Ga naar Bindex Geen telefoonnavigatie meer
  [Recent Topics] Recente berichten   [Login] Inloggen  [Policy] Forumbeleid  
Berichten Aanbevelingen
Eerst het verbod op gewoon mobiel bellen straks ook het verbod op handfree bellen (mobieltje uit in de auto).
http://www.telegraaf.nl/binnenland/ 7422937/___Handsfree_bellen_levensgevaarlijk___.ht ml?p=1,1
3 0
Narbonne [Offline]
07:27 18/8/10
Als je de nieuwe Tomtom's onder de 200€ vergelijkt met de concurrentie, zie je dat ze - mijn inziens - serieus achter lopen. Het lijkt wel alsof het hen niet meer interesseert om goed uit de hoek te kopen. Ik neem aan dat het een zeer moeilijke business is om de concurrentie voor te blijven. Ik hoop dat de nieuwe Nokia-man aan de top wat visie kan geven ...
0 0
BeursscannerNL [Offline]
19:28 20/8/10
even een corectiet op wat ik hier las :
"Gratis bestaat niet."

Jawel! www.beursscanner.nl is helemaal gratis.
0 0
BeursscannerNL [Offline]
19:18 20/8/10
.
Even iets over de navigatieappatuur zelf.

Mijn eerste Tomtom liet het na 1 jaar afweten. Er zat 2 jaar garantie op, maar het toestel is blijven liggen, en nooit binnen gedaan ter reparatie. Ik had het toestel in Nederland gekocht, en kon het niet ter reparatie binnen brengen in België. Nog eindeloos over gemaild met de verkoper en tenslotte nog kontakt gezocht met Tomtom zelf, maar niks aan te doen. Knap van Tomtom.

Dus maar inmiddels al een andere Tomtom gekocht in aanbieding. Na twee jaar doet ie het niet meer. Het is eigelijk al maanden dat de batterij het niet meer doet, zoals hoort. Werkte op het laatste nog alleen nog maar als ie rechtstreeks was aangesloten op 12V.

Dus maar weer een GPS-ke kopen. Heb even op pdashop.be (.nl bestaat ook) gekeken en vergeleken wat er bestond. Tomtom was mijn 1ste keuze niet meer, maar als ze een meerwaarde te bieden hadden, wou ik daar nog wel over nadenken.

Tomtom is wel echt de slechtste keuze die je hier mijn inziens kan maken. Ze zijn duurder, bieden minder, en je moet betalen voor TMC.
.
0 0
BeursscannerNL [Offline]
19:12 20/8/10
Microsoft werkt mogelijk aan nieuwe telefoon
Technologiegigant Microsoft werkt na het debacle met de 'Kin' aan een nieuwe telefoon. Ditmaal is navigatie de focus van het toestel met de...

Bron, de tijd

TT
0 0
taare [Offline]
19:08 18/8/10
TT reageert ook op de berichten, koers 0,001 hoger.
0 0
Juun [Offline]
11:45 18/8/10
Merk het hier ook aan m'n provider. Ik stuurde altijd veel foto's aan klanten, maar ineens wordt ik zwaar gelimiteerd. Niet dat ze de beloofde snelheden ooit gehaald hebben, maar nu wordt ik daarbovenop ook nog beknot over wat ik maximaal kan mailen.
0 0
Juun [Offline]
11:38 18/8/10
Ben het met je eens hoor, echt gratis houdt niet stand. Maar toch slim gedaan, gratis aanbieden en meteen een heleboel nieuwe gebruikers, precies je jonge doelgroep, die je bekend laat worden met het gemak van navigatie. En als je verpest ermee bent wil je het houden.

Je begint meteen met een aardige marktpenetratie en al haakt enkele tientallen procenten af als ervoor betaalt moet worden, dan hou je nog een grote groep betalende gebruikers over.
0 0
Juun [Offline]
11:36 18/8/10
kpn stopt met onbeperkt internet , dus kan nokia het ook wel schudden , want die hebben providers nodig
0 0
brick [Offline]
11:34 18/8/10
Ik meen gisteren in de krant gelezen te hebben en ook via het nieuws op de TV gehoord te hebben dat men overweegt om de tarieven te gaan veranderen (in ieder geval KPN) en het aantal MBs te beperken. Men voert aan dat men het niet meer kan verwerken via Internet door de enorme drukte door die mobieltjes. Nou zal dat wel mee vallen en zal men die uitspraak willen gebruiken om daar een prijskaartje aan te hangen. Ik blijf van mening dat echt GRATIS niet eeuwig bestaat. OK voorlopig zegt KPN dat, maar die anderen zullen dan heus wel volgen.
0 0
adriaantje [Offline]
11:33 18/8/10
Als in Nederland het mobieltje uitmoet in de auto, zal dat weinig invloed hebben op de verkopen in China, Zuid-Amerika, en alle andere groeimarkten voor TomTom....

Ik snap niet waarom TomTom niet voor elke smartphione een software op de markt gooit. De marge is waarschijnlijk hoger dan voor een kastje....in een wereld waar niet 60% van de gebruikers een gekraakte software "regelt".

Gezien een mobiel om de 2-3 jaar vervangen wordt, kan er elke keer verdiend worden zodra de gebruiker van platform verandert. Tenminste, als de licenties persoonsgebonden en niet overdraagbaar zijn. Dat zal met software niet lukken, maar misschien wel met kaartupdates...
0 0
Iederzijnmening [Offline]
11:31 18/8/10
Krijg je op die markt eindelijk weer concurrentie op basis van prijs/kwaliteit, en daarmee zeg ik niet dat er gekozen wordt voor het een of het ander, het kan heel goed naast elkaar bestaan, maar concurreren tegen een gratis aanbieder is een heel moeizaam proces.
0 0
Juun [Offline]
11:29 18/8/10

Bij T-Mobile, de provider van de Iphone, blijft mobiel internet onbeperkt.

http://tinyurl.com/2elnhfu

0 0
teejee [Offline]
11:27 18/8/10
Waar staat dat, adriaantje, en bij wie moet je nu gaan betalen, daar waar het eerst gratis was?

TT donderde in elkaar toen Google met gratis vaginatie kwam, dus als er nu echt rekeningen voor betaald moeten gaan worden i.p.v. helemaal voor niets, dan moet de koers van TT toch ook weer op kunnen gaan knappen.
0 0
Juun [Offline]
11:27 18/8/10
Ik vind TomTom en koopje. Maar het lijkt erop dat ik de enige ben die dat vindt dus ik zal het wel fout zien.
En wat hoor ik. Via mobieltje moet men nu toch fors gaan betalen. Het was te verwachten. Gratis bestaat niet
0 0
adriaantje [Offline]
11:20 18/8/10
Het is bar en boos met de koers terwijl de winsten gunstig zijn en de omzetten goed blijven.
TomTom doet het beter dan Garmin.
0 0
Narbonne [Offline]
08:21 18/8/10
Morge, als we het van de koerswinst moeten hebben kunnen we nog geen rondje om de kerk maken

ik verwacht toch nog wel nieuws van de godjes of is dat hopen tegen beter weten in?
0 0
taare [Offline]
07:50 18/8/10