|
Aanbevelingen
|
|
Olieprijs zakt gestaag maar AF blijft ietwat hangen. Had toch wel gerekend of meer gehoopt op een thans wat hogere koers. Gaan de jaarcijfers op 18 mei a.s. dan iets brengen wat hierbij helpt?
|
fidelio
[Offline]
11:12 16/5/11
|
@ HogerOfLager: ik zit er nog in. Ga nu niet weg voor een beetje redelijke winst
Olieprijs zakt, hopelijk volgende week weer omhoog.
|
fidelio
[Offline]
17:08 20/5/11
|
@Fidelio, ben er op 12,20 uitgestapt met kleine winst. Te weinig beweging en er kwamen berichten dat de luchtvaart tikken krijgt.
Kan best de 15 weer halen, maar niet binnenkort lijkt me.
|
HogerOfLager
[Offline]
11:53 20/5/11
|
|
's-morgens invullen is eigenlijk oneerlijk, omdat je aan de futures kunt zien of we hoger of lager openen en kan je daar op inspelen, daarom vind ik dat men uiterlijk de avond ervoor tot 24.00 uur moet invullen. Kom er zelf echt niet vroeger mijn bed voor uit.
|
adriaantje
[Offline]
22:39 19/5/11
|
yep, ben benieuwd hoe ik 't voor elkaar ga krijgen daarzo...
maar ben er bekend, en ze hebben heel goed internetverbinding....dus 'smorgens ( daar altijd vroeg wakker) even invullen en fingers cross..
|
wiIver
[Offline]
22:36 19/5/11
|
Ik had hem gisteren, maar ging precies de verkeerde kant op. Is nog proefstomen. Maandag gaan we in het echie
|
adriaantje
[Offline]
22:32 19/5/11
|
Ik had hem gisteren, maar ging precies de verkeerde kant op. Is nog proefstomen. Maandag gaan we in het echie
|
adriaantje
[Offline]
22:32 19/5/11
|
|
had hem vandaag wel in de poule staan, maar helaas geen bull er op gezet...
|
wiIver
[Offline]
22:28 19/5/11
|
Nee hoor, Zit er sinds een aantal weken ook in met de "wishful thinking" dat eind van het jaar weer 16 op het bord staat.
|
adriaantje
[Offline]
22:24 19/5/11
|
@HogerOfLager: ben je nog in AF? Puur nieuwsgierig...
Olieprijs zakt, vooruitzichten goed. Komt helemaal recht zoals ze in Brabant zeggen.
|
fidelio
[Offline]
22:22 19/5/11
|
|
Blijkbaar weinig aanhagners van AF....helaas
|
fidelio
[Offline]
12:30 17/5/11
|