Ga naar Bindex ROYAL DUTCH SHELL 2-6 AUG
  [Recent Topics] Recente berichten   [Login] Inloggen  [Policy] Forumbeleid  
Berichten Aanbevelingen
ROYAL DUTCH SHELL

Weer nieuwe week voor deze olie gigant.

Ik ben nu een tijdje bezig met het volgen van HET BP PROBLEEM.

Ik zie wereldwijd steeds meer boycot acties, en nu willen ook pomphouders Naam,Logo (bp) niet meer dragen.

Wat gaat dit betekenen voor SHELL, kunnen hun op deze manier hun positie mogelijk verbeteren.

En tegelijkertijd ook hun omzet vergroten,omdat meer automobilisten nu eerder bij een shell gaan tanken.
En gaat shell dit merken op wereldwijd gebied

0 0
invest [Offline]
15:55 2/8/10
goud sterk,was nog sterker in de ochtend.
0 0
blackgold [Offline]
17:06 9/8/10

EUR/USD 132.44

Goud fut: USD 1201.80

0 0
abs [Offline]
17:04 9/8/10
het nieuwe rds draadje is klaar.
1 0
blackgold [Offline]
17:04 9/8/10

Oliefutures:

Brent/ICE: USD 80.95 (+USD 0.79)

NYM/WTI: USD 81.39 (+USD 0.69)

0 0
abs [Offline]
17:02 9/8/10

In dat lijstje met wantoestanden vergat ik te melden dat er geruchten verspreid worden over een grote emissie en PC misbruik door een ex-CEO.

Geruchten zouden afkomstig zijn van normaal gesproken goed geinformeerde analisten. Maar het blijven analisten.

0 0
abs [Offline]
16:59 9/8/10
lage omzet.
0 0
blackgold [Offline]
hi abs!

nieuw rds draadje komt eraan,idd in de puts rt.

& welcome back!
0 0
blackgold [Offline]

EUR 21,955 na een wereld omzet van 3,0 mln. stukjes.

0 0
abs [Offline]
16:57 9/8/10

Goedemiddag.

abs mia, Blek in de puts, draadje doodstil.

Verder alles goed. Zat 12 dagen op een eiland, met zonder internetverbindingen, tv op zwart wit, maar wel lekker zwemmen, zonnen en ......eten.

0 0
abs [Offline]
16:56 9/8/10
Droad : bedankt;Ik heb zelf geen overdreven verwachtingen van de hoogte van die vergoeding,maar alles is meegenomen;
mvg
0 0
Bunky2 [Offline]
11:07 9/8/10

http://www.shell.com/home/content/i nvestor/reserves_settlement/non_us/faq/faq_nl/faq_ nl_non_us_reserves_setttlement.html

"Hoeveel geld ontvang ik?
Het geldbedrag waartoe een aandeelhouder gerechtigd kan zijn, zal worden gebaseerd op het Distributieplan (= een bijlage bij het verzoekschrift aan het Gerechtshof, dat op deze website te downloaden is, het is als Bijlage C bij de Overeenkomst gevoegd). Onder meer verdeelt het de opbrengsten uit de schikking op basis van het tijdstip waarop effecten gedurende de relevante periode zijn gekocht en het tijdstip waarop zij zijn verkocht, indien van toepassing. Het Distributieplan is beoordeeld en goedgekeurd door de Stichting Shell Reserves Compensation Foundation. De uit te keren bedragen hangen tevens af van het aantal aangemelde aanspraken en derhalve is dit op dit moment alles wat wij hierover kunnen mededelen"

0 0
droadneggel [Offline]
09:46 8/8/10

Bedankt,

het hangt af van het aantal aanmeldingen hoe groot het bedrag per aandeel zal zijn. Voor de periode had ik er geen, tijdens de periode 1400 en na afsluiten van de periode nog 400. Die laatste heb ik toen later verkocht, er zat weinig beweging in het aandeel, Shell had met de cijfers gegoocheld.

Ik heb de boel al ingevuld en opgestuurd. Afwachten maar.

0 0
droadneggel [Offline]
09:40 8/8/10
Droad : Ik weet het ook niet,maar wellicht dat de VEB een schatting kan geven.Het gaat om aandelen in bezit en/of verhandeld in de periode April 1999 tot Maart 2004.Dat kan pas worden vastgesteld als de aanmelding achter de rug is;
mvg
0 0
Bunky2 [Offline]
13:06 6/8/10

Iemand enig idee hoeveel ik per aandeel zal
vangen met die zogenaamde shell claim in te dienen voor 5 nov as ?

0 0
droadneggel [Offline]
21:22 5/8/10

@Bunky2,

bedankt voor je toelichting.

mvg

droad.

0 0
droadneggel [Offline]
19:04 5/8/10
premature remark blek

close 21,79
0 0
blackgold [Offline]
17:53 5/8/10
bp aandeel:http://www.bbc.co.uk/news/business/ market_data/shares/3/87080/default.stm
0 0
blackgold [Offline]
12:48 5/8/10
ex dividend binnen 2 dagen ingehaald,knap.
0 0
blackgold [Offline]
11:20 5/8/10
Droad :RDS geeft momenteel de voorkeur aan opname van dividend in aandelen dan in cash.Vandaar voorstel van "scrip dividend" programma.Maar zeker weet je het pas in September.Het is nogal wat om tot in 2015 geen dividend in cash maar in aandelen te willen ontvangen.Cash is vooral voor pensioenfondsen en ook kleine spaarders aantrekkelijk ( zeker nu rente op deposito zo laag is) ;Anderzijds geeft het bestuur hiermede wel de indruk dat de winst per aandeel navenant gaat groeien,anders heeft het geen zin;
mvg
0 0
Bunky2 [Offline]
11:00 5/8/10

Wat gaat dit betekenen ?

http://www.shell.com/home/content/i nvestor/share_price/dividend/scrip/

0 0
droadneggel [Offline]
14:40 4/8/10
Olie is een natuurproduct waarom doet iedereen er zo moeilijk over. Die paar olie vlekken worden wel door de natuur op geruimd. Wel zonde van de weg gelekte productie.

0 0
bongo [Offline]
10:38 3/8/10
geen nieuws van abs bongo.
1 0
blackgold [Offline]
09:16 3/8/10
Goede avond Maestro nog nieuws van ABS ?
Off the record ofcourse svp
0 0
bongo [Offline]
23:39 2/8/10
rotatie binnen de oliesector swap bp naar rds al achter de rug.

sectorrotatie gaande en us T bunds met een 2% voor 5y lijken een speeltje vergeleken met de equity rit van vandaag.

0 0
blackgold [Offline]
22:19 2/8/10
Invest ,het zal best helpen , "de een zijn dood is de ander zijn brood" ,maar gelukkig hoeft Shell het niet daar van te hebben.Shell heeft er eigenlijk net zo veel last van ivm de boringen in de Golf ,die nu opgehouden worden.De pomphouders dat is "downstream" en Shell focust meer op upstream.Het aandeel is momenteel aantrekkelijker dan het afgelopen jaar omdat nu de nieuwe bronnen gaan spuien en de operationele kasstroom groter wordt dan de investeringen(capex)de zgn vrije kasstroom.Nog enkele maanden geleden zei Voser nog dat de dividenden afhankelijk zouden worden van de resultaten of maw dividendhoogte was geen wet van meden en perzen;Het is dus voor de koers van het aandeel heel belangrijk dat dividend niet door schuldverhoging tot stand hoeft te komen;Volgens mij zit dat nog niet in de koers verwerkt en zal die vanaf nu gaan stijgen;
mvg
0 0
Bunky2 [Offline]
17:34 2/8/10