Naar verwachting komen de banken van de Benelux door de stresstesten heen (die eigenlijk geen stresstesten zijn maar OK, da's een andere discussie). Zou SNS weer eens teruggaan naar de 4,50 of 5,00 want hij staat echt heel heel erg ondergewaardeerd ;-)
|
Noelle
[Offline]
14:18 22/7/10
|
|
Elke dag iets erbij, gaat prima zo!
|
Noelle
[Offline]
11:55 28/7/10
|
Hehe, eindelijk significant omhoog. Was al bang voor zo'n idioot verhaal dat de stresstest al ingeprijst zou zijn en dan weer angst om wat anders. Eindelijk, niet zeuren, omhoog richting de 5 Euro na uitstekende cijfers. Het lijkt erop dat de shortspelers klaar zijn met spelen...als we nou eens echt boven de 353 gaan komen worden alle shorts uit de markt gedrukt en lig ik eindelijk eens dubbel om al die Tostramsen die maanden hebben lopen waarschuwen voor de 270 (vanuit eigen belang), hahahahahaha
GO SNS
|
Noelle
[Offline]
10:30 27/7/10
|
|
Nou, kijk eens naar het eigen vermogen per aandeel; volgens mij moet SNS dus minimaal iets in de 5 doen.
|
Noelle
[Offline]
15:00 22/7/10
|
Hoezo ondergewaardeerd? Ja, ik zou ook wel willen dat er meer voor dit aandeel betaald zou worden, maar iets is waard wat men er voor geeft toch?
|
Stalen
[Offline]
14:45 22/7/10
|