aan allen.
.
0 0
BeursscannerNL [Offline]
18:32 16/7/10
Vorige week kregen we een tipje van Beursscanner, een groene stip, voor wat hij waard was bij een koers van 1,30. Woensdag stond de koers op 1,37, de tip was 7 cent waard.Vandaag is er een cent verlies in vergelijk met vrijdag. Een onlogische tip? Ik dacht van niet, bij heel korte ritjes blijkt er zo wel wat te verdienen. Je moet wel ontzettend allert zijn.
0 0
willem47 [Offline]
17:49 16/7/10
.
re//Wie is de meest irritante poster?

pffff moeilijk hoor ...

Ligt het accent op meeste postings of irritant?

[/i]
0 0
BeursscannerNL [Offline]
17:07 16/7/10
Even iets anders. Wie is volgens de Logica volgers de meest irritante poster?
7 13
Henk Bakker [Offline]
16:49 16/7/10

ADP neemt payroll-activiteiten Logica Nederland over

AMSTERDAM (Dow Jones)--ADP Nederland bv neemt de payroll-activiteiten van Logica Nederland over, maakt de salaris- en HR-dienstverlener vrijdag bekend.

ADP neemt de payroll-activiteiten voor ongeveer 260 klanten over. De overname gaat per direct in en de 80 mensen die bij het overgenomen onderdeel werken behouden hun baan.

De bedrijven geven geen financiele details.

Door Levien de Feijter; Dow Jones Nieuwsdienst;
0 0
teejee [Offline]
16:28 16/7/10

koersdoel 2 euro ? Misschien voor iemand die denkt snel een ritje te kunnen maken. Daar is Logica het fonds niet voor. Mijn koersdoel is 4 euro. Kan nog 3 jaar duren, maar reken dan het rendement maar uit. Beter dan 2.4% rente
0 0
FFTB [Offline]
11:36 16/7/10
@ Onlogisch,
triest?

1.
Ik heb je ook een vraag gesteld, op 14/7, 22u05, en er ook geen antwoord gekregen.

Ofwel lees je enkel je eigen postings.
Ofwel heb je er geen overtuigend antwoord op.
Ofwel wil je niet op antwoorden.

2.
Persoonlijk heb ik "iets" tegen mensen die zich op het forum gooien, met de vraag "Hé, zeggen jullie me eens waarom ik Logica zou moeten kopen." Ik heb al herhaaldelijk gemerkt dat er sommige mensen te lui zijn om zelf enig beurshuiswerk te maken, en er zich dan met 1 zinnetje vanaf maken, en anderen het huiswerk laten maken.

Meestal is dat iemand die dan wat geld vrij heeft, en op verschillende aandelen dezelfde zin plaatst ...

Ik zeg niet dat het nu ook zo is, maar dat heeft mij er alleszins toe doen besluiten niet meer op dit soort vragen te antwoorden. Als het aandeel je werkelijk interesseert, dan lees je 10 draadjes door. 95% is waardeloos, maar die 5% maken het dubbel en dik waardevol.
.
4 1
BeursscannerNL [Offline]
09:20 16/7/10
ieder advies kan weer nieuwe inzichten bieden, dus beiden bedankt ik ga me sowieso nog eens rustig erin verdiepen voordat ik erin duik, maar het leuke van een forum is dat nieuws vaak anders geinterpreteerd kan worden!

maar uhm het viel me trouwens op dat er geen RBS forum is
(enige positie tot nu toe) iemand van jullie een idee hoe er een aan te maken?
0 0
rendevent [Offline]
09:06 16/7/10

dus rendevent,

je stelt nu een vraag, maar iemand heeft daar al lang geleden op geantwoord.

op zich knap, toch?

dat antwoord is echter verwijderd door forumbeheer (hoe zou dat nou toch komen......) en dat is natuurlijk niet de schuld van de poster, maar van iemand anders.

en kennelijk mag je het nu zelf lekker van hem uitzoeken.

ja, joh, niet iedereen is even hartelijk.

maar eigenlijk moet je op dit moment helemaal niet kopen.
het slimste is om even cash te gaan; het waarom zie je over een paar weken wel.

als je logica wilt kopen, dan kan dat over een poosje misschien wel voor aanmerkelijk minder dan er nu voor betaald moet worden.

de crisis is nog lang niet achter de rug, er komt nog een flinke neerwaartse correctie.

tenzij ik het verkeerd heb, natuurlijk.

succes met beleggen.

5 5
onlogisch [Offline]
18:09 15/7/10
Ik heb je uitgebreid geantwoord, maar vanwege een zinnetje over "onlogisch" is mijn hele bijdrage verwijderd na een klacht van hem. Ik heb geen zin het allemaal nog een keer op te schrijven, dus jammer maar helaas... Ik hoop dat je het antwoord al gelezen had.

2 2
Da's Logisch [Offline]
17:12 15/7/10
hi ik ben nieuw op dit draadje, en logica is een oude liefde van me. waarom volgens jullie nu weer instappen? (buiten trendlijnen en overnamespeculaties bedoel ik dan)
0 0
rendevent [Offline]
09:55 15/7/10
.
... daar doet een bank tegenwoordig 3 jaar over, en dan moet je nog goed zoeken.
.
0 0
BeursscannerNL [Offline]
22:25 14/7/10
.
trouwens ...
zo slecht was het advies nu ook weer niet.
6.15% op 4 beursdagen
0 0
BeursscannerNL [Offline]
22:11 14/7/10
@ Onlogisch.
Ik weet niet of je gelijk hebt, ik vraag het wel even aan de technische realisator van onze site. Dan weet ik of ik iets bijgeleerd heb. De site is maar half Belgisch. Het concept is van me. Maar de technische realisatie en programmatie is van een Nederlander.

Wat ik me wel afvraag, is waarom je dan meteen mijn, eigenlijk onze dus, adviezen in twijfel trekt.

Het ene heeft toch niets met het andere te maken.

Waarom zeg je zoiets? Ik kan maar één reden bedenken. Om de knuppel in het hoenderhok te gooien?
.
0 0
BeursscannerNL [Offline]
22:05 14/7/10
Schroder is het belang nog steeds aan het uitbreiden

As at 30 June 2010, the top 20 institutional shareholders were:

INSTITUTION SHAREHOLDING @
30 June 2010 %
1 Schroder Investment Management 224,371,599 14.01
2 Fidelity Investments 86,735,930 5.41
3 Aviva Investors 73,073,440 4.56
4 Legal & General Investment Management 66,507,707 4.15
5 UBS Global Asset Management 50,630,407 3.16
6 LSV Asset Management 46,640,346 2.91
7 BlackRock 43,534,081 2.72
8 State Street Global Advisers 40,666,214 2.54
9 Ignis Asset Management 40,529,829 2.53
10 Acadian Asset Management 39,314,740 2.45
11 Scottish Widows 37,408,007 2.34
12 GAM 36,540,220 2.28
13 Jupiter Asset Management 34,127,354 2.13
14 Norges Bank Investment Management 23,262,239 1.45
15 AllianceBernstein 22,322,700 1.39
16 RBC Asset Management 22,245,005 1.39
17 Wellington Management 17,274,663 1.08
18 People's Bank of China 16,330,968 1.02
19 Logica ESOP 14,950,001 0.93
20 HSBC Private Bank 14,402,113 0.90

miae
0 0
miaetimmerman [Offline]
21:11 14/7/10

alleen al het feit dat ik post onder de naam onlogisch en vervolgens 'paragon' eronder zet, levert de vraag van bakker op:

onlogisch, voorheen maragon? Het lijkt er wel op 

tja, hoe duidelijk wil je het hebben........

paragon

0 6
onlogisch [Offline]
21:07 14/7/10

En dan zijn er ook nog proxyservers:

http://www.mijn-ip.net/proxy_server _lijst.asp

0 0
teejee [Offline]
18:16 14/7/10
Particulieren hebben meestal een zwevend vrij IP-adres. Als je de router in en uit het stopcontact haalt heb je een ander nummer.

Eigenlijk zou men best een timer op zijn router zetten, die 's nachts even uitschakelt. Dat maakt het plunderen van je computer moeilijker, omdat je steeds een ander adres hebt.
0 0
BeursscannerNL [Offline]
17:31 14/7/10
onlogisch, voorheen maragon? Het lijkt er wel op. Bannen ze bij DFT dan niet op IP nummer?
6 0
Henk Bakker [Offline]
16:58 14/7/10
21.751
0 0
BeursscannerNL [Offline]
14:34 14/7/10
.
re//dat betekent weinig inzicht ...

Er gaan na het beursslot 21.750 mails de deur uit. Vermits het aantal blijft spontaan groeien, maak ik me nog geen zorgen om jouw tip. Maar anyway, bedankt.
.
2 0
BeursscannerNL [Offline]
14:28 14/7/10

of vind je erg inhoudelijk om te lezen hoe lang iemand slaapt e.d.?

daar word je echt wijzer van.....

0 5
onlogisch [Offline]
12:52 14/7/10
Ja hoor, alleen ikzelf erg weinig slaap. Nu 2 weken vakantie, dus overdag wat slaap inhalen! Tara is de mooiste meid in de hele wereld!

0 0
Da's Logisch [Offline]
10:05 14/7/10
DL,
en alles ok met de meid?
0 0
BeursscannerNL [Offline]
09:39 14/7/10
Ik geniet nu wel van die toestanden, ja.

Vooral omdat ik vroeger ook het hele forum hier vele malen over mijn dak gekregen heb. Ben inmiddels wat grijzer en rustiger geworden ... en bekijk het vanop een afstand.

Maragon, als je't nu 'ns met twee woorden leert spreken, dan zal hier niemand je weg willen. Je bent een realist, met een gezonde beursvisie.

Hoe je het ook draait of keert, het is tenslotte het Forumbeleid dat je van het podium gehaald heeft. En niet wij. Dat doet DFT niet zonder controle. En meestal ook niet zonder verwittiging.
6 1
BeursscannerNL [Offline]
23:20 13/7/10
@ onlogisch,
wat heb ik je misdaan? Vertel op!
0 0
BeursscannerNL [Offline]
22:10 13/7/10
.
Het leven op het forum van dft is een schouwtoneel.
Ieder speelt zijn rol, en krijgt zijn deel.

Vrij vertaald uit het engels van sjakesspeer.

.
0 0
BeursscannerNL [Offline]
19:48 13/7/10
.
En af toe dan duwen we samen d'er eens eentje af, zoals Maragon.
.
11 0
BeursscannerNL [Offline]
19:43 13/7/10
.
Och tenslotte zijn we allemaal "typetjes" hier, net zoals op een toneelpodium ...
0 0
BeursscannerNL [Offline]
19:41 13/7/10
ok amigo, insgelijks!
0 0
Da's Logisch [Offline]
17:24 13/7/10
.
Sorry als het laagdunkend overkwam, dat was de bedoeling niet. Zo ben ik niet.

Ik probeer wel altijd alles zo zwart/wit mogelijk te omschrijven, om duidelijk te zijn. Dat is dan eerder met een knipoog bedoeld, maar door de directe schrijfstijl komt het vaak te hard over.

Ik plaag en jen soms wel eens graag mensen, maar méér mag je daar niet achter zoeken.
.
0 0
BeursscannerNL [Offline]
16:39 13/7/10
Hey BS, niet zo laatdunkend schrijven over personen die "weten dat de koers dit jaar naar 2 Euro gaat" he! Zowel Henk als ik hopen dat alleen maar, en da's natuurlijk logisch, want wij hebben ook veel aandelen LOGICA.

Als ik al dingen meen te weten op de beurs, dan is dat de totale onvoorspelbaarheid en irrationaliteit ervan!

Dus geen woorden in de mond leggen.

En Ohjah, waardeloze overtreding natuurlijk van één van de uitblinkers dit toernooi, de Jong. Heklemaal mee eens. Verder natuurlijk een fantastische prestatie van een hele goede ploeg, alhoewel ik de huldiging in de grachten van een TWEEDE PLAATS een aanfluiting vind voor diegenen die wèl kampioen worden in hun discipline. Of het nou volleybal, hockey of voetbal betreft.

0 0
Da's Logisch [Offline]
15:04 13/7/10
De cijfers van Infosys vielen wat tegen. Toch stijgt de koers van Logica vandaag bovengemiddeld. Zou het misschien toch zijn dat de markt de overname van Logica door Infosys aannemelijker vindt worden, omdat Infosys marktaandeel en groei in Europa wil gaan kopen door Logica over te nemen. Zo maar een gedachte.
0 0
amsterdammertje [Offline]
14:48 13/7/10

We gaan KNALLLEN!!!!! Kopuh, kopuh, kopuh... w'rom? omda'k 'tzeg...

0 0
Stalen [Offline]
13:08 13/7/10
.
Ik beleg idd. niet in termijnen van 100 jaar ...

Dat is nu ook het leuke van de de beurs. Je weet nooit wat er komt ... Anderen wel blijkbaar. Ze weten nu al dat de koers eind dit jaar op 2 euro staat. Knap. Bravo.

Het mag dan nog uitstekend gaan met het algemene beurssentimen, en Locica neemt Tomtom over, dan mag je twee maal raden wie dat gaat betalen. Een hoop aandelen erbij op de markt en wanneer zien we die 2 euro dan?

Het is misschien niet eens eens stom idee tomtom ( over te nemen aan deze koersen. Teleatlas, dat zijn kaarten, en is net eigendom van Tomtom. En Logica zit al in de ruimte met Gallieo-projecten. Ik verzin zomaar wat ...
.

0 0
BeursscannerNL [Offline]
12:36 13/7/10
Ga naar Pagina: 1, 2 Volgende