remmend,kunnen ze altijd zeggen,u kon er makkelijk uit,het ging niet op 1 dag wel.
blackgold[Offline]
22:26 25/8/10
hold on.
blackgold[Offline]
21:53 25/8/10
ze hebben die spikes nodig zodat we remmend op de 9,7-9,5k range gaan en niet gelijk op de 9k.
blackgold[Offline]
21:52 25/8/10
morgen 550k nieuwe werklozen aanvragen en het sentiment draait weer als een dril in een pospit.
blackgold[Offline]
21:51 25/8/10
crude cijfers bearish dus bijna $3 hoger
er is TEVEEl geheeeeeld!!!
padje[Offline]
21:51 25/8/10
yo!
orc duim en feli
voor de rest
ajax 1 dynamo 4gemiste kansen
en
vwb 070
men wil een rechts kabinet
kijk naar de stemmers
geen fossielen annex zakkenvullers die de laatste 15 jaar de omgeving hebben verkloot
pim dood
wilders maybe
so what
uiteindelijk krijg je de omgeving die je hebt gestemd
en als die omgeving een keer een andere kleur heeft so be it
in UK heb je nu ook conservatives
en toen links alles heeft verkloot, hebben we toch ook niet zo demoniserend gereaGEERT
..
padje[Offline]
21:48 25/8/10
Retiree Ponzi Scheme Is $16 Trillion Short: Laurence Kotlikoff http://tinyurl.com/2794hal ze zeggen wel 'ns dat 't nieuws altijd 't slechtst is op de bodemp, alleen is 10,1k geen bodemp. en als ze nog ff hun best doen gaat de fti d'r ook nog dh uit. ik maak de pleiterik, tot morgen!
orca[Offline]
21:47 25/8/10
dit krijg je d'r dus van als je debieltjes aan de monetaire knoppen laat zitten. a.s. vrijdag jackson hole wordt ook nog spetteren up of down, geen idee, als ome ben en ome jean-claude weer lullepot gaan verkopen. het is duidelijk wat ze gaan doen, namelijk precies dat waar je 'n economie niet mee aan de gang krijgt en 't wantrouwen aanwakkert. ome koo on steroids zeg maar "want 't moet nu echt ff". op marketwatch noemen ze 't zo:
That whirring sound you hear
It may well be Ben Bernanke's money-creating helicopter rising to new heights. Investors will scrutinize Fed chief's keynote speech at the annual Jackson Hole, Wyo., symposium Friday. http://tinyurl.com/24mryfv lees 't en probeer binnenmonds te kotsen terwijl je je auto-mutileert.
we hebben te maken met psychopatische retards en ik zeg je, next stop n.i.r.p.
orca[Offline]
21:27 25/8/10
ik ben gaan converteren vanaf gappie 0,8 en ben doorgegaan tot slipknot 6,68. die 6,80 high dus bijna gehaald, is geluk hoor en geen wijsheid, rond 4,40-5,40 gestaffeld 't meeste gedaan. ik ben allang 't ploty kwijt, had wel crossover verwacht in 2011 of 2012 maar dan max 1-2-300bp. het enige dat me rest is noutje en jean-claude en ome ben hartelijk te danken voor deze waanzinnige moef. misschien is dit 't, misschien niet, we bevinden ons in de ijle stratosfeer vd waanzin.
ik heb nu 2 wensen, ten eerste 'n purneske unwind op fgbl richting 132, wat nog listig wordt ivm expi over 1½ week, en ten tweede de ultralange naar 116 en later 112. in beide gevallen zal ik ongetwijfeld enorme slippage hebben en dat zal me jeuken. dit is zo ongekend en als je dan goed zit zo mooi dat 't me niks uitmaakt dat d'r roi links en rechts uit de porto gutst. het is volledig van de zotte dat ze in frankfurt dit soort killing moefs toestaan maar blijkbaar mag 't. en als ze nu actie gaan ondernemen, of al aan 't ondernemen zijn, mogen ze hun g-ddelijke gang gaan, er is voor 88% geconverteerd.
orca[Offline]
21:06 25/8/10
sorry als ik stoor maar letten we op fgbl? ikke wel, dag en nacht, en wat komt ie tog lekker omlaag zetten. zitten ze dan met je verse ultralange oblies op piekpiekpiek niveau's elkaar aan te kijken in heerlen. "ja jij zei kopen!" "nee ik zei alleen maar rekenrente want dnb/pvk belde en donner begon bijna te huilen!"
wat 'n toestand is dit.
Barrelhouse,
Dat zandscheppen gaat echt wel door.
De straat is daar consequenter dan de staat.
gameboy[Offline]
20:24 25/8/10
Nou, ik lees het misschien later wel.
Off ivm voetbal...
JAO[Offline]
20:19 25/8/10
dikker,
Begrijpen en het er mee eens zijn, zijn natuurlijk twee dingen.
Vond Verhoeven trouwens netjes naast zijn voetstuk zitten.
gameboy[Offline]
20:19 25/8/10
Ik heb eigenlijk alleen een stukje Rammstein gezien bij Zomergasten, maar het strekt waarschijnlijk te ver om het even samen te vatten?
JAO[Offline]
20:12 25/8/10
En hoe heet die eminence grise van D66 ook alweer... kom... die met die puntneus... O ja! Dries van Agt!
Zou wat wezen hoor...
Die ouwe abrotusbashert bij de democratenkliek van Mierlo.
Of bij Femke op de koffie, het kan altijd gekker.
JAO[Offline]
20:09 25/8/10
laat maar, ik bemoei mij er niet mee; 8xloonslaaf zullen we dan maar zeggen en niemand schijnt paul verhoeven te hebben begrepen in zomergasten..
dikker[Offline]
20:09 25/8/10
Wilders heeft hier een sterk aanzuigende werking op ....... duimen.
gameboy[Offline]
20:08 25/8/10
Pia Dijkstra d,66 heel bekwaam.
barrelhouse[Offline]
20:07 25/8/10
JAO,
Loonslaaf heeft regelmatig wat moeite met namen.
Hij zelf zal dat wel onder "humor" plaatsen.
gameboy[Offline]
20:06 25/8/10
Weet je wie pas echt eng is, véél erger dan Wilders? Hirsch Ballin. Die heeft echt schijt aan de democratie en ook aan de persoonlijke vrijheden.
JK[Offline]
20:05 25/8/10
Ben Bot vond ik een zeer sympathiek politicus, van Indische afkomst, dat helpt wel natuurlijk.
JK[Offline]
20:03 25/8/10
Ben Bot een linkse volksmenner noemen vind ik overigens sterk.
JAO[Offline]
20:00 25/8/10
11 groene van mij, JK.
JAO[Offline]
19:57 25/8/10
Duimpjes doen er wat mij betreft alleen toe als de gever zich identificeert.
JAO[Offline]
19:56 25/8/10
Het ligt er natuurlijk helemaal aan in hoeverre hij zich weet te gedragen als hij eenmaal in het pluche zit.
Het kan ook heel goed dat hij, een beetje a la Fortuyn, met populistische kretologie op de onderbuik van xenofoob en bang Nederland inspeelt, maar dat hij zodra hij zijn doel bereikt heeft zijn toon matigt. Dat is eigenlijk al gebleken toen hij amper twaalf uur na zijn forse verkiezingswinst het eerste breekpunt overboord zette.
Over kopvoddentax en dergelijke hebben we hem sindsdien eigenlijk ook niet meer gehoord.
JAO[Offline]
19:55 25/8/10
Dikker, als je rode duimen nog serieus neemt, dan zit je hier blijkbaar nog maar kort. Je kan namelijk 10x op F5 drukken na een duimpje en dan staan er 11 duimpjes.
JK[Offline]
19:51 25/8/10
Barrel, ik denk dat het zo'n vaart niet zal lopen. Ik denk dat we de rol van Wilders op het wereldtoneel een beetje overschatten als land. En als er daar bepaalde volkeren ons gaan boycotten om iets dat een lid van ons parlement heeft gezegd, dan so be it. Ik heb inmiddels wel wat ervaring in het Midden-Oosten en heb daar veel ergere dingen gezien dan je hier ooit zult horen van een Wilders, daarom ben ik misschien niet zo bang dat we mensen pijn zullen doen.
JK[Offline]
19:49 25/8/10
Men was bang dat het licht uit zou gaan toen men nog niet wist wat een flutdingetje Fitna eigenlijk was. Geert als boegbeeld van Nederland is wel even een ander kaliber.
Oostenrijkse toestanden.
Waar kan ik Europese kentekenplaten bestellen?
JAO[Offline]
19:46 25/8/10
ik vind het vreemd dat een politieke uiting anti wilders wordt begroet met rode duimen en politieke uitingen pro wilders met groene; zegt wat over het forum en de meelezers, zegt nog meer over de zo geprezen vrijheid van meningsuiting..
dikker[Offline]
19:45 25/8/10
Het lijkt alleen of heel Den Haag erop aanstuurt.
JAO[Offline]
19:41 25/8/10
Groene van mij, Barrel.
JAO[Offline]
19:36 25/8/10
Dat zeiden ze ook toen Fitna werd uitgebracht. Als de Europese Grondwet verworpen zou worden dan 'zou het licht uit gaan'. Linkse volksmenners die het politieke belang zwaarder laten wegen dan het landsbelang en de massa proberen te indoctrineren met doorzichtige praatjes. Sorry Ben Bot, politiek fossiel, die trucjes werken niet meer.
loonslaaf2[Offline]
19:22 25/8/10
ik dacht begrepen te hebben dat de meeste posters hier nog vol deelnemen aan het wel en wee van de Nederlandse economie.
Dan wil ik even mijn mening vertellen en dat is niets nieuws. de heer wilders in of gedogen in een kabinet zal een ramp zijn voor onze plaats in de wereldeocomie. een voorbeeldje dan... Boskalis waar ik een zeer klein belangetje in heb zal geen schep zand meer verzetten in het midden/oosten.
barrelhouse[Offline]
19:11 25/8/10
AMSTERDAM - Na Dirk Scheringa en Nout Wellink richt Pieter Lakeman zijn pijlen nu op voormalig commissaris bij DSB bank Ed Nijpels, “wegens vijf jaar lang wantoezicht”. Dat zegt hij deze week in een interview in Nieuwe Revu.
“Er zal een tekort zijn in de boedel van DSB zelf, dus moeten we voor sommige slachtoffers een deel bij meneer Nijpels gaan halen wegens vijf jaar lang wantoezicht.”
Dat kan volgens Lakeman zelfs bij Nijpels privé. Na Scheringa, Wellink en Nijpels staat Zalm op de vierde plek in zijn lijst. http://tinyurl.com/2fqzfn3
orca[Offline]
19:10 25/8/10
Rising prices do not constitute inflation, they are at best a symptom of rising inflation.
Bear in mind my definition of inflation is a net expansion of money supply and credit, with credit marked-to-market. Deflation is a net contraction of money supply and credit, with credit marked-to-market.
Unfortunately, the Fed and the FASB have conspired to prevent mark-to-market accounting.
orca[Offline]
18:47 25/8/10
mooi plaatje, laat zien dat hoezeer de overheid ook probeert de boel aan de ang te houden middels credit 't niet werkt omdat de consumer 't nog harder probeert te af te lossen
orca[Offline]
18:44 25/8/10
oh wacht, da's n andere discussie
JK[Offline]
18:27 25/8/10
dat kan je wel zeggen orca, ze gaan zeker door tot t gaatje
JK[Offline]
18:27 25/8/10
ze gaan door tot 't gaatje, let maar op. en ik ben heel bang dat ons geert op enig moment tegen 'n blauwe boon oploopt, of wordt vergiftigd oid, want ze trekken dit voor geen meter.
orca[Offline]
18:24 25/8/10
Bong, ik heb er een keer één gehad die mn hotelkamer wilde zien (was "erg geïnteresseerd in interior decorating"). Snapte het al niet want zoveel was er niet te zien op onze hotelkamer.
JK[Offline]
18:23 25/8/10
Wordt lauw van die fossiele politici die maar tegen Wilders aan lopen te zeijken. Wilders is populair geworden omdat de hautaine technocratische Politiek de laatste kabinets periodes compleet voorbij gegaan is aan de vele misstanden en bedreigingen binnen onze maatschappij. Het links lullen rechtszakkenvullen, gedogen van hufterigheid en de Islamisering van komplete woonwijken en stadsdelen hebben vooral de kwetsbare autochtone Nederlanders dwongen naar Wilders te stappen.
Als ze nu niet stoppen en aan het werk gaan dan kan Wilders bij de volgende verkiezingen in z'n eentje een meerderheids kabinet gaan vormen.
Ofwel de fossielen willen het niet begrijpen of kunnen het niet meer en horen in een verzorgings tehuis. Nederland moet door en terug naar normale waarden en normen, weg met rare fratsen en regels.
Alles is over geregeld en gecontroleerd in Nederland maar ondertussen is de sociale zekerheid schoon aan de haak. Heel knap gedaan door de technocraatjes.
De dollar morgen naar de 1,25 ?
bongo[Offline]
18:22 25/8/10
Heb zelf ook braziliaanse TV thuis, altijd handig zo'n satellietschotel
JK[Offline]
18:19 25/8/10
sns
We hebben nu bijna door deze zure appel heen gebeten; er prijkt nu nog 49 miljoen euro aan goodwill op de balans. http://tinyurl.com/2wctrxw en de off-bal? nico jongen, je snapt d'r werkelijk geen hol van.
Immers, het eigen vermogen van de bank gedeeld door het balanstotaal is nog geen 2%. En dan te bedenken dat 565 miljoen euro aan staatssteun afgelost moet worden eind 2011 én de bank ook geld terug moet betalen aan de Stichting Beheer SNS Reaal, die voor meer dan 50% aandeelhouder is.
Dat alles overigens bij een marktkapitalisatie van SNS Reaal van 1 miljard euro!
leverage onbal dus 50+. hoe krijg je 't voor elkaar. en offbal zal de leverage minstens zo hoog zijn, eerder nog hoger anders takelden ze die sjit wel de balans op om goede sier te maken. pleite toko.
orca[Offline]
18:15 25/8/10
Laatste reis in Japan Ropongi(Tokyo) ook zo'n Brasiliaanse dame tegen gekomen. Je weet niet wat je mee maakt, ze hebben wel heel speciale talenten.
Dus Orcmans