Ga naar Bindex spyker/ saab
  [Recent Topics] Recente berichten   [Login] Inloggen  [Policy] Forumbeleid  
Berichten Aanbevelingen
vandaag sluit spyker weer in plus , en dat een maandje volhouden in plus afsluiten dan zitten we op goeieweg

0 0
hudhud [Offline]
17:16 29/7/10
het is heel erg stil, moet eerlijk zeggen ik zag vanmorgen de nieuw saab 9-5 rijden op de snel een echte beauty een hele mooie auto , kan me niet voorstellen dat zo n auto niet goed doet op de markt. heel sjiek en sportief

0 0
hudhud [Offline]
19:29 2/8/10
Hudhud...zelf verwacht ik wat met die Chinezen die zijn de Amerikanen al gepaseerd in de autoindustrie en verkopen van auto,s.

Van de 1000 mensen hebben 600 in Amerika een auto. in China zijn dat er nog maar 5 van de 1000.
Dus daar ligt nog een enorme markt de komende jaren.

Ze hebben volvo al gekocht en van Saab ook al een deel van de techniek.
Tevens gaan ze al Saabs op de Chinese markt verkopen.

Als het lekker gaat lopen bij Saab en verkopen gaan goed dan kan het gezien het zeer lage aantal aandelen Spyker heeel hard gaan met die koers.(en daar is het Muller en de grootaandeelhouders om te doen)blijf zelf de komend jaar lekker zitten
en bij minimaal 10 euro zien we wel verder.
0 0
secret [Offline]
15:45 30/7/10
26 aug, dan weet we meer over saab/spyker. ze zijn zeker met een en ander bezig , anders blijf ik een trouw aandeel houder tot 10 euro per aandeel is.

bij een exit komt aandeel zeker wat hoger , anders bij goeiecijfers en hoe de markt voor staat , gaat aandeel zeker omhoog

0 0
hudhud [Offline]
14:57 30/7/10
Zeer lage omzetten de afgelopen maanden vandaag tot 14.00 slechts 2500 stukjes.

Ben van mening dat dit komt omdat er vanaf de overname Saab er door partijen beetje bij beetje stukjes uit de markt gehaald worden.

Het is nu bijna een maand muis stil (verdacht stil) een persbericht over bv een grote samenwerking met chinese partij,of ander automerk,toetreding Russiche markt,productie die weer wordt opgevoerd, verkoop Spyker cars,verkoop/omzet cijfers etc is allemaal mogelijk op korte termijn.

Bij een aankoop van 10.000 stuks staat de koers weer op 2.50 euro.
0 0
secret [Offline]
14:10 30/7/10
Langzaam maar zeker gaan we beetje bij beetje herstellen.
0 0
secret [Offline]
19:01 29/7/10