|
Aanbevelingen
|
Was een mooie week voor ons aandeel ,hoop er volgen er meer
Succes allen
|
mark-dijk
[Offline]
21:57 30/7/10
|
Alp, gefeliciteerd met de taart
had zo'n stijging deze week niet verwacht, maar wel lekker hoor
mark € 2,45
RemcoHu € 2,43
Alp € 2,41
siha € 2,37
Bunky € 2,31
|
RemcoHu
[Offline]
20:38 6/8/10
|
Gefeliciteerd Alp, eetsmakelijk en geniet van de taart
Alp € 2,41
siha € 2,37
Bunky € 2,31
|
siha
[Online]
18:39 6/8/10
|
Bunky ik had toch echt 2.41 geboden voor de taart van komende week niet 2.40. Niet foetelen arendsoog ziet alles
Alp € 2,41
Bunky € 2,31
|
Alp
[Offline]
18:35 6/8/10
|
Proficiat Alp
Volgend e week
Alp € 2,40
Bunky € 2,31
mvg
|
Bunky2
[Offline]
17:59 6/8/10
|
|
Als Mark de taart heeft afgeleverd, dan zal ik hem in stukken snijden, zodat iedereen kan meegenieten
|
Alp
[Offline]
17:51 6/8/10
|
Dank je Barrel,
Hier komt die van mij voor de komende week.
Alp € 2.41
|
Alp
[Offline]
17:49 6/8/10
|
feli alp met de taart.
|
barrelhouse
[Offline]
17:45 6/8/10
|
kansloos? scheelt 7/10 de cent.
|
barrelhouse
[Offline]
17:42 6/8/10
|
Klopt, kansloos.
//hoog 10 uurtje
|
bracar
[Offline]
17:40 6/8/10
|
ik ga het niet redden.
|
barrelhouse
[Offline]
17:20 6/8/10
|
En up. Hij gaat lekker, nu maar even nog 2,35 hoog of hoger sluiten van de week
|
siha
[Online]
16:00 6/8/10
|
Zo een kleine corrigerende tik op de vingers, en nu weer omhoog, barrel denk dat jij er met de taart vandoor gaat deze week
|
Alp
[Offline]
15:46 6/8/10
|
Zal dit zijn Mark
BRUSSEL (Dow Jones)--De Frans-Belgische financiele dienstverlener Dexia SA heeft in het tweede kwartaal van 2010 de nettowinst met 12% zien dalen, met name als gevolg van een voorziening voor een juridische geschil in Slowakije en een verlies op de obligatieportefeuille.
Dexia rapporteerde vrijdag een nettowinst over het afgelopen kwartaal van EUR248 miljoen, tegen een winst van EUR283 miljoen een jaar geleden. Analisten hadden gerekend op een nettowinst van EUR283 miljoen.
De hoger dan verwachte kwartaalwinst werd gedreven door sterke resultaten van de publieke financieringsdivisie, waarbij de bank voor EUR4,9 miljard aan nieuwe leningen wist te produceren, een toename van 3% ten opzichte van vorig jaar.
Het resultaat werd in het afgelopen kwartaal gedrukt door een voorziening van EUR138 miljoen voor het dekken van het mogelijke risico verbonden aan het Ritro-geschil in Slowakije. Dexia is in beroep gegaan tegen het vonnis in eerste aanleg van de arrondissementsrechtbank van Bratislava dat op 17 mei 2010 werd uitgesproken.
Hierin werd Dexia banka Slovensko (DBS), een dochter van de Groep Dexia, veroordeeld tot de betaling van EUR138 miljoen, met betrekking tot een vordering die in 2008 werd ingesteld door een professionele klant. Dexia is van mening dat deze vordering ongegrond is, maar heeft een voorziening aangelegd om dit potentiele risico te dekken.
De divisie Retail & Commercial Banking, die als gevolg van de herstructureringsovereenkomst met de Europese Commissie nu het grootste onderdeel vormt van de bank, boekte een winst voor belasting van EUR187 miljoen, een ruime verdubbeling ten opzichte van het resultaat van vorig jaar.
Het totale eigen vermogen van de Groep bedroeg EUR7,6 miljard EUR, wat 26,7% minder is ten opzichte van eind maart 2010, maar nog steeds 4,6% meer in vergelijking met juni 2009. Deze daling is te wijten aan een toename van de niet in de resultatenrekening opgenomen winsten en verliezen, en met name van de negatieve reserve van effecten beschikbaar voor verkoop, van EUR7,3 miljard eind maart tot EUR10,4 miljard eind juni 2010.
Als de geherclassificeerde Leningen en vorderingen (L&V) niet meetellen, daalde de reserve van effecten beschikbaar voor verkoop met EUR2,4 miljard ten opzichte van maart 2010, als gevolg van wisselkoersschommelingen en de verruiming van de spreads op soevereine obligaties van Griekenland, Portugal en Italie.
Volgens Pierre Mariani, gedelegeerd bestuurder en voorzitter van het directiecomite, heeft Dexia opnieuw goede resultaten bekendgemaakt, die worden gekenmerkt door een aanhoudende commerciele dynamiek van de Retail and Commercial Banking-activiteiten en verder dalende kosten van risico.
Dankzij het winstgenererende vermogen van de commerciele activiteiten wist Dexia de balans versneld in te krimpen. De solvabiliteit van de Groep bleef hoog en de resultaten van de stresstest door het CEBS bevestigden volgens Mariani de opvatting dat de Dexia financieel sterk genoeg staat om het hoofd te bieden aan een nog slechter macro-economisch klimaat.
- Door Martijn Mom; Dow Jones Nieuwsdienst; +31-20-5715 201; martijn.mom@dowjones.com
|
jptd
[Offline]
15:31 6/8/10
|
|
Wie weet wat er aan de hand is met Dexia ?
|
mark-dijk
[Offline]
15:23 6/8/10
|
Ja barrel , het zag er uit als een gelopen race .
Word tijd dat ze leren tellen daar aan de andere kant van de plas
|
mark-dijk
[Offline]
15:21 6/8/10
|
ik wil me zelf niet te veel naar voren halen,maar hier gaat het straks om...
barrel 2,30
Alp € 2,26
|
barrelhouse
[Offline]
15:15 6/8/10
|
@Hoi Mark, sluit mij geheel bij je aan. Maar 2,35€ ben ik ook tevreden mee. Ben benieuwd wat de cijfers voor invloed om 14.30 uur hebben op ageas.
Overigens erg stil op de draadjes.
|
siha
[Online]
13:40 6/8/10
|
Middag .
Ageas doet het weer goed .
Net een stukje over Griekenland zitten lezen , ziet er naar uit dat ze hun verplichtingen na komen .
Dus zou het maar zo hunnen dat we nog een extra impuls krijgen .
We zijn tenslotte we erg afgestraft door dat Griekenland verhaal .
Dus dan maar sluiten op 2,40
gr mark
|
mark-dijk
[Offline]
13:18 6/8/10
|
Sorry Bram lees het verkeerd. Dacht dat je bedoelde kerst 2005 en joost was er niet bij.
Zag de , te laat.
Proost
Joost
|
doubbells
[Offline]
21:18 5/8/10
|
Weet niet meer of het kerst 2005 was Bram, maar was de eerste keer dat ik Niet Groot ontmoeten en we zijn daarna nog met een aantal mensen gaan eten bij een chinees. Ik was daar samen met Gert en jij was daar niet bij.
|
doubbells
[Offline]
21:13 5/8/10
|
|
hoop voor je dat het dan niet regent
|
bfa
[Offline]
21:02 5/8/10
|
Gaan we toch lunchen met een vragenuurtje erna.
|
barrelhouse
[Offline]
20:39 5/8/10
|
|
Kerst 2005 Joost, was er niet bij.
|
bracar
[Offline]
20:12 5/8/10
|
Hoop al veel eerder thuis te zijn Jan, wel jammer dat ik etenstijd bij huize Barrel zal missen want ben de heerlijke hapjes van zijn dochter niet vergeten !!
En natuurlijk zijn hartelijke ontvangst maar dat is een tijdje geleden...jaartje of 6 ofzo.
|
doubbells
[Offline]
16:22 5/8/10
|
Wordt dan een lange dag Almere.
Slotstand is niet eerder bekend dan 17:35 uur.
En dat zo tegen etenstijd .............
|
gameboy
[Offline]
16:16 5/8/10
|
Van een beursgeschiedenis gerelateerd huis:
|
gameboy
[Offline]
16:14 5/8/10
|
Er was me aangeboden om te overnachten Jan maar we waren vandaag al snel klaar en heb al eerder enkele weken in Almere moeten overnachten dus ben ik lekker naar de zaak gereden en ga morgen wel weer terug.
Vannacht lig ik al lekker in mijn mandje dus niemand hoeft zich ongerust te maken
|
doubbells
[Offline]
15:58 5/8/10
|
zeker als het Almere is. bij de 2,30 stand morgenavond doe maar een pinot gris
|
barrelhouse
[Offline]
15:54 5/8/10
|
En je snapt wel dat het uitermate belangrijk voor ons is om te weten waar je 's nachts uithangt.
|
gameboy
[Offline]
15:50 5/8/10
|
Doubbells wrote:
Maar de juiste postings zien ze over het hoofd
Maar dat is juist het probleem.
Wat is de juiste posting?
Je overnacht WEL en je overnacht NIET in Almere.
|
gameboy
[Offline]
15:49 5/8/10
|
Zo JAO helemaal zelf verzonnen ???
Knappe jongen hoor !!! Extra toetje vanavond.
Vraag anders aan je vriend BFA (Barts Foto Album). of ie er een tegeltje van maakt.
|
doubbells
[Offline]
15:44 5/8/10
|
Het grote voordeel van de waarheid is dat je niet hoeft te onthouden wat je wanneer tegen wie gezegd hebt.
|
JAO
[Offline]
15:20 5/8/10
|
Joost zegt het, dus is het zo...
|
JAO
[Offline]
14:59 5/8/10
|
Is goed Jan,
Trek me erook niet zoveel van aan.
Sommigen vinden het gewoon een sport om elke posting van me uit te pluizen.
Maar de juiste postings zien ze over het hoofd.
|
doubbells
[Offline]
14:44 5/8/10
|
Zeg niet dat jij dat moet doen.
Laat je alleen even zien dat zoeken simpel secondenwerk is.
|
gameboy
[Offline]
14:17 5/8/10
|
Zelfs die moeite doe ik niet Jan.
Heb zinnigere dingen te doen.
|
doubbells
[Offline]
14:03 5/8/10
|
Middag
Gezellig hier
Koers Ageas gaat lekker .
Waar komt die interesse nu vandaan ?
Overname geruchten gaan me te ver , dan was de koers en omzet veel hoger geweest.
Denk dat men inziet dat Ageas te laag staat en men wil de boot niet missen .
Op naar de 3
gr mark
|
mark-dijk
[Offline]
13:58 5/8/10
|
Hij is leuk Bart maar zou ik daarvoor helemaal naar Almere toe ??? Heb je in elke grote stad hoor ook in Amsterdam. Moet jij toch zeker weten.
|
doubbells
[Offline]
13:48 5/8/10
|
Is simpel doubbells.
Je googlet op "messages posted by doubbells". Dan zie je: "Alles over doubbells".
Nou en dan zit je zo op:
http://forum.dft.nl/posts/listByUse r/25132.page
Dus "de hele dag zoeken" is een beetje overdreven.
|
gameboy
[Offline]
13:46 5/8/10
|
bespreking ?
http://www.psychosociale-therapie.n l/route.htm
|
bfa
[Offline]
13:44 5/8/10
|
Knap hoor JAO,
pathologische leugenaar. Moeilijk woord zeker ook opgezocht.
Maar ga lekker door en vooral met je leuke foto,s plakken van blote dames. Geeft gelijk je inhoud aan.
|
doubbells
[Offline]
13:29 5/8/10
|
Had maar een korte bespreking Jan en dan rij ik liever twee keer op en neer dan heel de middag en avond in die stad te blijven.
Heb hier meer te doen, iig meer dan heel de dag postings van mij opzoeken.
Maar daar maken meer mensen een hobby van, heb ik geen tijd en zin in en pak gewoon mijn ritjes.
|
doubbells
[Offline]
13:22 5/8/10
|
|
maar ik deed wel normaal tegen hem
|
adriaantje
[Offline]
13:09 5/8/10
|
Men snapt mij niet. Heb Joost persoonlijk ontmoet en heel gezellige dag gehad. Was niets mee mis.
|
adriaantje
[Offline]
13:07 5/8/10
|
Maar misschien heb je gelijk.
|
JAO
[Offline]
13:04 5/8/10
|
Dacht dat voor een goed verstaander het (sic) voldoende duidelijk zou zijn.
|
JAO
[Offline]
13:04 5/8/10
|
Jao,
Kan iets duidelijker voor iedereen.
Op het draadje NaBeursKroeg 819:
doubbells, 22:05 1/8/10 wrote:
Nee hoor, zet netjes een mooie fles rood of wit neer mocht hij winnen.
Ben toevallig twee dagen in Almeren en overnacht daar jammer genoeg. Heb ik al vaker moeten doen maar een echt gezellig centrum of een leuke kroeg zul je niet vinden.
Proost
Joost
|
gameboy
[Offline]
13:02 5/8/10
|
Ik snap jou echt niet hoor, Adriaantje.
Joost is een pathologische leugenaar die in het verleden meerdere forumdeelnemers heeft geïntimideerd en zelfs met huisbezoekjes heeft bedreigd, en jij stelt dat op prijs?
Nou ja, ieder zijn eigen kick zal ik maar zeggen...
|
JAO
[Offline]
13:01 5/8/10
|
We kunnen lullen wat we willen. maar sinds doubbels er weer is leeft dit forum weer. Bijna al weer 3400 bezoekers, dus is een bezoek weer aantrekkelijk voor het vermaak van velen. En als we er dan ook nog geld mee verdienen is het helemaal feest. Doub bedankt voor het leven in de brouwerij die jij veroorzaakt.
|
adriaantje
[Offline]
12:54 5/8/10
|
Joost is toevallig twee dagen in Almeren (sic) en overnacht daar jammer genoeg. Heeft ie al vaker moeten doen maar een echt gezellig centrum of een leuke kroeg zul je niet vinden.
Oh nee, toch niet...
|
JAO
[Offline]
12:43 5/8/10
|