Ga naar Bindex Spyker/Saab week 32
  [Recent Topics] Recente berichten   [Login] Inloggen  [Policy] Forumbeleid  
Berichten Aanbevelingen
Weer een nieuwe week voor de deur, tis verdacht stil nu al ruim een maand.
Misschien dat we deze week wat meer horen.

@hudhud...heb gister ook de nieuwe Saab 95 zien rijden, en sluit me helemaal bij je aan wat een mooie indrukwekkende auto zeg.
Zoals Muller al eerder zei, zodra ze de vloer raken zijn ze al weg.
0 0
secret [Offline]
16:04 8/8/10
Secret...
30 a 40 % ???? Maar wat als ik het niet wil verkopen?? Echt hoor...
Ik word helemaal kierewiet van.. Had 1 jaar geleden pharming antonov en spijker.. voor mij duurde het te lang voor de goedkeuring waardoor ik alles weer verkocht had. nu ben ik er weer ingestapt pharming antonov en Spyker. hopend op de jackpot. pharming naar de 50 euro antonov naar de 60 en spyker naar de 30 euro!!! hahahah moet kunnen dacht ik zo. Maar nee hoor!!! elke dag sinds ik gekocht heb gaan we met zijn drieen naar beneden..
Het is gewoon niet te filmen met deze drie....
Bedankt trouwens voor t uitleg.!!!
0 0
fifo [Offline]
18:53 13/8/10
Als ik een grote investeerder was kocht ik de komende weken tot de 3.50 euro zoveel mogelijk aandelen op.

goed weekend allemaal !!
0 0
secret [Offline]
17:47 13/8/10
Nee dat kan hij niet doen, hij zal voor de 30% van de aandelen die in Nederland uitstaan een bod moeten doen anders kan de notering niet worden opgeheven informeer maar bij de AFM.

De Chinezen gaan een belang nemen en met dat geld gaat hij de exit betalen.
Tevens komt er een nieuwe beursgang in Stockholm waarmee die sluwe vos nog wat geld gaat ophalen voor het nieuwe Saab cars.

Hij is al druk in gesprek met o.a de Chinezen.

0 0
secret [Offline]
17:44 13/8/10
Ome Vic is een sluwe vos.

Hij zal wel weer één of andere truuk uit de hoge hoed toveren, zodat het hem geen geld kost.

Ik denk dat de aandelen hier in NL omgeruild gaan worden voor aandelen die genoteerd staan in Zweden.
Een soort omruilactie.
Dan hoeft ome Vic zijn beurs niet te trekken en kan hij de nominale waarde van het aandeel ook nog wat omhoog krikken.

Bv 5 aandelen Spyk NL ruilen voor 1 aandeel Spyk Zweden.
0 0
the master [Offline]
17:19 13/8/10
Muller zei zo snel mogelijk, er is nog geen tijdspad aangegeven om de onderhandelingen niet te schaden.
Exit prijs ??? ik zeg tussen de 6 a 7 euro.
0 0
secret [Offline]
17:17 13/8/10
Een permanente dubbele notering is van de baan en er zijn al onderhandelingen over de exit voorwaarden.

Geloof me die Chinezen die al voor 200 miljoen de
oa de 9-3 Saab rechten hadden gekocht die gaan een belang nemen in Saab Cars wat tevens de nieuwe naam wordt in Stockholm.
Mede van dat geld wat de Chinezen gaan betalen wordt de exit gefinacieerd.
0 0
secret [Offline]
17:14 13/8/10
Je krijg dan de mogelijkheid om je stukken te verkopen, omdat er geen handel en notering meer is in Nedeland.
0 0
secret [Offline]
14:21 13/8/10
Fifo....de resterende 30% van de aandelen die buiten de grote aandeelhouders uitstaan moet men zien in bezit te krijgen,dat gaat meestal gepaard met een premie boven op de koers dan.
30 a 40 % premie is geen uitzondering, maar gezien dat de koers zo laag is en er veel nieuwe aandeelhouders stukken hebben gekocht na bekendmaking overname is het goedmogelijk dat een evt exit richting de 6 en 7 euro gaat worden.
0 0
secret [Offline]
14:19 13/8/10
Halo, ik ben nieuw (amateur) ook en nieuwsgierig.
Wat gebeurd er nou als ze uit de amsterdamse beurs gaan. . Wat gebeurd met me aandelen??
0 0
fifo [Offline]
10:27 13/8/10
Notering in het 4e kwartaal on Stockholm betekend waarschijnlijk september/begin oktober exit Amsterdam.
0 0
secret [Offline]
10:18 13/8/10
Spyker/Saab is voor: 0,4% Spyker en voor 99,6% Saab

Maar de koers is nog die van Spyker !
0 0
secret [Offline]
10:15 13/8/10
Chrisis....lees even het onderstaande....

Om soortgelijke redenen wil Muller zo snel mogelijk af van de notering aan het Damrak. "Er worden geen Spykers meer in Nederland gemaakt. We hebben geen connectie meer met Nederland. Daarom moeten we er zo snel mogelijk weg.

Mensen die exit komt er echt wel maar het is gewoon nog even geduld hebben, en met dit beurs sentiment en de onzekere tijden op de beurs kan het best wel lonen om wat Spyker aandelen voor lange termijn in te slaan.

Zelf heb ik het gevoel dat de ongeveer 30% van de aandelen die nog uitstaan, straks voor een leuk exit bedrag naar die Chinezen gaan.
Want die zitten niet stil dat is wel gebleken afgelopen tijd.

0 0
secret [Offline]
10:10 13/8/10
AMSTERDAM (Dow Jones)--Spyker Cars nv krijgt naar verwachting in het vierde kwartaal van dit jaar een notering aan de beurs van Stockholm, zo zegt CEO Victor Muller in het Financieele Dagblad vrijdag.

Spyker nam eerder dit jaar de Zweedse automaker Saab over van het Amerikaanse General Motors. Sindsdien zinspeelt het Nederlandse fonds op een notering in Stockholm, maar een tijdplan werd daar nog niet bij genoemd, aldus de krant.

Stockholm is volgens Muller de meest logische plek voor een notering, zo vervolgt hij. "Spyker is voor 99,6% Saab", verklaart hij. "Onze productie gebeurt in Zweden, de meeste werknemers komen er vandaan en het is onze thuismarkt."

Om soortgelijke redenen wil Muller zo snel mogelijk af van de notering aan het Damrak. "Er worden geen Spykers meer in Nederland gemaakt. We hebben geen connectie meer met Nederland. Daarom moeten we er zo snel mogelijk weg", stelt de topman vanuit een Amerikaanse ziekenhuis waar hij aan zijn galblaas is geopereerd, aldus het FD.
0 0
the master [Offline]
09:43 13/8/10
Vergeet niet dat een faillissement (hoe schrijf je dat ook weer) ook een beursexit is. Zo zijn Fokker en Daf ook ooit van de beurs gegaan en dat zijn qua sector soortlijke fondsen. Met dit verschil dat Spyker/Saab er slechter voor stond en staat dan dat op het moment van exit Daf en Fokker er voor stonden.

Fokker en Daf konden op het laatst geen bankaire financiering meer krijgen, maar Spyker en Saab zijn al meer dan 5 jaar bij de bank uitgeleend. Alleen met leuke toekomstpraatjes stappen er soms weer aandeelhouders in..........

0 0
Juun [Offline]
19:46 12/8/10
Siha en hudhud

Een beurs exit blijft altijd nog mogelijk gezien de lage koers.

Zelf acht ik de kans groot dat er een samenwerking of een deal met de chinezen goed mogelijk is.
ze hebben 2 maanden terug al aangegeven dat ze klaar zijn om evt te investeren in het nieuwe Saab/Spyker.
0 0
secret [Offline]
16:22 12/8/10
Zit me totaal niet hoog Sukkel Chris !!

Jij bent diegene die steeds even komt gallen, kan maar 1 ding daar uit opmaken dat jij gestesst is en gefrustreerd bent.

0 0
secret [Offline]
16:16 12/8/10
Het zit je wel hoog he!?

Voor iemand die zegt dat hij(/zij) geen aandelen meer heeft, ben je de laatste maanden erg druk om elk sprankje hoop op een hogere koers op te blazen tot epische proporties.

Volgens mij zit er hier maar één persoon in de stress... Secr(e)t!

Verkoop ze nu eindelijk maar, je beurs exCit (wat dat ook moge zijn) komt er niet

1 0
chrisis [Offline]
11:15 12/8/10
Hahaha Chrisis....sukkel !!!

Je heb weer niet opgelet ben er vanaf de eerste bericht 2009 dat Spyker Saab wilde overnemen ingestapt op gemiddeld 1.90 en gelijk na definitieve bekendmaking overname Saab uitgestapt na de opening van 5.70 gemiddeld voor 4.80 verkocht.
Paar weken laten op lagere koers ingestapt.

Als je kan rekenen en dat betwijfel ik dat kun je uitrekenen dat als de koers naar 0 euro gaat, er voor mij nog geen vuiltje aan de lucht is .hahaha

heb op dit forum nog nooit zo,n gefrustreerde sukkel (Chris) meegemaakt.

0 0
secret [Offline]
10:36 12/8/10
Spyker verbreekt contact met Zweeds dagblad

ZEEWOLDE (AFN) - Spyker en Saab verbreken hun banden met de Zweedse krant Dagens Industri, vanwege een in de ogen van de autobouwers negatief artikel. Dat maakte de onderneming maandag nabeurs bekend.

Spyker-bestuursvoorzitter Victor Muller vindt dat de krant een serie van 'negatieve en speculatieve' artikelen heeft gepubliceerd over de financiële structuur van het bedrijf, en de banden met financier Vladimir Antonov.

Dagens Industri meldde onder andere dat Spyker op zoek moet naar een andere financier omdat Antonov de banden met het bedrijf gaat verbreken. ,,Het ontbreekt de artikelen aan feiten, en ze zijn schadelijk voor Spyker, Saab en Vladimir Antonov'', aldus Muller. ,,We zijn altijd open geweest naar de krant, maar genoeg is genoeg''.

Pas maar op met dit aandeel.Als Anton zich terug trekt, zijn de rapen gaar.
0 0
the master [Offline]
09:15 11/8/10
gefrustreerd?
geenszins is dit het geval!
Ik heb mijn winsten op Spyker namelijk wèl verzilverd

(had iedereen dat maar gedaan hè, secre(e)t!

maar vertel eens, wanneer is je naderende beursexCit?
of heb je meer secre(e)ts in je mouw?
0 0
chrisis [Offline]
21:17 9/8/10
Hahaha daar hebben we onze gefrustreerde Chrisis weer
0 0
secret [Offline]
17:52 9/8/10
nu de beursexCit nog

heb je niet nog een secre(e)t voor ons?
0 0
chrisis [Offline]