Ga naar Bindex de eurodollar in TA perspectief
  [Recent Topics] Recente berichten   [Login] Inloggen  [Policy] Forumbeleid  
Ga naar Pagina: 1, 2 Volgende 
Berichten Aanbevelingen
niet meteen beginnen te toeteren, we gaan hier een serieus forum van maken.
dus.
lief zijn.
0 0
prikstra [Offline]
20:15 30/8/10
Ab Klink had wel meer redenen om op te stappen.

0 0
prikstra [Offline]
22:44 6/9/10
kan je niet ff nederlands leren chokie

ik begrijp er geen reet van
0 0
prikstra [Offline]
20:49 6/9/10
Sjook, naast die pizzatent zit een hairsalon... kun je mooi combineren!
0 0
JK [Online]
20:45 6/9/10
ik ben ook nog steeds niet bij de kapper geweest
mijn vriendin durft niet
maar eigenlijk is het heel makkelijk
0 0
prikstra [Offline]
18:52 6/9/10
Hizballah is striking US targets in Iraq as sub-contractor for Iran and Syria
0 0
prikstra [Offline]
16:57 6/9/10
gristus je zal hier maar je brood mee verdienen
gaaaaaaaaaaaaaaaaaap
0 0
prikstra [Offline]
16:33 6/9/10
bij de eurodollar idem
0 0
prikstra [Offline]
16:28 6/9/10
vrij veel positieve trendjes in de index, behalve die van de kwartiergrafiek, die is neutraal.
0 0
prikstra [Offline]
16:27 6/9/10
er is een verzwakking aan het ontstaan in het indexen-trendje dat eind augustus is ontstaan.
nog keine panique.
0 0
prikstra [Offline]
12:55 6/9/10
meesterlijk choke. ik dacht altijd dat je engelse teksten door google liet vertalen maar die laatste zin is echt direkt van de hand van de meester
en die euro wordt flink omhooggetrokken hoor, dat is nog niet over al kan het via een slingerweg gaan.
*dacht ik*(=disclaimert)
Heeft iemand een foto van een slipje dat omhoog getrokken wordt?
0 0
prikstra [Offline]
19:24 5/9/10
nee maar ff zonder gekheid, dat had ik ook gehoopt en dat mag gezien het plaatje ook wel gebeuren.
Ben benieuwd hoe ver die doorstijgt.
maar de test van deze trend is nog niet geweest
0 0
prikstra [Offline]
19:02 5/9/10
o toch
0 0
prikstra [Offline]
19:00 5/9/10
Mullen stresses need for Turkey to help enforce UN sanctions against Iran, agrees that both countries agree that Teheran should not achieve "nuclear weapons capability."

Dit soort waardevolle beloftes waren vlak voor de tweede wereldoorlog ook heel populair.

0 0
prikstra [Offline]
23:34 4/9/10
Groenlinks vindt dat deze mensen het recht hebben zichzelf te verdedigen.
0 0
prikstra [Offline]
15:52 4/9/10
De Hezbollah heeft 16.000 raketten gericht op Israel, vanuit Libanon, en kan daarmee ieder stuk grondgebied raken.

Dat zal tzt wel invloed op de olieprijs en de dollar hebben.

Als je vanuit Iran jaar in jaar uit ziet dat linkse politici in Europa lijden aan een soort hersenverweking zou ik zelf ook een grote bek krijgen.
0 0
prikstra [Offline]
15:47 4/9/10
Nederland is straks weer in de greep van valse lasterende tongen. Mensen gaan weer bang gemaakt worden om te zeggen wat ze denken. Het is verdomme net de gestapo dat groenlinks en pvda.
0 0
prikstra [Offline]
15:16 4/9/10
je bedoelt eerst slopen en dan kopen?
0 0
prikstra [Offline]
09:48 4/9/10
morrege chokie,

mooi verhaal maar als het om fundamentals gaat geloof ik alleen in verklaringen achteraf
0 0
prikstra [Offline]
09:12 4/9/10
Mijn voornemen om te leren beleggen is ontstaan in een periode dat ons land werd bestuurd door arrogante corifeeën en prominenten, veelal van linkse huize. Mijn hart bloedde bij het aanschouwen van het ene megalomane project, dienende uitsluitend tot meerdere glorie van de overheidsdienaar, na het andere. Het idee bestuurd te worden door mensen die hun goede naam in het buitenland belangrijker vinden dan verstandig bestuur in het binnenland kon ik niet langer verdragen. Bovenaan de prioriteitenlijst stond mijn exit.
Even leek het er op dat ik zonder reden dit escape-ticket had gefabriceerd. Iedere recht voor zijn raap politicus had mijn voorkeur boven deze over het paard getilde met publiek geld smijtende idioten en Geert was aan zet.
Nu echter achter de paarse ogen van o zo respectabele en o zo overbodige prominenten een hoopvolle gloed schijnt ben ik blij dat ik onafhankelijk van bijvoorbeeld de PvdA kan existeren.
Ik dank u allen voor uw aandacht.
0 0
prikstra [Offline]
20:30 3/9/10
valuta handelt wat rommeliger zou je kunnen zeggen denk ik.

maar dat komt natuurlijk omdat chinezen en oliesjeiks en turken allemaal tegelijk met die handel liggen te rotzooien, echt wereldhandel
0 0
prikstra [Offline]
16:13 3/9/10
als die eurodollar een aandeel of een index zou wezen zou ik zeggen dattie nog wel een weekje of wat doorstijgt, maarja, ik ben geen valutahandelaar, én het is geen aandelengrafiek. dus. wat moet je daar nou van denken.
Sinds Alex foutieve volumeinfo afgeeft ben ik bezig om te proberen te oordelen zonder volume, iets waartoe je bij valuta wel gedwongen bent. zodoende.
Het gaat, kan ik zeggen, het is ff wennen maar bij mijn eerste poging is mijn turboortje toch van 2,5 naar 4,nogwat euroos gestegen, het is derhalve te doen.
zeg ik u.
Het taimt net zo lekker als een index, zoveel is zeker.
0 0
prikstra [Offline]
15:53 3/9/10
ben op zoek voor mijn dochter naar een tweedehandse

canon d5

iemand nog eentje liggen?
0 0
prikstra [Offline]
15:24 3/9/10
die valutaturboos gaan er voor beurssluiting uit, dat is mijn te link, het leukste hebben we gehad.
0 0
prikstra [Offline]
15:20 3/9/10
15% op me index-turboos en 4% op me valuta-turboos
-ff los van gisteren-
hmmmm.

0 0
prikstra [Offline]
15:10 3/9/10
strange heftige bewegingen in valutaland terwijl de indexen omhoog knallen.......
zou dat met mekaar te maken hebben vraag je je dan af en zo ja, hoe dan
0 0
prikstra [Offline]
15:03 3/9/10
Het nieuwe trendje is nog niet echt getest, maar bij voldoende enthousiasme kan zoiets ook overgeslagen worden. Alleen, van dat enthousiasme is nog weinig te bespeuren. Wel zie je de kracht toenemen, zonder gevolgen voor de koers.
Ik hoop op een kleinexplosietje omhoog voor de euro, een paaltje van2 cent ofzo zodat dit trendje ook echt een trendje wordt.
We zien wel. Lastig om de koers af te moeten wachten, situaties die een beweging -voorschrijven- zijn prettiger.

mazzel
0 0
prikstra [Offline]
11:57 3/9/10
o.k. chokie,

de schroevendraaiers liggen op de bovenste plank in de kast achter de garderobe links.
0 0
prikstra [Offline]
21:51 2/9/10
euro moet nog wel ff verder zakken anders dan is t geen goed tesje
0 0
prikstra [Offline]
09:18 2/9/10
trendtestje tesjetrendje

daarbij is t altijd de vraag of t trendje houdt

maar das logies anders zou t geen tesje zijn

dan zou t gewoon zomaar wat zijn

en zomaar wat daar doen we niet aan
0 0
prikstra [Offline]
09:16 2/9/10
voorspelling-hamsterweken
3 voorspellingen halen, twee betalen
0 0
prikstra [Offline]
15:43 1/9/10
over 10 jaar is de dollar zo weinig waard dat ze er in amerika alleen nog speelgoedvliegtuigjes van kunnen kopen, wij hier in europa poetsen dan de kernkoppen van onze toekomstige iraanse vrienden.
0 0
prikstra [Offline]
15:42 1/9/10
dat wil dus zeggen dat we nog pakweg 7 jaar hebben voordat de westerse beschaving de geest geeft
tegen die tijd moet je je wel ergens ingegraven hebben in Groenland of Australie.
0 0
prikstra [Offline]
15:38 1/9/10
Maar goed, concreet denk ik dat de euro in een zigzag beweging naar beneden gaat, een jaar of vijf, waarna vervolgens de dollar volkomen in elkaar dondert.
dat is wat ik zie als ik naar het grofste scherm kijk.
het kan ook vijf tot tien jaar zijn.
Nu zou de euro zoetjes aan naar de 1.42 of zo kunnen om daar weer te draaien.
1 0
prikstra [Offline]
15:04 1/9/10
oorzaak? geen idee, daar hou ik me niet mee bezig
en verwachten doe ik ook zo min mogelijk al kan ik er niet onderuit dat ik dit aan zag komen, daarom zit ik ook scherp getimed onder een schuilnaam op de dft
maar prik me niet vast bong, ik hou altijd alle mogelijkheden open. soms kan je iets goed zien en dan kan je wat zeggen, maar dat moment is al weer verdampt, het is nu wachten op de volgende rare move van de handelaren.
1 0
prikstra [Offline]
14:54 1/9/10
Prik wat is volgens jou de oorzaak en de te verwachten trend ?
0 0
bongo [Offline]
14:50 1/9/10
die euro spettert umhoch, niet normaal zeg, maar doch even das hoofd kühl halten ja
0 0
prikstra [Offline]
14:34 1/9/10
de euro is min of meer gestart met een wat langere trend; maar zoals gezegd was de koers sneller dan de verklikker; iets wat de naam verklikker geen recht doet zeg maar; tenzij je het dingetje een dubbele functie geeft, zoals in deze situatie, als het ware; het lijkt me raadzaam om even een test van dit trendje af te wachten voordat ik er wat breder in ga zitten.
0 0
prikstra [Offline]
14:15 1/9/10
hmm. m'n verklikker loopt wat achter bij de europrijs maar de beslisser zegt dat t goed is.
Meestal is t andersom weetje, dan is de verklikker veel eerder en kachelt de koers er een beetje achteraan. En de beslisser ook. Maar goed. Aan de andere kant, we zijn voor zover die euro omhoog gaat sowieso bezig met een beweging die ergens toch weer de nek omgedraaid wordt want de ultralangebeweging zal naar beneden zijn. Voorproefjes hebben we al gehad en zodra die euro op 1.40 staat doet ie al iets wat niet mag en gaan we weer naar beneden kijken. Zeker als ie dan nog verder stijgt. Maar voorlopig kijken we dus ff omhoog en registreren dat zelfs op miniatuurniveau de verklikker niet blij is met de beweging omhoog. Maar dat zal dus wel vaker gebeuren. Mazzel.
0 0
prikstra [Offline]
11:30 1/9/10
0 0
prikstra [Offline]
16:07 31/8/10
haha, nou dat is dan ook weer duidelijk
0 0
prikstra [Offline]
16:07 31/8/10
Het collectieve wereldonbewuste geeft al enige tijd een stijging van de euro aan.
Hoe voelt iedereen dat allemaal.
Dat is de vraag.
Het financiele reukvermogen van de wereld.
0 0
prikstra [Offline]
15:10 31/8/10
by the way......

goeiemorgen chokie

hoe is het weer in zuidafrika?
0 0
prikstra [Offline]
11:04 31/8/10
môge,
volgens mij kan je wachten op de eurostijging.

Verder:

Moslimfobie.
Bestaat niet.

In de vroegere Sovjet Unie hadden ze eveneens de neiging om niet bestaande psychiatrische termen te gebruiken of bestaande te misbruiken om politieke tegenstanders op te bergen in een inrichting.

Kan me niet aan de indruk onttrekken dat veel van onze groenlinksers en pvda-ers Geert het liefst in een straightjacket in een vochtige kelder zouden zien.

Er zitten heel veel wraakzuchtige moralisten tussen de linksers die tot hele erge dingen in staat zijn.
0 0
prikstra [Offline]
10:07 31/8/10
jammer dat ze in den haag zo'n moeite hebben met beoordelen wat wel en wat niet verknipt is.
0 0
prikstra [Offline]
09:20 31/8/10
Website tegen moslimfobie VS

moslimfobie?

haha

dat kan je toch niet vergelijken met een spinnenfobie of wel dan.

moslimfobie bestaat niet.
is produkt van groenlinks/zieke manipulami-geest
0 0
prikstra [Offline]
09:15 31/8/10
Een leerling van basisschool De Wegwijzer uit Woerden is door zijn school geschorst op verdenking van het seksueel misbruiken van een schoolgenootje.

echt he-le-maal de weg kwijt
0 0
prikstra [Offline]
09:12 31/8/10
1,2635

0 0
prikstra [Offline]
09:00 31/8/10
.............begrijp sowieso niet waarom mensen nog met aandelen handelen......
die tijd hebben we gehad.............
0 0
prikstra [Offline]
08:58 31/8/10
zakt naar 1,2642,

geduld, het wordt er niet minder mooi om....
0 0
prikstra [Offline]
08:56 31/8/10
Bijna nieuwe stijgpoging, dauert noch ein bisschen, kommt schon
0 0
prikstra [Offline]
22:00 30/8/10
Ga naar Pagina: 1, 2 Volgende