Ga naar Bindex Goud, Dollar, Dow en Vrouw-uren
  [Recent Topics] Recente berichten   [Login] Inloggen  [Policy] Forumbeleid  
Berichten Aanbevelingen

Ik had met gewone fundamentele analyse kunnen bepalen dat het tijd werd om dollars te vergaren. Mijn zet; speel met 100.000 dollar. De oefening: een schommeling tussen 1,42 tot 1,49 dollar de euro. Winst kort 5000 euro minus bank fascisme en naai Choke wat je hem naaien kan want zijn bank rekening is bekend want hij speelt in de hoge risico matrix.

Dus daar kom ik niet mijn bed voor uit want de als je met 100k speelt dan die 3000 winst maakt je op met je bedrijvigheden en ander handel en je geld zit niet vast. Kortom 100K is kleinhandel en heb gewoon niet gehandeld. De dollars die ik had heb ik wel op tijd verkocht. Technische analyses op de dollar index is goed genoeg voor tijd bepalingen.

Gaat de dollar naar 2,60 dollar de euro? Ja en nee. Ja als men over geld praat en nee als men over beloftes spreek. In mijn en die van Bennie Bernanke termen, echte geld is gemaakt door man-uren werken en gewoon digitale geld.

Men moet dan eerst kijken wat de karakter of geld is: Hier van mijn spionnen
-a medium of exchange
-a measure of value
-a standard of value
-a store of value
-Transfer koopkracht over tijd en ruimte.

Aan deze 5 conditie wordt flink gepord wat betekent dat de gemiddelde persoon geen geld heeft, maar meer van een punten systeem. In oude termen: communisme.

0 0
foreigner [Offline]
04:20 23/5/11

Ik ben zeker we kunnen de positie in nemen dat: Bennie heeft belang om zijn rente zolang als mogelijk laag te houden zodat al die lege lucht dollars rustig omschept kunnen worden in buitenlandse valuta met 10% van buitenlandse reserves gedekt door goud. China werkt er hard aan met die hulp.

Kijk je technisch naar de dagelijkse Rand Dollar grafiek dan staat iemand hard dollars aan te bieden terwijl de Zuid Afrikaanse centrale bank liever verzwakking van de rand ziet om gewoon populair te blijven met de werkeloze stemgerechtigden.

Slaan je dan over naar de Rand Euro dan ziet men niet de agressie of volatiliteit.
Dus dollar doet aan initiatief en de euro moet relatief sterk gehouden worden.

Analyseer men de Euro centrale banken dan ziet meen een zootje van : aanranders, kinderlokkers, vervalsing van geschrift en dan daar boven op meest crimineel' het kopiëren van geld. En dat ondersteund of gedekt door koning huizen. Dus fokkol markt of te wel concurrentie welk een belangrijke element is voor vraag en aanbod. Volgt men de media die populair de koning huizen glorificeert dan kan men verwachte dat het lang zal duren om inzicht krijgen dat 1 God denken of te wel Europese unie markt technisch failliet is en vast klauwt aan sterke munt.

Juist Bennie cultuur om daar gebruik van te maken.

Ik houd aan: lang termijn euro vasthouden.

0 0
junglechoke [Offline]
12:48 29/5/11
Bedankt voor de inspiratie. Was a bit of grinding.(een beetje van een molensteen?)

Hoofdpunten:

-Zo deze recessie deed zich ook voor in 1821 en eindigde precies in 2010 verklaart door de VWD-Group die de koersen bijhouden in de Telegraaf. Voor 2010 telt niet. Typisch 1 God denkers. Allah, Jezus, Abraham en in Azië hebt je meerdere blijkbaar. Theologie ondersteboven is centraal bank management.

-Te veel geld geeft de perceptie dat toelevering (supply) gezond is maar zegt niks over vraag (demand). Dat is wat juist Corstaal weigert in te zien in de Arcelor Mittal draadje. Waarom gaat Glencore naar de beurs??? Die handelshuizen weten precies waar vraag en levering zit!

-Proportions moet in verhouding blijven! Dus micro markt economie is de eerste indicatie die bepaalt of macro economie faalt. Dan mijn argumenten mogen zeer pijnlijk en kritisch zijn want ik heb belang in manufacturing familie bedrijf (micto economie) en up to 1,5 biljon projecten (macro).

Nu mag ik tussen de mensapen in de oerwouden van West Africa een banaan (diameter 10 cm 50 cm lang) mee eten.

0 0
junglechoke [Offline]
09:07 29/5/11

Om inspiratie op te doen choke !

http://www.youtube.com/watch?v=rIgk bdT5V6w&feature=player_embedded#at=1050

0 0
droadneggel [Offline]
13:41 28/5/11
Het indammen van fiat geld (geld ongebonden aan goud) houdt maar niet op:

afschaffen van het lage btw-tarief van 6 procent en het daarmee invoeren van één uniform tarief van 19 procent levert de schatkist 9,2 miljard euro op. Staatssecretaris Frans Weekers overweegt om de lage btw af te schaffen.

Je mag zeggen :fok Oude Lullen om de koopkracht van de euro te versterken.
Paniek management of ping pong regering, want zij verstaan niet dat met lage belasting een hoger belasting inkomsten wordt verkregen (Laffer curve). Iedergeval vanuit een verstevigende euro point of oogpunt niks verkeerd.

Nou mag u een lijst op zetten wat u wilt kopen en vindt uit dat de euro meer koopt. Een huis in Nederland kopen geeft u een potentiële koopkracht verhoging van ... 90%.... Dus voordat u met forex peutert of je geld voor jaren vast zet in goud of ander opgeporde aandelen met lage klanten bestand zou u eerst gaan moeten woelen.

Let op! confiskeren van contant door de 1 God denkers is in volle macht.
0 0
junglechoke [Offline]
09:33 28/5/11
Ook hier in West Africa is eten gelijk aan de prijzen in Deen of Alberthein. Natuurlijk niet voor de lokale bevolking die worden in de bomen gehouden.

Plastickaarten dus digitale geld werkt hier niet en men gebruikt het vertrouwde fiat geld. Dus inter centrale bank geld verkeer is keihard fiat geld en men doet men best om dat te verbieden. Waanzin maar dat zijn de achtergronden.

Dus 'eten' is meer internationaal dan goud!! Gaat men fiat geld of eten vergelijken tussen de landen welk internationaal feitelijk constant is dan elk land zal zich aanpassen tussen op of afwaarderen van hun fiat geld en potensiele revolutie.

Men mag aannemen dat 1 God denkers overleeft op het randje van revolutie zolang de bevolking groeit. Afrika maakt een goede klant maar de rest van de wereld heb je een negatieve bevolking groei.

0 0
junglechoke [Offline]
08:57 27/5/11
Cijfers van De Nederlandse Bank bevestigen dat het aandeel contant geld dat uit de muur wordt getrokken, aan het dalen is.

Veiligheid wordt door 49 procent van de ondervraagden als belangrijkste voordeel genoemd. Het risico op technische problemen vormt voor 41 procent een nadeel van enkel nog elektronisch betalen.

Voor krediet crisis: van mijn klanten bestand 80% plastic geld, 20% contant.
Nu: 90% van klanten weg, zet nieuwe bedrijf op. Samen bij elkaar 4 verschillende fabricage 80% contant, 10% plastic en 10% kunnen niet meer betalen.

Gemeente Kaapstad geeft korting op bekeuringen als men met contant betaald.

Banken zijn verlengsnoeren van belasting. Huidig 1 levenstijd werken verliest men 66% van input uren werken aan de banken of te wel belasting. Met geld op de bank behoord men minimaal 14% per jaar te maken om koopkracht verlies tegen te gaan.

Media raakt eng

0 0
junglechoke [Offline]
00:06 27/5/11
The OECD and South Africa are getting tough on public debt and cash management in Africa by setting up a centre in the country to reduce the cost of managing public debt in Africa and encourage the development of financial sector products.

En het raakt steeds maar agressiever. Default of in wan bent u gewoon een terroristen organisatie als u meer dan 9999,99 euro fiat geld op zak heb en men moet opbiechten.

Een van de condities om van ene Afrikaanse land naar een ander oerwoud land te reizen is dat men geen contant mee mag nemen maar heel maar dan ook heel graag in brengen. Pure oorlog verklaring tussen de centrale banken over fiat geld.

De Middelklas koopkracht is nagenoeg weg gejat en nu vangen die men vangen ken met contant op zak.

0 0
junglechoke [Offline]
17:23 26/5/11
Dollar omlaag, euro omhoog, euro omlaag, dollar omhoog enzovoorts. Money is floating of te wel geld drijft, maar beide hebben de zelfde eigenschappen: het is meer van een zinkende schip.

Digitale geld van twee triljoen dollar per euro naar 1,40 en net als je schrijft 0.50 misschien. Dus ja de digitale euro en de dollar staat onder hevige markt krachten voor correctie. Hevige markt krachten de multi Goden denkers versus de 1 God denkers.

Of te wel de G7/G20 landen centrale banken versus de rest. Zimbabwe doet relatief goed ten opzichte van Nederland. Waar men eerst voor 6000 euro een huis in Zim kon kopen heeft men nu meer dan 1 Nederlandse Vinex huis nodig om een huis met zwembad in Zim in aanmerking te komen.

Fiat geld probeert men zoveel als mogelijk te confiskeren. Obama schuimt om mutuals en pensioenen. Het zijn de andere landen centrale banken die het weerhouden. Waar de belasting het minst is werkt fiat geld perfect.

Dus hoe hoger de belasting, hoe minder fiat geld , des te meer gaat men het kleine beetje contant vast leggen in goud. En goud is juist geconfiskeerd in de meeste landen dus geen monetaire waarde!

Mijn fiat geld nog steeds meer en meer huis in Nederland.

0 0
junglechoke [Offline]
09:36 26/5/11

Zie de Euro naar Dollar 0,50 gaan. Dus met een halve Dollar krijg je een Euro. Dit zou kunnen gebeuren om meerdere redenen, als duidelijk wordt dat de Euro gaat stoppen zullen grote partijen er uit stappen. Wel jammer, nou blijft de Swiss Franc over als belangrijkste veilige haven voor je geld.

0 0
Dagobert Klondike [Offline]
08:23 24/5/11

Dus ik neem aan (informatie van de CIA) de 1 god denkers (Hebreeuw=The Existent One" konden zich via media in een ontploffende wereld bevolking voortbestaan. Dus andersom denkend: de wereld bevolking komt tot verzadiging punt. Dus 1 god denken komt tot een einde, wat meer de realiteit is.

Nou neem ik ook aan dat de manier van centraal bank denken is het zelfde als een kerk. En het maakt ook niks uit welke. Opbiechten = Facebook, dis informatie en media controle al om bekend, stemrecht en opinie rechten ontnemen. Kortom een centrale bank.

Markt krachten dicteert concurrentie en we zitteen in een fase dat de wereld uit meerde centrale banken of goden bestaan die nu heftig aan het competeren zijn.
Het grootste probleem = centrale banken scheppen geen waarde. Het doet niks aan manufacturen, kunst. In feite zij devalueren om gewoon geld te drukken. Eigenlijk meer dreigen om geld te drukken. Een estafetten van wie het meeste met digitale geld kan dreigen.

Hoe dan ook de eeuw van deflatie. En dat weet die ongeveer 5% wat alle geld in de wereld bezit ook. Ik neem aan dat mensen ook niet stom zijn.

Dus prijzen omlaag. Relatief tot wat? Nominaal gaan de waarde omhoog en uren werken waarde gaat omlaag. Die conditie zou ik ook scheppen als ik 1 van de 5% bent en moet geld uitgeven.

Mijn interpretatie komt van de DOW versus Goud prijs, de Dow index en mijn ervaringen met mijn eigen bedrijven.

Met deze fundamentele achtergronden ken men limieten of beperking zetten wat forex waarde mag doen.

0 0
foreigner [Offline]
06:03 24/5/11
Centrale banken vermijden om op de open markt in London goud te kopen. Elke goudmijn weet dat de centrale banken goud nodig heeft om ontkoppelt te raken van Amerikaanse treasuries wat veronderstelt is om aan goud gekoppeld zijn, zodat zij zelf fiat geld kunnen kopiëren.

De markt weet dit en de goud prijzen zijn al in berekend en de centrale banken kopen op hoeveelheden en niet spot prijs.

lees:http://www.mineweb.co.za/mineweb/view/mineweb /en/page103855?oid=126985&sn=Detail&pid=102055

Dus we zitten midden in van 'Keeping up with the Jones'. Dat is import minimaal gedekt met 10% goud en 90% buitenlandse valuta. Rusland, China zijn een van de landen die midden in het proces.

Dus Bennie heeft de wereld redelijk goed gewassen met lucht maar die zijn nu gehedged/gekoppeld aan het goud spaar vermogen van China en andere landen, dus ook aan het kopiëren van fiat geld van de goud spaarders.

Slim.

0 0
foreigner [Offline]
18:02 23/5/11

Dat digitale geld of beloftes van De fED QE1 en QE2 heeft niks anders gedaan dan:

-April zaken conditie zakte 10 punten naar 11.9 in Mei. Nog een 10 punten en men raakt uit getallen. Dus hoe meer beloftes des te dichter bij aan nul handel.

-70% van de geïnterviewde zakenlui zagen inpoet prijzen verhogen en niemand melde prijs verlagingen.

-Centrale bank Philadelpia economische index viel van 18.5 April naar 3.9 in Mei.

Met boven genoemde kan ik niet inzien met hoger inpoet prijzen dat de salarissen omhoog gaan, laat staan de hoge werkeloosheid.

Dus prijzen moeten omlaag!

0 0
foreigner [Offline]
04:47 23/5/11

Men kan de economie in twee groepen delen:
De 1 die in 1 god gelooft en de ander die in meerdere goden geloven of te wel bedrijven die door boekhouders worden bestuurd en bedrijven die efficiënt op man-uren zijn gebaseerd.

Ik mag vaak meedoen aan grote Capex projecten en het eerste wat we berekenen is man-uren. Tijd is geld en geld is tijd. Helaas ben nog niet Vrouw-uren tegen gekomen maar om niet seksist te klinken mag u man-uren en vrouw-uren enige tijd met elkaar wisselen.

0 0
foreigner [Offline]
04:32 23/5/11