Ga naar Bindex "Gratis" Iphonenavigatie Navigon pijnlijk voor TomTom
  [Recent Topics] Recente berichten   [Login] Inloggen  [Policy] Forumbeleid  
Ga naar Pagina: 1, 2, 3 Volgende 
Berichten Aanbevelingen

T-Mobile gaat de bezitters van een iPhone vanaf woensdag gratis navigatie aanbieden. De gebruikte software is van Navigon. De software kan door alle klanten van T-Mobile worden gedownload en checkt of een gebruiker klant is.

In de gratis versie kunnen gebruikers navigeren met kaarten van de Benelux. Aanvullende zaken als navigeren met 3d-kaarten en kaarten van andere Europese landen kunnen in de applicatie worden gekocht, voor bedragen tussen tien en twintig euro.

http://tweakers.net/nieuws/69438/t- mobile-biedt-alle-klanten-gratis-navigatie-op-ipho ne.html

0 2
JAO [Offline]
08:49 1/9/10
DFT: ... de Duitse industrie heeft in de maand juli onverwacht minder orders ontvangen. De orderontvangst daalde met 2,2 procent vergeleken met een maand eerder. In juni was er nog sprake van een stijging van de orderontvangst met een naar boven herziene 3,6 procent ...

Ne mens wordt tuureluut van al die tegenstrijdige berichtgevingen voor de lange termijn. Je kan tegenwoordig zowel bewijzen dat het slecht gaat als dat het goed gaat.
0 0
BeursscannerNL [Offline]
14:14 7/9/10
Belegger.nl schrijft :
,,Het is altijd hetzelfde na Labor Day. Op de beurs heerst wat rust. Het is afwachten hoe de Amerikanen binnen zullen komen.'
.
0 0
BeursscannerNL [Offline]
10:14 7/9/10
Volgens mijn gegevens is er nog steeds economische groei in Amerika.

Volgens het artikel
Miljarden stak de Amerikaanse overheid in 2009 in de economie, maar daarmee heeft president Obama geen blijvend herstel gecreëerd

Zolang de economie niet dalend is is het een blijvend herstel, in 2009 hadden we een dalende economie.
Lubbers zei begin jaren negentig er is zwaar weer op komst we verwachten maar 0,5% groei.
Je kan ook stellen de economie neemt wat gas terug de groei zal uitkomen op een 0,5%
GROEI IS GROEI

Dit soort artikelen worden gebruikt door shorters en graag met een vergrootglas.

De hindernis van de 330-332 is volgens mij niet te nemen i.v.m. shorters.

Succes morgen
0 0
Narbonne [Offline]
23:12 6/9/10
We zijn de crisis nog niet uit ...

http://www.z24.nl/economie/artikel_ 168027.z24/Amerikaanse_experts__laat_huizenmarkt_c rashen.html
.
0 0
BeursscannerNL [Offline]
22:48 6/9/10
Goedenavond,

gratis bestaat niet op deze wereld.
Altijd zit er een addertje onder het gras.

Die iphonenavigatie is alleen maar van toepassing voor kaarten in NL.
De rest van de landen moet je bijbetalen.

Als je een update doet moet je ook weer betalen.

TomTom moet gewoon nog inventiever omgaan met zijn huidige systeem.
Gepimpte versies, radiofrequenties, extra aansluitingen voor ipod, usb en dergelijke.
Kijk maar naar Apple die krijgt het ook voor elkaar door zich te onderscheiden van de markt.

0 0
the master [Offline]
20:06 6/9/10
1 cent er bij. Karige beloning voor goede berichten van de laatste week
0 0
adriaantje [Offline]
19:45 6/9/10
Labour Day. Zzzzz...
.
0 0
BeursscannerNL [Offline]
10:39 6/9/10
Iedereen zit te wachten op de definitieve bevestiging van de samenwerking op de inbouwmarkt. Zal het een Chinees merk zijn? Een Europeaan? Of toch een Japanner?
De afzet en de omzet van de betreffende autofabrikant zal bepalend zijn voor het toekomstige succes van de samenwerking.
0 0
loonslaaf2 [Offline]
10:17 6/9/10
.
10 adviezen zijn van juli 2010.

Ondertussen is de marktsituatie serieus veranderd.
.
0 0
BeursscannerNL [Offline]
14:23 5/9/10
.
Ben benieuwd of professionele analisten hun doelen gaan bijstellen, en wanneer.

http://www.belegger.nl/aandeel-TOMT OM.adviezen

Het is maar poverkes, en oud. De recente stijging is ook maar 3 beursdagen oud.
.
0 0
BeursscannerNL [Offline]
14:20 5/9/10
.
DFT:
'Nog geen dubbele dip in de VS'

De angst voor een nieuwe recessie van de Amerikaanse economie is vrijdag enigszins geweken. Meevallende berichten over de arbeidsmarkt zorgden wereldwijd voor opluchting en namen doemdenkers in ieder geval voor even de wind uit de zeilen. ,,Een reality check'', aldus econoom Teunis Brosens van ING. ,,Het gaat weliswaar niet fantastisch, maar ook weer niet zo slecht als heel veel mensen dachten.''
.
0 0
BeursscannerNL [Offline]
21:47 3/9/10
.
Vab 5.6 naar 4.6 kan je een lijn trekken als bovenkant van een schuine neerwaardse trend.

Boven de 4.6 spreekt men van een uitbraak.

Dat zit er wel in maandag, omdat ze in Amerika goed gezind zijn over het banenrapport.

Er zitten geen gaps in de stijging.
.
0 0
BeursscannerNL [Offline]
20:15 3/9/10
.
Weet je waar ik naar kijk, om te weten of een stijging degelijk is?

Of de candle volledig los komt boven de blauwe lijn. Vandaar dat ik gisteren ( was gisteren al boven de lijn mijn mening heb bijgesteld voor de lange termijn. Tot jolijt van sommigen mensen hier.

E o wee, als de candel volledig onder de lijn komt, dan is het vaak voor langere tijd.
.
0 0
BeursscannerNL [Offline]
20:03 3/9/10
.
Hoezoe tegenvallen?
ze staan op drie dagen, hoger dan 3 weken geleden.
Dat is gewoon fantastisch. Dat ziet men niet vaak.
Kom natuurlijk door Dow jones + 5x TomTom nieuws.
.
0 0
BeursscannerNL [Offline]
19:52 3/9/10
en nu weer naar beneden als die lijntjes hetzelfde gedrag vertonen
0 0
adriaantje [Offline]
19:49 3/9/10
0 0
BeursscannerNL [Offline]
19:46 3/9/10
TT valt mij vandaag een beetjes tegen. Had toch op een duppie meer gerekend
0 0
adriaantje [Offline]
19:42 3/9/10
.
DFT schrijft vrijdag: ... een meevallend rapport over de Amerikaanse arbeidsmarkt ...
.
0 0
BeursscannerNL [Offline]
19:40 3/9/10
.
Misschien heeft de CEO op dit draadje gelezen dat de koers naar 2 gaat, als ze niet dringend een paar goede berichten de wereld insturen ... grapje.

Toeval of niet, het nieuws van de laatste dagen is gewoon perfect getimd.

Alle aandelen stijgen vanzelf, maar je moet iets méér doen om onder de aandacht komen : "Koop mij! Koop mij! Ik ben interessanter dan de andere aandelen."

Prettig WE aan allen.
.
0 0
BeursscannerNL [Offline]
18:24 3/9/10
Was mijn posting dit weekeinde nuttig het ging om de vraag ASML of SBM
ASML opening maandag €20,40 slot vandaag €20,80
SBM- opening maandag €12,17 slot vandaag €12,77

Gelukkig hebben beide aandelen een stijging gehad
Omtrent bedrijfsinformatie zal ik nooit onjuiste informatie verstrekken.

0 0
Narbonne [Offline]
18:07 3/9/10
Ik eet vanavond Chinees.
0 0
loonslaaf2 [Offline]
16:46 3/9/10
Gefeliciteerd TomTom-beleggers! Dat gaat een klaperrrr worden!
http://www.telegraaf.nl/dft/bedrijv en/tomtom/7550612/__TomTom-CEO_hint_op_deal_in_aut omotive_sector__.html
0 0
loonslaaf2 [Offline]
16:42 3/9/10
ik zei dat een posting kan aanzetten tot kopen.
Dat is nog wat anders dan de koers sturen ...
0 0
BeursscannerNL [Offline]
15:32 3/9/10
Deze site heeft de omvang en het vermogen niet de beurs te sturen.
Mijn broer zit op de afdeling ontwikkeling en heeft meer toegang tot informatie dan de gemiddelde werknemer ontwikkeling.

0 0
Narbonne [Offline]
14:47 3/9/10
.
Met SBM praten we naast elkaar.

Ik bedoelde eigenlijk iets totaal anders. Ik zal het wellicht niet goed uitgelegd hebben. Ik had zo mijn bedenkingen bij een posting waarbij je zei dat je broer bij SBM werkt. Vervolgens gaf je een hoop informatie, waardoor het leek alsof je broer zeer hoog geplaatst is en je inside informatie had. Ik weet dus niet wat je broer daar doet, en dat zijn mijn zaken ook niet. En misschien heb ik je posting anders gelezen, dan dat jij bedoeld had.

Ik denk dat ik al een achtal jaar aanwezig ben op dit forum. Ik zeg niet dat jij zo bent, maar ik weet dat lieden op het forum zaten die deden alsof ze inside informatie hadden om de koers omhoog te jagen. Ik heb me daar vroeger ook aan laten vangen, en heb zo nog steeds een aandeel in portefeuille. Zo'n leugens zijn niet zonder gevolgen, en misschien wel voor sommige mensen een ramp.
.
0 0
BeursscannerNL [Offline]
14:17 3/9/10
Door een bedrijf goed te bestuderen kan je beter op het aandeel inspelen rekening houdend met de markt.
Het voorbeeld van informatie zoals SBM deed je af of het fantasie was en heb ik de zaak nog eens verduidelijkt en nog wil je het niet geloven.
Wel de beursontwikkeling geeft weer wat ik al eerder beweerde, natuurlijk ook meegeholpen door de marktwerking.

0 0
Narbonne [Offline]
13:05 3/9/10
.
De enige zekerheid op de beurs is dat je niets met zekerheid weet.
.
0 0
BeursscannerNL [Offline]
12:56 3/9/10
Beursscanner denk niet dat wij denken dat wij het alleen juist zien maar ik volg TomTom al jaren en weet dat daar nirt alles ook koek en ei is.
In de tijd van €40 en €50 brande ik mijn vingers er niet aan en vond het een te smal bedrijf nu met TA en inbouw is het juist beter geworden met de mogelijkheden.
De bedrijfsvoering zouden op bepaalde punten anders kunnen maar ieder bedrijf heeft zijn voor- en nadelen.
Mijn hoop is nog gevestigd dat ze overgaan tot dividenduitkering wat de koers zou doen stijgen.
Momenteel zijn aandeelhouders geldschieters zonder rente dus wordt er gehandeld en geen vaste aandeelhouders.
0 0
Narbonne [Offline]
19:01 2/9/10
.
Die 2 berichtgevingen van de laatste 24 uur wist ook niemand hier en het USA-macro nieuws ook niet ... dus toch graag een beetje dimmen ...

Ik heb zo de indruk dat velen denken hier, als ik maar hard genoeg vertrouwen hebt in het aandeel dan komt het wel goed. Zo werkt de beurs wel niet.

Voor de goede orde : jullie staan nog nergens. Wie durft hier eerlijk zeggen aan welke koers hij/zij gekocht heeft?
.
0 0
BeursscannerNL [Offline]
18:55 2/9/10
.
Ik ga dat dan voortaan ook doen. Ik steek er toch wel wel tijd in om de mensen eens te doen nadenken dat het evengoed naar 2 kan als naar 6 ... ik kan je meteen hier 10 aandelen opsommen, zomaar uit het hoofd.

Waarom eigenlijk. De scanner maakt 6 % op 30 uur waar. Denk je dat je daarvoor dan een bedankje krijgt? ( Ze lezen echt niet allemaal DFT Amper en zelden. Ze vinden het maar normaal.

Maar owé als je eens een eigen visie op langere termijn daar durft naast zetten. Het gezeik heb je wel.
.
0 0
BeursscannerNL [Offline]
18:47 2/9/10
en een duimpje dat je kreeg is van mij.
0 0
BeursscannerNL [Offline]
18:39 2/9/10
.
Adriaantje, je hebt gelijk, ik zou beter mijn mond houden over mijn persoonlijk visies. Het schept verwarring.

Ik heb echter zoveel tegenslag gehad met langetermijnbeleggen ( door te blijven zitten dat als ik gevaar zie, daar andere mensen voor wil waarschuwen. Het is ook maar hoe je er tegenaan kijkt. Nu heb je uiteraard een knappe reden om me tegen de muur te zetten, maar degenen die winst hebben met tomtom ( door te blijven zitten mogen hun vinger opsteken.
.
0 0
BeursscannerNL [Offline]
18:37 2/9/10
Nou breekt mijn klomp BS. Op de 30e aug. riep je dat we down zouden gaan. Ik heb toen gezegd dat ik dacht dat we juist omhoog zouden gaan bij een koers van 4,19. De 30e sept. zouden we kijken wie het bij het juiste eind had. En nu sla je je op je borst dat wanneer we je advies hadden gevolgd wij 3 jaar rente zouden hebben verdiend.
Dit klinkt echt ongeloofwaardig.
3 0
adriaantje [Offline]
18:27 2/9/10
Ik heb een poosje in de gevangenis gezeten. Er zat ook een Duitser en een Belg. We hadden allemaal 3 jaar gekregen. Wel hadden we een aardige rechter en toen hij ons veroordeelde mochten wij eenmalig iets wensen. De duitser vroeg 10.000 flessen bier (genoeg voor 10 flesjes per dag), de Belg vroeg 2000 pakjes cigaretten en ik vroeg om een mooie blonde jonge meid.
Na drie jaar worden we vrij gelaten. De Duitser komt lallend de poort van de gevangenis uit, ik kom strompelend op mijn knieen naar buiten, zo uitgeput was ik van die dame, maar die Belg komt hardlopend naar buiten en schreeuwt: "heeft iemaand een vuurtje, een vuurtje a.u.b, ik barst van de sigaretten, al drie jaar lang, maar ik heb geen vuur."
0 0
adriaantje [Offline]
18:19 2/9/10
.
Tje, zoals ik reeds zei staat mijn eigen lange termijnvisie los van de geautomatiseerde korte termijn signalen op de site.

Degene die ze gevolgd hebben, mogen niet klagen. Ze hebben op 30 uur waar een bankrekening 3 jaar over doet.

0 0
BeursscannerNL [Offline]
18:16 2/9/10
Taare een goede reis en denk aan de hoogte daar weet Adriaantje alles van.
0 0
Narbonne [Offline]
18:10 2/9/10
Oh is het een Belg. Dan ben ik hem vorige week tegengekomen op de Wallen in zijn korte broek.
Hij was op weg naar een dame van plezier. Ik vraag hem, waarom ga je in je korte broek. Geeft hij als antwoord: "ik heb gehoord dat het zonder pijpen goedkoper is".
1 0
adriaantje [Offline]
18:08 2/9/10
En natuurlijk ook voor de rest dubbele cijfers
0 0
taare [Offline]
18:07 2/9/10
Narbonne, ga er morgen voor een tijdje tussen uit met de sleurhut en TT natuurlijk
Ik wens je een heel fijn najaar en bij terugkomst dubbele cijfers bij TT.

Doe ze de groeten
0 0
taare [Offline]
18:07 2/9/10
Bracar Beursscanner is een belg en is nog weleens in de war
Heeft vorige week 22k beursadviezen verstuurd.
0 0
Narbonne [Offline]
18:03 2/9/10

't ging hier trouwens om 17:54 Adriaantje
0 0
bracar [Offline]
18:01 2/9/10
echt niet
0 0
bracar [Offline]
18:00 2/9/10
en nu weer groen 0,01 %
0 0
adriaantje [Offline]
18:00 2/9/10
DJ wel degelijk rood 0,01 %
0 0
adriaantje [Offline]
17:59 2/9/10
0 0
BeursscannerNL [Offline]
17:57 2/9/10
Was trouwens aardige rally toch gisteren, even adempauze/winstnemingen logisch voor we verder gaan.
0 0
bracar [Offline]
17:57 2/9/10
Weet niet waar je kijkt, maar ik zie groen.
0 0
bracar [Offline]
17:55 2/9/10
.
... mmm DowJ is zelfs ietsje rood. Na de gigantische downtrend van de laatste weken, had ik op de AEX en de USA een rally verwacht, op basis van de goede macro-berichten gisteren. Niet dus ...
.
0 0
BeursscannerNL [Offline]
17:54 2/9/10
Sorry BS. Ik hoop dat je tegen een beetje plagen kan
0 0
adriaantje [Offline]
17:54 2/9/10
Voorlopig kan die TA procedure van BS in de vuilnisbak
0 0
adriaantje [Offline]
17:53 2/9/10