Diepzeeboringen moeten vrijgegeven worden dan komen er 23.000 arbeidsplaatsen bij.
|
Narbonne
[Offline]
07:52 31/8/10
|
Hey opa Adriaantje, op alle draadjes waar ik wat zeg vind ik jou ook. Hebben wij soms een gemeenschappelijke intresse voor bepaalde fondsen?
|
Rich?
[Offline]
20:35 3/9/10
|
Prima aandeel
|
adriaantje
[Offline]
19:45 3/9/10
|
Gebeurt niet veel vandaag
|
Rich?
[Offline]
18:57 3/9/10
|
Weer een platform in brand Golf van Mexico.
|
Narbonne
[Offline]
19:12 2/9/10
|
Ieder heeft zijn eigen systeem en gedachten over fondsen en dat is ook goed.
|
Narbonne
[Offline]
18:13 2/9/10
|
ik ben eruit. koers zal wel stijgen boven de 13 maar ik wil m,n porto lichter maken.
|
barrelhouse
[Offline]
17:02 2/9/10
|
Leuk om te zien SBM en TomTom één van de grootste stijgers
|
Narbonne
[Offline]
16:24 2/9/10
|
Denk je nou echt dat lezers zoiets geloven, Narbonne? Zonet gelezen van je ... je hebt een rijke fantasie!
Mijn broer werkt bij SBM en er liggen genoeg aanvragen voor nieuwe toepassingen dus niet alleen olie/gasplatform. SBM herfinanciering is afgerond tegen gunstige voorwaarden en is de grote massa voor. Voldoende cash voor nieuwbouw leasemarkt.
. 0 0
BeursscannerNL [Offline]
23:38 30/8/10
.
Mijn uitleg
Het betreft hier 0% fantasie en daarmee toon ik nu juist aan dat je adviezen waardeloos zijn en dat ik iedereen waarschuw voor je z.g.n. kennis van zaken.
Even voor de duidelijkheid dat ik geen leugens verkondig over SBM
De CFO meldde tijdens de toelichting dat de huidige financieringscapaciteit van het bedrijf sterk is en voldoende zal zijn om de prospects te financieren. "We hoeven geen kapitaal op te halen in de nabije toekomst", aldus Miles.
Opdrachten bijna klaar of net opgeleverd
Heavy lift vessel voor Seaway
Boorschip voor Frontie Drilling
Boorschip voor Metrostar klaar 2011
Offshore wind turbine installatie schip voor Fred Olsen klaar 2012
Offshore wind turbine installatie schip voor MPI offshore klaar 2011
Crane/pijpenleggers vaartuig voor COOEC klaar 2010
Dan de lease- en operatecontract Petrobras
Daarnaast diverse lopende leasecontracten en ontwikkelen van nieuwe technieken i.v.m. veiligheid n.a.v. de ramp in de golf van Mexico.
Natuurlijk heeft SBM ook te maken met stagnerende economie en daarnaast uitstel van diepzeeboringen.
Bij een normaal herstel van economie en beurs zie ik LT €17-€18
|
Narbonne
[Offline]
08:12 31/8/10
|
Beursscanner stelt dat ik een rijke fantasie heb.
|
Narbonne
[Offline]
07:56 31/8/10
|