|
Aanbevelingen
|
Maar hoe laag gaat die lift eigenlijk?
|
Da's Logisch
[Offline]
19:05 16/7/10
|
|
Het gaat heus wel een keer lopen bij Logica, ik heb er geen haast mee. Ik hoop voor jou, rich, en alle Logica beleggers dat het volgende week gebeurd! Want deze koers past niet.
|
Henk Bakker
[Offline]
18:53 23/7/10
|
Henk, ik heb vanmiddag weer een zooitje sprinters gekocht, volgens mij gaat het wel lopen volgende week.
|
Rich?
[Offline]
18:49 23/7/10
|
|
Logica is in de wereld van het grote geld een speeltje geworden. Daar krijgen de particuliere beleggers op een gegeven moment tabak van en gaan verkopen. En lachen dat sommige mega beleggers dan doen.... Want als dan die overname dan toch doorgaat voor 180 pence....
|
Henk Bakker
[Offline]
15:31 23/7/10
|
Nou, volgens mij niet hoor...
|
Stalen
[Offline]
14:01 23/7/10
|
|
jp morgan komt met een adviesverlaging vanmorgen,zij stellen dat logica de cijfers naar beneden moet gaan bijstellen,omdat de regeringen flink gaan snijden in de ict uitgaven,dat wisten wij allang maar is dat de reden waarom wij van 1.70 naar 1.20 gezakt zijn wat is jullie mening
|
kranz
[Offline]
13:51 23/7/10
|
Floppy, begrijp je nu dat dat vermogen voor een gewoon gezin van 2,5 ton ruim zo gek overkomt?
Dit serieus. Hier hebben de mensen per hoofd van de bevolking een netto vermogen van 15.000 euro, per gezin van 4 personen 60 mille.
Wordt dat verschil niet veroorzaakt door reserves voor pensioenen? Hier moet je sparen voor je pensioen, maar reken je die pensioenpot mee dan wordt het vermogen bij ons flink hoger.
|
willem47
[Offline]
19:11 22/7/10
|
|
Floppy, jij plaagt ook weleens en deze mogelijkheid kon ik echt niet laten lopen.
|
willem47
[Offline]
13:38 22/7/10
|
|
Banken en stressbestendig, in Belgie zal dat geen probleem zijn. Dit spaarzame volkje blijkt nu 67.000 euro per hoofd van de bevolking te bezitten, echt ze zeggen hetzelf. Het systeem is simpel, betaal geen belastingen, koop geen aandelen, vooral niet van Logica en doe niets aan wegenonderhoud.
|
willem47
[Offline]
10:39 22/7/10
|
|
Aandeelhouderswaarde creëren. Dat was voor Green bij zijn aantreden medio 2007 een belangrijk punt. Hij is er niet in geslaagd in de ruim 2,5 jaar dat hij nu CEO is. De huidige koers is nog niet de helft van de koers bij zijn aantreden! En Martin Read moest weg omdat aandeelhouders ontevreden waren over de koers van het aandeel. In mijn ogen heeft Green dus niet de competentie om dit bedrijf tot bloei te brengen. Met een goede ICT structuur kunnen bedrijven bezuinigen, maar dat zul je ze wel duidelijk moeten maken. Hij zou zich ook met grote orders bezig gaan houden, Galileo is echten aan de neus van Logica voorbij gegaan. Kortom, erg tegenvallend allemaal.
|
Henk Bakker
[Offline]
09:20 22/7/10
|
Beetje zielige discussie in de link Teejee, van een paar afgeserveerde ex-werknemers. Vooral de quote "Logica stelt het belang van de aandeelhouders toch altijd het belang van"... Nou, daar heb ik nog niets van gemerkt!
En Floppy, die CFD's zeggen me niets.
Welke banken zouden niet stress-bestendig zijn? Het is een gerucht he, gebeurt wel vaker om de koers te drukken en dan blijkt er niets van waar te zijn. Hoe vaak is dat niet gelukt verleden maand? Met spookberichten over Hongarije, Societe Generale, de Euro en natuurlijk de stokpaardjes Griekenland Portugal en Spanje keer op keer... En het werkt ook nog en reken maar dat er wordt verdiend! Maar niet door ons op dit soort momenten.
|
Da's Logisch
[Offline]
07:16 22/7/10
|
Als je meer wilt weten over de werksfeer binnen Logica, zou je de volgende discussie op Tweakers net kunnen volgen.
http://gathering.tweakers.net/forum /list_messages/1341083/0
|
teejee
[Offline]
20:05 21/7/10
|
hoorde ik mijn naam
|
Stalen
[Offline]
14:14 21/7/10
|
|
Door professionele partijen worden de particulieren er uit gejaagd. Dit is wat er de laatste tijd aan de hand is met de koers van Logica!
|
Henk Bakker
[Offline]
11:27 21/7/10
|
Volgens quotoweb.com is er bij Logica een steun op 1,19 euro. De weg naar 1 euro ligt dus niet open.
We zullen geduld moeten hebben tot augustus m.b.t. de kwartaalcijfers.
Het zou voor de aandeelhouders een steuntje in de rug zijn, als de leiding van Logica iets tussentijds bekend maakte.
Vermoedelijk lekt er nu weer iemand bij Logica-Nederland, net als in het eerste kwartaal toen richting dft, nu kennelijk naar handelaren o.i.d.
Stalen tippelde al 3 keer in deze val, bleken de concerncijfers redelijk goed te zijn.
|
willem47
[Offline]
09:51 21/7/10
|
Ja, daar zeg je zo wat onlogisch, het snijdt zowaar hout...
Ik zie de mogelijkheid dat LOGICA naar de 1 Euro kan afdalen. Ik zag ook een bericht dat zij in Nederland 700 man gingen aantrekken en dat is voor onze begrippen een hoop. Ik nam dus de gok en zit nu met een behoorlijk verlies...
Tips van Tomtom en ING waren goed en op het juiste moment. Chapeau!
Veel plezier in de Dominicaanse Republiek!
|
Da's Logisch
[Offline]
22:14 20/7/10
|
Ja zo gaat dat in het leven, altijd baas boven baas.
Nou have fun in spanje en kijk uit voor valwinden.
|
Rich?
[Offline]
21:38 20/7/10
|
rich?
55 jaar en jongeman ???
bedankt.
|
onlogisch
[Offline]
21:32 20/7/10
|
da's logisch
ik heb onlogisch nog nooit horen zeggen dat er een koopsignaal is, volgens hem gaat alles altijd naar beneden
waarschijnlijk even niet opgelet toen tomtom en ing rond de 2,50 stonden - kooptip gegeven. in een half jaar ruim 400% winst.
ook toen logica op 70 cent stond een kooptip; na een half jaar 200% meer waard.
je moet natuurlijk wel opletten.....
zo, nu ga ik slapen, want het wordt een korte nacht.
veel succes allen.
|
onlogisch
[Offline]
21:32 20/7/10
|
Sommige mensen kunnen cash blijven zitten jongeman.
Veel plezier in Spanje.
|
Rich?
[Offline]
19:59 20/7/10
|
heerlijk, alles is klaar om te vertrekken.
en wat lees ik nu?
da's logisch, die nota bene onlangs gekocht heeft op 1,33 verwacht ineens ook een lagere koers?
waarom dan kopen op die hoge koers, vraag je je af.
en ik lees dat hij van mij een koopsignaal verwachtte, terwijl ik toch heel duidelijk aangaf dat kopen boven de euro te duur is?
hoe duidelijk wil ie het hebben?.....
ik hoop dat hij niet ook nog gaat klagen bij forumbeheer over de koopsignalen.
hoe dan ook:
pharming voordat ik terug ben naar 0,12 (jawel, dat is een koopmoment) en logica onder de 1 euro.
dan zouden 2 mandjes gevuld zijn, waarmee ik wellicht de vakantie meteen terugverdien.
wie weet.....
veel succes allen.
en laat u vooral niet gek maken door mensen die zelf veel te duur inkopen/-kochten, want die hebben immers al bewezen verkeerde keuzes te maken !!!!
ze proberen u nu ook zover te krijgen.
doorgaans zijn dat de mensen die erg regelmatig posten.
blijf maar rustig even cash zitten tot het sentiment weer omslaat. (vlakbij de 300?)
|
onlogisch
[Offline]
19:48 20/7/10
|
Ik heb heel wat wijze en minder wijze mensen figuurlijk het hoofd zien schudden om onlogisch en zijn vele andere alter ego's. Dat was echter om hele andere redenen.
Verleden week schreef ik nog dat de koers naar de 1 Euro zonder weerstand helemaal openligt, ook Floppy heeft dat, veel eerder, aangegeven en Henk verwacht nog een weerstand op de 1,19.
Probeer de zaken niet met elkaar te verwarren, ik heb onlogisch nog nooit horen zeggen dat er een koopsignaal is, volgens hem gaat alles altijd naar beneden en natuurlijk heb je dan ook soms eens een keer gelijk! Heb ik daarom een probleem met hem? Nee hoor, niet daarom, iedereen heeft recht op zijn of haar mening!
|
Da's Logisch
[Offline]
18:51 20/7/10
|
Logica in de lift........
Dit aandeel komt wel steeds lager uit.
Iedereen heeft het wijze hoofd om Onlogisch geschud.
Dat kon niet naar 1 euro, inmiddels zitten we er nog maar 21 cent vanaf.
Bijkopen heeft echt geen zin, dat is not done.
|
willem47
[Offline]
17:39 20/7/10
|
2 iccontjes brengen alles in beeld:
|
Da's Logisch
[Offline]
14:30 20/7/10
|
af en toe wordt je moe/moedeloos van dit alles. Wat ligt hier nou weer aan ten grondslag. Heb de stukken niet maar wens jullie sterkte.
|
atser
[Offline]
12:50 20/7/10
|
Zo gewonnen
Zo geronnen
|
joan
[Offline]
12:05 20/7/10
|
Staat ook in de titel he, hoe laag gaat die lift eigenlijk! Niet zo'n leuke ontwikkeling, ik had weer bijgekocht op 1,335 en zie mijn verlies op die hand snel oplopen...
|
Da's Logisch
[Offline]
11:25 20/7/10
|
|
Laagste koers dit jaar! Green moet maar eens snel uitleg gaan geven, want dit gaat niet goed.
|
Henk Bakker
[Offline]
10:31 20/7/10
|
Logica zit wel degelijk in de lift, alleen gaat die hard naar beneden...
|
Stalen
[Offline]
10:01 20/7/10
|
|
Logica zit nu even niet in de lift! Het komt mij voor dat er partijen belang hebben met een lage koers. Wat vinden de andere Logica volgers daarvan? Er zijn immers al lang geen negatieve berichten rondgestuurd.
|
Henk Bakker
[Offline]
09:36 20/7/10
|
Voor alle fans
http://www.nieuwsbank.nl/inp/2010/0 7/19/X003.htm
Gegroet.
|
Koekenbakker
[Offline]
07:18 20/7/10
|
Ja, die hebzucht he, Floppy... Gisteren lang moeten wachten om te kunnen kopen op 1,335 en vandaag alweer zo dik in de min...
|
Da's Logisch
[Offline]
19:09 16/7/10
|