Ga naar Bindex Donderdag 26 Augustus 2010
  [Recent Topics] Recente berichten   [Login] Inloggen  [Policy] Forumbeleid  
Ga naar Pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6 Volgende 
Berichten Aanbevelingen
Deze discussie wordt dagelijks automatisch aangemaakt om 03:00 uur.
Actuele AEX-grafiek:
0 0
Admin [Offline]
03:00 26/8/10

Je hoeft geen verstand van voetbal te hebben om te begrijpen dat Ajax zelfs met een reserve-elftal over deze ploegen heen zal walsen. Het Milan van Berlusconi stelt al jaren niets meer voor en Real teert nog steeds op de successen die ze met Di Stefano en Pucak hebben behaald in de jaren '50 en '60.

De godenzonen van Jol halen die cup met grote oren in mei gewoon voor de vijfde keer naar Amsterdam. Daar is geen twijfel over mogelijk.

0 0
mevr. Riet van Milt [Offline]
23:23 26/8/10
Wanderer, ik denk dat ze een Ooijer nodig hebben achterin, laat hem maar iedere week spelen. De rest is nog te jong en onervaren om echt de grote jongens buiten t doelgebied te houden. Zelfs Emanuelson blijft een broekie, ondanks zn ervaring inmiddels. Een Jaap Stam type, zo een heb je er nodig.

Overigens vind ik de beste speler bij Ajax momenteel Enoh.
0 0
JK [Offline]
22:58 26/8/10

als de trein Suarez, El Hamdaoi, Sulemani echt ingespeeld is, dan is er geen verdediging tegen bestand

Dat is het probleem van Ajax.
achter de boel dichthouden
Vandaag weer gered door de Stekel, maar dat kan je niet iedere keer weer verwachten

0 0
wanderer [Online]
22:47 26/8/10

AC Milan niet overschatten en Real bewijst al een paar jaar dat succes niet te koop is.
Op papier is een derde plaats voor Ajax het hoogst haalbare... op gras kan er daarentegen van alles gebeuren.

0 0
JAO [Offline]
22:39 26/8/10

Zag net even die kans in blessuretijd. Tsja, als je zo'n bal er niet in tikt...

0 0
JAO [Offline]
22:36 26/8/10

En het "arme" Feyenoordvee wordt direct de bus weer ingedreven om linea rectum, zonder plaspauze terug naar Rotterdam gebracht te worden. Hoop voor de chauffeur dat ze niet teveel pintjes genuttigd hebben.

0 0
JAO [Offline]
22:35 26/8/10

nummer is eigenlijk van Rijk de Gooyer. halve eeuw geleden.
0 0
barrelhouse [Offline]
22:28 26/8/10

mag wel even laat op de avond.

http://www.youtube.com/watch?v=l2Pm LKXir9Y
0 0
barrelhouse [Offline]
22:25 26/8/10

Da's sfeer bouwen. Echt genoten.

Zelfs het Schotse publiek klapt de handen blauw. Dat moet gezegd.

0 0
JAO [Offline]
22:22 26/8/10
Dat bleek ja
0 0
bracar [Offline]
22:22 26/8/10

Pssst brac
ze hebben het zoals ik voorspelde geprobeerd, maar zoals ik verwachtte: niet gelukt

ook daar verkopen ze op iedere high

0 0
wanderer [Online]
22:21 26/8/10

Ondertussen een weergaloze pot in de Galgenwaard. De van Wolfswinkelshow.

Utrecht-Celtic 4-0!

0 0
JAO [Offline]
22:21 26/8/10
Haha, duimen interesseren toch niemand meer... is een beetje onzinnig systeem. Ach, Feyenoord dus weer geen financieel goed seizoen. Maar ja, Gent uit, altijd lastig he.
0 0
JK [Offline]
22:18 26/8/10
Wilde die 9 rooie wegwerken Barrel, maar idd dom als je er net zoveel kan geven als je wilt.
0 0
bracar [Offline]
22:00 26/8/10

domme duimen. 10 k dow ook eraf?
0 0
barrelhouse [Offline]
21:58 26/8/10
Ik ga een groene zetten bij JK, ondanks mn voorliefde voor 010 vind ik hem leuk

/zal er 12 geven.
0 0
bracar [Offline]
21:57 26/8/10

tis vanavond gebeurd met 010
0 0
barrelhouse [Offline]
21:55 26/8/10
Been stuurt de Feyenoord-scouts de hele wereld over om uit te kijken naar een geschikte spits. Eentje die Feyenoord eindelijk weer eens aan de landstitel kan helpen. Eén van de scouts informeert hemdat er in Irak een heel getalenteerd spelertje rondloopt. Been vliegt naar Irak, raakt onder de indruk van het ventje en regelt zijn overgang naar Feyenoord.
Twee weken later staat Feyenoord in eigen huis met 0-4 achter tegen Utrecht en er staan nog maar 20 minuten op de klok. Been knikt naar het Irakeesje en brengt hem in. Het ventje is een regelrechte sensatie en scoort 5 keer!!! De fans zijn verrukt, de clubleiding is lyrisch en de sportpers prijst de nieuwe ster de hemel in.
Als ie eindelijk van het veld is, rent ie naar de telefoon om zijn moeder te vertellen over zijn eerste optreden bij Feyenoord.
"Hoi mam, raad eens?" zegt hij. "Ik mocht vandaag 20 minuten spelen, we stonden met 4-0 achter, ik scoorde 5 keer en we wonnen. Iedereen hier houdt van me: de fans, de spelers..."
"Fantastisch," zegt zijn moeder. "Ik zal je over onze dag vertellen. Je vader is op straat neergeschoten, je zus is verkracht en je broer heeft zich aangesloten bij een bende straatrovers. Terwijl jij het zo naar je zin had!"
De jonge voetballer is erg geschrokken. "Wat moet ik zeggen, mam. Het spijt me..."
"Het spijt me?? Het spijt me???" roept zijn moeder. "Het is verdomme jouw schuld dat we naar Rotterdam zijn verhuisd!"
18 9
JK [Offline]
21:45 26/8/10
Pst Wan, ze gaan omhoog, weer ruim door de 10
0 0
bracar [Offline]
21:23 26/8/10

omgevingsfactoren negatief voor morgen
openen 312 en voor het weekend afzinken naar 308

volgende week hernieuwde aanvaal op 300

0 0
wanderer [Online]
21:20 26/8/10

en dan weer die olie omhoog zetten door de yanks geregeld. dr moeten daar enorme belangen liggen om dat hoog te willen houden.
en waarom eigenlijk?
de USA is gebaat bij lage energie als aanjager voor de economie.

0 0
wanderer [Online]
21:16 26/8/10

vanmiddag was ik onder de wielen
kom ik net terug en zie ik dat de leiperikken de boel wat hoger gezet hebben.
waarom dan?
wilden de stiertjes wat bodemvissen?
wat koopjes jagen?

ik verwacht komende maand veel ellende uit de
tegenvallende bezuinigingen.
dat kan niet uitblijven.
Hellas, Spanikken, porties en ieren zullen een dramatische neergang mee gaan maken. Hun belastinginkomsten gaan hard dalen en dan weer meer bezuinigen. De cirkel is dan rond.
Downgrade op downgrade.
Ook de haantjes zullen met de billen bloot moeten.

Ondertussen hebben we een breek 10.000 en de S & P nadert de 1.040

Misschien dat ze het laatste uurtje nog 1 keer proberen om de boel boven de 10.000 te krijgen
maar ik denk persoonlijk niet.

Zo langzamerhand gann ze het wel opgeven.

0 0
wanderer [Online]
21:13 26/8/10

Mijn Ajax had het veel slechter kunnen treffen. Milan en Madrid rollen we makkelijk op, die hebben eigenlijk nog nooit wat laten zien in de CL, en Auxerre is met een beetje mazzel verslaanbaar.

1 0
mevr. Riet van Milt [Offline]
19:47 26/8/10
nog 'n lachebekje: We will return to the valuation nadir last seen in 1982 with the S&P bottoming around 450" - Albert Edwards
er is mi maar 1 oplossing en of ie werkt weet ik niet, maar 't is worth a shot, en dat is de rente uppen. ik neem aan dat ze naar deze japse toestand zitten te kijken met gefronsde tenen in frankfurt en omstreken, in washington met mixed feelings ivm mn 't goud. de rente moet up want dit is te erg. en de piigs moeten overboord worden gezet.
0 0
orca [Offline]
19:31 26/8/10
psar, jij had toch ook nog fgbl extensie 135,90 oid? klopt 't goudplaatje ook mooi
0 0
orca [Offline]
19:23 26/8/10

En twente tegen inter, werder en tottenham.

0 0
JAO [Offline]
18:58 26/8/10

en auxerre.

Pittige loting.

0 0
JAO [Offline]
18:55 26/8/10

wes koppelt ajax aan real en ac milan...

Heb je het wel over 20 bekers met grote oren.

Schitterende affiches.

0 0
JAO [Offline]
18:49 26/8/10

With fresh signs that the housing market is weakening, the Federal Reserve chairman, Ben S. Bernanke, on Friday will offer his outlook on the economy, explain the Fed’s recent modest move to halt the slide and possibly outline other actions.

0 0
padje [Offline]
18:09 26/8/10
olie futs trouwens een, niet mooie, sks. kan nog een tientje af. goud is een omgekeerde sks.
bevestigt elkaar wel wat.
0 0
psar [Offline]
18:03 26/8/10
Interessante op goud future 1- juli 1244 en daar staan we nu ook met als low 1157. het is een sks met als doel zo 1330. er ligt nog een topje te nemen 1266.
onderliggend zou er dan een berg ellende wachten.
dan zou de obliebubble nog niet over zijn en aandelen is een no go. dan is hogere rente niet aan de orde.
gezien de geldgroei wil niemand geld, conform Koo een gebrek aan borrowers omdat men eerst oude schulden van de balans moet repareren. het is dus zinloos geld uit te storten over markt.
0 0
psar [Offline]
17:59 26/8/10
slipknot® 6,81 obv de mm
0 0
orca [Offline]
17:45 26/8/10
en hij dan?
1 0
orca [Offline]
17:42 26/8/10

Dit is eigenlijk het standaard antwoord die alle NL bestuurders gewoon uit hun hoofd kunnen leren. O.k. getallen zijn p.p. een beetje anders maar verder is dit wel zo'n beetje de std reply

http://www.youtube.com/watch?v=BRxr F-iSfjQ&feature=player_embedded
0 0
magnum [Offline]
17:41 26/8/10

Ai! Gevisualiseerd!
Iemand nog een braille PC in de aanbieding.

0 0
JAO [Offline]
17:34 26/8/10

In de wandelgangen wordt gesmoesd over een gangbang met Paul van Vliet en Bea...

1 0
JAO [Offline]
17:33 26/8/10

de laatste jaren niet lijkt me
0 0
padje [Offline]

De tijd lijkt er onderhand rijp voor dat die christenvrienden de samen op weg gedachte gaan 'heroverwegen"

Zouden Doekle en Maxim al hebben gecheckt of hun domeinamen nog beschikbaar zijn...voor het geval dat. Of is er een slimme dd'er die er een paar eui's achteraan wil gooien - pour la securitee

www.kvp.nl - zit al bij een andere bloedhond
www.chu.nl - nog niks
www.arp.nl - een of andere pc boer

0 0
magnum [Offline]

was tax op foreigners die daar gingen wonen
0 0
padje [Offline]
17:32 26/8/10

Te weinig geneukt?

Ik denk dat Ruud zijn hengel in meer dan genoeg exotische vijvertjes uitgeworpen heeft.

0 0
JAO [Offline]
17:32 26/8/10
en bart de wever is d'r ingedoken. geert = bart, niet flippie de winter.
0 0
orca [Offline]
17:29 26/8/10
The last thing Spain needs: A court has found Spanish tax agency has to repay €5.1 billion to taxpayers after finding that VAT collected in 2006-2008 period was "illegal", in a decision that cannot be appealed. Euro not happy.
0 0
orca [Offline]
17:28 26/8/10

Ze hebben gewoon gelijk.
Als ze oprecht gristendemogratisch zijn kunnen ze Geert er gewoon niet bij hebben.
CDA-ers die voor dit kabinet zijn (Maxime voorop) hebben gewoon last van ernstige pluchegeiligheid
Het enige kabinet waar Geert een vinger in de pap kan hebben is het Kabinet Wilders, en dat gaat er op deze manier vanzelf komen.
Alhoewel... in België hebben ze De Winter met een cordon sanitair ook onder de duim weten te houden.
Een aanzienlijk deel van het stemvee gelooft het na een paar keer wel.
Ik zeg niet dat het gezond is voor de democratie, maar zo werkt het wel.

0 0
JAO [Offline]
17:27 26/8/10

teveel gezopen te weinig geneukt zeg ik

hoest mt de dollar?
0 0
padje [Offline]
17:24 26/8/10

ff een hele andere subject. Ik krijg inmiddels het rambam van al die electronische facturen en afschriften dat is toch een bende of ben ik de enige.

Bij KPN/Rabobank moet je ik weet niet wat allemaal aanklikken om een f#kk#ing invoice of afschrift los te peuteren uit hun systeem om zelf vervolgens af te drukken. Ook een invoice naar enkele mulitnationals is een d-r-a-m-a en wat je daaaaaaar allemaal niet moet inloggen en invullen om in hun procurement portal je factuur te uploaden. Mhhhn wat een ramp.

Wil niet zeiken over vroeger maar een postzegel en 30 seconden en je was klaar. Of ben ik de enige zoals iedere winkelier gezeik altijd std terugfired.
2 0
magnum [Offline]
17:24 26/8/10

mooie reclame
die tent heeft wel de langste afkorting in heel NL
0 0
padje [Offline]
17:22 26/8/10
Het Pensioenfonds voor Reclame en Marketing behoort tot de veertien fondsen die door De Nederlandsche Bank (DNB) zijn benaderd om op korte termijn te praten over maatregelen om de financiën op orde te brengen.

JWT
Het fonds is een ondernemingspensioenfonds van het reclamebureau JWT in Amsterdam. Op 30 juni bedroeg de dekkingsgraad 83 procent. Onder het fonds vallen 57 werknemers, 531 ex-werknemers en 64 gepensioneerden.

dus 57 man houden de boel overeind en de dekking per 30/6 was 83%, ver voor de oblispaik. die zijn gewoon weg, dekking zal iets van 65% zijn nu, max.
0 0
orca [Offline]
17:20 26/8/10

dat gedraai van die lubbers en dat geblaat van die voorhoeve en die bot beginnenn me de keel uit te hangen
ik dacht jarenlang dat advocaten boeven waren maar politici, zeker ex-graaiers zijn zomogelijk nog grotere
bah
0 0
padje [Offline]
17:17 26/8/10
Die fossielen van het CDA zijn bang voor hun melk baantjes en voor die van hun vriendjes en vriendinnetjes. Het ligt er zo dik bovenop, op kosten van ontwikkelingshulp het hele jaar op vakantie en niemand die weet wat ze doen, waar en hoe. Kan niet meer.
Stoppen met zeijken nu en een regering vormen.
1 0
bongo [Offline]
17:16 26/8/10
mark weet dat als ie door de bocht gaat ie weg is volgende keer. verhagen heeft al helemaal geen zin in de pvda, alleen z'n partij wel, dus dat wordt 'n fullblown splitsing, kunnen ze samen met gl en cu 'n soort van progressief rentmeesterschapeske bs beweging opstarten voor trouw lezers en pijprokers met 'n chriet titulaer baardje. en geert leunt nog efkens achterover, zet z'n beweging nog beter op poten en trekt lekker z'n waffel open over alles wat ie wil. iedereen blij, en bij de tweede kamerverkiezingen van 2011 pakt ie 50 zetels, cda/gl/cu 35 en pvda/vvd samen 30. rest is voor d66, sp en aanverwante marginalen.
0 0
orca [Offline]
17:14 26/8/10
Ga naar Pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6 Volgende