|
Aanbevelingen
|
Er zijn genoeg vragen te stellen aan het bestuur
- Details van de recente financiële transactie
- Beloning van het bestuur voor volgend jaar
- Wordt er actief naar overname van een financieel krachtige partner gezocht (en waarom niet)
- welke landen vergoeden Rhuconest (en welke op korte termijn)
- Omzet verwachting voor dit jaar
Ofwel .... genoeg te vragen.
Ik roep alle aandeelhouders op ook ECHT te gaan of anders zet je vragen in dit draadje, neem ik ze mee
Je kan me natuurlijk altijd een Proxy geven (nog beter)
|
Fruitdruif
[Offline]
15:11 12/1/12
|
.........wel effe geduld.....Tant Post was eerst........
|
toffee
[Offline]
13:08 19/1/12
|
.................voor je het weet, staat ie... 0,12....
|
toffee
[Offline]
11:04 18/1/12
|
Snor heb ik ook.
|
gameboy
[Offline]
18:32 17/1/12
|
Pff heb je mijn Italiaanse schoonmoeder nog niet gezien.
|
Fruitdruif
[Offline]
18:31 17/1/12
|
Tja, als bearded Mrs. Fruitdruif kan ik ook beter op de kermis gaan staan dan naar de AVA van Pharming.
|
gameboy
[Offline]
18:29 17/1/12
|
Je mag me ook adopteren!
|
Fruitdruif
[Offline]
18:29 17/1/12
|
Nee hoor puur opportunisme,
Een man met AOW is een catch, zelf hoef ik daar voor mijn 75ste niet meer op te rekenen.
Dus beschouw het maar als een alternatief pensioenplan
|
Fruitdruif
[Offline]
18:28 17/1/12
|
Oeps, een aanzoek
|
adriaantje
[Offline]
18:26 17/1/12
|
Hè, gelukkig gaat dat voorstel aan mij voorbij.
|
gameboy
[Offline]
18:26 17/1/12
|
Adriaan kan natuurlijk ook een jurkje aan en mag dan mee als mijn partner.
Het innerlijke van de vrouw kwam bij mij toch altijd eerst.
|
Fruitdruif
[Offline]
18:21 17/1/12
|
Adriaantje, als jij nog aandelen hebt, zou je natuurlijk ook kunnen gaan.
Hoeft Fruitdruif niet in z'n eentje op te boksen tegen een tafel bobo's.
|
gameboy
[Offline]
17:58 17/1/12
|
|
Houdt ons op de hoogte Fruitdruif.
|
adriaantje
[Offline]
17:22 17/1/12
|
.........van ochtend ingeslagen op 0,07....in goed gezelschap....Tostrams .....is er ook in......tja, effe wachten tot 0,40......
|
toffee
[Offline]
15:34 17/1/12
|
Snap je reactie, maar ik mag niet komen.
Maar ... als ik ook maar een beetje de illusie had dat ik daar enig inzicht zou krijgen wat er werkelijk in die bolletjes omgaat, zou ik een aandeeltje kopen (zou wel een duur toegangskaartje worden dan met de transactiekosten erbij
')
|
gameboy
[Offline]
15:23 17/1/12
|
Ongeloofelijk!!!
Al die gasten hier altijd klagen over het feit dat ze nooit geinformeerd worden EN DAN KRIJG JE DE KANS!!!
NIEMAND maar dan ook niemand heeft zich nog aangemeld bij de aandeelhoudersvergadering, ik was de eerste.
Bij Alex en Binck stond hij nog niet eens in de lijst.
|
Fruitdruif
[Offline]
14:13 17/1/12
|
Groot aandeelhouders heeftPharming niet, niks boven de 5%. Vandaar dat het belangrijk is om naar die vergadering te gaan want je stem telt daar absoluut mee.
Gameboy, je hebt absoluut gelijk dat de communicatie van Pharming belabberd is, ook iets dat ik zeker aan de orde ga stellen.
Als de aandeelhouders geen uitbreiding toestaan van het kapitaal maar een gedwonge verkoop van de tent forceren, wat is dan de opbrengst?
Ik krijg het idee dat ze te veel zelfstandig willen blijven.
De leiding moet begrijpen dat de belangen die zij behartigen als volgt zijn:
1 Bedrijfscontinuiteit
2 Eigenaren
3 CEO/CFO + overhead staf
2 en 3 hebben ze verwisseld.
|
Fruitdruif
[Offline]
08:29 17/1/12
|
Fruitdruif,
Bewonder je voornemen, meen ik echt.
Want volgens mij ken je de antwoorden ook wel.
Wollige mist en achter de wolken schijnt de zon, tenminste, als je ja zegt tegen de extra 255 miljoen aandelen.
Streefdatum onderzoek graft-rejection overschreden. Maar wordt niets gemeld. Hans Sollinger (Principal Investigator) reageert niet op mail.
En inmiddels heeft de koers intraday al op € 0,070 gestaan.
Mij verbaast dat niet, maar dat wist je ook.
|
gameboy
[Offline]
23:24 16/1/12
|
|
Vraag even waarom de grootaandeelhouders steeds weer aandeloen krijgen tegen een veel lagere koers dan de koerts op de dag van bekendmaking en waarom de kleine aandeelhouder daar niet aan mee kan doen. Gaat volgende emissie nu weer 6 cent kosten voor de grootaandeelhouders???
|
adriaantje
[Offline]
16:23 16/1/12
|
Inderdaad een sterk voornemen FD.
Wat mij al een tijdje bezighoudt is zoiets als een voedings suplement dat veel geld zou opleveren.
Nooit meer iets van vernomen na verkoop van dit product aan een bedrijf in China.
Misschien een vraag in deze richting als je toch van plan bent aanwezig te zijn op de aandeelhoudersvergadering.
b.v.d
|
benerweer
[Offline]
16:21 16/1/12
|
|
Ik ben benieuwd wat zij te zeggen hebben fruitdruif , ik ben tot nu toe zo een 25duizend euro aan hun kwijt , elke keer mooie vooruitzichten , maar er komt tot nu toe nix van in huis , hopelijk komen er in de toekomst betere vooruitzichten bij pharming .
|
treaky53
[Offline]
15:47 16/1/12
|
@Fruitdruif:goed idee ,dat u die vragen gaat stellen.Helaas heb ik al een hele tijd geen aandelen Ph meer;Wellicht dat andere aandeelhouders u kunnen machtigen.Dan gebeurt er tenminste wat,,ook al wordt u weggeblazen door de grootaandeelhouders ,die vrolijk door willen gaan met hun financiele spelletjes.
mvg
|
Bunky2
[Offline]
12:59 13/1/12
|