|
Aanbevelingen
|
|
|
pietl
[Offline]
09:45 14/7/10
|
zou het echt waar zijn, dat het wijzer is als jij weg bent, of lees ik nu je naam verkeerd...
|
Stalen
[Offline]
16:45 21/7/10
|
vertrouwen piet dat is het beste wat je kan doen komt echt wel goed
|
wegwijzer
[Offline]
16:42 21/7/10
|
Er zijn maar weinig handelaren die de gok durven te wagen dat het morgen meevalt. Het is een omzet van niks een dag voor de cijfers. Iedereen is voorzichtig geworden.
|
pietl
[Offline]
15:25 21/7/10
|
eerst waren de verwachtingen hoog en viel het tegen,nu de verwachting lager is , is het misschien wel goed,we kannen niet meer als afwachten gr en succes
|
wegwijzer
[Offline]
13:55 21/7/10
|
We zullen moeten afwachten tot morgen.
|
pietl
[Offline]
12:50 21/7/10
|
|
Ik heb helemaal geen geloof in Leen. Een kerel die al bij meer dan 25 bedrijven heeft gewerkt en daar steeds weer weg gaat is toch geen stabiele factor. Je gaat weg bij een bedrijf als je niet voldoet of als je je zak gevuld hebt.
|
adriaantje
[Offline]
12:07 21/7/10
|
Ik hoop natuurlijk dat het meevalt maar de laatste paar jaar voel ik me toch iedere keer weer voor de gek gehouden door het management. Hopelijk komt "Leen" dit keer wel met positieve geluiden. Maar niet gek dat ik weer mijn twijfels heb.
|
pietl
[Offline]
12:01 21/7/10
|
|
Nou pietl. Jij maakt mij ook geen vrolijke quriusbelegger
|
adriaantje
[Offline]
11:23 21/7/10
|
Nog 1 dagje. Als het een beetje tegenzit morgen de 25 cent.
|
pietl
[Offline]
11:05 21/7/10
|
Goedemorgen,
3 jaar geleden was de koers nog EUR 1,75. Het zou wel weer eens tijd worden dat we die richting in gaan. Over 2 dagen hopelijk de eerste positieve cijfers. Ben er bang voor dat het toch weer gaat tegenvallen.
|
pietl
[Offline]
11:18 20/7/10
|
Helaas kunnen wij niet meer doen. En als het weer tegenvalt net als vele voorgaande keren wachten we gewoon wat langer. Geduld is een schone zaak.
|
pietl
[Offline]
14:18 19/7/10
|
Ach, we moeten maar blijven hopen.......
|
bullisch
[Offline]
14:03 19/7/10
|
Stalen, deze overname wordt gewoon betaald met de verkoop van....het enalaatste PB:
ZALTBOMMEL (AFN)- Automatiseerder Quirius heeft het bedrijfsonderdeel Infor ERP LN verkocht. Met de verkoop is een bedrag gemoeid van 4 miljoen euro, aldus Quirius donderdag.
Het verkochte onderdeel is een winstgevende tak van Quirius, "maar in het licht van toekomstige ontwikkelingen heeft Qurius besloten dit onderdeel te verkopen en de opbrengst te gebruiken om de kernactiviteiten te versterken''. Het bedrijf kijkt dan ook actief uit naar overnames.
De automatiseerder zei donderdag dichtbij een overname van een consultancygroep te zijn in een van de grote markten waar het actief is.
"
|
pareltje
[Offline]
11:36 18/7/10
|
Overname kost geld, integratie kost geld, reorganisatie kost geld en of dat allemaal ooit eens terugkomt is natuurlijk de vraag...
|
Stalen
[Offline]
11:47 16/7/10
|
Helaas denken de beleggers er anders over
|
pietl
[Offline]
11:22 16/7/10
|
Goede morgen,
Zeker een goed teken deze overname ik denk dat het ook gelijk bijdraagt aan de winst.
En de chipfabrikanten beleven goude tijden momenteel dus reken maar dat qurius daar ook van gaat profiteren.Heel veel fabrieken hebben nog software uit 2000 en gaan nu om naar een beter systeem wat hun ook helpt om kosten te besparen,en wie gaat hun daar bij helpen...Laten we hopen dat er eindelijk weer wat fantasie in IT aandelen komt.
|
De kraai
[Offline]
09:38 16/7/10
|
Goedemorgen,
Ze blijven toch aan de weg timmeren. Hopelijk zijn dit positieve signalen.
Qurius neemt Duitse consultant over ZALTBOMMEL (AFN) - Qurius neemt het Duitse consultancybedrijf Business Intelligence over. BI telt tien consultants, twee verkopers en meer dan veertig klanten.
Er zijn geen financiële details over de overnamesom bekendgemaakt. Volgens Qurius zullen klanten direct profiteren van de overname.
|
pietl
[Offline]
08:51 16/7/10
|
Goedemorgen,
Toch weer een nieuwe klant. Altijd meegenomen zullen we maar zeggen.
•Cicero Zorggroep kiest voor integraal zorginformatiesysteem van Qurius
Zaltbommel, 14 juli 2010 – Cicero Zorggroep, een organisatie voor verpleging, verzorging en thuiszorg in Zuid-Limburg, heeft onlangs gekozen voor de levering en implementatie van Q-Zorg: het op Microsoft Dynamics NAV gebaseerde zorginformatiesysteem van Qurius. Met deze opdracht heeft de zorginstelling de eerste stap gezet richting een integraal IT-platform voor al haar zorg- en ondersteunende processen. Op korte termijn gaat Cicero Zorggroep met de webversie van het Elektronisch Cliënten Dossier (ECD) werken. Dit ECD is speciaal bedoeld voor zorgverleners ‘aan het bed’, die er alle relevante cliëntgegevens elektronisch in kunnen vastleggen en bijhouden.
De eerste stap betreft de implementatie van de cliënt- en productieadministratie en de financiële functionaliteit van Q-Zorg. De doelstelling is om voor 1 januari 2011 live te zijn. Op korte termijn is het de bedoeling om gestalte te geven aan diverse vervolgtrajecten, waaronder het Elektronisch Cliënten Dossier, dienstroosterplanning en extramurale zorgplanning. Cicero wil hierbij met de webversie van het ECD starten, waarmee zorgverleners op eenvoudige wijze van relevante informatie worden voorzien.
IJsbrand Schouten, lid Raad van Bestuur Cicero Zorggroep: “Cicero was op zoek naar een gebruiksvriendelijke oplossing voor haar medewerkers. Met de webversie van het ECD kunnen onze zorgverleners eenvoudig gegevens raadplegen en elektronisch vastleggen, zoals het zorgleefplan, de dagplanning en de overdracht. Het is een webportal in Q-Zorg die alleen de meest actuele informatie toont. Met Q-Zorg halen wij een integraal informatiesysteem in huis, waarmee wij een einde maken aan onze bestaande eilandautomatisering. Door meer gebruikers c.q. zorgverleners te laten werken op één centrale database zal een hogere mate van efficiency worden bereikt, die de kwaliteit van de zorg ten goede komt.”
|
pietl
[Offline]
10:02 15/7/10
|
sorry vergeten allemaal een hele goede morgen
|
wegwijzer
[Offline]
08:47 15/7/10
|
hoop op een lichte stijging en voor een keer goed nieuws dat het vertrouwen weer terug komt
|
wegwijzer
[Offline]
08:46 15/7/10
|
Ik hoop voor alle believers, op schrikbarend GOED nieuws.
Misschien kan Qurius wat meer schitteren zonder
twitteren en voor deze ouwe een PB svp
|
realwi
[Offline]
15:42 14/7/10
|
Ik verwacht dat we deze week tussen de 30 en 31 cent zullen blijven steken. Beetje saai.
|
pietl
[Offline]
10:35 14/7/10
|
Gisteren wel redelijk wat omzet.
|
pietl
[Offline]
09:47 14/7/10
|
Goedemorgen.