...nu de echte weerstanden door en gaan...en dan gaan al die shorts de markt uit en lopen de hedgefunds tranen met tuiten te huilen, heerlijk, want die hebben de beurs volgens mij lopen verzieken vanaf april. De wraak komt na een AEX hoger dan 343 en dan staat SNS ook zo weer 5 Euro of hoger. Leuk dat die Tostramsen allemaal over lager dan 270 hadden, hahaha
Noelle[Offline]
18:22 2/8/10
Mee eens ! Als de komende tijd blijkt dat beide bedrijven ook weer in staat zijn om fatsoenlijke winsten te maken en vast te houden, kan de koers niet anders dan omhoog !
Beide aandelen zijn dan sterk onder intrinsieke waarde en een winst/aandeel maal een koers winst verhouding geven dan beiden een hogere uitkomst dan de huidige koers.
mollino[Offline]
22:08 5/8/10
Mensen, Aegon en SNS...het zijn de mogelijke pareltjes komende maanden!
Noelle[Offline]
11:19 5/8/10
ik hou vol dat SNS echt veel te laag staat, gezien het vermogen per aandeel...wat nog niet is kan wel degelijk komen!
Noelle[Offline]
23:39 4/8/10
Klopt, mensen die op 3,50 zijn ingestapt maken een schitterende rit aan SNS valt goed geld te verdienen, instappen tussen de 3 en 4 en verkopen boven de 4 SNS stond vandaag intraday op ruim 13 cent verlies maar heeft zich aardig gehandhaafd. Wat wel opvalt: als Aegon en ING een beetje blijven liggen krijgt SNS er juist van langs.
Noelle[Offline]
23:38 4/8/10
Laten we niet vergeten dat we een ruim een maand geleden nog 20% lager stonden op 3,50 euro. Ik zie het anders: Af en toe een stapje terug en dan weer 2 stapjes vooruit en zo stap voor stap naar de 6 richting het eind v/h jaar!
mollino[Offline]
17:06 4/8/10
En het zweepje kletst lekker door, -15 cnt. Mooi hoor, 5 cnt erbij, volgende dag 15 cnt er af, 5 erbij, 15 eraf.
BigSpender[Offline]
11:45 4/8/10
Zo de zweep gaat er weer lekker overheen, -10 cnt, wat voor stouts heeft SNS uitgehaald?