|
Aanbevelingen
|
Want het wordt zo langzamerhand wel tijd!
|
Da's Logisch
[Offline]
05:56 8/8/10
|
|
Ik doe hetzelfde yenada, ik wil ze over 2,5 jaar wel eens zien. Ik heb ze al heel lang en op dips altijd bijgekocht. Voor mij is Logica een LT investment. Ik denk dat er nog veel muziek inzit, niet direct, maar op termijn zeker.
|
Henk Bakker
[Offline]
17:21 14/8/10
|
@Beurs,. Logica beweegt zich nog in de groene zone, vind dat je best goed ziet wat er aan de hand is als Logica zich onder de rode stip gaat bewegen!
Voor 1 paar dubbeltjes verkoop ik niet, kheb geduld, ze liggen lekker in de cooler.
Prt. wknd. allen grt. Y.
|
Yenada
[Offline]
10:56 14/8/10
|
maak die analyse nou eens niet op de NL EUR maar op de UK GBP koers.
|
Stalen
[Offline]
10:42 13/8/10
|
Mss n btje naief Beurs om bij elk telefoongesprek of verkoopgesprek in te haken
Ook jou link is gedadateerd "Waarom de beurzen weer stijgen"
Grote beleggers durven weer:
Auteur: Paul van der Kwast 22-05-2009
Die link van mij is ook gedateerd maar dat is info over de boiler rooms sedert minstens 2000.
Wat Logica betreft: 4 cent up 4 cent down, verbaast me nix, snel geld verdienen met Logica doe je niet.
Ben ik ook niet van plan.
Als je dat wilt kun je beter bij RDS kijken en spelen. Zit n veel grotere marge percentueel in per dag.
Vr.grt Y.
|
Yenada
[Offline]
22:33 12/8/10
|
SpammerbeursNL @ 22:49 11/8/10
Nu zeik je je eigen citaat over die sl af, beetje jammer weer. SL en het kan nooit fout gaan. -2% - kosten reken je dus als een klein, eigenlijk te verwaarlozen, verlies. Fake winsten van 1,9% tel je wel mee.
Wees nou eens een vent en post je eerstvolgende 10 trades real time op de draad. Praten we verder nergens meer over.
|
loonslaaf2
[Offline]
22:33 12/8/10
|
@henkie5, bedankt voor de tip.
Dit soort praktijken zjn al sinds 2000 aan de orde, al niet eerder.
Uitleg (of een link naar het AFM artikel) over wat een boiler room nou precies is geef je niet, jammer.
Voor de geinteresserden een link naar Pieter de Vries (volgs mij niet dé Peter R. de Vries .
Desbetreffende man heeft 4 maanden undercover gewerkt in 1 boiler room in Buenos Aires.
Je wordt telefonisch benaderd dus als je via een gerenomeerde bank of broker handelt, zal je zoiets niet snel gebeuren. Lees vooral ook de reacties op het artikel.
http://www.intermediair.nl/artikel/ archief/41862/aandelenzwendel-vanuit-een-boiler-ro om.html
|
Yenada
[Offline]
17:24 12/8/10
|
De Autoriteit Financiële Markten (AFM) waarschuwde consumenten voor de activiteiten van zogenoemde boiler rooms.
Dat zijn beurszwendelaars die proberen consumenten waardeloze aandelen aan te smeren.
Ze zullen LOGICA toch niet bedoelen!!!!
Het is niet te geloven - + - + - - - - - - - - ??????
|
henkie5
[Offline]
16:00 12/8/10
|
en alweer 10 cent weg van de koers onbegrijpelijk ook vandaag de beurzen staan minimaal lager of iets in de plus en logica zakt weer 3 cent????
ik meende de cijfers waren redelijk goed en toch geen kopers waar moet dat naar toe gaan????
ik maak me langzaam maar zeker zorgen dat dit helemaal niet meer goed komt eerder naar de 1 dan naar de 2 euro,verkoop die zooi maar green
|
kranz
[Offline]
12:34 12/8/10
|
Je praat aantoonbaar peop, beursspammerT. Beetje liegen moet kunnen als *kuch* beleggingsadviseur. Je gaf dat koopadvies op 25 juli, precies het hoogste punt. Hoger zijn we niet geweest, lager wel.
Lees anders even na wat je zelf schreef, verheldert de zaak:
De stoploss is gisteren nabeurs berekend op 10.90
10.90 is vanmorgen heel kort aangeraakt om 9u30. En dan weer omhoog ...
11.20€ >>> 10.90€ = 2.6% verlies.
|
loonslaaf2
[Offline]
21:39 11/8/10
|
Ze kunnen me wat met die up en down trends!!!!
Neem nu dat bericht, dat de Chinese economie niet meer zo snel zou groeien. Je verwacht dan iets ernstigs, blijkt de groei afgenomen te zijn van 13,7% naar 13,4%. Pfff.
De dingen worden veel te veel uitvergroot, terwijl er weinig aan de hand is. In de VS is het niet eenvoudig, dat weet ik ook wel. Daar krijgen ze niet zomaar die goede oude tijd terug, als dat al gebeurt.
|
willem47
[Offline]
19:01 11/8/10
|
Straks staan we weer op 1,15 en dan krijgen we van beursspammer.be te horen dat hij puts gekocht heeft op precies het hoogste punt. Iedere keer keer achteraf lopen lullen dat je de beste trades maakt.
Wel gecommuniceerd was Binck koopadvies op 11,20. Staat nu 10,59.
|
loonslaaf2
[Offline]
18:42 11/8/10
|
je moet het groter zien - tijdelijk dipje in een uptrend met als eerste plafond 128.
|
Stalen
[Offline]
15:43 11/8/10
|
Al die aanbevelingen helpen ook al niet meer.
Het is net wat je zegt we worden gepiepelt
|
joan
[Offline]
14:50 11/8/10
|
@Henk, daarom ben ik grotendeels uit aandelen gestapt, zolang dit zo gaat kom ik ook niet terug.
Koop maar een bootje, die zijn redelijk waardevast, moet je wel op de zeilen letten want die slijten en zijn heel duur om te vervangen.
|
willem47
[Offline]
11:42 11/8/10
|
|
Volkomen absurd wat er nu met de koers gebeurd. Gewoon een speeltje geworden van de hedgefondsen! Eerlijke handel is onmogelijk aan het worden door deze praktijken. Ik snap niet dat de instanties die daar verantwoordelijk voor zijn, niet ingrijpen. Het wordt daardoor steeds minder leuk voor de particuliere belegger.
|
Henk Bakker
[Offline]
10:59 11/8/10
|
Ja,ja en dan lekkerde rest van je leven op die boot zitten daar in Zeeland met al die heerlijke oesters.
In de buurt van Amsterdam zie je bijna geen oesters, veel tweede keus, de goeies gaan richting Belgie.
|
willem47
[Offline]
22:20 10/8/10
|
|
Als we het draadje tot eind september aanhouden, dan beslist wel.
|
willem47
[Offline]
19:42 10/8/10
|
|
lijkt mij dat logica een favoriet fonds is bij hedgefundsen om short te gaan. Net zoals veel andere fondsen in AEX en AMX.
|
jamm
[Offline]
17:30 10/8/10
|
Ja maar, ben jij dan ook niet erg onzeker over de uitkomst van het rentebesluit van de FED? Ik wel hoor - ik koop, verkoop, koop, verkoop... weet niet goed wat ik moet doen... oooh, als het vanmiddag maar goed gaat...
|
Stalen
[Offline]
13:15 10/8/10
|
Zoals de voorspelling, het gemodder met de centjes is weer begonnen.
|
henkie5
[Offline]
12:56 10/8/10
|
@joan, dat weet ik wel - doe het zelf ook niet.
Beetje laf wel, zo, maar doet me verder niet veel hoor.
Wat de koers betreft, nog even geduld (september), dan kijken wat algemeen sentiment doet, vooral in UK en dan zal Logica wel weer volgen.
|
Stalen
[Offline]
11:59 10/8/10
|
Stalen.
Misschien denk je dat die duimpjes van mij zijn,
maar dat is niet zo.
Ik zal dat nooit doen, ik hou daar niet van.
Als er iets is wat mij niet bevalt zeg ik dat
|
joan
[Offline]
10:49 10/8/10
|
Kranz,
Ti's nog steeds vakantie, ook ik zit liever buiten bij 1 vuurtje dan binnen de koersen bij te houden!
Zoals de koers zich nu ontwikkelt vind ik het aardig positief, volume van vandaag ligt in NL net
iets onder het 3 maandelijks gemiddelde, dat zijn dan mei-juni-juli. Voor de vakantie veel handel en snelverkopers. Nu de cijfers oké zijn is er weer meer vertrouwen.
Op de LSE staat er weer n grotere order te drukken:
16:42:51 118.21 973,187 1,150,361.53 NT
Totaal volume daar vandaag: 8,958,544.00
Dat is 1/8 v/h totaal volume van deze dag
Er is weer handel in Logica en echt niet naar de 1€, eerder naar de 2€.
Vr.grt. Y.
|
Yenada
[Offline]
23:10 9/8/10
|
Nee, volgens mij niet hoor, echt niet!
|
Stalen
[Offline]
16:17 9/8/10
|
krans.
Ik heb al eens eerder gezegt het zijn de traders die het flikken, ze wachten op de kleine man die het aandeel omhoog stuwen 2 cent omhoog met 20k is elke keer 400 uri
|
joan
[Offline]
14:49 9/8/10
|
|
kan mij iemand uitleg geven over de koers van logica wij stonden op 1,72 en zijn gezakt naar 1,19 of zowat,nu blijkt dat logica niet minder gaat verdienen is het toch eigenlijk logisch dat de koers gezien de stand van de beurzen nu toch vrij simpel weer moet stijgen tot 1,70 of zowat maar dit gebeurd niet,word de koers door optie handelaren ed dan extra laag gehouden????
|
kranz
[Offline]
13:28 9/8/10
|
|
wij stonden vrijdag al op 1.43 kort voor de werkcijfers uit usa kwamen ik had toch zeker gedacht dat wij flink hoger gingen vandaag zeker tot 1.45 nou is het feest al vlug afgelopen en kunnen wij weer wachten tot iets groots nieuws of zo komt
|
kranz
[Offline]
12:07 9/8/10
|
Beste Henk B, dat ik heb gezegd dat Logica terug naar een euro gaat is wel weer erg kort door de bocht... Ik zei, dat als de resultaten tegenvallen (onverwacht lager dan de goeroes hadden gedacht) we terug zouden kunnen vallen naar het niveau dat paragon heeft genoemd. Maar dat is dus niet gebeurd. Ik vind deze ontwikkeling prima zo!
|
Stalen
[Offline]
11:11 9/8/10
|
Het zal weer wel een centjes gemodder worden, +1 en vervolgens -1.
Dit zal wel aanhouden tot er weer een positief bericht volgt.
We zijn nog lang niet terug, ondanks de goede toekomst visie van Green.
Wees flink super analisten en laat iets van je horen!!!!
|
henkie5
[Offline]
11:03 9/8/10
|