|
Aanbevelingen
|
|
INGhttp://droadneggel.webs.com/wallstr eet.htm
|
droadneggel
[Offline]
20:13 27/8/10
|
Zo is dat Adriaantje maar de zittenblijvers tot maandag meer winst in het vat
|
hab
[Offline]
20:10 3/9/10
|
Ach Speed, jij maar een week, ik heb een klote maand achter de rug. Maar denk dat dat voor jou er ook aan zit te komen
September wordt DE maand voor de Bulls UP UP UP
|
Smarty
[Offline]
20:07 3/9/10
|
Mijn ING-tjes zijn er vandaag uitgegaan. En nu maar afwachten of wij volgende week weer wat terug lopen.
Winstje zit in ieder geval in de knip.
|
adriaantje
[Offline]
19:33 3/9/10
|
Kan je wel zeggen Speed, zeker een klote week.
Ben niet ingestapt van de week!!
|
Rich?
[Offline]
18:54 3/9/10
|
|
wat een klote week!!!!!maar afwachten!!!
|
SpeedRacer
[Offline]
18:16 3/9/10
|
Denken we? 8,5 in beeld deze maand
|
Smarty
[Offline]
17:07 3/9/10
|
Omhoog en weer omlaag maar trend zal omhoog zijn komende maanden. Lekker blijven zitten.
|
hab
[Offline]
17:01 3/9/10
|
HEERLIJK dit of HEELRIJK zoals je wilt
|
Smarty
[Offline]
14:55 3/9/10
|
Bij welk aantal gaan we omhoog en bij welke gaan we omlaag
The Labor Department’s report is scheduled for 8:30 a.m. New York time. Private payroll estimates of the 55 economists surveyed ranged from a decline of 12,000 to a 120,000 increase.
|
Narbonne
[Offline]
14:00 3/9/10
|
Wanneer schrijft Koenders eens zijn voorspelling voor bv April 2011??Gaat dan de economie weer in een opwaartse groeivesnelling of niet,that's the question.
mvg
|
Bunky2
[Offline]
10:46 3/9/10
|
Vrijdagmiddag komt het officiële cijfer over de arbeidsmarkt in augustus van de Amerikaanse overheid naar buiten. Daarbij zal vooral worden gelet op de banengroei in de private sector, aldus Koenders. ,,Dat cijfer kan de markt breken of maken. Als het maar een beetje in lijn is met de verwachtingen, kan de rally doorzetten. Tot die tijd zal worden gehandeld met de hand op de rem.''
|
Smarty
[Offline]
08:07 3/9/10
|
Goedemorgen
Nikkei staat 0,35 hoger
Aandelen van de automobiel-, mijnbouw- , farmaceutische producten en textiel meestal hoger.
Futures AEX +0,41%
Furures DJ -0,11%
|
Narbonne
[Offline]
04:29 3/9/10
|
Slot NY voor ING omgerekend : € 7.48
|
droadneggel
[Offline]
22:06 2/9/10
|
Up zolang je geen Shell of andere olie gerelateerde bedrijven in je porto hebt want ojee:
In de Golf van Mexico is opnieuw een ongeluk gebeurd met een olieplatform. Zeker twaalf mensen zouden in het water zijn beland na een ontploffing.
Dat meldden Amerikaanse media donderdag op basis van uitlatingen van een woordvoerder van de Amerikaanse kustwacht.
Het platform ligt circa 80 kilometer ten zuiden van de staat Louisiana. Een arbeider zou gewond zijn geraakt en er zou nog brand woeden op het object.
Er is groot alarm geslagen. Hulpdiensten, maar ook diverse helikopters en een vliegtuig zijn onderweg.
De explosie komt vier maanden na de ondergang van het boorplatform Deepwater Horizon, eveneens in de Golf van Mexico. Daardoor ontstond de grootste milieuramp in de geschiedenis van de Verenigde Staten. Er kwamen destijds 11 mensen om het leven.
|
Smarty
[Offline]
18:31 2/9/10
|
Neuhhh Rich,
De verwachte winstnemingen van de hebberts die niet even kunnen wachten tot ING op 8 staat.
Morgen weer UP
|
Smarty
[Offline]
18:27 2/9/10
|
Hola, nog iets gemist vandaag??
|
Rich?
[Offline]
18:20 2/9/10
|
Dat je het ff weet:
Credit Europe Bank heeft in de eerste helft van het jaar een nettowinst behaald van 49 miljoen euro, vergeleken met 29 miljoen euro in dezelfde periode vorig jaar. Dat heeft de bank met Turkse wortels en hoofdkantoor in Amsterdam donderdag bekendgemaakt.
|
Smarty
[Offline]
14:30 2/9/10
|
Ik, geen probleem.
Gaat veels te goed met de bedrijven om ons heen.
Waar zijn we nu eigenlijk nog bang voor.
|
Smarty
[Offline]
14:27 2/9/10
|
Wie durft ze aan te houden tot half drie??
|
TGM
[Offline]
14:23 2/9/10
|
De economie van de eurozone is in het tweede kwartaal met 1 procent gegroeid ten opzichte van de eerste drie maanden van 2010. Dat bleek donderdag uit de tweede raming van het Europees statistisch bureau Eurostat. De gemelde groei is gelijk aan de eerdere raming. In het eerste kwartaal was er sprake van een toename van 0,3 procent ten opzichte van het voorgaande kwartaal.
|
Smarty
[Offline]
11:43 2/9/10
|
Alhoewel ING hard kan gaan als de markt up gaat is 7,6x als top morgen ook wishfull thinking. Het zou wederom een stijging van bijna 3 tot 4 % inhouden wat wel veel is na een stijging van vandaag van 5,23%.
Er is meer kans op winstneming op bijv. € 7,50
En de dow heeft na sluiting europa niet veel meer gedaan omgerekend is de aex zelfs iets gezakt.
http://www.iex.nl/stocks/NLinNY.asp
|
droadneggel
[Offline]
22:51 1/9/10
|
Beetje verder up en dan stabilisatie tot kwart voor twee en half drie in afwachting van de belangrijke cijfers. http://droadneggel.webs.com/agenda. htm
|
droadneggel
[Offline]
22:44 1/9/10
|
|
|
droadneggel
[Offline]
22:37 1/9/10
|
|
Hey Droad, en wat verwacht jij van de AEX.......UP ?
|
Why not
[Offline]
22:32 1/9/10
|
Slot omgerekend op Wall Street voor ING € 7.37
Dat wordt morgen een aanval op de € 7.6x
|
droadneggel
[Offline]
22:31 1/9/10
|
Laten we hopen dat ik geluk breng Smarty. Was onderweg vanmiddag en zag de koersen omhoog joekelen op mijn Iphone. Wist niet wat ik zag. Zit zelf op het moment trouwens niet in ING. pfffff. Maar gelukkig was het niet alleen ING die de weg omhoog heeft gevonden...
Ben benieuwd wat morgen ons gaat brengen........
gr.
Why not
|
Why not
[Offline]
21:09 1/9/10
|
|
Waar is Speedracer dan...nog steeds in de afdaling...
|
Fredje0605
[Offline]
20:58 1/9/10
|
Wil je Superstition van Stevie Wonder nog eens horen terwijl je de koersen volgt of ga je liever voor het grietje rechtsonder terwijl je de Wall Street koersen volgt:
http://droadneggel.webs.com/wallstr eet.htm
have a nice evening
|
droadneggel
[Offline]
19:12 1/9/10
|
Gefeliciteerd ING-fans,
dit lijkt er weer een beetje op.
Eens kijken hoe lang de pret duurt.
|
droadneggel
[Offline]
18:51 1/9/10
|
Smart, ik ben ondertussen ook wat wijzer geworden ( ahum) maar ik handel alleen in sprinters. dat gaat redelijk tot nu toe. Ben er wel achter dat de ja nooit de laatste nieuwe moet kopen.
|
Rich?
[Offline]
18:30 1/9/10
|
|
Hahaha, ik weet het, maar als je net als ik niet ieder moment van de dag de beurs in de gaten kan houden moet je gewoon lange termijn inleggen Rich. Doe ik ook met ING, ga er immers van uit dat de 10 ooit op het scorebord komt. Ooit voor 6,2 ingeslagen, mag van mij poosje duren. Maar is beter dan iedere dag in de stress van verkopen en inkopen.
|
Smarty
[Offline]
18:25 1/9/10
|
Was vandaag wel weer een leuke instapper voor ing, had vrijdag alles weer opgeruimd. 0 0
Rich? [Online]
19:58 31/8/10
FF voor de duidelijkheid
Ja weet ik ook wel nu gek!!
Had dan wat eerder gebeld
The problem is: Ik ben af en toe hele dagen weg en dan is het voor mij geen doen om de beurs in de gaten te houden
|
Rich?
[Offline]
18:18 1/9/10
|
Nee hoor Rich jou bedoel ik niet...
Trouwens gister had je in SBM en ASML moeten stappen
|
Smarty
[Offline]
18:15 1/9/10
|
|
En dan nog wat, Zolang je al dat geld niet hoeft mee te sjouwen is er toch niets aan de hand??
|
Rich?
[Offline]
18:06 1/9/10
|
Je tekst is wel leuk hoor, dat zegt men al 3000 jaar.
Maar mij hoor je echt niet zeuren hoor als ik de teil inga.
|
Rich?
[Offline]
18:05 1/9/10
|
Hey Smarti,bedoel je mij met mensen die zeggen toen en toen? Nee toch zeker, elke week gaat er wel een pluk doorheen soms negatief maar ook veel positief.
|
Rich?
[Offline]
18:02 1/9/10
|
dat zijn disclaimers voor mensen die me willen sue-en
|
prikstra
[Offline]
18:01 1/9/10
|
Papierprikker, je hoeft mij niet te waarschuwen want zit al een poosje in ING met 6,2.
Was meer bedoeld voor mensen die achteraf altijd zeggen TOEN en TOEN was een mooi instapmoment...ja daar kunnen we meeste onder ons weinig mee.
Daarnaast kwamen jou spreuken als:
maar bezint eer gij begint
het is een dubbetje op zijn kant
beter ten have gekeerd dan ten hele gedwaald
beter 1 dinges in de hand dan tien in.................
Nou ook niet bepaald overtuigend over he
|
Smarty
[Offline]
17:58 1/9/10
|
|
volgens mij heb ik toch redeljik op tijd getipt smartyboy
|
prikstra
[Offline]
17:44 1/9/10
|
Ja gister, wou dat iemand mij eens kon wijzen op het juiste instapmoment van de dag zelf.
Als je alles van te voren weet..........
|
Smarty
[Offline]
17:43 1/9/10
|
|
Droad, leef je nog? Ik heb toch niet te hard geslagen gisteravond?? Was echt een leuk instap moment voor ing gisteren.
|
Rich?
[Offline]
17:36 1/9/10
|
Why Not, welkom, je brengt geluk
Of is dat weer een verzinsel zoals Bunky het noemt
|
Smarty
[Offline]
16:34 1/9/10
|
Ben nieuw hier....eerst maar eens even het draadje volgen alvorens mijn mening te geven.....
|
Why not
[Offline]
12:44 1/9/10
|
MDJ onderschat aub niet de kracht van het geschreven woord.Bedenk ook dat veel bankmensen, traders en analisten (die graag het commentaar op hun verzinsels lezen)het Forum dagelijks bezoeken.
mvg
|
Bunky2
[Offline]
12:33 1/9/10
|
Hallo,
Prachtig alle reactie wie uiteindelijk de markt bepaalt.
Maar dat zijn nog altijd de grote handelaren en niet de panelleden. Deze schrijven maar iets, zelfs op elke forum. Groet mdj
|
mdj
[Offline]
11:38 1/9/10
|
Iedere keer lees je Duitsland is motor van de Nederlandse economie.
Maar de beurs gaat gelijk op en neer met de Amerikaanse beurs, volgen wij wel de juiste waarden.
In het westen denken wij nog steeds dat Amerika de grootste economie is maar het is nog van korte duur.
Nu al is Azië stukken belangrijker dan het westen en zullen wij steeds meer terrein verliezen.
|
Narbonne
[Offline]
10:09 1/9/10
|
Het is duidelijk dat de economie in het westen aan het stagneren is.
Cijfers als consumentenvertrouwen zijn van een laag gehalte.
27 Juli kwam het bericht dat de Duitse consumentvertrouwen is toegenomen.
Nu komt het volgende bericht.
De detailhandelsverkopen daalden in juli met 0,3% ten opzichte van een maand eerder. De verwachting was dat de detailhandelsverkopen met 0,5% zouden stijgen.
|
Narbonne
[Offline]
09:37 1/9/10
|
Nikkei opening +0,1% na en half uur -0,1%
|
Narbonne
[Offline]
02:32 1/9/10
|
Trusten Speed,
En volgens mij was het het strand van Santa-V
|
Smarty
[Offline]
23:15 31/8/10
|
hé smarty, welterusten!!! balen, moet morgen werken.
|
SpeedRacer
[Offline]
22:56 31/8/10
|