Ga naar Bindex CRUCELL ondergewaardeerd.
  [Recent Topics] Recente berichten   [Login] Inloggen  [Policy] Forumbeleid  
Berichten Aanbevelingen
Reageren gaat niet, dus maar een nieuw draadje.Bij hele lage omzetten zakt de koers de laatste 2 dagen weer wat weg. Uiteindelijk zal de kwaliteit van het bedrijf toch in de koers vertaald worden. Ijzersterke cijfers en uitstekende vooruitzichten ,terwijl een overname ook nog voor de hand ligt. Welke dwazen doen dit aandeel nu nog weg??? Jammer voor de verkopers, maar ik heb geen medelijden met ze als ze de boot missen.
0 0
corstaal [Offline]
17:47 19/8/10
Al wordt Rhucin goedgekeurd, dan heeft dat bij lange na niet de impact om de koers hard te laten stijgen, want er zijn veel te veel aandelen bijgedrukt. Mogelijk dat Rhucin de levensduur van Pharming een tijdje kan rekken, want naast Rhucin hebben ze niets....
0 0
corstaal [Offline]
18:08 24/8/10
Corstaal, ik heb ze wel gehad ,met allerlei koersen van € 4,50 en het laatst op ca € 1,60.Veel heen en weer met klein succes.Maar de belangrijkste reden was eigenlijk de hele ambiance op het Forum in die jaren.Dag in dag uit discussies over wel of niet goedkeuring van Rhucin,ook in het weekend.Met een stelletje die-hards en ik moet zeggen datik behoorlijk onder de indruk was van de kennis die ze ten toon spreiden. De groep is uit elkaar gevallen en uiteindelijk is er toch goedkeuring verkregen.Maar het Pharming-draadje is nu meer en meer het terrein van de traders geworden en dat vind ik minder interessant .Voor mij moet het ook gaan om beleggingswaarden.
mvg
0 0
Bunky2 [Offline]
17:38 24/8/10
Ja Bunky, ik zag stiekem dat je ook op het Pharming-forum zat, maar het was een pak van mijn hart dat je er niet inzit...Houden zo, want dat loopt verkeerd af.
0 0
corstaal [Offline]
17:15 24/8/10
Right Stalen: for investors only,traders not welcome???
mvg
0 0
Bunky2 [Offline]
17:08 24/8/10

Dit is echt een beleggersaandeel, niet bedoeld voor speculatie - mensen die hier stukken van hebben, weten waarom...

0 0
Stalen [Offline]
16:13 24/8/10
Geen idee waar je die artikelen steeds vandaan haalt Spin, maar het geeft wel aan dat je gelijk hebt. Wij in Nederland vinden de Amerikanen een oppervlakkig volk, maar op wetenschapgebied zijn ze toch een stuk verder en slimmer dan wij. Hier wordt de put gedempt als het kalf verdronken is. Ik verwacht a.s week wel weer een herstel voor de Crucell-aandelen. Men gaat toch heus wel beseffen dat het heel erg goed gaat met de firma.......
0 0
corstaal [Offline]
13:33 22/8/10
Cor er zullen altijd wel dwazen in deze wereld blijven.

Mischien gaat hun een lichtje op na het begrijpen
van dit verhaal.

http://www.cidrap.umn.edu/cidrap/co ntent/influenza/panflu/news/aug1910counter.html
Influenza is een onderwerp wat kennelijk toch veel meer
impact heeft in de USA dan hier.

Crucell en J&J ,who knows.
0 0
Spinoff [Offline]
15:56 21/8/10