Olieprijs zakt nog steeds, gunstig voor AF!
Wat voor een effect gaan de US banencijfers vanmiddag nog hebben
@HogerOfLager: Zit je nog in AF? Of de boel van de hand gedaan? Ik hou ze nog even vast anticiperend op een nog wat lagere olieprijs
|
fidelio
[Offline]
11:51 6/5/11
|
Toch uiteindelijk maar uitgestapt. De vorige keer dat hij de 12,30 raakte had ik achteraf wel wat spijt, want toen stond Arcelor juist laag. Dat is nu weer het geval, dus AF maar omgeruild voor Arcelor.
|
HogerOfLager
[Offline]
13:46 12/5/11
|
|
keb hierop putjes juni 11 geschreven die al lekker leeg lopen en lang lopende cals waarop ik weer juni 12,5 op heb geschreven
|
gerbri
[Online]
06:44 12/5/11
|
En dan ga je het weer volgen, stijgt'te weer. Maar toch, heb het idee dat de lucht er eindelijk uit gaat lopen.
|
HogerOfLager
[Offline]
22:35 11/5/11
|
En de olieprijs daalt gestaag:
http://www.beursplaza.com/web_koers en.asp?grafiek=oliegrafiek
|
HogerOfLager
[Offline]
20:24 11/5/11
|
Ik moet zeggen dat ik het 'gevoel' even kwijt ben. AirFrance reageert stevig op de olieprijs. De olieprijs is afhankelijk van onrust en economische vooruitzichten. De onrust neemt af. Economische aktiviteit is onzeker ivm schulden van landen. Dus aktiviteiten zouden dan afnemen. Dus minder vraag naar olie. Maar die prijs reageert toch wat wispelturig. Ik snap dat de olieprijs sterk door speculaties wordt beinvloed. Staat fundamenteel veel te hoog.
Kortom ik doe voorlopig nog niets en zit nog steeds dik in AF. De olieprijs zou in de zomer kunnen dalen ivm minder verwarming. Boven de 13 ga ik het weer volgen.
Ik zie niet goed waar ik meer kan verdienen, dus blijf ik maar zitten.
|
HogerOfLager
[Offline]
17:21 9/5/11
|